SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieėn topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaļek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 27-02-2016 20:06:38 ]Fuck the EBU.
Je kan ook maar 1x stemmenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb 2 keer op Klaas gestemd in de poll maar het blijft op 11
Ik wilde bij post 294 al slotten ofzo maar tegen de tijd dat m'n laptop meewerkte was het al post 301quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Als ik Moira was geweest zou ik 100% zeker expres door het slotje gepost hebben met "Niets is wat het lijkt".
Je hebt ook nog 25minuten om te puzzelenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja. Internet en laptop doen alleen ziek traag, dus komt zo![]()
Ik heb aflevering 4 nog af gekregen, moet nog ff uploaden. Maar vanavond komen er ook weer nieuwe briefjes bij he? Is vooral belangrijk dat ik t voor volgende week af heb. Nog maar 27 briefjes (excl wat vandaag komt) te gaan iigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 25minuten om te puzzelen
Ik was eerder op Tim.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Als eerste gestemd, op Annemieke. Dus is het Annemieke.
Dan hoop ik voor jou dat Klaas een goede dag heeft vandaag en weinig geld in de pot komtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 4 nog af gekregen, moet nog ff uploaden. Maar vanavond komen er ook weer nieuwe briefjes bij he? Is vooral belangrijk dat ik t voor volgende week af heb. Nog maar 27 briefjes (excl wat vandaag komt) te gaan iig
Toen ik de topic ging kijken stond 't al op 11 ! Ik heb helemaal niet met de poll mee kunnen doen.quote:
Me tooquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat Klaas een goede dag heeft vandaag en weinig geld in de pot komt
Oh, apartquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toen ik de topic ging kijken stond 't al op 11 ! Ik heb helemaal niet met de poll mee kunnen doen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:15 schreef franklop het volgende:
Kan iemand me weer DM sturen als het start? Danke
Zet hem gewoon nu op NPO 1. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:15 schreef franklop het volgende:
De mol is vanavond nog niet bekend neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:22 schreef svann het volgende:
Vanavond eindigt het dus alleen met iets van 'Jij bent niet de winnaar'?
"Wie is de Mol?? Dat zien we volgende week!"quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:22 schreef svann het volgende:
Vanavond eindigt het dus alleen met iets van 'Jij bent niet de winnaar'?
dacht dat ze daar vorige week mee eindigde..?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mol is vanavond nog niet bekend nee
Irritantquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
"Wie is de Mol?? Dat zien we volgende week!"
Ik denk dat Annemieke sowieso wel wint, die heeft vanaf het begin af aan alles zo goed opgeschreven. En volgens mij zijn vrouwen vaak sowieso wat handiger in het ordenen van notities dan mannenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:23 schreef svann het volgende:
Ik zou zo graag willen dat Annemieke de mol is, maar alles wijst helaas naar Klaas.
Dat ze dan maar mag winnen.
Er stond toch echt maar 1 stem nadat ik gestemd had, die van mijquote:
Je kan de ontknoping niet zien?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Irritant
Volgende week kan ik niet kijken
Had je gerefreshed? Die poll update alleen bij refreshenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er stond toch echt maar 1 stem nadat ik gestemd had, die van mij
Nog meer mysterie
Ik heb een desastreuze fout gemaakt bij het boeken van mijn vakantiequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan de ontknoping niet zien?Je hebt in de zomer van 2015 niet alvast 5 maart 2016 vrij gehouden voor de ontknoping van WIDM???
![]()
![]()
Die fout maak je nooit weerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb een desastreuze fout gemaakt bij het boeken van mijn vakantie
Kan je live via internet meekijken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb een desastreuze fout gemaakt bij het boeken van mijn vakantie
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Kan je live via internet meekijken?
Huh? Vorige week eindigde met Taeke die naar huis moest?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dacht dat ze daar vorige week mee eindigde..?
begint begint begintquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:15 schreef franklop het volgende:
Een quote is geen DMquote:
Mee eens hoor, hij moet maar gewoon klaarzittenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
te lui om een dm te sturen, moet hij maar genoegen mee nemen
Nee, die komt altijd na de intro toch?quote:
Verkapte 'ik ben in Nieuw Zeeland geweest'-post.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:35 schreef franklop het volgende:
Zo'n douche had ik in Nieuw Zeeland ook, maar toen was het nog beter zichtbaar
Hete kraan paar minuten openzettenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:35 schreef franklop het volgende:
Zo'n douche had ik in Nieuw Zeeland ook, maar toen was het nog beter zichtbaar
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben in Nieuw Zeeland geweest'-post.
Zal me eigenlijk niks verbazen als het Annemieke zou zijn.quote:
mij ook niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:37 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zal me eigenlijk niks verbazen als het Annemieke zou zijn.
ja daar zat ik ook al verbaast naar te kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:39 schreef Revanches het volgende:
Huh nu kan Annemieke weer geen Spaans?
Ja, merkwaardig he?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:39 schreef Revanches het volgende:
Alleen als het haar uitkomtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:39 schreef Revanches het volgende:
Dus de echte mol hoeft niets te doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
Tim is sloom aan het doen en Annemiek is ook aan het mollen dat ze moeite heeft met Spaans....
true truequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus de echte mol hoeft niets te doen
Die steekt overal bovenuitquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Annemiek is ook wel een reus vergeleken bij die man.
Dit zou denk ik leuker zijn vroeger in het spel. Als je nog moet opletten wie er molt.quote:
nope. Mee eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef essnhills het volgende:
Niet de meest spannende finale opdracht ever dit
quote:
Je trekt me uit mijn veilige tunnel..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Nexum het volgende:
Annemieke heeft ze gewoon gezegd dat ze lekker sloom mochten lopen
Sinds vlak na de kabelbaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef essnhills het volgende:
sinds wanneer spreekt Tim eigenlijk zoveel Spaans?
Inderdaad mee eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef essnhills het volgende:
Niet de meest spannende finale opdracht ever dit
Timmie is de mol nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef aloa het volgende:
[..]
heeft Tim niet gezien met zijn details
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef franklop het volgende:
klaas heeft als enige reguliere coca cola= de mol
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Noorseviking het volgende:
Klaas neemt als enige een normale cola! Hint hint!
Hoe vaak slaagt te opdracht?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Bij de Mol Belgie krijgen ze zowat 12.000 euro per geslaagde opdracht
Is alweer een tijdje naar huisquote:
Ja, dit is opeens nogal saai...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Bij de Mol Belgie krijgen ze zowat 12.000 euro per geslaagde opdracht
quote:
Godverquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje naar huis
Nog vrij vaak, maar 12.000 per opdracht is wel wat overdreven. Toch zijn ze daar veel minder krenterig. Zeker een aanrader om te kijkenquote:
Dat jij daar nou niet op kwam hequote:
Wat zou dat uit moeten maken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Noorseviking het volgende:
Klaas neemt als enige een normale cola! Hint hint!
Overlap is sufquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef Nizno het volgende:
Dus wel aan elkaar vast, niet overlappend.
Ik was d'r al vergeten.quote:
Is het daar bij de commerciele zeker?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog vrij vaak, maar 12.000 per opdracht is wel wat overdreven. Toch zijn ze daar veel minder krenterig. Zeker een aanrader om te kijken
Er zit wel reclame tussen, maar die krijg je niet mee als je online kijkt. Anyway, daarvoor zou ik in het topic van de Vlaamse versie kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het daar bij de commerciele zeker?
NPO is natuurlijk belastinggeld
of kruipenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef KaBuf het volgende:
Je houdt toch gewoon je hand voor de camera?
Nee volgende week is de finale live.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef essnhills het volgende:
Huh? Ze zijn toch al ind e finale?
Nee, dit is de finale, volgende week is de ontknopingquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee volgende week is de finale live.
Heb echt een hekel aan live finale'squote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee volgende week is de finale live.
Nee want dan kan klaas mollen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Ze kunnen eerst beter met zn tweeen gaan zoeken en daarna klaas erheen loodsen
9 van de 10 opdrachten snap ik nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh je mag opnieuw beginnen? Die opdrachten worden zo slecht uitgelegd.
Voor!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:02 schreef Stickertje het volgende:
sommige van die toeristen zouden geen bikini aan moeten doen
Mooie actie van de molquote:
Sowieso is die wel wat verdacht zo op het eind lijkt het. Pot vergeten zou handig zijn als die reward van de tv opdracht van vorige week idd fake was.quote:
wat zal jij fantastisch boeiende tv opleveren als jij meedeedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:03 schreef Nexum het volgende:
jonge als ik hun was zou ik gwn gelijk opgeven bedoel die pot is toch wel prima
Toch Annemieke?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:03 schreef Nizno het volgende:
Annemiek bedenkt in eens dat zij het geld niet mocht pakken
duh ofc ik zou zo erg gaan nepmollen en iedereen naar huis bonjouren en dan gwn winnenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat zal jij fantastisch boeiende tv opleveren als jij meedeed
jij ligt er bij de eerste eliminatie al uitquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:05 schreef Nexum het volgende:
[..]
duh ofc ik zou zo erg gaan nepmollen en iedereen naar huis bonjouren en dan gwn winnen
wil je weddenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij ligt er bij de eerste eliminatie al uit
ja zou ik ook zeggen..... maar dat kan toch nietquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:06 schreef Nexum het volgende:
[..]
wil je wedden
heb me ingeschreven voor wie is de mol inc voor volgend seizoen
ik krijg 1 euro als ik er niet als eerste uitvliegquote:
Leuk als je je verveelt op vakantie jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan je ook zelf doen als je op vakantie bent
is ook toch, hij had 50 en art had er nog 50 voor over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht het verdubbeld zou worden ofzo?
als ze 2 briefjes van zichzelf paktequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht het verdubbeld zou worden ofzo?
Owwquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook toch, hij had 50 en arthad er nog 50 voor over.
ow, ja dan heeft art niet verdubbeldquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze 2 briefjes van zichzelf pakte
ja dus als het nu masterchef zou zijn zou dat niet de mol zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:09 schreef KaBuf het volgende:
Ze laten Tim wel vaak zien deze aflevering.
Dat zal wel de afvaller zijn dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:09 schreef KaBuf het volgende:
Ze laten Tim wel vaak zien deze aflevering.
nog even trollen voor de finalequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Ik geloof dat deze aflevering me wel erg heeft doen twijfelen nu over wie de mol nou echt is...
Mollen eten torren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:12 schreef essnhills het volgende:
Hij zegt weer ethordiscipline ipv etherdiscipline
Annemiek heeft een dikke mole in haar nekquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Ik geloof dat deze aflevering me wel erg heeft doen twijfelen nu over wie de mol nou echt is...
oke genoeg het is klaas daar kan niemand aan twijfelenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:14 schreef Nizno het volgende:
Tim gaat juist buiten bij het water lopen, de mol zoekt juist het donker op van binnen zijn.
De mol zou zich nooit laten scherenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:15 schreef Nexum het volgende:
[..]
oke genoeg het is klaas daar kan niemand aan twijfelen
Nee Tim isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vertrouw Tim niet, zo lastig te peilen deze lui.
En uiteindelijk is het Annemiekequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:21 schreef essnhills het volgende:
Grappig wel dat de ene hier steeds zegt dat de regie duidelijk Tim aanwijst als mol,
en dat de ander precies hetzelfde zegt van Klaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |