Hij heeft longkanker en gaat binnenkort dood. Erg he?quote:
RIPquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft longkanker en gaat binnenkort dood. Erg he?
Ja dat las ik laatst, misschien is het toch niet zo gezond je handen schoon te maken aan het gehakt dat je aan het kneden bent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft longkanker en gaat binnenkort dood. Erg he?
Doe es gek johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
Op de dag dat de Eurokok sterft maak ik een gehaktbal kiekeboe.
Ik doe mijn best met wat ik heb.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vervelend, dat ze dat pas na een halfuur merkte
Hier ontbreekt een woord.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
Mani heeft meer frustratie dan Feyenoorder de afgelopen 8 wedstrijden.
Ik maak al jaren mijn nagels schoon in het gehakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
Krijg je brieven van zeikpleuriswijvenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik maak al jaren mijn nagels schoon in het gehakt.
Nee, ik heb nog meer frustraties dan RubenSosa en Sunri5e bij elkaar. Dan is het terminaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
Mani heeft meer frustratie dan Feyenoorders de afgelopen 8 wedstrijden.
Nee, dit is mijn style van schrijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ontbreekt een woord.
Of een letter.
Daar gaan we voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je ziet eigenlijk wel zo'n verdwaald schot van richting verandert worden en erin rollen.
In b4 je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je ziet eigenlijk wel zo'n verdwaald schot van richting verandert worden en erin rollen.
wat is dit nou toch voor tekst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Caland het volgende:
We're having a party when the eurokok dies.
Daar zou ik voor tekenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik macaroni in de afwasbak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
moet je maar een vergiet hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik macaroni in de afwasbak.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik macaroni in de afwasbak.
Was je dat nog niet opgevallen de laatste jaren?quote:
quote:
Daar hoopte ik al op.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo ga ik Stijn vanaf nu noemen als hij slecht aan het modden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |