hier is spareribs express die vind ik persoonlijk wel lekker. maar eigen gemaakte is tuurlijk beterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja klopt, maar spareribs bij afhaal zijn vaak niet te nassen, althans vind ik.
geef dit even door aan stimorol voor me :p : "ja precies zo krijgen we niet echt een goed beeld."quote:
ze is fokker dnek ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn scriptiebegeleidster heeft al haar feedback in CAPS geschreven en ik voel me echt uitgekafferd terwijl ik het lees.
is ze madquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn scriptiebegeleidster heeft al haar feedback in CAPS geschreven en ik voel me echt uitgekafferd terwijl ik het lees.
Moet ik haar slaan, wat een sletquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
AHAHAHA JE SCIRPTY IS ECHT ROMMEL GEK GR GR MEVROUW HETTYquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon die vuist vol op der bekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat je buren je internet hebben gejat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:10 schreef madeliefff het volgende:
Ah nu zegt ie weer ipadres ophalen
kutburenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat je buren je internet hebben gejat.
In de baarmoeder👍🏻quote:
Door jou ga ik nu m&ms kopen godverdommequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:58 schreef Oberkullie het volgende:
Heb chips en Oreo gehaald om de avond door te komen
Ah ja die had ik ook bijna gekocht maar die zijn zo teringduur voor zo'n klein kutzakje die ik in 2 minuten naar binnen werk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door jou ga ik nu m&ms kopen godverdomme
Je hebt mij heel erg aan het twijfelen gebracht nu, menutje honey sparerib met gepofte aardappel en kruidenboterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze hebben hier wel een hele lekkere soort. De dragon roll: gefrituurde gamba aan de binnenkant en eromheen een avocadolaag...maar een niet normale dikke laag advocado
haha en ik heb zojuist sushi besteldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt mij heel erg aan het twijfelen gebracht nu, menutje honey sparerib met gepofte aardappel en kruidenboter
ik doe trouwens altijd de standaard saus, die vind ik het lekkerstequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt mij heel erg aan het twijfelen gebracht nu, menutje honey sparerib met gepofte aardappel en kruidenboter
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha en ik heb zojuist sushi besteld
Voor 31,- aan spareribs besteld net, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe trouwens altijd de standaard saus, die vind ik het lekkerste
lekker machoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor 31,- aan spareribs besteld net, ben benieuwd.
oh fijn was echt geen gezicht zou bijna een hoofddoek geadviseerd hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
Ok achterkant heeft ze aangepast en nu het droog is is het beter
Hjbquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
[..]
oh fijn was echt geen gezicht zou bijna een hoofddoek geadviseerd hebben
o das nog best duur dan, ik was minder kwijtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor 31,- aan spareribs besteld net, ben benieuwd.
Oh sry, ;s.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik had ban ;s
Had gedacht dat je dat wel gemerkt had.
vergevenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh sry, ;s.
Dacht dat je er gwn niet was.
Ben er niet zo vaak meer de laatste dagen dus valt me minder op.
Niceee, ben benieuwd zoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o das nog best duur dan, ik was minder kwijt
[ afbeelding ]
ze waren er al met 25 min hehe
Zo was mijn haarkleur ook toen ik het had gebleekt, alleen nog meer ginger.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef zeer het volgende:
[..]
haha wtf
jij blond!?
en rood of zo? ;s
wat een chaos
super, paar dagen vrijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ja goed, moe en hoofdpijn though. Hoe is het met jou?
Sletjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo was mijn haarkleur ook toen ik het had gebleekt, alleen nog meer ginger.
ik dacht jij hebt geen haarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo was mijn haarkleur ook toen ik het had gebleekt, alleen nog meer ginger.
Stuur jou wel goede pic. Tis redelijk nu. Acceptabel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
Wtf stimo heb je je haren geblondeerd, when how.
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur jou wel goede pic. Tis redelijk nu. Acceptabel.
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?
ahahah oooeehhhh burnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?
Zo gaat het liedje helemaal niet kneusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
words dont hurt break my bones sticks and bones
johquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje helemaal niet kneus![]()
stuur door danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:02 schreef Crip het volgende:
oke oke het is acceptabel. Wel beetje oranje op sommige plekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |