SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 februari nominatie internet
23 februari nominatie bewoners
24 februari entree 2 aspirant bewoners
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewoner
En met Vic net overdreven alles checken mbt de markt, kwam op mij ook gemaakt over.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Idd.
Hoewel ik dit wel een raar niet heel spontaan gesprekje vind. Rob lijkt me de laatste tijd naar voren geschoven worden als leider, laatst ook Ben aanspreken en toen Bas aanspreken samen met Ivan was ook nogal ongeloofwaardig.
Rob iig ineens dikke mik met iedereen.
de heren denken dat bronno het niet over zijn hart kan verkrijgen wim te houden maar het zal wel met een plagerijtje gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob:Misschien neemt Bronno nog een loopje met de stemming
waarom zou hij dat doen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:57 schreef freaky40 het volgende:
Het zou wat zijn als hij toch Rob weg stemt.
voor de lolquote:
Ik denk dat ze ook wel door de redactie aangemoedigd worden om tv te maken wat dat betreft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:57 schreef Ranah het volgende:
[..]
de heren denken dat bronno het niet over zijn hart kan verkrijgen wim te houden maar het zal wel met een plagerijtje gaan
Komt ook op mij gemaakt over.Waarom wil Rob dit weten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En met Vic net overdreven alles checken mbt de markt, kwam op mij ook gemaakt over.
Ze lijken zich heel wat te voelen als markt-commissie. Soort van status ofzo, Vic noemde zich al de markt-meesteres. Vond de dames van het eerste uur het dan toch een stuk bescheidener doen dan die poeha nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Komt ook op mij gemaakt over.Waarom wil Rob dit weten?
mee eens die neemt toch niemand serieus meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze de publieksstem ook wel afschaffen.
Wim ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:03 schreef Joezi het volgende:
Leuk om Rob steeds met zijn kapsel zien te experimteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zei ik ook dat ik heel erg twijfel om de volgende keer nog te stemmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die hele borg stelt dan toch geen flikker meer voor, als je gewoon een "Petertje" kan doen.
Ik vind het gewoon verraad aan de kijker.
Kunnen ze de publieksstem ook wel afschaffen.
denk ik niet, zullen wel afspraken over gemaakt zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:03 schreef lonneberga het volgende:
Straks word Bronno gekozen en zegt hij dat het leuk was met hun,maar dat hij toch niet blijft
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Wim ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het zou wel weer eens wat anders zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
denk ik niet, zullen wel afspraken over gemaakt zijn
Ja mocht iemand het na paar dagen al gezien hebben, zoals Angela die met Armanda binnenkwam denk ik dat die dan sowieso niet gekozen word. Hoewel Armanda zich ook maar voor 4 dagen leek te hebben ingeschreven, iig niet voor lange termijn met haar Armandooooquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
denk ik niet, zullen wel afspraken over gemaakt zijn
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Wim ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Do op strooptocht geweest dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Do had stopwafels gejat
Rob kan er wel om lachen
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Alles wat Cees nu zegt wordt later tegen hem gebruikt.
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Soms denk ik:Is die simone wel nozel?
Omdat jeuk erger dan pijn isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef mazaru het volgende:
Heeft dingetje nou ineens een verkering thuis? Waarom kruipt ze dan bij Cemal?
Het is nooit ''uitgesproken''.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef mazaru het volgende:
Heeft dingetje nou ineens een verkering thuis? Waarom kruipt ze dan bij Cemal?
En tegenstrijdigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:35 schreef kkka3 het volgende:
Ben je van de relaties?
Simone: ligt eraan![]()
Dat kind geeft constant nietszeggende antwoorden
Nymfootjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:37 schreef Odaiba het volgende:
Rowena: Oh, dus je bent ook wel een feestbeestje.
Simone: Je moest eens weten.
En volgens mij hoorde ik haar net zeggen dat ze op Bjorn valt.
Dan heb je sowieso al een klap op je fontanel gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:37 schreef Odaiba het volgende:
Rowena: Oh, dus je bent ook wel een feestbeestje.
Simone: Je moest eens weten.
En volgens mij hoorde ik haar net zeggen dat ze op Bjorn valt.
+ 100quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso al een klap op je fontanel gehad
volgens mij lult ze maar wat om interessant te lijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Simone heeft het ook met vrouwen gedaan, ze is daar heel makkelijk in
Gadverdamme, dat heurt niet!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Vies hèquote:
Simone is volgens eigen zeggen straight to the point.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:35 schreef kkka3 het volgende:
Ben je van de relaties?
Simone: ligt eraan![]()
Dat kind geeft constant nietszeggende antwoorden
Ze zei dat ze in een centraal net als Ivan isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Simone is volgens eigen zeggen straight to the point.
DubbelD lult al even makkelijk als DappereDodo.. het is dat ze een "indringend" gesprekje heeft gehad met jaloerse Dodootje anders had DubbelD haar vier vrolijke dagen boven op Cemal blijven liggenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt maar weinig uit hun handenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:45 schreef Odaiba het volgende:
Rob en Bronno praten wel een hoop. Gisteren ook al tot 2 uur snachts.
Zie je het voor je "Dit ik mijn huis, niemand zegt tegen mij ga naar huis, ga zelf naar huis!"quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zei dat ze in een centraal net als Ivan is![]()
Alsjeblieft niet zeg. Pffffquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:48 schreef lonneberga het volgende:
Als ik die Simone zie en beluister,verlang ik bijna terug naar Naomi
De breimutsen worden het telkens net niet. Dame die met Ivan kwam, brei-homo die met Elzewieke kwam en Patricia die met Naomi kwam wilden daar allemaal iets mee gaan doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef schizolientje het volgende:
de dames kletsen ook veel maar laten wel hun handjes wapperen tegelijkertijd. Daar om snap ik soms ook niet dat ze daar b.v. ook niet haken of breien, dat kan ook al kletsend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |