abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160256662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja, waarom zouden zichzelf anders zo noemen?
"'Om Allah te dienen, terwijl ze op welvaart voortkomend uit al dat in tegenstelling is met de islam, kunnen leven.''
Ik heb geen idee hoor. Ik zie jou nogal absurde stellingen en berekeningen poneren. Ben gewoon erg benieuwd naar de gedachtegang daarachter. Juist omdat het allemaal zover van de realiteit afstaat. Ik ben gewoon erg benieuwd wat dat soort types drijft.
pi_160256679
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De realiteit is wel dat de wereld veel kleiner is geworden en de bevolking mobieler. Dat ontkennen mag maar is wel weer vrij naïef.
Volgens mij bedoel je 'debieler. Althans, de westerse dan...de rest is min of meer even debiel gebleven de afgelopen eeuw.
pi_160256708
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je 'debieler. Althans, de westerse dan...de rest is min of meer even debiel gebleven de afgelopen eeuw.
Neuh, dat bedoel ik niet.
pi_160256781
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Neuh, dat bedoel ik niet.
Die berekeningen, althans de laatste post, bevatte vooral veel vragen...waarom kan niemand mij b.v. vertellen uit welke groepen de Duitse bevolking is opgemaakt in de leeftijdscategorie 0-30? De laatste cijfers daaromtrent die ik kan vinden gaan over 2005...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2016 13:26:47 ]
pi_160256825
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die berekeningen, althans de laatste post, bevatte vooral veel vragen...waarom kan niemand mij b.v. vertellen uit welke groepen de Duitse bevolking is opgemaakt in de leeftijdscategorie 0-30? De laatste cijfers daaromtrent die ik kan vinden gaan over 2005...
Omdat het vinden van hun statistiek bundesambt te lastig is voor je?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:29:11 #206
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160256833
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:20 schreef 99.999 het volgende:
De realiteit is wel dat de wereld veel kleiner is geworden en de bevolking mobieler. Dat ontkennen mag maar is wel weer vrij naïef.
Neemt niet weg dat alle landen hun eigen cultuur, geschiedenis, taal, gebruiken etc. etc. hebben en derhalve niet alles met elkaar samengaat. Er is weinig respect voor de natuurlijke orde bij dit soort mensen. Of misschien niet zozeer 'weinig respect', maar simpelweg een ontbreken van inzicht in dergelijke dingen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160256907
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:28 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Omdat het vinden van hun statistiek bundesambt te lastig is voor je?
Help deze simpele rechtsextremist dan af van zijn zorgen en lever de cijfers..
pi_160256912
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:55 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

En gij geleuft dah? Allemaal bullshit maatregelen, dit jaar gaan er gewoon weer recordaantallen komen. De elite wil dit helemaal niet stoppen. Als je dit echt wil stoppen dan is dat vrij simpel. Asielcentra sluiten, niemand meer opvangen en geen verblijfsvergunningen en paspoorten meer uitdelen. Iedere vreemdeling die ook maar één voet op de Europese stranden zet meteen 2 jaar opsluiten en daarna uitzetten met de mededeling dat als ze weer op onze bodem betrapt worden krijgen ze 10 jaar. Daarnaast alle bootjes terug naar de Turkse kust slepen, mensen op het strand dumpen, bootjes laten zinken en de diegene die de bootjes besturen 10 jaar opsluiten.
Geloof me met deze maatregelen droogt de instroom binnen 2 maanden op.
Het is heel simpel maar je moet wel willen en die wil is er niet. Integendeel men heeft deze volksverhuizing zelf op gang gebracht. Om een of andere reden heeft de elite dit nodig.
Migranten zijn goed voor (spot)goedkope arbeid (houdt de lonen lekker laag), bliksemafleider (kan er ongestoord worden gegraaid) en angst/onrust (houdt het electoraat lekker verdeeld).

Leve het neo-liberalisme, ook ùw pad naar het neo-feodalisme! Waarbij zoveel mogelijk groepen burgers met succes tegen elkaar worden opgezet, zodat een relatief kleine elite met alle macht en rijkdom er vandoor gaat!
pi_160257028
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:33 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Migranten zijn goed voor (spot)goedkope arbeid (houdt de lonen lekker laag), bliksemafleider (kan er ongestoord worden gegraaid) en angst/onrust (houdt het electoraat lekker verdeeld).

Leve het neo-liberalisme, ook ùw pad naar het neo-feodalisme! Waarbij zoveel mogelijk groepen burgers met succes tegen elkaar worden opgezet, zodat een relatief kleine elite met alle macht en rijkdom er vandoor gaat!
Maar alleen mogelijk door het gebruik van de 'usefull idiot': de pc naïevelingen die het beleid met haar en tand voor ze, de neo-liberalen, verdedigen.
pi_160258434
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ach in aantallen overwinnen je extreemrechtse matties dat nog met gemak. Gaat dus weer nergens over.

[..]

Aha, was al even bang dat je inhoudelijke of doordachte argumenten had. Maar je stekt niet teleur. Het is niet meer dan de borrelende onderbuik wat je aanhaalt.
Andermans mening afdoen met termen als "onderbuik" en "extreemrechts" maakt niet dat je een discussie hebt gewonnen of dat je goede argumenten hebt ingebracht.

Wat je laat zien, is gewoon een laffe, goedkope persoonlijke aanval. Des te ironischer is dat je klaagt over een gebrek aan inhoudelijke of doordachte argumenten. Je laat zelf namelijk na om die te leveren.

De zin waarop je reageert, bevat twee inhoudelijke argumenten:
De samenleving dreigt blijvend ontwricht te raken door de komst van te grote groepen migranten uit moslimlanden. Er zijn nu al grote integratieproblemen, omdat we 40-50 jaar veel te weinig eisen aan migranten hebben gesteld. Er is een enorme segregatie; groepen mensen staan compleet buiten de Nederlandse samenleving. Ook is er volop sprake van radicalisering onder moslimjongeren. Dit staat met regelmaat te lezen in rapporten van instanties als de AIVD en het SCP.

En de houdbaarheid van onze sociale voorzieningen is ook een heel concreet, inhoudelijk punt. Die voorzieningen komen steeds verder onder druk te staan. We kampen sowieso al met een verschijnsel als vergrijzing, waardoor de zorgkosten oplopen. Allerlei stevige bezuinigingen zijn nodig; voorzieningen worden versoberd om ze in stand te kunnen houden. En wat gebeurt er? Vele tienduizenden asielzoekers (tegenwoordig ook wel asieleisers genoemd) komen dit land binnen, maken rijkelijk gebruik van de voorzieningen, zonder dat ze er ooit een cent aan hebben bijgedragen. Ook dat is een concreet en reëel probleem. Het is niet eerlijk en het ondergraaft de solidariteit in dit land.
pi_160259569
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:06 schreef 99.999 het volgende:

Waarom pleit je dan voor discriminatie door de overheid op basis van geloof? Heb je gemist hoe de Nazi's het Jodenvraagstuk op wouden lossen? Ik zie jullie weinig anders over de moslims praten...
Vele policors vergelijken de Joden met moslims, dat is letterlijk een dodelijke vergelijking.
De Joden zijn en waren wel een waardevolle multiculturele aanvulling op de westerse samenleving. De overheid moet geen geloof discrimineren, maar wel optreden tegen een totalitair fascistisch systeem zoals de islam (in al zijn varianten).
Alle vergelijkingen van moslims met Joden in WO2 gaan totaal mank, dat hoef ik hoop ik nog niet nog een keer uit te leggen.
quote:
Aha, mooi verhaal weer van je, je verpakt het mooi maar in dezelfde post pleit je zowel voor als tegen het nazisme _O-
Nee ik pleit niet voor nazisme, ik zie wel hoe de ontwikkelingen er mede door de policors er bijna onafwendbaar toe gaan leiden.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')