Dacht dat je niet helemaal dom was maar laat maar.quote:
Dit geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zit nog bij de trio met zijn gedachten dnek ik lol
Jij ik en ck trio? Wooohooowquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zit nog bij de trio met zijn gedachten dnek ik lol
nee ik faal altijd gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat je niet helemaal dom was maar laat maar.
[..]
Dit geldt ook voor jou.
Wat meloentje zegt, wacht ff een dag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef Neverknown het volgende:
Ik zou ff wachten tot je haar helemaal droog is... Maar ik snap wat je niet zo mooi vindt laat k het zo zeggen
Nee jij, madeliefff en Aber.quote:
En opnemen en uitgeven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee wij met ober toch, hij wou kijken
drm niet terug gaan. lijkt me het geld wel waar toch als je daarna tevreden bent bij een ander anders zit je voorlopig down te wezen omdat ze het weeeer niet goed doetquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik terug ga scheelt mij dat geld.maar verneukt ze het.
Ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga je nu weer kleuren denk je?
Sushi, ik ook zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
ik ga zo eten bestellen, ik denk spareribs of sushi
Het is dat je wss dik haar van jezelf heb. Maar andersquote:
haha ik twijfel nog want spareribs zijn wle een stuk goedkoperquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sushi, ik ook zo.
48 stuks voor 2p
Ja klopt, maar spareribs bij afhaal zijn vaak niet te nassen, althans vind ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik twijfel nog want spareribs zijn wle een stuk goedkoper
ze hebben hier wel een hele lekkere soort. De dragon roll: gefrituurde gamba aan de binnenkant en eromheen een avocadolaag...maar een niet normale dikke laag advocadoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sushi, ik ook zo.
48 stuks voor 2p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |