zijn bepalend voor je gezicht, en dat leg je dan in de handen van iemand andersquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
[ afbeelding ]
![]()
Ooit misgegaan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zijn bepalend voor je gezicht, en dat leg je dan in de handen van iemand anders
straks kreeg je van die row row wenkbrouwen (die epileert verkeert want de boog, dus hoogste punt.. begint te vroeg)
ja, dat ze scheef warenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:03 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, dat ze scheef waren![]()
echt horror
leek net of ik hele tijd een vraag stelde
Lees eerst even FB FAQ. UTO / [FAQ] Welkom op het Utopia-forum!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het maakt mij geen jota uit, als ie maar weer geopend word.![]()
Ziet er vreemd uit op stream 1![]()
[ afbeelding ]
Je bent een kerel?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef LLgetikt het volgende:
ik zou dus NOOOIT iemand anders me wenkbrauwen laten doen
nee vrouwquote:
Dat is voor degene die het wel leuk vinden en niet snel niet erg leuk lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Kunnen we gewoon niet doen wie het snelste is heeft umBoeit mij echt geen zak of iemand kaapt
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Kunnen we gewoon niet doen wie het snelste is heeft umBoeit mij echt geen zak of iemand kaapt
Heerlijk om je laten verwennen, maar wel met een elastiekje, en je zegt precies wat je wilquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee vrouwkijk ieder zijn ding maar ik zou het gewoon zelf doen
moedig als je dat durftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:06 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Heerlijk om je laten verwennen, maar wel met een elastiekje, en je zegt precies wat je wil
Ja hoor toch welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Een kerel doet zijn wenkbrauwen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |