SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewoner
Die vervolgens Wim erin laat, omdat dat zijn tactiek is en Rob of Bas wegstemt....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Bronno heeft Wim al toegezegd dat hij weg mag, en aangezien de hele groep Wimmie een Petertje heeft gegeven gaan ze dus voor die eenbeen
Simone blijft, of de cos nu wil of niet !quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wel,want het is ook mijn utopia
Letterlijk zei Bronno "dan zal ik de laatste zijn die dat gaat tegenhouden" over Wims wens om te vertrekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als hij dat zo heeft gezegd, wil dat niet betekenen dat Bronno hem weg stuurt.
?
10 % kansquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:43 schreef Urb het volgende:
Ben benieuwd hoe ze daar met de prikkels van bezoekers morgen om zullen gaan.
Qua regenkans hebben ze het iig wederom getroffen voor de markt.
Als ze Rob wegstuurt vind ik het prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Simone blijft, of de cos nu wil of niet !![]()
Ja, dat wil ik niet horenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Letterlijk zei Bronno "dan zal ik de laatste zijn die dat gaat tegenhouden" over Wims wens om te vertrekken
vind er niet uitzien, alleen maar voor het gemak hebben ze die tafelsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef Cir het volgende:
[..]
mag wel een schuurmachine overheen...
je ziet de Kres suuzette resten nog hangen van kreeft
Jij vind haar mooie knieën hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef rowan634 het volgende:
deze worden ook steeds intiemer
[ afbeelding ]
Nee, maar ik er zo van genieten als de cos het er niet mee eens is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij vind haar mooie knieën hebben?![]()
zou wel een stunt zijn,..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
UTO / Feedback #22quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef mario390 het volgende:
schijnbaar is kappen weer toegestaan gaat weer lekker hoor
Mij ook niet, wat mij betreft blijft geen een van die twee, maar ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef Cir het volgende:
[..]
zou wel een stunt zijn,..
maakt me geen hol uit eigenlijk
omg nieet Fikiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:51 schreef rowan634 het volgende:
bronno heeft gezegd dat ie FI
K
te mooi vindt voor de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |