Ik heb ook een soort van balansdag maar ik heb toch al kwark met fruit, twee sneeën met tonijn en twee crackers met pindakaas en kipfilet op.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:46 schreef Cathmar het volgende:
Mijn gratenpakhuiscollega heeft een balansdag. Niets gegeten tot nu toe. Een stuk Jelmer kwarktaart nu en vanavond lekker sla
Ik noem ze geen balansdagen, maar doe af en toe een 5:2 vast-dag ertussen en de laatste paar keer was dat ook met een stuk Jelmer taart en dan een D van nog eens 200-300Kcals in de vorm van groente, groente en nog eens groente.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:46 schreef Cathmar het volgende:
Mijn gratenpakhuiscollega heeft een balansdag. Niets gegeten tot nu toe. Een stuk Jelmer kwarktaart nu en vanavond lekker sla
Ohja, Jelmertaart... Die ga ik misschien vrijdag maken.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik noem ze geen balansdagen, maar doe af en toe een 5:2 vast-dag ertussen en de laatste paar keer was dat ook met een stuk Jelmer taart en dan een D van nog eens 200-300Kcals in de vorm van groente, groente en nog eens groente.![]()
Ok, daar zit meer in dan sla, maar het is op zich prima te doen hoor.
Alleen ben ik geen gratenpakhuis.![]()
Ik denk dat ik dat ook wel kan. Alleen zou ik dan de volgende dag twee keer zoveel eten. Ik ben meer van de constante lijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik noem ze geen balansdagen, maar doe af en toe een 5:2 vast-dag ertussen en de laatste paar keer was dat ook met een stuk Jelmer taart en dan een D van nog eens 200-300Kcals in de vorm van groente, groente en nog eens groente.![]()
Ok, daar zit meer in dan sla, maar het is op zich prima te doen hoor.
Alleen ben ik geen gratenpakhuis.![]()
Eindelijk erkenning voor Leonardo DiCaprioquote:Op maandag 29 februari 2016 13:29 schreef Sarabi het volgende:
Vannacht de Oscars gekeken met vrienden en allerlei hapjes en drankjes (wel binnen mijn kcal gebleven).
Nu net pas wakker dus een beetje raar lijstje:
L: hard broodje Turkse worst
S: uur wandelen
D: pasta met zelfgemaakte pastasaus
S: uur trainen
Ik kan echt heel goed niet eten, zeker als dat 1 dag goed gaat, 2 dagen goed gaat, dan is dat daarna met 2 vingers in de neus vol te houden.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Vasten is echt zó niet voor mij. Ik zou de hele dag aan eten denken.
Ja, mooi he!quote:Op maandag 29 februari 2016 13:45 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor Leonardo DiCaprio
Ja superquote:Op maandag 29 februari 2016 13:45 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor Leonardo DiCaprio
Mens! Het hele jaar is het over niets anders gegaan sinds die film uit isquote:Op maandag 29 februari 2016 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, mooi he!Ik was echt verbaasd toen ik vanmorgen las dat dit pas zijn eerste was.
Wat is er verder gezond aan?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het echt supereasy. Ik denk juist helemaal niet aan eten op die dagen. En dat je de volgende dag gewoon normaal mag eten maakt het nog veel makkelijker, want zo'n dag is zo om.
Er zitten echt heel veel gezondheidsvoordelen aan, het is echt niet alleen puur voor het afvallen interessant.
Maar goed, ieder zijn ding, ik ging vorig jaar als de brandweer op 5:2, was ook superscherp op die dagen enzo.Nu merk ik dat 5:2 niet wil, dus ik hou het even op 6:1, ook goed.
En dit.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mens! Het hele jaar is het over niets anders gegaan sinds die film uit is![]()
"GAAT LEO EEN OSCAR KRIJGEN" was naast "DE OSCARS IS RACISME" de grootste aandachtstrekker
Voor Wolf had hij hem moeten winnenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:50 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
En dit.
Niet alleen dit jaar trouwens. Daar ging t bij zijn vorige nominatie (Wolf of Wallstreet) ook al constant over.
100% mee eens. Veel beter dan de andere genomineerden dat jaar (Matthew McConaughy in Dallas Buyer Club, Christian Bale in American Hustle, Bruce Dern in Nebraska en Chiwetel Ejiofor in 12 years a slave).quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor Wolf had hij hem moeten winnen
Hij verrast me elke keer weer, moet ik zeggen, al heb ik niet zo'n zin om die nieuwe film te gaan zien. Klinkt nogal.. lang...quote:Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef MutedFaith het volgende:
Beste acteur van zijn generatie.
Was ook al zijn 5e nominatie.
en dan ben je dus twee dagen hongerig en op dag drie voel je je een dikke faalhaas.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan echt heel goed niet eten, zeker als dat 1 dag goed gaat, 2 dagen goed gaat, dan is dat daarna met 2 vingers in de neus vol te houden.
Probleem is altijd dat ik dan op dag 3 een bacchanaal gepland heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |