We love Mani.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik mensen koffie zie drinken wil ik ze eigenlijk gewoon omhelzen om de goedheid die ze uitstralen.
Ben je nu bang voor mij?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke tekst dit.
Wat lief van je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik mensen koffie zie drinken wil ik ze eigenlijk gewoon omhelzen om de goedheid die ze uitstralen.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een nare grap bij Fox. Erg ongepast.
Over de grensrechter?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat ze Bas Muijs hebben uitgenodigd om de wedstrijden te analyseren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik drink niet meer heel vaak koffie, dus ik ben aan het deradicaliseren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Stijn jij doorgedraaide geradicaliseerde koffie fetisjist. Blijf van mijn pareltjes af.
Bemoedigende geluiden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik drink niet meer heel vaak koffie, dus ik ben aan het deradicaliseren.
Het gaat over koffie, waarom kom jij aanzetten met Nespresso?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Nu het hier over koffie gaat; mooi moment om een Nespresso te maken.
Wat anders?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het gaat over koffie, waarom kom jij aanzetten met Nespresso?
Iddquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kenneth Perez maakte een ongepaste opmerking over de grensrechter.quote:
En hij heeft ook al niets met negers.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kenneth Perez maakte een ongepaste opmerking over de grensrechter.
Niemand weet hoe en watquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kenneth Perez maakte een ongepaste opmerking over de grensrechter.
Omdat ze volgens zijn mening zo'n Zuid-Amerikaanse inboorling onheus bejegend hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom Cavaliers niet meer met de Cavaliers geassocieerd wil worden
Mij boeit het persoonlijk totaal niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom Cavaliers niet meer met de Cavaliers geassocieerd wil worden
Omdat ik geen betere koffie kan wensen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net m'n eerste Nike's besteld. Totaal offtopic maar toch willen jullie dit graag weten toch?
Ja, heel graag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net m'n eerste Nike's besteld. Totaal offtopic maar toch willen jullie dit graag weten toch?
Welke versie?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
What else?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pics.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als het maar offtopic is. Ik wil het hier geen moment over voetbal hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
PICSquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Wat gaat Caleb Ewan met zijn klapkuiten doen morgen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het maar offtopic is. Ik wil het hier geen moment over voetbal hebben.
Het wordt tijd dat PSV scoort, dan ben jij hier tenminste weg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het maar offtopic is. Ik wil het hier geen moment over voetbal hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |