Lestienne is de nieuwe Pereiroquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou lekker wachten tot de laatste 5 minuten om Lestienne te brengen.
Weet je zeker dat je niet meer wint.
Als Psv niet meer weet te scoren vanavond dan is dat echt ronduit schandalig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen Ajax weer koploper zou wel mooi zijn.
Jawel. Dat is een kip.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet niet helemaal wat Calimero inhoudt geloof ik.
2quote:
Jij ziet Ajax winnen van AZ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen Ajax weer koploper zou wel mooi zijn.
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lestienne is Lestienne.
-Buitendam 2016
Volgens mij hebben ze net zo'n wedstrijd gespeeld tegen Atletico, zou wel mooi zijn als dit ook 0-0 blijft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Psv niet meer weet te scoren vanavond dan is dat echt ronduit schandalig.
Speelt overigens wel primaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beugelsdijk zorgt vanavond voor 25 hoekschoppen
We noteren het even.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen denkt al een tijdje dat PSV kampioen wordt, ik heb toch nog wel veel hoop dat het Ajax wordt.
Verrassend wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen denkt al een tijdje dat PSV kampioen wordt, ik heb toch nog wel veel hoop dat het Ajax wordt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
weerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beugelsdijk zorgt vanavond voor 25 hoekschoppen
Dat wordt wel een mooie wedstrijd denk ik. Ik hoop dat het lukt.quote:
Het zou kunnen dat Ajax kampioen wordt, maar ook dat PSV kampioen wordt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Deze kan worden genoteerdquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat Ajax kampioen wordt, maar ook dat PSV kampioen wordt.
Ik denk dat het tussen PSV en Ajax gaatquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Dank je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |