SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewoner
Die vervolgens Wim erin laat, omdat dat zijn tactiek is en Rob of Bas wegstemt....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Bronno heeft Wim al toegezegd dat hij weg mag, en aangezien de hele groep Wimmie een Petertje heeft gegeven gaan ze dus voor die eenbeen
Simone blijft, of de cos nu wil of niet !quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wel,want het is ook mijn utopia
Letterlijk zei Bronno "dan zal ik de laatste zijn die dat gaat tegenhouden" over Wims wens om te vertrekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als hij dat zo heeft gezegd, wil dat niet betekenen dat Bronno hem weg stuurt.
?
10 % kansquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:43 schreef Urb het volgende:
Ben benieuwd hoe ze daar met de prikkels van bezoekers morgen om zullen gaan.
Qua regenkans hebben ze het iig wederom getroffen voor de markt.
Als ze Rob wegstuurt vind ik het prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Simone blijft, of de cos nu wil of niet !![]()
Ja, dat wil ik niet horenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Letterlijk zei Bronno "dan zal ik de laatste zijn die dat gaat tegenhouden" over Wims wens om te vertrekken
vind er niet uitzien, alleen maar voor het gemak hebben ze die tafelsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef Cir het volgende:
[..]
mag wel een schuurmachine overheen...
je ziet de Kres suuzette resten nog hangen van kreeft
Jij vind haar mooie knieën hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef rowan634 het volgende:
deze worden ook steeds intiemer
[ afbeelding ]
Nee, maar ik er zo van genieten als de cos het er niet mee eens is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij vind haar mooie knieën hebben?![]()
zou wel een stunt zijn,..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
UTO / Feedback #22quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef mario390 het volgende:
schijnbaar is kappen weer toegestaan gaat weer lekker hoor
Mij ook niet, wat mij betreft blijft geen een van die twee, maar ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef Cir het volgende:
[..]
zou wel een stunt zijn,..
maakt me geen hol uit eigenlijk
omg nieet Fikiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef rowan634 het volgende:
bronno heeft gezegd dat ie FI
K
te mooi vindt voor de wereld
Die vervolgensquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die vervolgens Wim erin laat, omdat dat zijn tactiek is en Rob of Bas wegstemt....
Maakt hem niet uit dat hij er een fitty mee krijgt, is sterk genoeg dat te weerstaan.
het is Kaap de Cos vrijdag avondquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef mario390 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fikkie & Do
puisten plukken
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef rowan634 het volgende:
deze worden ook steeds intiemer
[ afbeelding ]
De OP was overkompleet bij de agenda.... stonden dingen bij die al geweest zijn, en niemand heeft die aangepast.quote:
Mooizo, ik zeg de Fik erin. "The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away."quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef rowan634 het volgende:
bronno heeft gezegd dat ie FI
K
te mooi vindt voor de wereld
Ons promomeisjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef rowan634 het volgende:
Do vindt evenementen nog heel moeilijk, ze is altijd emotioneel gesloopt na afloop
Is die onzekerheid van haar he ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef rowan634 het volgende:
Do vindt evenementen nog heel moeilijk, ze is altijd emotioneel gesloopt na afloop
Het maakt mij geen jota uit, als ie maar weer geopend word.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De OP was overkompleet bij de agenda.... stonden dingen bij die al geweest zijn, en niemand heeft die aangepast.
Dus voelde me geroepen het maar even te doen ....
Net of er een lijk opgemaakt word.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het maakt mij geen jota uit, als ie maar weer geopend word.![]()
Ziet er vreemd uit op stream 1![]()
[ afbeelding ]
doet ze ook haar snor?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:55 schreef Cir het volgende:
18 GinaPaninie's
rijzen /rusten op de Vide
Do aait de donsHaartjes van Fikkie dr OOr
zij heeft wel plezier mequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wrd te intiem, hand in broekje voor 19uurquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:58 schreef Cir het volgende:
[..]
wrd te intiem, hand in broeke voor 19uur
OT :
Flats Flats
Simoon door de loods
ogen zoeken een klusje
iets doen
Want?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef LLgetikt het volgende:
ik zou dus NOOOIT iemand anders me wenkbrauwen laten doen
Nee dat is het niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef mario390 het volgende:
Weet je het zeker ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef LLgetikt het volgende:
zijn bepalend voor je gezicht, en dat leg je dan in de handen van iemand andersquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
[ afbeelding ]
![]()
Ooit misgegaan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zijn bepalend voor je gezicht, en dat leg je dan in de handen van iemand anders
straks kreeg je van die row row wenkbrouwen (die epileert verkeert want de boog, dus hoogste punt.. begint te vroeg)
ja, dat ze scheef warenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:03 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, dat ze scheef waren![]()
echt horror
leek net of ik hele tijd een vraag stelde
Lees eerst even FB FAQ. UTO / [FAQ] Welkom op het Utopia-forum!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent een kerel?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef LLgetikt het volgende:
nee vrouwquote:
Dat is voor degene die het wel leuk vinden en niet snel niet erg leuk lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Kunnen we gewoon niet doen wie het snelste is heeft umBoeit mij echt geen zak of iemand kaapt
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Kunnen we gewoon niet doen wie het snelste is heeft umBoeit mij echt geen zak of iemand kaapt
Heerlijk om je laten verwennen, maar wel met een elastiekje, en je zegt precies wat je wilquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee vrouwkijk ieder zijn ding maar ik zou het gewoon zelf doen
moedig als je dat durftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:06 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Heerlijk om je laten verwennen, maar wel met een elastiekje, en je zegt precies wat je wil
Ja hoor toch welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Een kerel doet zijn wenkbrauwen niet
ik dacht da ligt Basquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
en je oorhaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Oor en neus wel oksels oek rest staysquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:07 schreef Cir het volgende:
[..]
en je oorhaar?
jawel moet ff een beetje in structuur allemaal
daarna zie je perspectief
neushaar ook dr uit jongeh
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:03 schreef Dotteke het volgende:
"Je hebt zachte handjes", zegt Vic
"Dat komt omdat ik nog een kindje ben", zegt Do
[ afbeelding ]
ik dacht da ligt echt Basquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oor en neus wel oksels oek rest stays
Zo ik ben weer lekker offtopic geloof ik
ik heb nu dat witte haar gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vicdie lijkt ook echt op Bas eh
Ghostbuster heeft zijn oren en neus vol haren .quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:07 schreef Cir het volgende:
[..]
en je oorhaar?
jawel moet ff een beetje in structuur allemaal
daarna zie je perspectief
neushaar ook dr uit jongeh
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ghostbuster heeft zijn oren en neus vol haren .
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is het bed op de vide goed voor, chips vreten, muziek luisteren en 's nachts ligt het kindje kutje pikkie te schuren in de caravan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is het bed op de vide goed voor, chips vreten, muziek luisteren en 's nachts ligt het kindje kutje pikkie te schuren in de caravan.
Jambers Modesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
alleen zijn egoquote:
Nou het scheelt dat hij iedere dag dezelfde verhalen heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef klabbakus het volgende:
Wat kan die Bronno eindeloos ouwehoeren zeg, niet normaal
al die verhalen, je weet na 20 verhalen de eerste 19 al niet meer
Ouch,quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef Dotteke het volgende:
"Ër ligt iemand op je bed die gemasseerd wil worden", zegt Bjorn tegen Rob
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:23 schreef Odaiba het volgende:
Rob: Wat is hier de bedoeling van?
Simone: Ik wou hem even voor jou warm houden voor vanavond(?)
Rob: Ow zo, gezellig...
Rob loopt weer weg![]()
Ze lag ook al in die houdingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Als Rob terug komt vraagt hij aan Bjorn of hij hem had gestuurd om achter de pc de kunnen,
Nee, zegt Bjorn, ze wil echt gemasseerd worden, ze vroeg het aan mij maar ik zei dat je gediplomeerd was.
Rob is in dit geval wel epicquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:23 schreef Odaiba het volgende:
Rob loopt weer weg![]()
Ach de massagestoel ligt op de vide, vertelde Gina vanmiddagquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Als Rob terug komt vraagt hij aan Bjorn of hij hem had gestuurd om achter de pc de kunnen,
Nee, zegt Bjorn, ze wil echt gemasseerd worden, ze vroeg het aan mij maar ik zei dat je gediplomeerd was.
Wat een sletquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:23 schreef Odaiba het volgende:
Rob loopt weer weg![]()
Ja, die heeft niet lang op de markt gestaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:27 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ach de massagestoel ligt op de vide, vertelde Gina vanmiddag
Daar wordt je toch niet geil van 2 mannen die zoenen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Cemal zegt dat hij ook wel eens met mannen gezoend heeft. "Om vrouwen op te geilen", SL
Gaat iemand haar nog masseren? misschien moet ze cemal roepen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Dotteke het volgende:
simoon past zich al snel aan
[ afbeelding ]
Dit meen je toch niet..quote:
Kom op is een jonge griet, die hebben nog geen rustuurtje nodig overdag,quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef mario390 het volgende:
als Do nu ligt makt het niks,ze was vanaf 11::00 in de Keuken gestaan
ja maar ze was goed bezig mat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom op is een jonge griet, die hebben nog geen rustuurtje nodig overdag,
De rijst van Bronno is goed die Bas nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:42 schreef flatflower het volgende:
Omg die Bronno denkt dat hij een fantastische kok is, hij doet alleen maar wat klusjes voor Bas. Bas kookt volgens mij heel lekker. Ik zou gek worden van zo'n man in de keuken met overal commentaar op.
Nee, want Bronno zei gisteren al dat hij niet weet of hij voor 15-17 man kan koken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:42 schreef flatflower het volgende:
Omg die Bronno denkt dat hij een fantastische kok is, hij doet alleen maar wat klusjes voor Bas. Bas kookt volgens mij heel lekker. Ik zou gek worden van zo'n man in de keuken met overal commentaar op.
Heeft hij gelijk inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel aandacht je ook aan het eten spendeert zegt Bas het maakt niet uit, daarom kook ik ook niet vaak. De tubes mayo en ketjup, en zout vliegen over de tafel
Ja en ik hou van lekker lang tafelen, hier is het schrok schrok zegt Bronni
Bronno wil vaker met Bas koken als hij weg moet buiten
En komt hij Bas ophalen, kan die zijn caravan meenemen
Ja dat kan gebeuren, zeker als iemand continue tegen je aanpraat en Bas bijna alles doet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef formule het volgende:
[..]
De rijst van Bronno is goed die Bas niet
Juist daarom zou hij wel wat in kunnen binden!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want Bronno zei gisteren al dat hij niet weet of hij voor 15-17 man kan koken.
Want hij heeft nog nooit voor zo'n grote groep gekookt.
Die gaat honger lijden als hij weer bij mammie is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:47 schreef mazaru het volgende:
Kijk die dikke worstenvingertjes op die bolle pens
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk samen, soort Gerard en Karim uit SST. Goeie chemie met een lach en een traan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel aandacht je ook aan het eten spendeert zegt Bas het maakt niet uit, daarom kook ik ook niet vaak. De tubes mayo en ketjup, en zout vliegen over de tafel
Ja en ik hou van lekker lang tafelen, hier is het schrok schrok zegt Bronni
Bronno wil vaker met Bas koken als hij weg moet buiten
En komt hij Bas ophalen, kan die zijn caravan meenemen
WIm bracht het anders "Dan zit ik daar maar met mijn lege bord."quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Bronno houd van lang tafelen, ja fijn lekker urenlang naar dat oeverloze gezwam luisteren
Ze zijn zeker leuk samen, Gerard en Karim kan ik me niet mee herinneren, ik wis me persoonlijke harde schijf. Afgelopen is wissenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk samen, soort Gerard en Karim uit SST. Goeie chemie met een lach en een traan.
Die ligt te wachten tot hij weg kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:47 schreef mazaru het volgende:
Kijk die dikke worstenvingertjes op die bolle pens
[ afbeelding ]
die ouders hebben geld overgehouden deze tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die gaat honger lijden als hij weer bij mammie is.
's ochtends ontbijt.
12:00 uur boterham
18:00 warme prak....
Voor de rest niets tussendoor....
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn zeker leuk samen, Gerard en Karim kan ik me niet mee herinneren, ik wis me persoonlijke harde schijf. Afgelopen is wissen
Hoe kan je Gerard nou vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn zeker leuk samen, Gerard en Karim kan ik me niet mee herinneren, ik wis me persoonlijke harde schijf. Afgelopen is wissen
Ga en met zijn handen in zijn baard en vervolgens in het eten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:52 schreef flatflower het volgende:
Ik geniet altijd zo als Bas alleen staat te koken, zo rustig....gaan we nu steeds die irritante Bronno erbij krijgen..grrr
"krijgen"? Erfenis?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Bjorn: ik ga wel een hoop geld krijgen later
Heurlukquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:23 schreef Odaiba het volgende:
Rob loopt weer weg![]()
Think soquote:
De mensen die het eten waarderen, komen altijd in de keuken, en ja, die proeven uit de pan, ik hou van die mensenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:57 schreef Dotteke het volgende:
Bronno zegt tegen Ivan dat hij er een hekel aan heeft als mensen bij hem uit de pan eten.
Het is dat Ivan een mes in de handen heeft anders had hij pang gedaan met de lepel
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:57 schreef Dotteke het volgende:
Bronno zegt tegen Ivan dat hij er een hekel aan heeft als mensen bij hem uit de pan eten.
Het is dat Ivan een mes in de handen heeft anders had hij pang gedaan met de lepel
Hij is mij erg tegengeval een hoop praatjes maar iets doen ho maar. Gisteren daagde Bas hem uit om voor de hele groep te koken maar dat durfde hij niet. Hij wilde hooguit Bas helpen als hij zou koken. Jammer, gemiste kans.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:42 schreef flatflower het volgende:
de pan is heiligquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:03 schreef rowan634 het volgende:
bronno vindt ivan een lekker mens, ze gaan nog stoeien zegt ie en worstelen over de vloer.
Hier is het andersom, die centenbak deruitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:03 schreef Cir het volgende:
ben dr uit![]()
![]()
![]()
Sjiemoon mot blijveh![]()
![]()
![]()
< dus Bronno zal het woorden
gewoonomdathetaltijdzogaatalsikietsvind![]()
![]()
![]()
Vond die twee wel leuk samen net.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:03 schreef rowan634 het volgende:
bronno vindt ivan een lekker mens, ze gaan nog stoeien zegt ie en worstelen over de vloer.
Vind het onbeschoft, en een Ivan doet het ook als er gasten zijn. Blij dat er eindelijk weer es iemand wat van durft te zeggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bronno heeft groot gelijk.
Zou het ook niet willen.
Hij was gewoon verbaasd. Maar hij accepteerde het. Mooi om te zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Vind het onbeschoft, en een Ivan doet het ook als er gasten zijn. Blij dat er eindelijk weer es iemand wat van durft te zeggen.
Erger me zo aan hem , nu alquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het andersom, die centenbak deruit
en Bronno blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjimoon heeft iets Cute imo
dat lukt nog wel
na al die Idioten
DAG 787![]()
![]()
Net als bij Nicoline voorheen, waar Bronno een zwak voor lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij was gewoon verbaasd. Maar hij accepteerde het. Mooi om te zien.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:08 schreef Cir het volgende:
[..]
Erger me zo aan hem , nu al
blaa blaa..tok tok Ik
weet het beter...blaaa
ga dat niet trekken,Dat heb ik dus net andersom, erger me groen en geel aan die sjimoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjimoon heeft iets Cute imo
dat lukt nog wel
na al die Idioten
DAG 787![]()
Vreselijk kind vind ik hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net andersom, erger me groen en geel aan die sjimoon.
Vreselijk kind vind ik het
gewoon accepteren dat Bruno blijftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bronno van de hygiëne.
Rolt eerst met de opscheplepel op zijn handen te slaan, waar hij mee in zijn baard heeft zitten peuteren en en zijn mond heeft gehad.
[ afbeelding ]
Het was allemaal zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als bij Nicoline voorheen, waar Bronno een zwak voor lijkt te hebben.
Pfoe wat is dat al lang gelee, time flies when.. having.. fun?![]()
incl meuk in zn Baardquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:11 schreef Birthmark het volgende:
[..]
gewoon accepteren dat Bruno blijft
we hebben altijd de filmpjes nog gelukkigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als bij Nicoline voorheen, waar Bronno een zwak voor lijkt te hebben.
Pfoe wat is dat al lang gelee, time flies when.. having.. fun?![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:13 schreef Cir het volgende:
[..]
incl meuk in zn Baard
die dan weer valt int eten
tussen de pulkjes
van Cees
the circle off Live
willen we echt die quasimodo nog langer zien?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en Bronno blijven
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en Bronno blijven
wat is Kipfles??quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:14 schreef mario390 het volgende:
dat zelfde had ik gisteren Kipfles en Rijst
Alles voor Wimmie in de maag Blenderquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:11 schreef flatflower het volgende:
Respectloze hork Wim zegt, maakt me niet uit ik flikker toch alles door elkaar!
En hij kwam daar nog wel voor persoonlijke groei.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:11 schreef flatflower het volgende:
Respectloze hork Wim zegt, maakt me niet uit ik flikker toch alles door elkaar!
en een vierkant hoofdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:16 schreef Haropro het volgende:
Simone heeft best een scherp stemmetje.
#zet geluid aanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:16 schreef DKUp het volgende:
Gina wil iets zeggen als iedereen zit.
SL
de madame van de toko heeft gesprokenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Gina vraagt of iedereen na het eten de keuken horeca proef wil maken
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:14 schreef Birthmark het volgende:
[..]
liefde= ceessie bruno en bassie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn geheime uitvinding waar ik mee bezig was. Een fles van kip, dan kan je wat drinken en daarna de kip eten,maarja mario heeft het nu verraden.. dus het idee gaat de prullenbak inquote:
whoehahahahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mijn geheime uitvinding waar ik mee bezig was. Een fles van kip, dan kan je wat drinken en daarna de kip eten,maarja mario heeft het nu verraden.. dus het idee gaat de prullenbak in
Oh, ik dacht een kipfilet van Vanessa, kipfles ..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mijn geheime uitvinding waar ik mee bezig was. Een fles van kip, dan kan je wat drinken en daarna de kip eten,maarja mario heeft het nu verraden.. dus het idee gaat de prullenbak in
Hahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:15 schreef Cir het volgende:
[..]
Alles voor Wimmie in de maag Blender
joehoeeeeeee
Shanna,..![]()
![]()
wimmie wilt prakkon, en een kuil Sjus om 18uur
bedankt voor de waarschuwingquote:
formalinequote:
geen vragen mevrouwquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:25 schreef Cir het volgende:
[..]
formaline![]()
![]()
Ot
Fikke ; lieve mensen
ik heb namens de mense van de markt com.
het rooster op het bord
zorg dat je fris en fruitig ben om 07uur voor de markt
kijk ff voor je gaat slapen morgen markt
rust goed uit ook !
vragen ?,..
die is van #ROWROWquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:24 schreef DKUp het volgende:
Cemal heeft weer het debiele petje van King EIvan op
Dan was het kNipfles geweest.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een kipfilet van Vanessa, kipfles ..
dat niet alleen, hij zit er ook nog eens bij als een debiel, hoop dat iemand het gecapt heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:24 schreef DKUp het volgende:
Cemal heeft weer het debiele petje van King EIvan op
Iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan was het kNipfles geweest.
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik typte het in op google en kwam een cos tegen met wat andere soort kipfiletjes.
Van de lui die toen meetikte zijn er niet zoveel meer over trouwens.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja er zijn veel cossers van toen die je nu helaas niet meer ziet.![]()
Ja ik snap die voorliefde voor lang tafelen van Bronno wel. Eer die klaar is met zijn tientallen verhalen is het middernacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:32 schreef Ebinas het volgende:
Hij kan het beter even opnieuw opwarmen
[ afbeelding ]
quote:
Het lijkt ook wel een klimrek. Zoiets stond vroeger ook op het schoolplein.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:37 schreef Ebinas het volgende:
Bronno zag de hindernisbaan items als spullen van een speeltuin.
Leuk voor de kinderen.
En ook in alle plaatsen geweest waar anderen geweest zijn. Hij begint me nu al te irriteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:41 schreef Ebinas het volgende:
Bronno heeft ook echt alles gedaan, noem het maar op en hij kopt in
Prachtige Capquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:39 schreef Ebinas het volgende:
Timing cap was .....niet echt top!
[ afbeelding ]
Ik zie toch duidelijk wel een topje ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:39 schreef Ebinas het volgende:
Timing cap was .....niet echt top!
[ afbeelding ]
Beide kandidaten vind ik niet veel soeps. Het is of hij met zijn grootmuil of een nymfomaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
En ook in alle plaatsen geweest waar anderen geweest zijn. Hij begint me nu al te irriteren.
Zijn zender zit daarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk wel een topje ...
en wat is dat ? en broek?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk wel een topje ...
Zelfs daar zou Bronno nog uren over kunnen kletsen. "Ik heb eens een broodje kaas gehad, toen ik met vrienden was, en we een broodje kaas bestelden........ bla bla bla bla...."quote:
Dat is een deel van Ivan wat omhoog komt zo te zienquote:
Dat is dan wel kaas die hij zelf gemaakt heeft natuurlijk ....bla bla bla bla....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs daar zou Bronno nog uren over kunnen kletsen. "Ik heb eens een broodje kaas gehad, toen ik met vrienden was, en we een broodje kaas bestelden........ bla bla bla bla...."
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs daar zou Bronno nog uren over kunnen kletsen. "Ik heb eens een broodje kaas gehad, toen ik met vrienden was, en we een broodje kaas bestelden........ bla bla bla bla...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |