Het voelde als een maand.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was maar een weekje uit de lucht.
Het is wachten tot de Plaaggeest langskomt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Bassie en Adriaan vibes van.
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En in de pauzes optredens van Tony van Heemschut.
Michael zit inmiddels vuistdiep in de corruptie. Die wil koste wat het kost dat baantje als UEFA voorzitter. En dan de rest van zijn leven als God in Frankrijk leven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren een gerespecteerde Britse journalist in nieuwsuur, die met harde bewijzen kwam.
Michael van Praag: 'We kunnen niet op ieder gerucht reageren.'![]()
Jij en ik hebben ook net zo veel stemrecht. Daar snap ik ook niks van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Dat al die inboorlingen uit die okkie tokkie landen waar 5 mensen wonen gewoon evenveel stemrecht hebben als de grote Europese landen. Lachwekkend.
Vajuta idd net zo veel waarde als Duitsland.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Dat al die inboorlingen uit die okkie tokkie landen waar 5 mensen wonen gewoon evenveel stemrecht hebben als de grote Europese landen. Lachwekkend.
Infantino heeft hun 4x zoveel geld beloofd dan wat ze nu krijgen van Opa Sepp. Terwijl sommige landen al een kunstgrasveld hebben die nooit gebruikt worden, immers ze voetballen niet daar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Ja, ik zou dus nooit op Richard De Mos hebben gestemd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij en ik hebben ook net zo veel stemrecht. Daar snap ik ook niks van.
Ik ga Stijn vragen je onderschrift aan te passen, dit is smaad en je beschadigt mijn reputatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Michael zit inmiddels vuistdiep in de corruptie. Die wil koste wat het kost dat baantje als UEFA voorzitter. En dan de rest van zijn leven als God in Frankrijk leven.
Wel op de PVV Den Haag? Die zijn heel goed in heibel schoppen met de rest van de gemeenteraad daarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, ik zou dus nooit op Richard De Mos hebben gestemd.
Hoezo zou ik zijn signature aan kunnen passenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga Stijn vragen je onderschrift aan te passen, dit is smaad en je beschadigt mijn reputatie.
Het sarcasme druipt van mijn post af. Toch jammer die mensen altijd die dat niet doorhebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik zijn signature aan kunnen passen.
Nee, maar ik snap daarom ook niet waarom opperkleurder daar zo'n fan van is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel op de PVV Den Haag? Die zijn heel goed in heibel schoppen met de rest van de gemeenteraad daar
Oh mijn aanwezigheid is weer eens onvoldoende.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis Cavaliers in dit topic. Die heeft altijd leuke invalshoeken tijdens dit soort evenementen. Sfeerverhogend noem ik dat.
Dat is een leugen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap daarom ook niet waarom opperkleurder daar zo'n fan van is.
Cavaliers is een wereldgozer. Jammer dat hij hier niet meer komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis Cavaliers in dit topic. Die heeft altijd leuke invalshoeken tijdens dit soort evenementen. Sfeerverhogend noem ik dat.
Ik stem op Salman.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij een PVV-er? Je zou zeker ook niet op Tokyo hebben gestemd he?
Nee, je stelde destijds dat je dronken was.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt van mijn post af. Toch jammer die mensen altijd die dat niet doorhebben.
Gaat dit over die Salman?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef Mani89 het volgende:
He was accused of “complicity in crimes against humanity” for allegedly heading a committee that identified 150 athletes, including international footballers, involved in pro-democracy demonstrations in 2011, many of whom were later imprisoned and tortured.
Deze mongool is gewoon een serieuze kandidaat om de nieuwe FIFA president te worden.
Ik wil graag iets meer diversiteit in dit topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh mijn aanwezigheid is weer eens onvoldoende.
Die komt wel weer terug hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cavaliers is een wereldgozer. Jammer dat hij hier niet meer komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |