Hoezo zou ik zijn signature aan kunnen passenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga Stijn vragen je onderschrift aan te passen, dit is smaad en je beschadigt mijn reputatie.
Het sarcasme druipt van mijn post af. Toch jammer die mensen altijd die dat niet doorhebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik zijn signature aan kunnen passen.
Nee, maar ik snap daarom ook niet waarom opperkleurder daar zo'n fan van is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel op de PVV Den Haag? Die zijn heel goed in heibel schoppen met de rest van de gemeenteraad daar
Oh mijn aanwezigheid is weer eens onvoldoende.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis Cavaliers in dit topic. Die heeft altijd leuke invalshoeken tijdens dit soort evenementen. Sfeerverhogend noem ik dat.
Dat is een leugen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap daarom ook niet waarom opperkleurder daar zo'n fan van is.
Cavaliers is een wereldgozer. Jammer dat hij hier niet meer komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis Cavaliers in dit topic. Die heeft altijd leuke invalshoeken tijdens dit soort evenementen. Sfeerverhogend noem ik dat.
Ik stem op Salman.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij een PVV-er? Je zou zeker ook niet op Tokyo hebben gestemd he?
Nee, je stelde destijds dat je dronken was.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt van mijn post af. Toch jammer die mensen altijd die dat niet doorhebben.
Gaat dit over die Salman?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef Mani89 het volgende:
He was accused of “complicity in crimes against humanity” for allegedly heading a committee that identified 150 athletes, including international footballers, involved in pro-democracy demonstrations in 2011, many of whom were later imprisoned and tortured.
Deze mongool is gewoon een serieuze kandidaat om de nieuwe FIFA president te worden.
Ik wil graag iets meer diversiteit in dit topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh mijn aanwezigheid is weer eens onvoldoende.
Die komt wel weer terug hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cavaliers is een wereldgozer. Jammer dat hij hier niet meer komt.
Ja, vandaar zijn bijnaam "de martelsjeik".quote:
Mooi instituut he, dat FIFA.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, vandaar zijn bijnaam "de martelsjeik".
Hij is ook nog eens bevriend met Platini, terwijl Infantino knechtje van Platini was. Ik kijk er eigenlijk gewoon naar als naar een grappige poppenkast.quote:
Hij heeft mij verteld dat de kans op een terugkeer miniem is.quote:
Heeft hij ook gezegd wat ik kan doen om hem te doen terugkeren?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft mij verteld dat de kans op een terugkeer miniem is.
Is dat Niels de Ruiter rechts?quote:
Ja, vroeger presenteerde hij Heerenveen TV.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
https://twitter.com/robertanker
Ahaaaa, dus hij is dat.
Daar had hij nooit weg moeten gaan, was helemaal zijn niveau.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, vroeger presenteerde hij Heerenveen TV.
Dit wordt nog erger dan die verkiezing van de nieuwe kamervoorzitter.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En waarschijnlijk straks nog een keer.
Vanhattu ook. Dat kent u niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs een nepland als Palestina heeft een stem.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt nog erger dan die verkiezing van de nieuwe kamervoorzitter.
Is het niet Vanuatu?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanhattu ook. Dat kent u niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |