Kort haar bij vrouwen is gewoon klote. Je moet ergens aan kunnen trekken terwijl je haar volpompt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:50 schreef -Phineas- het volgende:
Wat hebben jullie toch met haar? Je hebt een ook heel schattige korte kapsels/ pixie cut in een vrouwelijke stijl. Carey mulligan is daar een perfect voorbeeld van. En als je uperhaupt een lang kapsel nodig hebt om niet mannelijk te lijken dan is er sowieso wel meer mis. Je herkent vrouwen toch ook gewoon in hun gezicht?
Ja dat kan gewoon nog hoor. En dann heb ik het over zo'n kapsel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kort haar bij vrouwen is gewoon klote. Je moet ergens aan kunnen trekken terwijl je haar volpompt.
Noord-Europese vrouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:29 schreef Aardbei16 het volgende:
West-Europese vrouwen
Zuid-Europese vrouwen
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef Magemelvin het volgende:
Oude vrouwen met kortpittige kapsels
Jonge vrouwen met korte kapselsMaar dan moet je gezicht wel minimaal een 7/10 zijn.
[ afbeelding ]
ze heeft een deuk in haar been, zal de photoshop wel zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.
watquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.
Vrouwen die een korset dragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:30 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is zeker voor haar leeftijd een mooie vrouw, maar dat grijze korte pittige kapsel verneukt haar vrouwelijkheid helemaal
Nou ja, beter dan zo'n krans om je hoofd heen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat ik nog veel erger vind, al die mannen met een kale kop.
Zij is echt wel knapper met lang haar, hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:50 schreef -Phineas- het volgende:
Carey mulligan is daar een perfect voorbeeld van
Doe normaal johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:50 schreef -Phineas- het volgende:
Wat hebben jullie toch met haar? Je hebt een ook heel schattige korte kapsels/ pixie cut in een vrouwelijke stijl. Carey mulligan is daar een perfect voorbeeld van. En als je uperhaupt een lang kapsel nodig hebt om niet mannelijk te lijken dan is er sowieso wel meer mis. Je herkent vrouwen toch ook gewoon in hun gezicht?
Vrouwen geven elkaar complimenten om niet te laten merken wat hun echte gedachten zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef female81 het volgende:
Het valt me vaak op dat het complimenten regent zodra je als vrouw je haar af laat knippen. Van andere vrouwen, wel te verstaan.
"Weer een concurrent minder."
Maar misschien is het een plattelands-dingetje.
Neeeeeeeeee juist nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zij is echt wel knapper met lang haar, hoor.
Met lang haar:
[ afbeelding ]
Met kort haar:
[ afbeelding ]
Ik durf te wedden dat twee van de volgende drie dingen waar zijn:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee juist nietdat korte koppie is leuker
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat twee van de volgende drie dingen waar zijn:
Jij bent getrouwd
Je hebt kinderen
Je bent ouder dan 35
Die batsers maken een hoop goedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:30 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is zeker voor haar leeftijd een mooie vrouw, maar dat grijze korte pittige kapsel verneukt haar vrouwelijkheid helemaal
Hallo jij kiest wel een heel extreem voorbeeld uit. De tweede foto vind ik heel erg mooi. Classy vrouwelijk. Heeft gewoon alles.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zij is echt wel knapper met lang haar, hoor.
Met lang haar:
[ afbeelding ]
Met kort haar:
[ afbeelding ]
Het is gewoon leuk om daar grappen over te makenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef -Phineas- het volgende:
En wat hebben jullie toch met korte kapsels en oude vrouwen.
Die tweede foto classy?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Hallo jij kiest wel een heel extreem voorbeeld uit. De tweede foto vind ik heel erg mooi. Classy vrouwelijk. Heeft gewoon alles.
www.1meee.com/careymulligan/
En wat hebben jullie toch met korte kapsels en oude vrouwen. Ik vind dat een kapsel vooral goed verzorgd moet zijn en het moet bij je gezicht passen. Zie regelmatig meisjes met lang haar maar zo ongezond als fck. De punten lijken net stro. Ik heb zelf wel dik en lang haar. Maar het is helemaal geen pretje. Onhandelbaar en verschrikkelijk veel werk . aarghhhh ik heb zo'n zin om gewoon spontaan zelf een pixie cut te knippen in mijn haar. Toen ik een keertje mijn haar in een knot deed en een muts op leek het net alsof ik een pixie cut had en iedereen vond dat mijn gezicht veel sprekender en opener leek dan met al dat haar . Het leek ook echt of ik bevrijd was van dat dikke haar waar ik elke dag uren mee verg per dag (en buiten weer helemaal wappert en statisch en alles weer door elkaar zit voor mijn gezicht). O god ik haat haar zo erg nu ineens. Zowel haar op je hoofd als in je oksels als bij de geslachtsdeel. Bah. Ik denk dat ik spontaan kaal zal worden later. Wat is haar toch eigenlijk een vreselijk iets. En nee ik ben geen oud wijf maar 17.
Is dat niet die tranny van Orange is the new black? Smerig wijf vind ik dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef Magemelvin het volgende:
Oude vrouwen met kortpittige kapsels
Jonge vrouwen met korte kapselsMaar dan moet je gezicht wel minimaal een 7/10 zijn.
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is juist leuk. In een knot of mooi opgestoken, dat kan heel mooi fris staan. En dan heb je toch dat je het mooi los kunt doen -- als je dat wilt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef -Phineas- het volgende:
Toen ik een keertje mijn haar in een knot deed
Mijn haar is zo dik en lang dat het elastiekje breekt of dat de knot niet goed blijft zitten. En als een knot met een muts eroverheen al leuk is dan kan ik het net zo goed helemaal afknippen. Maar dat zal ma niet echt op prijs stellen.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ja, maar dat is juist leuk. In een knot of mooi opgestoken, dat kan heel mooi fris staan. En dan heb je toch dat je het mooi los kunt doen -- als je dat wilt.
Inderdaad, ik zie mezelf niet met lang haar rondlopen.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:26 schreef Willoow het volgende:
Al dat gehaat op korte kapsels door mannen. Kort haar kan heel leuk zijn.
Net of mannen zich zo mooi houden , hahaha,quote:Op zondag 28 februari 2016 01:20 schreef Aiciu het volgende:
Wat is dat eigenlijk dat vrouwen zichzelf verwaarlozen nadat ze getrouwd zijn?
Heb je dan zo weinig respect voor je man, denk je dat een man verliefd wordt op een karakter? Nee, natuurlijk is een karakter belangrijk, maar uiterlijk bepaald ook voor een groot deel of je verliefd wordt of niet.
Dat verklaart ook waarom knappe mensen meer kunnen maken dan lelijke mensen. Dit ontkennen heeft geen zin, we weten dat dit zo is, ook al willen sommige dit niet toegeven.
Ik heb zo vaak het verzoek gekregen even flink aan een chick der haar te trekken tijden doggy style... Lekker vastpakken en door rossen. Die hielden echt van hard en zonder enig gezeik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:11 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon nog hoor. En dann heb ik het over zo'n kapsel.
En anders kun je haar gewoon bij de schouders pakken. Iets wat een normaal mens doet. Haren lijkt me te pijnlijk.
Het ligt toch gewoon aan mer dingen dan alleen het haar?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:23 schreef snakelady het volgende:
Kort haar kan mooi staan bij een mooie vrouw, maar lang haar staat meestal beter, tenminste, dat is mijn mening.
Maar zeiken op oudere vrouwen met kort haar is gewoon onzinnig, lang sluik haar is ook geen gezicht, soms is afknippen dan toch echt de beste optie.
Ja inderdaad, goede voorbeelden.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Het ligt toch gewoon aan mer dingen dan alleen het haar?
Die discussies gaan helemaal nergens over![]()
Zij kan het wél hebben
[ afbeelding ]
en zij niet écht![]()
[ afbeelding ]
Maar bij een korter kapsel blijft het verschil gewoon gróót
Oh, ik vind lang haar prachtig, maar niet bij mijquote:Op maandag 29 februari 2016 15:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja inderdaad, goede voorbeelden.
Het ligt ook inderdaad aan meerdere dingen, alleen ik stoor mij er aan dat ten eerste veel mensen schijnen te denken dat dit een Nederlands fenomeen is , bewijst wel dat die mannen alleen vrouwen zien vanaf hun zolderkamer en ten tweede dat ze denken dat lang haar altijd mooier is.
Ik vind het meestal ook mooier, maar zeker niet altijd.
Maar ik ben gewoon sportief en verzorgt, dus ik mag dat eisen.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net of mannen zich zo mooi houden , hahaha,
Bierbuiken on overvloed!!
En ik heb geen kort pittig kapsel dus ik ook....quote:Op maandag 29 februari 2016 16:04 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon sportief en verzorgt, dus ik mag dat eisen.
Hmm, dit klinkt alsof je in een relatie zitquote:Op maandag 29 februari 2016 15:34 schreef DoubleDip het volgende:
Ik ben van heel lang naar kort gegaan en ik vind het heerlijk. Niet meer al die klitten elke dag en niet meer die dooie punten.
Haha, nou toevallig niet. Maar dat het makkelijker is betekent niet dat het dan maar moet verslonzen, zoals bij al die aardappelkroketjes. Overigens: toen ik lang haar had deed ik er ook niks mee. Minder dan nu iig. Nu föhn ik het na het douchen in model en gebruik ik af en toe wax en soms haarlak om het helemaal goed te krijgen. Maar mijn haar zit gewoon erg snel goed, dus meestal is 1 keer kammen en de föhn er op voldoende.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hmm, dit klinkt alsof je in een relatie zitJe gaat voor het gemak
Trekt het ook aandacht bij Polen?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:15 schreef Polenbatser het volgende:
Het rare is dat ik met mijn mat meer aandacht van mannen krijg dan voorheen met 'normaal' lang haar. Ik had eigenlijk verwacht dat het zou afschrikken, maar het valt kennelijk op en bij lang niet iedereen op een negatieve manier dus.
Ben er nog niet mee naar Polen geweest. Nu laat ik het ook weer groeien bovenop, de zijkanten niet, maar mag het dan nog officieel een mat heten?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Trekt het ook aandacht bij Polen?
Dat noem je toch undercut?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:11 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ben er nog niet mee naar Polen geweest. Nu laat ik het ook weer groeien bovenop, de zijkanten niet, maar mag het dan nog officieel een mat heten?
Ook als het aan 2 kanten is? Ken het bij de meeste vrouwen aan 1 kant. Maar het is wel hetzelfde ja.quote:
Neem jij toch lekker zo'n hoofddoek wijf?quote:Op zondag 28 februari 2016 01:59 schreef Sander166 het volgende:
Nederlandse vrouwen![]()
Wat voegen die eigenlijk toe aan je leven naast seks? Voor de rest zijn ze alleen maar een bron van ergernis.
Die zijn fucking smerig. Wat moet je met een wijf dat hariger is dan jijzelf?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Neem jij toch lekker zo'n hoofddoek wijf?
Hou je mond over onze vrouwen
Ah ja, undercut is 1 kantquote:Op maandag 29 februari 2016 19:19 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ook als het aan 2 kanten is? Ken het bij de meeste vrouwen aan 1 kant. Maar het is wel hetzelfde ja.
Nou! Bah!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:54 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Die zijn fucking smerig. Wat moet je met een wijf dat hariger is dan jijzelf?
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:29 schreef Baas_bas het volgende:
Smerig idd. Geen idee waarom vrouwen dit doen. Kan een vrouw van een jaar of 40 met een kort pittig kapsel mij vertellen waarom?
Hebben ze alle hoop verloren?
Gewoon om hun man terug te pakken of zo? Alsof die het al niet kut genoeg heeft met al dat gezeik en al die verplichte huishoudbeurzen en zegeltjes spaar acties dan gaan ze ook nog eens zichzelf fysiek zo onaantrekkelijk mogelijk maken?quote:
Ja ik vind het ook wel zielig voor hemquote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Gewoon om hun man terug te pakken of zo? Alsof die het al niet kut genoeg heeft met al dat gezeik en al die verplichte huishoudbeurzen en zegeltjes spaar acties dan gaan ze ook nog eens zichzelf fysiek zo onaantrekkelijk mogelijk maken?
Een wat?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
trouwens, jij hebt niet eens een Fobo lafbekdus .........
Je hebt geen foto in je profiel staan dus ik kan niks zien.quote:
Ik ben geen vrouw dus ik kan geen kort pittig kapsel hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt geen foto in je profiel staan dus ik kan niks zien.
Misschien zie je er zelf wel niet uit
Mannen kunnen ook een pittig kort kapsel hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw dus ik kan geen kort pittig kapsel hebben
verder kom ik niet op fok om te facebooken, geen zin in al die aandacht van vrouwen
Mark Rutte is lesbisch.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef ccs het volgende:
In Nederland heb je geen vrouwen en geen mannen. Alleen homo's.
Want dat is beter ofzo.
Icm een baard. Amen!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook een pittig kort kapsel hebben![]()
zó schattig![]()
[ afbeelding ]
ik moet huilen voor de Nederlandse man met een Nederlandse vrouw zoquote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Gewoon om hun man terug te pakken of zo? Alsof die het al niet kut genoeg heeft met al dat gezeik en al die verplichte huishoudbeurzen en zegeltjes spaar acties dan gaan ze ook nog eens zichzelf fysiek zo onaantrekkelijk mogelijk maken?
Leg dat maar is uit bij een morfine matineequote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat ik nog veel erger vind, al die mannen met een kale kop.
Jij ziet liever een knie die verzonken is in reuzel?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:27 schreef Anton91 het volgende:
knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.
Die vrouw mag wel sowieso wel 5kg aankomen...quote:Op maandag 29 februari 2016 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij ziet liever een knie die verzonken is in reuzel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |