Stuur jou wel goede pic. Tis redelijk nu. Acceptabel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
Wtf stimo heb je je haren geblondeerd, when how.
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur jou wel goede pic. Tis redelijk nu. Acceptabel.
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?
ahahah oooeehhhh burnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?
Zo gaat het liedje helemaal niet kneusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
words dont hurt break my bones sticks and bones
johquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje helemaal niet kneus![]()
stuur door danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:02 schreef Crip het volgende:
oke oke het is acceptabel. Wel beetje oranje op sommige plekken
haha srs nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:04 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof jij die app niet hebt dat je die shit kan opslaan
ik hoef deze mensen hier niet allemaal prive te spreken ;squote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
wrm hebben jullie elkaar allemaal op whatsappsnapchatinsta ;s
was een test om te zien wat je dacht wat ik van je denkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
haha srs niet. zo ben ik niet, dacht dt je beter van mij dacht.
bitch plsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
was een test om te zien wat je dacht wat ik van je denk
voeg me toe kik:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoef deze mensen hier niet allemaal prive te spreken ;s
waarom sta je niet om half 6 op ;squote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen weer wat met mijn zus doen maar ik weet gewoon al dat ze fucking vroeg gaat aanbellen.Ze laat me nooit uitslapen en dan moet ik gaan haasten trut.
kan dat echt niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Crip het volgende:
[..]
als ik de hele week fucking vroeg op sta wil ik in het weekend uitslapen. 9/10 uur dus.
echt fucking irritant als er iemand naast je ligt te woelen jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:09 schreef zeer het volgende:
[..]
kan dat echt niet meer
meestal om een uur of 8 trapt ze me er uit omdat ik lig te woelen
het was sws niks tussen ons gewordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
echt fucking irritant als er iemand naast je ligt te woelen ja
ik slaap alleen naast meisjes ;squote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:10 schreef zeer het volgende:
[..]
het was sws niks tussen ons geworden
;squote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ik scheer m'n benen merk je niks van
Ik ga nooit weer met m'n 5 jarig neefje slapen hij schopt in zijn slaapquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
laatste keer heb ik met mijn 7jarig neefje in bed geslapen.
Interpol ingelicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
wincestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Gefrituurde gamba met avocado eroverheen zei je, eet je dan dan ook bij elkaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o das nog best duur dan, ik was minder kwijt
[ afbeelding ]
ze waren er al met 25 min hehe
Dat is een dragon roll.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gefrituurde gamba met avocado eroverheen zei je, eet je dan dan ook bij elkaar?Benieuwd naar die combo
.
Je hebt al 455x gezegd dat je ging stoppen met FOK! en komt dan elke keer terug met een nieuw account, tering zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
Net een nieuwe telefoonhouder gekochtHopelijk is deze wat beter bestand tegen het trillen. En anders is het pech
(Wil toch gaan sparen voor een dashcam, dus dit is tijdelijk)
hou je bek gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
Net een nieuwe telefoonhouder gekochtHopelijk is deze wat beter bestand tegen het trillen. En anders is het pech
Ga schnabbelen met de GeenStijl Polka.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
Ja Crip. Dat is hoe ik (zowel letterlijk als figuurlijk hihihahahoho) Rolquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt al 455x gezegd dat je ging stoppen met FOK! en komt dan elke keer terug met een nieuw account, tering zeg.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga schnabbelen met de GeenStijl Polka.
Als Rinus z`n broertje zeker?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je iets goed kan, doe het dan nooit gratis.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef MrBradge het volgende:
Als Rinus z`n broertje zeker?
Een hoop mensen in m`n omgeving hadden gedacht dat ik wil op Dumpertreeten zou komen, maar helaas
Paar economieboekjes gelezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je iets goed kan, doe het dan nooit gratis.
ja t is echt goddelijk. Maar er zit ook sws een lekker sausje bij die gefrituurde garnaal . Ik heb een foto in dit topic ervan geplaatst ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gefrituurde gamba met avocado eroverheen zei je, eet je dan dan ook bij elkaar?Benieuwd naar die combo
.
o je reageerde al op die fotoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Geef hem een vast item bij radio KLBquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hij is wel consequentquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt al 455x gezegd dat je ging stoppen met FOK! en komt dan elke keer terug met een nieuw account, tering zeg.
Heb jij die gelezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Principles of Marketing van Kotler ;p
ik haal hem in assendelft, das boven zaandsm maar ze hebben de dragon roll vast ook ergens in amsterdam. Maar hier krijg je iig dikke plakken avocadoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Weet niet waar maar ik moet 'm scoren, wat een combo
.
Sanjou zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik haal hem in assendelft, das boven zaandsm maar ze hebben de dragon roll vast ook ergens in amsterdam. Maar hier krijg je iig dikke plakken avocado
koppel me aan die vriend en ik geef antwoord :pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
Hoelang zou je kunnen overleven op chips en Oreo?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik moest wel, werd soms ook naar terugverwezen bij andere vakkenquote:
Wel eens sushi bij de AH gehaald, die verse voor je neus klaargemaakte? Ben benieuwd of dat wat isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik haal hem in assendelft, das boven zaandsm maar ze hebben de dragon roll vast ook ergens in amsterdam. Maar hier krijg je iig dikke plakken avocado
Thanks, ze hebben ook die dragon roll zie ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:53 schreef Oberkullie het volgende:
Kasumi in Amstelveen is top. Die bezorgen ook in Zuid
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o das nog best duur dan, ik was minder kwijt
[ afbeelding ]
ze waren er al met 25 min hehe
Als ik het allemaal maar moet geloven ben ik maar een slechte toetsenistquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je iets goed kan, doe het dan nooit gratis.
Rinus kan zich fantastisch voor lul zetten, maar hij maakt het te gelde.
jij kan helemaal niksquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik het allemaal maar moet geloven ben ik maar een slechte toetsenistNou ben ik dat gelukkig niet (Al ben ik ook geen hele goede
) Maar hier geld mee verdienen zie ik mezelf er niet mee doen, er zijn duizenden andere toetsenisten die mij echt de grond in boren qua spel
Ik kan mijzelf ook aardig voor lul zetten. Sterker nog, ik ben sinds afgelopen weekend aan't YouTube en wil ook (Alhoewel dan niet met m`n volledige kop recht in de camera kijkend) Gaan vloggen zo nu en danLijkt me wel komisch om een paar keer te doen
Interesseert natuurlijk helemaal niemand. Maar toch
ja die vond ik wel lekker. Is niet te vergelijken met wat ze daar in de koeling verkopen. Die is 10 keer niks. Maar ik proef sws niet snel verschil tussen sushi als ik bij een dure of een all you can eat ga moet ik zeggen. Ik proef wel dat de sushi uit de supermarkt ( niet die jij dan nu noemt) en die van de sushitent naast de v&d in Amstelveen niks is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest wel, werd soms ook naar terugverwezen bij andere vakken.
[..]
Wel eens sushi bij de AH gehaald, die verse voor je neus klaargemaakte? Ben benieuwd of dat wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |