Dat vind ik iets te veel eer voor Locadia. En voor de Jong.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Goeie wedstrijd
Locadia en de jong als uitblinkers
Inconsequent vooral.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:15 schreef caspervc het volgende:
Waarom die scheids trouwens niet werd gewisseld is me een raadsel. Wat was die dramatisch...
Stilstand is wel een beetje zijn tweede naam. Je zou verwachten dat ie na dinsdag zichzelf weer wil bewijzen, maar wat een ongekend luie voetballer is het.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
Pereiro was matig. Leek vaak gewoon maar wat leuke dingen te doen zonder doel. Kan wel een man uitspelen uit stilstand, soms zelfs 2 of 3. Die kwaliteit behouden en aan het overzicht werken.
Loopt er maar wat bij he. Beetje jammer dat daar nog weinig progressie in zit. Tot nu toe is hij op z'n best als hij de bal in de 16 krijgt, dan gebeuren er opeens magische dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stilstand is wel een beetje zijn tweede naam. Je zou verwachten dat ie na dinsdag zichzelf weer wil bewijzen, maar wat een ongekend luie voetballer is het.
Ik vond Guardado niet slecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechte wedstrijd van ons middenveld.
Hendrix wordt gemist.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechte wedstrijd van ons middenveld.
De heren van Vitesse wel.quote:
Eens, vooral van Ginkel was minder, maar ook Pröpper haalde zijn niveau niet. Ik had wel een wissel verwacht, Hendrix voor van Ginkel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De heren van Vitesse wel.
Pröpper viel me het meest op, bij hem ging wel erg veel mis zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, vooral van Ginkel was minder, maar ook Pröpper haalde zijn niveau niet. Ik had wel een wissel verwacht, Hendrix voor van Ginkel.
De één heeft nu eenmaal meer moeite met mentaal herstellen van zo'n CL-wedstrijd dan de ander.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Pröpper viel me het meest op, bij hem ging wel erg veel mis zeg.
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd, terechte overwinning.
en jouw tvquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:40 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Arias, Bruma en de Jong het kijken waard.
Opzet of niet, dit is gewoon rood, natuurlijk. Puur omdat iemand die er zo naast tacklet gewoon niet hoort te spelen.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:26 schreef Rabieluh het volgende:
Willems was ietwat gefrusteerd en wilde meteen de kleedkamer in na zijn wissel omdat hij wat last had van z'n enkel.
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, dit is overigens gewoon een dieprode kaart. Gebeurt dit in minuut 75, dan zal het waarschijnlijk ook gewoon rood zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:26 schreef Rabieluh het volgende:
Willems was ietwat gefrusteerd en wilde meteen de kleedkamer in na zijn wissel omdat hij wat last had van z'n enkel.
[ afbeelding ]
je bent inderdaad bijna altijd negatief. En als het dan niet zo is dan kom je met dit soort teksten.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch iets te negatief geweest met mijn 2-1 voorspelling. Wel een stuk dichter op 'the mark' dan menig roze bril weer (zoals altijd)
Ik wilde het niet zeggen...maar dacht hetzelfdequote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
je bent inderdaad bijna altijd negatief. En als het dan niet zo is dan kom je met dit soort teksten.
Jammer van die slechte eigenschap.
Kenmerk voor negatief ingestelde mensen, ze zien alleen de negatieve dingen. Als PSV met 8-1 had gewonnen dan had hij waarschijnlijk geklaagd over de tegengoal en 2 gemiste kansen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
je bent inderdaad bijna altijd negatief. En als het dan niet zo is dan kom je met dit soort teksten.
Jammer van die slechte eigenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |