Hij had wel de beste plannen volgens mijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:15 schreef DonRaja het volgende:
Je vraagt je toch af, welke lijpen hebben er op Champagne gestemd. Dat was gewoon weggegooid geld...
Ook zo'n engnek.twitter:WillemFeenstra twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 16:15:20Verrassing op komst. Infantino nu favoriet, omdat Ali's stemmen eerder naar hem gaan dan naar Salman. https://t.co/qb0pEdZSid reageer retweet
Ja, ze doen het best leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Kijken jullie ook via de VI.nl uitzending met Van Duuren?
Als je hier naar kijkt heb je echt een probleem zei hij net zelfquote:
http://www.vi.nl/live/vi-(...)nvb-op-infantino.htmquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die hier kan bekijken.
Desnoods een Nederlandse VPNquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die hier kan bekijken.
Hij laadt niet bij mij. Dan maar youtube.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/live/vi-(...)nvb-op-infantino.htm
Wel een gemis.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij laadt niet bij mij. Dan maar youtube.
Ik kan dat tegelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ga dan werken ipv hier posten.![]()
gr gr
Hopelijk is er nog een brede schouder op kantoor aanwezig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het, heb net even gehuild.
Nope, alleen nog maar slanke dames.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopelijk is er nog een brede schouder op kantoor aanwezig.
Heb je niks aan op dit moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, alleen nog maar slanke dames.
Zou wel lachen zijn ja. Even de verkiezingen afwachten en dan bij de uitgang de hele bende oppakken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk komen deze goden ook weer langs.
[ afbeelding ]
Klopt. Ze moeten doorwerken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je niks aan op dit moment.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk komen deze goden ook weer langs.
[ afbeelding ]
Dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je hier naar kijkt heb je echt een probleem zei hij net zelf
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef heywoodu het volgende:
Niemand heeft zich teruggetrokken
Jerome, homme homme homme
Nu wint Champagne met 150 stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef heywoodu het volgende:
Niemand heeft zich teruggetrokken
Jerome, homme homme homme
Of gewoon de zaal in lopen nu, kijken of er spontaan wat mensen wegvluchten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het mooiste zou zijn als direct na de verkiezing binnenstormen en die nieuwe voorzitter arresteren.
Dat zou wel een opvallende gang van zaken zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu wint Champagne met 150 stemmen
Gokmaffia zit er achter.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou wel een opvallende gang van zaken zijn.
Een keer Allahu Akbar roepen, diegenen die dan niet wegrennen zijn ook verdacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of gewoon de zaal in lopen nu, kijken of er spontaan wat mensen wegvluchten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een keer Allahu Akbar roepen, diegenen die dan niet wegrennen zijn ook verdacht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:31 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha, kom net thuis. Heerlijk topic dit.![]()
Je vergeet ff dat er ook een Sexwale kandidaat was? En nu nog een Champagne en Infantino...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Prins Ali Al Hussein en Sjeik Salman Bin Ibrahim Al-Khalifa die FIFA voorzitter kunnen worden. Dit is godverdomme Jiskefet toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |