Ik hoop van niet. Dan mag u lekker de komende twintig jaar flink gaan lappen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben (hopelijk) ook kinderloos.
Oh yeah!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Same differ maar we begrijpen elkaar.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Voor u geen Duck Dynasty later?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat nageslacht is zeker een streven, maar laten we zeggen dat ik de eerste pakweg 10 jaar niet zit te wachten op kleine Pokkelmannetjes.quote:
Die kan je gewoon adopteren, net als Paul de Leeuw en z'n man.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou best graag een paar kinderen willen hebben. Dat is allemaal helaas wel lastig als hommo.
Koop je gewoon een paar van die Chineesjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou best graag een paar kinderen willen hebben. Dat is allemaal helaas wel lastig als hommo.
Met z'n hakenkruis. Dapper hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meteen een aanhouding van de kopman.
Niet gezien wat de aanleiding was. Alleen dat een agent hem iets vroeg, die dude zei "Nee, dat doe ik niet", de agent weer wat zei, en de dude zei "Nou, ik ga weer mee".quote:
Hij hing een eerder verboden spandoek op waarop een hakenkruis te zien is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet gezien wat de aanleiding was. Alleen dat een agent hem iets vroeg, die dude zei "Nee, dat doe ik niet", de agent weer wat zei, en de dude zei "Nou, ik ga weer mee".
Dat lijkt me dan weer niks. Ik wil graag m'n eigen grote neus en donkere ogen herkennen in het kindje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die kan je gewoon adopteren, net als Paul de Leeuw en z'n man.
Die mensen zijn stoer joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:29 schreef Gutmensch het volgende:
Er lopen daar gasten bij met een Duitse vlag in de hand en een varkensmuts op.
Hoe ver ben je dan van het padje af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |