SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 februari nominatie internet
23 februari nominatie bewoners
24 februari entree 2 aspirant bewoners
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewoner
En met Vic net overdreven alles checken mbt de markt, kwam op mij ook gemaakt over.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Idd.
Hoewel ik dit wel een raar niet heel spontaan gesprekje vind. Rob lijkt me de laatste tijd naar voren geschoven worden als leider, laatst ook Ben aanspreken en toen Bas aanspreken samen met Ivan was ook nogal ongeloofwaardig.
Rob iig ineens dikke mik met iedereen.
de heren denken dat bronno het niet over zijn hart kan verkrijgen wim te houden maar het zal wel met een plagerijtje gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob:Misschien neemt Bronno nog een loopje met de stemming
waarom zou hij dat doen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:57 schreef freaky40 het volgende:
Het zou wat zijn als hij toch Rob weg stemt.
voor de lolquote:
Ik denk dat ze ook wel door de redactie aangemoedigd worden om tv te maken wat dat betreft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:57 schreef Ranah het volgende:
[..]
de heren denken dat bronno het niet over zijn hart kan verkrijgen wim te houden maar het zal wel met een plagerijtje gaan
Komt ook op mij gemaakt over.Waarom wil Rob dit weten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En met Vic net overdreven alles checken mbt de markt, kwam op mij ook gemaakt over.
Ze lijken zich heel wat te voelen als markt-commissie. Soort van status ofzo, Vic noemde zich al de markt-meesteres. Vond de dames van het eerste uur het dan toch een stuk bescheidener doen dan die poeha nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Komt ook op mij gemaakt over.Waarom wil Rob dit weten?
mee eens die neemt toch niemand serieus meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze de publieksstem ook wel afschaffen.
Wim ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:03 schreef Joezi het volgende:
Leuk om Rob steeds met zijn kapsel zien te experimteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zei ik ook dat ik heel erg twijfel om de volgende keer nog te stemmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die hele borg stelt dan toch geen flikker meer voor, als je gewoon een "Petertje" kan doen.
Ik vind het gewoon verraad aan de kijker.
Kunnen ze de publieksstem ook wel afschaffen.
denk ik niet, zullen wel afspraken over gemaakt zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:03 schreef lonneberga het volgende:
Straks word Bronno gekozen en zegt hij dat het leuk was met hun,maar dat hij toch niet blijft
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Wim ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het zou wel weer eens wat anders zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
denk ik niet, zullen wel afspraken over gemaakt zijn
Ja mocht iemand het na paar dagen al gezien hebben, zoals Angela die met Armanda binnenkwam denk ik dat die dan sowieso niet gekozen word. Hoewel Armanda zich ook maar voor 4 dagen leek te hebben ingeschreven, iig niet voor lange termijn met haar Armandooooquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
denk ik niet, zullen wel afspraken over gemaakt zijn
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Wim ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Do op strooptocht geweest dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Do had stopwafels gejat
Rob kan er wel om lachen
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Alles wat Cees nu zegt wordt later tegen hem gebruikt.
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Soms denk ik:Is die simone wel nozel?
Omdat jeuk erger dan pijn isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef mazaru het volgende:
Heeft dingetje nou ineens een verkering thuis? Waarom kruipt ze dan bij Cemal?
Het is nooit ''uitgesproken''.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef mazaru het volgende:
Heeft dingetje nou ineens een verkering thuis? Waarom kruipt ze dan bij Cemal?
En tegenstrijdigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:35 schreef kkka3 het volgende:
Ben je van de relaties?
Simone: ligt eraan![]()
Dat kind geeft constant nietszeggende antwoorden
Nymfootjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:37 schreef Odaiba het volgende:
Rowena: Oh, dus je bent ook wel een feestbeestje.
Simone: Je moest eens weten.
En volgens mij hoorde ik haar net zeggen dat ze op Bjorn valt.
Dan heb je sowieso al een klap op je fontanel gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:37 schreef Odaiba het volgende:
Rowena: Oh, dus je bent ook wel een feestbeestje.
Simone: Je moest eens weten.
En volgens mij hoorde ik haar net zeggen dat ze op Bjorn valt.
+ 100quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso al een klap op je fontanel gehad
volgens mij lult ze maar wat om interessant te lijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Simone heeft het ook met vrouwen gedaan, ze is daar heel makkelijk in
Gadverdamme, dat heurt niet!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Vies hèquote:
Simone is volgens eigen zeggen straight to the point.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:35 schreef kkka3 het volgende:
Ben je van de relaties?
Simone: ligt eraan![]()
Dat kind geeft constant nietszeggende antwoorden
Ze zei dat ze in een centraal net als Ivan isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Simone is volgens eigen zeggen straight to the point.
DubbelD lult al even makkelijk als DappereDodo.. het is dat ze een "indringend" gesprekje heeft gehad met jaloerse Dodootje anders had DubbelD haar vier vrolijke dagen boven op Cemal blijven liggenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt maar weinig uit hun handenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:45 schreef Odaiba het volgende:
Rob en Bronno praten wel een hoop. Gisteren ook al tot 2 uur snachts.
Zie je het voor je "Dit ik mijn huis, niemand zegt tegen mij ga naar huis, ga zelf naar huis!"quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zei dat ze in een centraal net als Ivan is![]()
Alsjeblieft niet zeg. Pffffquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:48 schreef lonneberga het volgende:
Als ik die Simone zie en beluister,verlang ik bijna terug naar Naomi
De breimutsen worden het telkens net niet. Dame die met Ivan kwam, brei-homo die met Elzewieke kwam en Patricia die met Naomi kwam wilden daar allemaal iets mee gaan doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef schizolientje het volgende:
de dames kletsen ook veel maar laten wel hun handjes wapperen tegelijkertijd. Daar om snap ik soms ook niet dat ze daar b.v. ook niet haken of breien, dat kan ook al kletsend
Kan bij Bronno ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Simone mag blijven, denk ik dat tietentopic weer als een speer gaat lopen.....
Ik snap jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:48 schreef lonneberga het volgende:
Ik probeerde het wel voor me te zienquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Zie je het voor je "Dit ik mijn huis, niemand zegt tegen mij ga naar huis, ga zelf naar huis!"
Ik lees hier veel over de tetten van Simoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Simone mag blijven, denk ik dat tietentopic weer als een speer gaat lopen.....
Ik vond ze ook wel mee vallen , en toen lieten ze een foto zien en zag je dat ze wel flink warenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees hier veel over de tetten van Simoon
Mij zijn ze nog helemaal niet opgevallen
bro-noo heeft ook flinke tetten hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:01 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel mee vallen , en toen lieten ze een foto zien en zag je dat ze wel flink waren
Hang tettenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
bro-noo heeft ook flinke tetten hoor
Achja de een loopt er ook meer mee tekoop als de ander.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:01 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel mee vallen , en toen lieten ze een foto zien en zag je dat ze wel flink waren
Als ze goede TV willen, moeten ze voor dit script gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gabs wil de reactie van Wim niet zien, als hij niet wordt gekozen.
Des te meer reden voor de redactie om Rob naar huis te laten sturen. Wim gaat dan toch wel.
Wij willen, als kijker beide gezichten juist wel zien en wij betalen ervoor....![]()
en vervolgens komt de halve keuken bij hem zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:06 schreef formule het volgende:
Bas heeft een hekel aan drukte in de keuken
Dat valt ook wel mee. Bij Rienk waren ze het ook snel vergeten. En bij Ruud.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:06 schreef kkka3 het volgende:
Rob voelt zich heel wat. Bronno hem of Bas naar huis stuurt, dan heeft ie het 2 maanden kut. Dan praat niemand tegen hem
Oh krijgen we dat gedreig nu al weer. Wat een onzin bij een Joey, Robin en Mark is dat ook allemaal weer snel goedgekomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:06 schreef kkka3 het volgende:
Rob voelt zich heel wat. Bronno hem of Bas naar huis stuurt, dan heeft ie het 2 maanden kut. Dan praat niemand tegen hem
Ohja Elzewieke ook nog idd, die werd ook behoorlijk geintimideerd, Ook door Billy, die meteen na de stemming aankondigde dan ook te vertrekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Bij Rienk waren ze het ook snel vergeten. En bij Ruud.
En die air die mr. Marktquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh krijgen we dat gedreig nu al weer. Wat een onzin bij een Joey, Robin en Mark is dat ook allemaal weer snel goedgekomen.
Weet zelfs nog hoe de heren het bij Dennis hadden over "Telkens het brood uit zn klauwen meppen" als hij Ruud weg zou doen.
Och nee he.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bjorn heeft gehoord dat Simone op hem valt en ze krijgt meteen alle aandacht van Bjorn.
Stalkomania-7 van Bjorn. Let maar op, die gaat haar nu continu stalken...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:05 schreef Urb het volgende:
Ik kende een heet studentje uit Oss,
Zelfs in de trein ging ze ook wel eens los.
Maar terwijl dat meiske kedeng-kedengt,
en daarbij menig lichaamsdeel verlengt.
Loodst de NS haar door een heel andere "verkeerschaos".
Sjaa la la laaa laaaa laaaaaaaaaaaa
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Ik heb toch nog wel 25% hoop, dat Wim niet weggestemd wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze goede TV willen, moeten ze voor dit script gaan inderdaad.
Gezellig vader figuurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:14 schreef Odaiba het volgende:
Wel apart dat een onzeker verlegen meisje zich prettig voelt bij Bronno.
Dan komt er opstand in Utopiaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel 25% hoop, dat Wim niet weggestemd wordt.
quote:
Is dus bezig met truien te bedrukkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cees vraagt zich af waar Ivan is.
Ik vraag me af waar Rollademona is.... Zal wel aan het afvallen zijn op haar bed.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
het zit meteen weer in je hoofd hè
Zou wel een hele goede stunt zijn .quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel 25% hoop, dat Wim niet weggestemd wordt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef Aggie46 het volgende:
Do wil haar handen af vegen en vraagt aan Bronno:"Doe mij even je broekspijp".
Bronno eerst zg zijn neus erin snuiten.
Humor
Ik zag de manier waarop het ging en ja...humor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef DeNiAs het volgende:
[..]vind je het echt humor of juist niet ?
Oké , ik dacht dat je misschien een grapje maaktequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zag de manier waarop het ging en ja...humor.
Nee joh...ze snijden groenten en Do zit naast Bronno.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Oké , ik dacht dat je misschien een grapje maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:27 schreef LLgetikt het volgende:
staat er vanavond nog wat op de agenda?
graag gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
het zit meteen weer in je hoofd hè
Bronno is leuk!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef cobain1994 het volgende:
Ben die bronno al meer dan zal. alhoewel ik voor hem gestemd heb.
Heerlijk! Eindelijk iemand die mondig genoeg is om geen schoothondje te worden.quote:
Hij weet alles te vertellen in Jip en Janneke taal.Hij weet best wel veel en legt het netjes uit.Hoe HIJ iets zou doen.Waarom niet?quote:
Dat dan wel weer... Wat moet ik nou?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Eindelijk iemand die mondig genoeg is om geen schoothondje te worden.
Join Team Bronno!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat dan wel weer... Wat moet ik nou?
Kan je wat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
je zou die ook op schoot krijgen - bro-noo gaat ook indutten na maandag - doen ze allemaal (en bij hem graag want zijn gezwets ben ik nu al klaar mee)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het word toch Simone die blijft, of de cos nu wil of niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
je zou die ook op schoot krijgen - bro-noo gaat ook indutten na maandag - doen ze allemaal (en bij hem graag want zijn gezwets ben ik nu al klaar mee)
gewoon in team Bronno komenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Bronno?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het word toch Simone die blijft, of de cos nu wil of niet.
Was dat maar zo maar kapitein haak komt erinquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het word toch Simone die blijft, of de cos nu wil of niet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bronno?
Als hij gaat en hij heeft feestboek, ben ik gelijk vriendjes.
Die mag gelukkig ook niet meer komen!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die is al net zo irri als die oliebollenvent.
Wat zegt Cees dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Alles wat Cees nu zegt wordt later tegen hem gebruikt.
Hij doet totaal niet aan social media vertelde hij eerder...jammer héquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bronno?
Als hij gaat en hij heeft feestboek, ben ik gelijk vriendjes.
''ik moet jullie iets vertellen, ik ben als jongetje ter wereld gekomen''quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef Giggio het volgende:
grootste deel is voor bro-noo dus de gewoonlijke switch moet nog komen en simon zal wel blijven en haar/zijn geheim onthullen
Van de vorige eigenaar..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:02 schreef DaSteeg het volgende:
Waar komt die oven vandaan? Ook van de vide gevallen weer zeker?
[ afbeelding ]
heeft hij een aanbod dat ze niet kunnen weigeren?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:58 schreef cobain1994 het volgende:
Mafia Joe in tha house...
[ afbeelding ]
Gabs denkt het ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Do gaat voor Bronno, ondanks dat ze Simoon super leuk vind.
Do denkt dat er unaniem voor Bronno gekozen gaat worden.
vroeger zag je zoiets nog weleens binnenkomen, tegenwoordig staat het er gewoon ineens.quote:
boom 5 materiaalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:12 schreef Dotteke het volgende:
Do denkt dat ze weer anoniem gaan kiezenze verbeterd zich snel unaniem
Ben vindt Simooi wel leuk, zegt Do
5 tellen er voor wist Gabs helemaal nog niet waar ze voor wilde gaan, ze had er nog niet over nagedacht. En Do zegt het en zij vaart mee.quote:
Ben denkt alleen maar met zijn plassertje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:12 schreef Dotteke het volgende:
Do denkt dat ze weer anoniem gaan kiezenze verbeterd zich snel unaniem
Ben vindt Simooi wel leuk, zegt Do
Bas weg gaat niet leuk zijn!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Do ziet concurrentie in Simone en gaat voor Bronno...
Gabs heeft geen tijd voor Simone, hebben ze het te druk voor.
Het gaat dus overduidelijk Bronno worden.
Nu maar hopen dat hij het lef heeft om Wim erin te laten en Rob wegstuurd.
Mijn hoop gaat van 25 naar 40%, dat de FEBO het niet kan maken een "Petertje" toe te laten en leuke TV wil maken.
Zal natuurlijk helemaal wat zijn als het Bas gaat worden.... Alles behalve Wim.....
Bas weg, gaat nóg mooiere TV opleveren.
Letterlijk overgenomen van fik..die zei dat tegen haarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Do zegt dat er geen ruimte voor Simoon nu is, er gaan er een paar weg en daar moet en sterke voor in de plaats komen. Ze denkt dat in Bronno te kunnen vinden Iemand die veel weet, tips heeft en sterk is
WTF? Heeft ze dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:38 schreef Odaiba het volgende:
Rowena zou het in Utopia enkel met Cees kunnen ''doen''
Ze heeft dat echt gezegd maar....quote:
jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:48 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Kssssst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Nou denk dat als ze barry tevreden wil stellen beter niet meer zo kan flirten met ivan en sommige andere mannen daar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:19 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze heeft dat echt gezegd maar....
Enkel om Barry tevreden te stellen, want Cees is geen concurrentie. Ze ontweek daardoor de vraag dus.
O echt, heb ik niet mee gekregen. Do praat eigenlijk al een tijdje Vic na, ze begint ook al met kaderen enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Letterlijk overgenomen van fik..die zei dat tegen haar
Inderdaad, maar Ivan moet daar ook respectvol mee omgaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou denk dat als ze barry tevreden wil stellen beter niet meer zo kan flirten met ivan en sommige andere mannen daar.
m.a.w. niet over lullenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:19 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze heeft dat echt gezegd maar....
Enkel om Barry tevreden te stellen, want Cees is geen concurrentie. Ze ontweek daardoor de vraag dus.
flirten is leuk,moet je niets achter zoekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou denk dat als ze barry tevreden wil stellen beter niet meer zo kan flirten met ivan en sommige andere mannen daar.
Mee eens, ivan had ook zeker rekening moeten houden met zijn ex en ook respect moeten hebben voor barry. Andersom had hij woest geworden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Ivan moet daar ook respectvol mee omgaan.
Dat dus, idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat laatste is 1 ding wat zeker isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mee eens, ivan had ook zeker rekening moeten houden met zijn ex en ook respect moeten hebben voor barry. Andersom had hij woest geworden.
Nou in rowena haar geval weet ik het niet zo richting ivan. Die ziet ze echt wel zitten. Al is het de laatste tijd veel minder geworden tussen die twee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:23 schreef lonneberga het volgende:
[..]
flirten is leuk,moet je niets achter zoeken
zit zij nu ook al op zijn schoot?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Bronno had even een memo momentje, maar gelukkig was hij uien aan het snijden.
Ram vraagt hoe hij het vindt, "schoolkamp vakantie momentje", zegt hij
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi hoe gina bezig is de laatste tijd. Die werkt echt hard en veel.
Ze moet vooral zichzelf zijn. Als mijn partner daar zou zitten dan zou ik met mijn auto door de poort rijden als het me niet bevalt. Dus zolang we niet horen dat Barry boos is zal het allemaal wel meevallenquote:
Gina werkt zeker hard, doet ze al een tijdje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi hoe gina bezig is de laatste tijd. Die werkt echt hard en veel.
+Gelijk Dodo buitenspel.. heel mooi scenarioquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn hoop gaat van 25 naar 40%, dat de FEBO het niet kan maken een "Petertje" toe te laten en leuke TV wil maken.
Zal natuurlijk helemaal wat zijn als het Bas gaat worden.... Alles behalve Wim.....
Ja ik vind Bas toch wel de leukste daar, maar zou wel grappig zijn als Wim moet blijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sinds Bas aan Dodo vast zit is het een slappe kwal geworden..die kan wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik vind Bas toch wel de leukste daar, maar zou wel grappig zijn als Wim moet blijven.
Yep sinds afscheidsfeest van Nicole al eigenlijk, toen Vic Do onder moeders vleugel nam en troostte was het begin van het einde. En de eerste discipel binnen voor die engerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb ik niet mee gekregen. Do praat eigenlijk al een tijdje Vic na, ze begint ook al met kaderen enzo
ja erg jammerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sinds Bas aan Dodo vast zit is het een slappe kwal geworden..die kan weg
Ah! vind het heel hinderlijk van hem.quote:
En ook beter voor Do. Bas staat tussen Do en Vicky in.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik vind Bas toch wel de leukste daar, maar zou wel grappig zijn als Wim moet blijven.
vond ik ook, maar meer niet zo charmante trekjes gezien met die dames die dan op bezoek kwamen ene zeggen maar het andere wel doenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sinds Bas aan Dodo vast zit is het een slappe kwal geworden..die kan weg
verstond ik het toch goedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:37 schreef Ebinas het volgende:
Simoon vraagt Bas of hij een doekje over de tafel wil doen
Bas vraagt of ze het zelf niet kan doen
Simoon: Nee ik heb polio
Nou, ik zie dat dan juist weer als iets positiefs.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ook beter voor Do. Bas staat tussen Do en Vicky in.
raar mensquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:37 schreef Ebinas het volgende:
Simoon vraagt Bas of hij een doekje over de tafel wil doen
Bas vraagt of ze het zelf niet kan doen
Simoon: Nee ik heb polio
Simone gedraagt zich als iemand die het niks kan schelen, omdat ze weet dat ze sowieso zal blijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:37 schreef flatflower het volgende:
Nou die Simone is niet goed! De idiote op erkingen die ze tegen Bas maakt. Hij zegt het net ook, je praat poep!
Zal gaan bedoel je? :-)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Simone gedraagt zich als iemand die het niks kan schelen, omdat ze weet dat ze sowieso zal blijven.
die gaat gewoon naar huisquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Simone gedraagt zich als iemand die het niks kan schelen, omdat ze weet drat ze sowieso zal blijven.
Neen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Simone gedraagt zich als iemand die het niks kan schelen, omdat ze weet dat ze sowieso zal blijven.
Die gaat nergens heen.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bronno heeft Wim al toegezegd dat hij weg mag, en aangezien de hele groep Wimmie een Petertje heeft gegeven gaan ze dus voor die eenbeenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als hij dat zo heeft gezegd, wil dat niet betekenen dat Bronno hem weg stuurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Bronno heeft Wim al toegezegd dat hij weg mag, en aangezien de hele groep Wimmie een Petertje heeft gegeven gaan ze dus voor die eenbeen
mag wel een schuurmachine overheen...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ZE MAG BLIJVEN
eerste die ik dat zie doen
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wel,want het is ook mijn utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |