SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Frozen-assassin op 26-02-2016 14:55:10 ]
#69?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[KLB SC] #69 Throwback thursday friday
xD kutlikken met een beetje kont als je niet aan het opletten bent.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
xD kutlikken met een beetje kont als je niet aan het opletten bent.
Ik bedoelde meer van hey we zijn toch veel verder in de reeksquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
xD kutlikken met een beetje kont als je niet aan het opletten bent.
Nou, gelukkig is het dit niet gewordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[KLB SC] #69 Throwback thursday friday
Omdat je stiekem hoopte dat ik een sexy vrouw zou zijn.quote:
Ja kom maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij dat laat me je buik voelen
Gadver nee hoeft niet meer ik wil geen milktitties voelequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kom maar.Niet aan mijn tepels zitten aub, zijn gevoelig en komt melk uit.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gadver nee hoeft niet meer ik wil geen milktitties voele
Kan je ook inhammen weg trainen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:58 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je personal trainer, DM voor prijs
Geen probleem, ik regel het.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je ook inhammen weg trainen?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Die spoiler![]()
Frozen geilt op guus bdsm
ga gewoon weg, aidsvlekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:58 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je personal trainer, DM voor prijs
Nee ik heb een half 9 tot 5 mentaliteit.quote:
Zozo. Mevrouwtje werkt in het onderwijs? Begeleidt puberjongens die stiekem over je roddelen en op je fappen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:32 schreef Oberkullie het volgende:
Ahaha ik ga naar huis heb VAKANTIE
Veel plezier meid en niet teveel chocolade eten grgr haasquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:32 schreef Oberkullie het volgende:
hey schatjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:32 schreef Oberkullie het volgende:
2quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef MAHL het volgende:
Vanavond maar eens ff het nieuwe seizoen Better Call Saul kijken. Hoeveel eps staan er al op de Flix?
o ik dacht tot de aankondiging van de nieuwe pokemongamesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee ik heb een half 9 tot 5 mentaliteit.
Belt een klant me 1 minuut over 5 op dan ben ik er niet meer.
Gvd, zoveel inteelt.quote:
Check haarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet wat ik aan moet doen straks gaat het weer sneeuwen nu is het zonnig wtf
moest denken aan crip bij deze https://www.instagram.com/p/BB-b3sDHZri/quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Check haar
https://www.instagram.com/queenofluna/
Is dat er ook dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
o ik dacht tot de aankondiging van de nieuwe pokemongames
https://www.instagram.com/p/BAdzN2FHZkl/quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moest denken aan crip bij deze https://www.instagram.com/p/BB-b3sDHZri/
JAquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BAdzN2FHZkl/
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:08 schreef Chai het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)ilig-thuis-1.5765434_!!
Doe normaal joh.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:08 schreef Chai het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)ilig-thuis-1.5765434_!!
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:16 schreef madeliefff het volgende:
Hij blijft zeggen op adres ophalen. Zodra mijn tegoed Op is zijn jullie van mij verlost wel
huh. Ik zit bij instellingen en vervolgens wifi selecteren en dan kies ik mijn eigen netwerk en voer ik wachtwoord in en dan faalt hij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is toch gewoon die je moet hebben ook al zit je op een netwerk met wachtwoord en zo
Denk dat je gehackt bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh. Ik zit bij instellingen en vervolgens wifi selecteren en dan kies ik mijn eigen netwerk en voer ik wachtwoord in en dan faalt hij.
haha geen idee. K ben met deze foon nog niet eerder op deze wifi geweest. Wacht ik ga t testen met mijn oude foon en laptopquote:
Dat is toch een ijsje?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Coupe soleil. Wtf is dit man ben zo boos
Zie imgur-linkje naar je nieuwe coupe wel in dmquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat vond ze er van toen je zei dat je er niet tevreden mee bent?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
Heb platonablond achterop en voor de rest warme plukken. Als ik terug ga doet ze er weer iets doms mee.
Kk man. Gewoon Aids.
Hoe is het geworden, doe een fotoquote:
wat was dan de bedoeling?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wrm platinablond? staat dat wle als je zo donker bent kwa looksquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
Heb platonablond achterop en voor de rest warme plukken. Als ik terug ga doet ze er weer iets doms mee.
Kk man. Gewoon Aids.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe is het geworden, doe een foto
Daar zag ik dat lelijke plukje in platina blond niet. Belichting is ook anders.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat vond ze er van toen je zei dat je er niet tevreden mee bent?
huh o je hebt alleen plukjes gedaan , ik dacht dat je platinablond had genomen kwa onderkleur en de warme kleur als highlightsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar zag ik dat lelijke plukje in platina blond niet. Belichting is ook anders.
Ik ben echt mad.
wrm beantwoord je mijn vragen nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik twijfel of ik een pak haarverf haal
stijfje gekregenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:31 schreef madeliefff het volgende:
Oberkullie mijn wifi doet ook kut, gaan we samen offline dingen doen?
Jij hebt een geil kleurtje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel geil kleurtje
Niet doen, laat het even zitten tot morgenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik twijfel of ik een pak haarverf haal
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet doen, laat het even zitten tot morgenmiss valt het reuze mee
Ik wil huilen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg stimo het lijkt op suikerspin
TACHTIG EURO VOOR DATquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil huilen.
Heeft me 80 euro gekost.
Ya, zag die foto nog nietquote:
Wtf wat moest het worden? :0quote:
Wat staat hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Zou gewoon zeggen beter kunnen is zelf doen als ik kapper zou zijn.
Doenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga gewoon bruin halen en zelf doen.
Als ik terug ga scheelt mij dat geld.maar verneukt ze het.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef Montelly het volgende:
Arme stimo, vind het wel erg voor dr
Dacht dat je niet helemaal dom was maar laat maar.quote:
Dit geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zit nog bij de trio met zijn gedachten dnek ik lol
Jij ik en ck trio? Wooohooowquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zit nog bij de trio met zijn gedachten dnek ik lol
nee ik faal altijd gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat je niet helemaal dom was maar laat maar.
[..]
Dit geldt ook voor jou.
Wat meloentje zegt, wacht ff een dag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef Neverknown het volgende:
Ik zou ff wachten tot je haar helemaal droog is... Maar ik snap wat je niet zo mooi vindt laat k het zo zeggen
Nee jij, madeliefff en Aber.quote:
En opnemen en uitgeven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee wij met ober toch, hij wou kijken
drm niet terug gaan. lijkt me het geld wel waar toch als je daarna tevreden bent bij een ander anders zit je voorlopig down te wezen omdat ze het weeeer niet goed doetquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik terug ga scheelt mij dat geld.maar verneukt ze het.
Ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga je nu weer kleuren denk je?
Sushi, ik ook zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
ik ga zo eten bestellen, ik denk spareribs of sushi
Het is dat je wss dik haar van jezelf heb. Maar andersquote:
haha ik twijfel nog want spareribs zijn wle een stuk goedkoperquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sushi, ik ook zo.
48 stuks voor 2p
Ja klopt, maar spareribs bij afhaal zijn vaak niet te nassen, althans vind ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik twijfel nog want spareribs zijn wle een stuk goedkoper
ze hebben hier wel een hele lekkere soort. De dragon roll: gefrituurde gamba aan de binnenkant en eromheen een avocadolaag...maar een niet normale dikke laag advocadoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sushi, ik ook zo.
48 stuks voor 2p
hier is spareribs express die vind ik persoonlijk wel lekker. maar eigen gemaakte is tuurlijk beterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja klopt, maar spareribs bij afhaal zijn vaak niet te nassen, althans vind ik.
geef dit even door aan stimorol voor me :p : "ja precies zo krijgen we niet echt een goed beeld."quote:
ze is fokker dnek ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn scriptiebegeleidster heeft al haar feedback in CAPS geschreven en ik voel me echt uitgekafferd terwijl ik het lees.
is ze madquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn scriptiebegeleidster heeft al haar feedback in CAPS geschreven en ik voel me echt uitgekafferd terwijl ik het lees.
Moet ik haar slaan, wat een sletquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
AHAHAHA JE SCIRPTY IS ECHT ROMMEL GEK GR GR MEVROUW HETTYquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon die vuist vol op der bekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat je buren je internet hebben gejat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:10 schreef madeliefff het volgende:
Ah nu zegt ie weer ipadres ophalen
kutburenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat je buren je internet hebben gejat.
In de baarmoeder👍🏻quote:
Door jou ga ik nu m&ms kopen godverdommequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:58 schreef Oberkullie het volgende:
Heb chips en Oreo gehaald om de avond door te komen
Ah ja die had ik ook bijna gekocht maar die zijn zo teringduur voor zo'n klein kutzakje die ik in 2 minuten naar binnen werk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door jou ga ik nu m&ms kopen godverdomme
Je hebt mij heel erg aan het twijfelen gebracht nu, menutje honey sparerib met gepofte aardappel en kruidenboterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze hebben hier wel een hele lekkere soort. De dragon roll: gefrituurde gamba aan de binnenkant en eromheen een avocadolaag...maar een niet normale dikke laag advocado
haha en ik heb zojuist sushi besteldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt mij heel erg aan het twijfelen gebracht nu, menutje honey sparerib met gepofte aardappel en kruidenboter
ik doe trouwens altijd de standaard saus, die vind ik het lekkerstequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt mij heel erg aan het twijfelen gebracht nu, menutje honey sparerib met gepofte aardappel en kruidenboter
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha en ik heb zojuist sushi besteld
Voor 31,- aan spareribs besteld net, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe trouwens altijd de standaard saus, die vind ik het lekkerste
lekker machoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor 31,- aan spareribs besteld net, ben benieuwd.
oh fijn was echt geen gezicht zou bijna een hoofddoek geadviseerd hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
Ok achterkant heeft ze aangepast en nu het droog is is het beter
Hjbquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
[..]
oh fijn was echt geen gezicht zou bijna een hoofddoek geadviseerd hebben
o das nog best duur dan, ik was minder kwijtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor 31,- aan spareribs besteld net, ben benieuwd.
Oh sry, ;s.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik had ban ;s
Had gedacht dat je dat wel gemerkt had.
vergevenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh sry, ;s.
Dacht dat je er gwn niet was.
Ben er niet zo vaak meer de laatste dagen dus valt me minder op.
Niceee, ben benieuwd zoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o das nog best duur dan, ik was minder kwijt
[ afbeelding ]
ze waren er al met 25 min hehe
Zo was mijn haarkleur ook toen ik het had gebleekt, alleen nog meer ginger.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef zeer het volgende:
[..]
haha wtf
jij blond!?
en rood of zo? ;s
wat een chaos
super, paar dagen vrijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ja goed, moe en hoofdpijn though. Hoe is het met jou?
Sletjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo was mijn haarkleur ook toen ik het had gebleekt, alleen nog meer ginger.
ik dacht jij hebt geen haarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo was mijn haarkleur ook toen ik het had gebleekt, alleen nog meer ginger.
Stuur jou wel goede pic. Tis redelijk nu. Acceptabel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
Wtf stimo heb je je haren geblondeerd, when how.
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur jou wel goede pic. Tis redelijk nu. Acceptabel.
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?
ahahah oooeehhhh burnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je er nog overheen verven of hoe zit het?
Zo gaat het liedje helemaal niet kneusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
words dont hurt break my bones sticks and bones
johquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje helemaal niet kneus![]()
stuur door danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:02 schreef Crip het volgende:
oke oke het is acceptabel. Wel beetje oranje op sommige plekken
haha srs nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:04 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof jij die app niet hebt dat je die shit kan opslaan
ik hoef deze mensen hier niet allemaal prive te spreken ;squote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
wrm hebben jullie elkaar allemaal op whatsappsnapchatinsta ;s
was een test om te zien wat je dacht wat ik van je denkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
haha srs niet. zo ben ik niet, dacht dt je beter van mij dacht.
bitch plsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
was een test om te zien wat je dacht wat ik van je denk
voeg me toe kik:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoef deze mensen hier niet allemaal prive te spreken ;s
waarom sta je niet om half 6 op ;squote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen weer wat met mijn zus doen maar ik weet gewoon al dat ze fucking vroeg gaat aanbellen.Ze laat me nooit uitslapen en dan moet ik gaan haasten trut.
kan dat echt niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Crip het volgende:
[..]
als ik de hele week fucking vroeg op sta wil ik in het weekend uitslapen. 9/10 uur dus.
echt fucking irritant als er iemand naast je ligt te woelen jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:09 schreef zeer het volgende:
[..]
kan dat echt niet meer
meestal om een uur of 8 trapt ze me er uit omdat ik lig te woelen
het was sws niks tussen ons gewordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
echt fucking irritant als er iemand naast je ligt te woelen ja
ik slaap alleen naast meisjes ;squote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:10 schreef zeer het volgende:
[..]
het was sws niks tussen ons geworden
;squote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ik scheer m'n benen merk je niks van
Ik ga nooit weer met m'n 5 jarig neefje slapen hij schopt in zijn slaapquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
laatste keer heb ik met mijn 7jarig neefje in bed geslapen.
Interpol ingelicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
wincestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Gefrituurde gamba met avocado eroverheen zei je, eet je dan dan ook bij elkaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een dragon roll.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gefrituurde gamba met avocado eroverheen zei je, eet je dan dan ook bij elkaar?Benieuwd naar die combo
.
Je hebt al 455x gezegd dat je ging stoppen met FOK! en komt dan elke keer terug met een nieuw account, tering zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
Net een nieuwe telefoonhouder gekochtHopelijk is deze wat beter bestand tegen het trillen. En anders is het pech
(Wil toch gaan sparen voor een dashcam, dus dit is tijdelijk)
hou je bek gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
Net een nieuwe telefoonhouder gekochtHopelijk is deze wat beter bestand tegen het trillen. En anders is het pech
Ga schnabbelen met de GeenStijl Polka.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
Ja Crip. Dat is hoe ik (zowel letterlijk als figuurlijk hihihahahoho) Rolquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt al 455x gezegd dat je ging stoppen met FOK! en komt dan elke keer terug met een nieuw account, tering zeg.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga schnabbelen met de GeenStijl Polka.
Als Rinus z`n broertje zeker?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je iets goed kan, doe het dan nooit gratis.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef MrBradge het volgende:
Als Rinus z`n broertje zeker?
Een hoop mensen in m`n omgeving hadden gedacht dat ik wil op Dumpertreeten zou komen, maar helaas
Paar economieboekjes gelezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je iets goed kan, doe het dan nooit gratis.
ja t is echt goddelijk. Maar er zit ook sws een lekker sausje bij die gefrituurde garnaal . Ik heb een foto in dit topic ervan geplaatst ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gefrituurde gamba met avocado eroverheen zei je, eet je dan dan ook bij elkaar?Benieuwd naar die combo
.
o je reageerde al op die fotoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Geef hem een vast item bij radio KLBquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hij is wel consequentquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt al 455x gezegd dat je ging stoppen met FOK! en komt dan elke keer terug met een nieuw account, tering zeg.
Heb jij die gelezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Principles of Marketing van Kotler ;p
ik haal hem in assendelft, das boven zaandsm maar ze hebben de dragon roll vast ook ergens in amsterdam. Maar hier krijg je iig dikke plakken avocadoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Weet niet waar maar ik moet 'm scoren, wat een combo
.
Sanjou zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik haal hem in assendelft, das boven zaandsm maar ze hebben de dragon roll vast ook ergens in amsterdam. Maar hier krijg je iig dikke plakken avocado
koppel me aan die vriend en ik geef antwoord :pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
Hoelang zou je kunnen overleven op chips en Oreo?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik moest wel, werd soms ook naar terugverwezen bij andere vakkenquote:
Wel eens sushi bij de AH gehaald, die verse voor je neus klaargemaakte? Ben benieuwd of dat wat isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik haal hem in assendelft, das boven zaandsm maar ze hebben de dragon roll vast ook ergens in amsterdam. Maar hier krijg je iig dikke plakken avocado
Thanks, ze hebben ook die dragon roll zie ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:53 schreef Oberkullie het volgende:
Kasumi in Amstelveen is top. Die bezorgen ook in Zuid
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het allemaal maar moet geloven ben ik maar een slechte toetsenistquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je iets goed kan, doe het dan nooit gratis.
Rinus kan zich fantastisch voor lul zetten, maar hij maakt het te gelde.
jij kan helemaal niksquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik het allemaal maar moet geloven ben ik maar een slechte toetsenistNou ben ik dat gelukkig niet (Al ben ik ook geen hele goede
) Maar hier geld mee verdienen zie ik mezelf er niet mee doen, er zijn duizenden andere toetsenisten die mij echt de grond in boren qua spel
Ik kan mijzelf ook aardig voor lul zetten. Sterker nog, ik ben sinds afgelopen weekend aan't YouTube en wil ook (Alhoewel dan niet met m`n volledige kop recht in de camera kijkend) Gaan vloggen zo nu en danLijkt me wel komisch om een paar keer te doen
Interesseert natuurlijk helemaal niemand. Maar toch
ja die vond ik wel lekker. Is niet te vergelijken met wat ze daar in de koeling verkopen. Die is 10 keer niks. Maar ik proef sws niet snel verschil tussen sushi als ik bij een dure of een all you can eat ga moet ik zeggen. Ik proef wel dat de sushi uit de supermarkt ( niet die jij dan nu noemt) en die van de sushitent naast de v&d in Amstelveen niks is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest wel, werd soms ook naar terugverwezen bij andere vakken.
[..]
Wel eens sushi bij de AH gehaald, die verse voor je neus klaargemaakte? Ben benieuwd of dat wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |