Actueel blijven graag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Prins Ali Al Hussein en Sjeik Salman Bin Ibrahim Al-Khalifa die FIFA voorzitter kunnen worden. Dit is godverdomme Jiskefet toch niet?
Ik wil Blatter terug.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergeet ff dat er ook een Sexwale kandidaat was? En nu nog een Champagne en Infantino...
Sepp Blatter heeft onze westerse waarden goed uitgedragen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Prins Ali Al Hussein en Sjeik Salman Bin Ibrahim Al-Khalifa die FIFA voorzitter kunnen worden. Dit is godverdomme Jiskefet toch niet?
Die dude die al die namen moet omroepen zit waarschijnlijk ook na iedere naam te vloeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niemand teruggetrokken![]()
Die lopen te trollen, lekker nachtwerk in
Zijn broer Spermwhale schijnt ook nog in de running te zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef Ludachrist het volgende:
Sexwhale. Eeuwig zonde dat hij gestopt is.
Dit was een serieus topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn broer Spermwhale schijnt ook nog in de running te zijn.
Ik krijg er een beetje Bassie en Adriaan vibes van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het deuntje is wel lekker catchy.
Ik zit te schuddebuiken. Ha ha haquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis Oboema DonRaja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergeet ff dat er ook een Sexwale kandidaat was? En nu nog een Champagne en Infantino...
Ik ga helemaal los hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Bassie en Adriaan vibes van.
Hij gaat dan ook nog steeds door bij de rechter. Ha ha haquote:
Ja, de een volgt meestal de ander inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn broer Spermwhale schijnt ook nog in de running te zijn.
Met jou? Daar geloof ik niks van.quote:
Hans Kraaiman jr eilanden.quote:
Is dat eigenlijk familie van die kerel die met Riis een nieuwe wielerploeg wil starten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef Mani89 het volgende:
He was accused of “complicity in crimes against humanity” for allegedly heading a committee that identified 150 athletes, including international footballers, involved in pro-democracy demonstrations in 2011, many of whom were later imprisoned and tortured.
Deze mongool is gewoon een serieuze kandidaat om de nieuwe FIFA president te worden.
Heb je dan een paar weken in de martelkelders van Sjeik Salman doorgebracht? Ik heb je erg gemist de laatste weken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven gebeterd.
Riis verdient een 5de kans.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk familie van die kerel die met Riis een nieuwe wielerploeg wil starten?
Ik was maar een weekje uit de lucht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je dan een paar weken in de martelkelders van Sjeik Salman doorgebracht? Ik heb je erg gemist de laatste weken.
Gisteren een gerespecteerde Britse journalist in nieuwsuur, die met harde bewijzen kwam.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef Mani89 het volgende:
He was accused of “complicity in crimes against humanity” for allegedly heading a committee that identified 150 athletes, including international footballers, involved in pro-democracy demonstrations in 2011, many of whom were later imprisoned and tortured.
Deze mongool is gewoon een serieuze kandidaat om de nieuwe FIFA president te worden.
Het voelde als een maand.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was maar een weekje uit de lucht.
Het is wachten tot de Plaaggeest langskomt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Bassie en Adriaan vibes van.
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En in de pauzes optredens van Tony van Heemschut.
Michael zit inmiddels vuistdiep in de corruptie. Die wil koste wat het kost dat baantje als UEFA voorzitter. En dan de rest van zijn leven als God in Frankrijk leven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren een gerespecteerde Britse journalist in nieuwsuur, die met harde bewijzen kwam.
Michael van Praag: 'We kunnen niet op ieder gerucht reageren.'![]()
Jij en ik hebben ook net zo veel stemrecht. Daar snap ik ook niks van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Dat al die inboorlingen uit die okkie tokkie landen waar 5 mensen wonen gewoon evenveel stemrecht hebben als de grote Europese landen. Lachwekkend.
Vajuta idd net zo veel waarde als Duitsland.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Dat al die inboorlingen uit die okkie tokkie landen waar 5 mensen wonen gewoon evenveel stemrecht hebben als de grote Europese landen. Lachwekkend.
Infantino heeft hun 4x zoveel geld beloofd dan wat ze nu krijgen van Opa Sepp. Terwijl sommige landen al een kunstgrasveld hebben die nooit gebruikt worden, immers ze voetballen niet daar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Ja, ik zou dus nooit op Richard De Mos hebben gestemd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij en ik hebben ook net zo veel stemrecht. Daar snap ik ook niks van.
Ik ga Stijn vragen je onderschrift aan te passen, dit is smaad en je beschadigt mijn reputatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Michael zit inmiddels vuistdiep in de corruptie. Die wil koste wat het kost dat baantje als UEFA voorzitter. En dan de rest van zijn leven als God in Frankrijk leven.
Wel op de PVV Den Haag? Die zijn heel goed in heibel schoppen met de rest van de gemeenteraad daarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, ik zou dus nooit op Richard De Mos hebben gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |