Wat is dat, mijn eerste Nikes? Is dat net zoiets als My First Sony maar dan met schoenen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net m'n eerste Nike's besteld. Totaal offtopic maar toch willen jullie dit graag weten toch?
Stop kipfilet in je oor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
Ik word depressief van de inspiratieloze 'liedjes' die het PSV-publiek massaal uitkraamt.
Ach, zij gaan tenminste.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
Ik word depressief van de inspiratieloze 'liedjes' die het PSV-publiek massaal uitkraamt.
Over de kasseien stuiteren als een rasechte Euskaltel dwerg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gaat Caleb Ewan met zijn klapkuiten doen morgen?
Kon Locadia dat ook maar zo goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Brammess het volgende:
Pereiro zou een goede tovenaar zijn, hij is erg goed in zichzelf laten verdwijnen.
Mijn vader werkt bij Philips. Mijn moeder werkt op Strijp S. Samen daar maken ze lampen. Van Philips die branden het best.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO doet er alles aan om niet te winnen.
Alsof ze dat moeite kost.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO doet er alles aan om niet te winnen.
Ik dacht al het liedje komt me bekend voorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij Philips. Mijn moeder werkt op Strijp S. Samen daar maken ze lampen. Van Philips die branden het best.
Ludiek.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij Philips. Mijn moeder werkt op Strijp S. Samen daar maken ze lampen. Van Philips die branden het best.
Ludiek.
Dat heb ik altijd met het Ajax-publiek.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
IDOOOOOOOOOOLquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, de meeste hebben een ernstig spraakgebrek.
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat, mijn eerste Nikes? Is dat net zoiets als My First Sony maar dan met schoenen?
Hier gaat iets fout.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Glimlach.
Je bent een steeds betere users te worden.
usersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Glimlach.
Ho, dit moet even opnieuw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Glimlach.
Misschien een seizoenskaart bij PSV overwegen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat ging niet goed inderdaad.
Ik heb een ernstig spraakgebrek.
Maar dat is het 'm juist..quote:
Toch waardeer ik je hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
pics van die hoge hakkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar dat is het 'm juist..Ik wilde deze al zo lang.. Maar ben ook verliefd op mijn mooie hakken heur.
Deze zelfkennis siert je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |