Bezint eer je begint. Heel erg veel mensen hebben op de VVD gestemd, niet 1 keer maar 2 keer, ook nadat Rutte nog niet een jaar lang zijn eerste kabinet intact kon houden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De enige manier hoe Rutte dit nog kan goedmaken is als hij aan het eind van zijn termijn zijn lolbroek uittrekt en zegt:
"Landgenoten! Vier jaar lang heb ik jullie voorgelogen, elke transactie kostte jullie het dubbele. Maar nu de eindafrekening, we hebben het overleefd en we we hebben voor iedere Nederlander 20000 euro wat morgen op de rekening staat!"
Maar in die droomwereld leven we helaas niet. En ook dan nog steeds zal ik niet op hem stemmen.
Je zou eigenlijk moeten nagaan wie er nu nog op de VVD stemt.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bezint eer je begint. Heel erg veel mensen hebben op de VVD gestemd, niet 1 keer maar 2 keer, ook nadat Rutte nog niet een jaar lang zijn eerste kabinet intact kon houden.
En die welke gehuild hebben ermee niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 08:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk moeten nagaan wie er nu nog op de VVD stemt.
Op de zwarte lijst zetten want dat zijn de rotte peren van de maatschappij.
Zouden ze zich ook afvragen waar de mensen het geld aan uitgeven, of heeft het iets met gunnen te doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als al dat soort dingen betaald worden, ben ik toch benieuwd waar ze hun geld aan uitgeven
De mensen die de laatste keer Rutte in Het Torentje hielden mogen ook op de zwarte lijst. Zo falen met je eerste kabinet, zoveel corruptie, campagne voeren met dogmatische leuzen en dan nog een tweede kans krijgen. Gekker moet het toch niet worden.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk moeten nagaan wie er nu nog op de VVD stemt.
Op de zwarte lijst zetten want dat zijn de rotte peren van de maatschappij.
Dat is zakgeld.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laat hem dat zelf betalen met z'n netto 8,61 ton salaris
Dan kan je het nog wel uitgeven. Kwestie van geen neuk geven.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is zakgeld.
Vraag me af wat je dan doet als je zoveel geld hebt en helemaal niks om te doen.
En dat geld kan je ook nog geen eens uitgeven zoals je wilt omdat iedereen meekijkt.
Leg hen de volgende keer eens uit dat we dankzij dit stelsel niet elke 4/8 jaar een radicaal andere koers varen en dat we meer rekening houden met minderheden doordat we compromissen moeten sluiten. Voor- en nadelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:53 schreef WRH het volgende:
Blijft maar doorgaan dit. Alleen er valt vrijwel niets tegen te doen. Ik heb dit al eens geprobeerd uit te leggen aan buitenlandse vrienden; de politiek in NL.
Dan krijg je vragen als; ja maar dan stem je toch op een andere partij?
En dan vervolgens moeten uitleggen dat dit massaal gebeurt maar dat de grootste partij niet aan de macht komt omdat de andere kleinere partijen onderling afspreken niet met de grootste partij te willen regeren.
Nee, ik kreeg het niet uitgelegd, ze snapten er niets van. Vroegen wanneer NL dan in opstand kwam. Ehm, geen idee...
Natuurlijk wel. Als die het geld uit gaat geven aan hoertjes en andere gekke dingen dan krijgt die van het volk geen geld meer. Hij moet doen alsof hij verantwoord is.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je het nog wel uitgeven. Kwestie van geen neuk geven.
Genoeg andere leuke dingen naast hoeren.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als die het geld uit gaat geven aan hoertjes en andere gekke dingen dan krijgt die van het volk geen geld meer. Hij moet doen alsof hij verantwoord is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |