Kort haar bij vrouwen is gewoon klote. Je moet ergens aan kunnen trekken terwijl je haar volpompt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:50 schreef -Phineas- het volgende:
Wat hebben jullie toch met haar? Je hebt een ook heel schattige korte kapsels/ pixie cut in een vrouwelijke stijl. Carey mulligan is daar een perfect voorbeeld van. En als je uperhaupt een lang kapsel nodig hebt om niet mannelijk te lijken dan is er sowieso wel meer mis. Je herkent vrouwen toch ook gewoon in hun gezicht?
Ja dat kan gewoon nog hoor. En dann heb ik het over zo'n kapsel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kort haar bij vrouwen is gewoon klote. Je moet ergens aan kunnen trekken terwijl je haar volpompt.
Noord-Europese vrouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:29 schreef Aardbei16 het volgende:
West-Europese vrouwen
Zuid-Europese vrouwen
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef Magemelvin het volgende:
Oude vrouwen met kortpittige kapsels
Jonge vrouwen met korte kapselsMaar dan moet je gezicht wel minimaal een 7/10 zijn.
[ afbeelding ]
ze heeft een deuk in haar been, zal de photoshop wel zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.
watquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.
Vrouwen die een korset dragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:30 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is zeker voor haar leeftijd een mooie vrouw, maar dat grijze korte pittige kapsel verneukt haar vrouwelijkheid helemaal
Nou ja, beter dan zo'n krans om je hoofd heen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat ik nog veel erger vind, al die mannen met een kale kop.
Zij is echt wel knapper met lang haar, hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:50 schreef -Phineas- het volgende:
Carey mulligan is daar een perfect voorbeeld van
Doe normaal johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:50 schreef -Phineas- het volgende:
Wat hebben jullie toch met haar? Je hebt een ook heel schattige korte kapsels/ pixie cut in een vrouwelijke stijl. Carey mulligan is daar een perfect voorbeeld van. En als je uperhaupt een lang kapsel nodig hebt om niet mannelijk te lijken dan is er sowieso wel meer mis. Je herkent vrouwen toch ook gewoon in hun gezicht?
Vrouwen geven elkaar complimenten om niet te laten merken wat hun echte gedachten zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef female81 het volgende:
Het valt me vaak op dat het complimenten regent zodra je als vrouw je haar af laat knippen. Van andere vrouwen, wel te verstaan.
"Weer een concurrent minder."
Maar misschien is het een plattelands-dingetje.
Neeeeeeeeee juist nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zij is echt wel knapper met lang haar, hoor.
Met lang haar:
[ afbeelding ]
Met kort haar:
[ afbeelding ]
Ik durf te wedden dat twee van de volgende drie dingen waar zijn:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee juist nietdat korte koppie is leuker
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat twee van de volgende drie dingen waar zijn:
Jij bent getrouwd
Je hebt kinderen
Je bent ouder dan 35
Die batsers maken een hoop goedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:30 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is zeker voor haar leeftijd een mooie vrouw, maar dat grijze korte pittige kapsel verneukt haar vrouwelijkheid helemaal
Hallo jij kiest wel een heel extreem voorbeeld uit. De tweede foto vind ik heel erg mooi. Classy vrouwelijk. Heeft gewoon alles.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zij is echt wel knapper met lang haar, hoor.
Met lang haar:
[ afbeelding ]
Met kort haar:
[ afbeelding ]
Het is gewoon leuk om daar grappen over te makenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef -Phineas- het volgende:
En wat hebben jullie toch met korte kapsels en oude vrouwen.
Die tweede foto classy?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Hallo jij kiest wel een heel extreem voorbeeld uit. De tweede foto vind ik heel erg mooi. Classy vrouwelijk. Heeft gewoon alles.
www.1meee.com/careymulligan/
En wat hebben jullie toch met korte kapsels en oude vrouwen. Ik vind dat een kapsel vooral goed verzorgd moet zijn en het moet bij je gezicht passen. Zie regelmatig meisjes met lang haar maar zo ongezond als fck. De punten lijken net stro. Ik heb zelf wel dik en lang haar. Maar het is helemaal geen pretje. Onhandelbaar en verschrikkelijk veel werk . aarghhhh ik heb zo'n zin om gewoon spontaan zelf een pixie cut te knippen in mijn haar. Toen ik een keertje mijn haar in een knot deed en een muts op leek het net alsof ik een pixie cut had en iedereen vond dat mijn gezicht veel sprekender en opener leek dan met al dat haar . Het leek ook echt of ik bevrijd was van dat dikke haar waar ik elke dag uren mee verg per dag (en buiten weer helemaal wappert en statisch en alles weer door elkaar zit voor mijn gezicht). O god ik haat haar zo erg nu ineens. Zowel haar op je hoofd als in je oksels als bij de geslachtsdeel. Bah. Ik denk dat ik spontaan kaal zal worden later. Wat is haar toch eigenlijk een vreselijk iets. En nee ik ben geen oud wijf maar 17.
Is dat niet die tranny van Orange is the new black? Smerig wijf vind ik dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef Magemelvin het volgende:
Oude vrouwen met kortpittige kapsels
Jonge vrouwen met korte kapselsMaar dan moet je gezicht wel minimaal een 7/10 zijn.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |