quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Doe maar, ik weet zo uit mijn hoofd weinig anders spectaculairs uit 1921.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deze en de volgende paar topics ff volposten?
Joe hed een halve dag den tijd om een OP te machen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe maar, ik weet zo uit mijn hoofd weinig anders spectaculairs uit 1921.
Al missen er nog wel een paar <'20 auto's die nog aan bod moeten komen zoals oa.de Minerva.
ik gebruik mijn tablet juist bijna nooit meer na Dakar, alles op de laptopquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wel apart dat ik tegenwoordig haast mijn laptop niet meer aanraak. Alles via mobiel, zelfs als ik thuis zit en ff vlug iets wil opzoeken ga ik niet de laptop aanslingeren.
Right place, right time. kom over 75 SC's nog maar eens terug, en het mag geen VW of Renault OP zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zou ik op 1990 of1991 mogen hebben
'91 moet nafuurlijk in het teken staan van de laatste MB Tracquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Right place, right time. kom over 75 SC's nog maar eens terug, en het mag geen VW of Renault OP zijn.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal jou es pakken
Zei ik dat hardop?
No you won't.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal jou es pakken
Zei ik dat hardop?
Laptop is dan ook aanmerkelijk praktischer om op te typenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gebruik mijn tablet juist bijna nooit meer na Dakar, alles op de laptopsleep dat ding ook overal mee naar toe waar wifi is om door te kunnen werken
![]()
Wantquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Right place, right time. kom over 75 SC's nog maar eens terug, en het mag geen VW of Renault OP zijn.
Ik ben voor vag en Renault en alfa en jeep opquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
Renault OP's halen het meestal niet tot 300 posts. Storingen enzo...
VW OP's wil gewoon niemand.
je bent voor rommelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ben voor vag en Renault en alfa en jeep op
Doe maar geen VW OP's, dan kan je het topic niet zien door de fijnstofquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
Renault OP's halen het meestal niet tot 300 posts. Storingen enzo...
VW OP's wil gewoon niemand.
Werk hebben is geen kunst; werk houden wel, en dan ben je dus vrij slim bezig als je bij een stokbroden dealert gaat werken.quote:
Sjoemeltopicsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doe maar geen VW OP's, dan kan je het topic niet zien door de fijnstof
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werk hebben is geen kunst; werk houden wel, en dan ben je dus vrij slim bezig als je bij een stokbroden dealert gaat werken.
Breng um niet op ideeën... Zijn we binnen 4 dagen op deel 1990quote:
5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Zag vanmiddag zo'n popo Touareg rijden trouwens. Zo'n witte met streepjes dus. Die dingen wegen >4ton oftewel ze zijn gepantserd.
Van welke dienst zijn die? Arrestatie team rijdt toch altijd in onopvallende auto's?
Aha, dankje. Die geprinte velgen zijn me ook opgevallen. Snap um nu. In Wageningen staat op 5mei ook vaak zo'n Touareg met draaiende motor "voor" (nja 150m afstand) mijn deurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
5 jaar geleden.
PTA / Politieauto met dichte velgen, waarom?
Beun ze!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:40 schreef densmee het volgende:
En het is weer weekend, laminaat leggen voor de beun vandaag
Feestje gehad gisteren?quote:
Da's dan naturlijk de beveiliger voor die olieboer van van de weekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, dankje. Die geprinte velgen zijn me ook opgevallen. Snap um nu. In Wageningen staat op 5mei ook vaak zo'n Touareg met draaiende motor "voor" (nja 150m afstand) mijn deur
En ik van de week nog strooiwagens..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestje gehad gisteren?
Nog op de motor weg vandaag? Mooi weer. Of ben je niet zo'n diehard dat het al gaat kriebelen?
Vanmorgen al wat groepjes tegen gekomen
Nou, de oudijzerboeren (weet niet of ik dat hier es had gepost, die drie broers met 1,5miljoen zwart cash) rijden allen een gepantserde auto en die rijden in collone van het kamp naar de schroothoop (ook door rood bv als dat 'moet') sinds een van hun (of hun pa) een keer 'geript' isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's dan naturlijk de beveiliger voor die olieboer van van de week
Die zag ik ook nog ja en vanmorgen moest ik nog krabben... Maar neemt niet weg dat het nu mooi weer is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ik van de week nog strooiwagens..
Niet echt een feestje. Pizzarette en spelletjesavond met de meiden van mijn werkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestje gehad gisteren?
Nog op de motor weg vandaag? Mooi weer. Of ben je niet zo'n diehard dat het al gaat kriebelen?
Vanmorgen al wat groepjes tegen gekomen
Fris is niet erg, kwestie van kleding en/of vaak genoeg stoppen om op te warmen en soep/koffie te laaien, maar zout verkutklooit je motor, en dan blijft 'ie mooi binnenstaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zag ik ook nog ja en vanmorgen moest ik nog krabben... Maar neemt niet weg dat het nu mooi weer is.
Maar om op een motor te stappen lijkt mij wel aardig fris idd
hallo uitdroging door alcoholquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet echt een feestje. Pizzarette en spelletjesavond met de meiden van mijn werk.
Wel iets teveel wijn; beetje misselijk vandaag en een droge bek.
Ach klinkt wel gezellig. Lekkerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet echt een feestje. Pizzarette en spelletjesavond met de meiden van mijn werk.
Wel iets teveel wijn; beetje misselijk vandaag en een droge bek.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:58 schreef lipje het volgende:
[..]
hallo uitdroging door alcohol![]()
* lipje schenkt T in
SPOILER: pizzapatspostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:20 schreef derLudolf het volgende:
Dat is al eens eerder gegeten toch?SPOILER: pizzapatspostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is al eens eerder gegeten toch?
ja lekker warm en zo naar binnen te slurpenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is al eens eerder gegeten toch?
Gvd laat me slapenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen kerkgangersVandaag gaat de preek over het nut van winterbanden in maart. De bijdrage voor de missie-zendingscollecte kan naar het bekende rekeningnummer overgemaakt worden. Na de dienst is er gelegenheid tot koffie drinken in de aula. We beginnen met gezang 14, De Heer is mijn Herder.
Ja als ik niet had moeten werken was het perfect geweest naar Lauwersoog te gaanquote:Op zondag 28 februari 2016 10:10 schreef derLudolf het volgende:
Geintje natuurlijk, alweer uurtje wakker. Wat een heerlijk weertje
Uhu, lekker uitwaaien en een visje etenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja als ik niet had moeten werken was het perfect geweest naar Lauwersoog te gaan
Alexxxxx vist niet, hij vangt toch botquote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu, lekker uitwaaien en een visje eten
Heilbot? Lekkerquote:Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef lipje het volgende:
[..]
Alexxxxx vist niet, hij vangt toch bot
Ik eet niks wat uit de zee komt inderdaad. Behalve kroepoek.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef lipje het volgende:
[..]
Alexxxxx vist niet, hij vangt toch bot
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen kerkgangersVandaag gaat de preek over het nut van winterbanden in maart. De bijdrage voor de missie-zendingscollecte kan naar het bekende rekeningnummer overgemaakt worden. Na de dienst is er gelegenheid tot koffie drinken in de aula. We beginnen met gezang 14, De Heer is mijn Herder.
Snoekbaars paling en forel dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik eet niks wat uit de zee komt inderdaad. Behalve kroepoek.
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kleine kans dat je daar iets uit de zee in tegenkomtquote:Op zondag 28 februari 2016 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ja.. Flauwtjes..quote:Op zondag 28 februari 2016 13:10 schreef Paladijn het volgende:
Anne wordt onbereikbaar eind dit jaar trouwens
http://tweakers.net/nieuw(...)android-versies.html
Is er 3G dekking in Limbabwe dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ja.. Flauwtjes..
schnitzel komt van kalf (of varken)quote:
Kalkoenschnitzel is ook prima te etenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:33 schreef lipje het volgende:
[..]
schnitzel komt van kalf (of varken)Niet van zeekoe
Mijn achternichtje van 2,5 vond de nieuwe dierentuin van Emmen niet zo leuk... Kinderboerderij was nog niet verplaatstquote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef lipje het volgende:
Met de kinderen de drukte opgezocht: de kinderboerderij
Uiteraardquote:Op zondag 28 februari 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is er 3G dekking in Limbabwe dan?
Volgens mij sturen ze hun whatsappjes via een soort mailorderservice per post naar een bureau die ze vervolgens het netwerk op slingeren.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is er 3G dekking in Limbabwe dan?
Ach als het werkt, dan werkt hetquote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij sturen ze hun whatsappjes via een soort mailorderservice per post naar een bureau die ze vervolgens het netwerk op slingeren.
Krijgen we volgende maand idd, dat zal een fikse verbetering zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij sturen ze hun whatsappjes via een soort mailorderservice per post naar een bureau die ze vervolgens het netwerk op slingeren.
t Geertje?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef lipje het volgende:
Met de kinderen de drukte opgezocht: de kinderboerderij
IPoACquote:Op zondag 28 februari 2016 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijgen we volgende maand idd, dat zal een fikse verbetering zijn![]()
Die postduiven raken nog wel eens de weg kwijt als het shitweer is
Dan moet je die autobanden niet in je kachel gooienquote:Op zondag 28 februari 2016 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijgen we volgende maand idd, dat zal een fikse verbetering zijn![]()
Die postduiven raken nog wel eens de weg kwijt als het shitweer is
Ik heb hier geen kaggol die iets anders lust als gaZ.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan moet je die autobanden niet in je kachel gooien
Ik moest Googelenquote:
quote:
yep, jammer dat er niemand bij de smederij wasquote:
Ruim op tijd toch? Belastingaangifte is rond april toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Anne het volgende:
Mweh. Elke keer houd ik mijzelf voor dat ik het bij moet houden, maar mijn discipline is ver te zoeken.
Lees: Ik ben het papierwerk/administratie aan het bijwerken van het afgelopen jaar.
oei moeten wij ook nog doenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Anne het volgende:
Mweh. Elke keer houd ik mijzelf voor dat ik het bij moet houden, maar mijn discipline is ver te zoeken.
Lees: Ik ben het papierwerk/administratie aan het bijwerken van het afgelopen jaar.
voor 1april, dan heb je in augustus je centen terugquote:Op zondag 28 februari 2016 18:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ruim op tijd toch? Belastingaangifte is rond april toch?
Ja, maar daarvoor doe ik het eigenlijk nietquote:Op zondag 28 februari 2016 18:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ruim op tijd toch? Belastingaangifte is rond april toch?
Ik heb nog geeneens alle jaaroverzichten binnen. Jij wel?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:33 schreef lipje het volgende:
[..]
voor 1april, dan heb je in augustus je centen terug
nee die van de hypotheek is altijd laat, de rest is binnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens alle jaaroverzichten binnen. Jij wel?
Ah, ik heb ze juist van de hypotheken wel al binnenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:10 schreef lipje het volgende:
[..]
nee die van de hypotheek is altijd laat, de rest is binnen.
gelukkig staat die al in het aangiftepakketquote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik heb ze juist van de hypotheken wel al binnen.
Maar van mijn huidige werk nog niet.
15 jaar geleden voor het eerst en laatst.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:48 schreef lipje het volgende:
[..]
yep, jammer dat er niemand bij de smederij was
Was jij er ook?
Welke smederij?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
15 jaar geleden voor het eerst en laatst.
Toch wil ik hem even checken.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig staat die al in het aangiftepakket
smederijen ben k wel vaker geweest, misschien moet je ff een cursus begrijpend lezen volgen, je zit er wel vaker naast.quote:
je mag nog 7 jaar lang corrigeren toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch wil ik hem even checken.
Ik kreeg eind vorig jaar een brief over 2013 of 2014; blijkbaar klopten de vooraf ingevulde gegevens van een van mijn werknemers niet, die ik destijds dus heb gebruikt.
In mijn nadeel uiteraard.
Ik, de belastingdienst of mijn werkgever?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag nog 7 jaar lang corrigeren toch?
Als werkgever ben je natuurlijk al standaard benadeeldquote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch wil ik hem even checken.
Ik kreeg eind vorig jaar een brief over 2013 of 2014; blijkbaar klopten de vooraf ingevulde gegevens van een van mijn werknemers niet, die ik destijds dus heb gebruikt.
In mijn nadeel uiteraard.
die ene bij de kinderboerderijquote:
Jij mag het aanpassen bij de belastingdienst. Geloof ik. Ik krijg altijd de neiging met dingen te gooien als het om getallen gaat, dus ik besteed zo veel mogelijk uit aan H. op dat gebied.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik, de belastingdienst of mijn werkgever?
Mede? Wies dah?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef lipje het volgende:
Oh en ik kwam mede tegen in de boerderijwinkel
Ik ken dat; ik heb al een schurfthekel aan die urenbriefjes elke weekquote:Op maandag 29 februari 2016 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij mag het aanpassen bij de belastingdienst. Geloof ik. Ik krijg altijd de neiging met dingen te gooien als het om getallen papierwerk gaat, dus ik besteed zo veel mogelijk uit aan H. op dat gebied.
Dat heeft in dit geval de belastingdienst dus al gedaan voor mijquote:Op maandag 29 februari 2016 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij mag het aanpassen bij de belastingdienst. Geloof ik. Ik krijg altijd de neiging met dingen te gooien als het om getallen gaat, dus ik besteed zo veel mogelijk uit aan H. op dat gebied.
En ik heb ook een hekel aan jouw urenbriefjesquote:Op maandag 29 februari 2016 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ken dat; ik heb al een schurfthekel aan die urenbriefjes elke week
Gelukkig heb je die al een aantal weken niet hoeven invoerenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoef ze alleen maar in te vullen op vrijdagmiddag, en dat vind ik al kut.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je die al een aantal weken niet hoeven invoeren
Edit: of laten invoeren als ik dat zo lees?![]()
ideaal om hippies en gothics mee dronken te voerenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef lipje het volgende:
Oh en ik kwam mede tegen in de boerderijwinkel
die belandden bij mij altijd in een grote prop in de tasquote:Op maandag 29 februari 2016 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als zelfstandige zonder poen heb je daar niets mee te maken toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die belandden bij mij altijd in een grote prop in de tasfacturen schrijven is minder tergend dan urenbriefjes trouwens
maar scheelt wel dat de meeste van mijn klanten rap betalen.
Ik ken dat, en als je ze dan moet invoeren bij het uwv ben je ze kwijt of zijn ze onleesbaarquote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die belandden bij mij altijd in een grote prop in de tasfacturen schrijven is minder tergend dan urenbriefjes trouwens
maar scheelt wel dat de meeste van mijn klanten rap betalen.
Ik stond niet direct na mijn geboorte ingeschreven bij de kvkquote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als zelfstandige zonder poen heb je daar niets mee te maken toch?
op de momenten dat ik een baan had zette ik altijd mijn uitkering compleet stil dus dat gedonder gelukkig nooit gehadquote:Op maandag 29 februari 2016 00:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ken dat, en als je ze dan moet invoeren bij het uwv ben je ze kwijt of zijn ze onleesbaar![]()
kutbrieffies
Ik heb hem altijd parallel lopen omdat onregelmatig, en ik ben in standaardweken voor meer uren werkloos als een normaal mensch werkt, dus tis altijd handelquote:Op maandag 29 februari 2016 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op de momenten dat ik een baan had zette ik altijd mijn uitkering compleet stil dus dat gedonder gelukkig nooit gehad
Ik hopte altijd van 40 naar 0 en terugquote:Op maandag 29 februari 2016 00:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd parallel lopen omdat onregelmatig, en ik ben in standaardweken voor meer uren werkloos als een normaal mensch werkt, dus tis altijd handel
Ik nietquote:Op maandag 29 februari 2016 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hopte altijd van 40 naar 0 en terug
Als ik nu 40 uur in de week heb gewerkt vraag ik me af wat ik de rest van de woensdagmiddag moet doenquote:
Ik ken dat, alleen doe ik het voor de baas, en de schatkist.. jij alleen voor de schatkist, maar de schatkist heeft voor mij een speciale zij-uitgang, en voor jou nietquote:Op maandag 29 februari 2016 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik nu 40 uur in de week heb gewerkt vraag ik me af wat ik de rest van de woensdagmiddag moet doen
moet jij niet naar het cbr?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
^avondje
Schrikkeldag posts op FOK!!
quote:
Lol, nee ik heb daar een auto gezien bij een universeel/handelaar maar kan geen hoogte van die tent krijgen. Dus maar zo info in winnenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb regio Soest wel eens bekeken ja, maar die kijkt nooit terug. Arrogante regio derhalve.
Soest is sowieso niet zo hoog, of ligt dat al op de Utrechtse heuvelrug?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Lol, nee ik heb daar een auto gezien bij een universeel/handelaar maar kan geen hoogte van die tent krijgen. Dus maar zo info in winnen
90m aldus wikiquote:Op maandag 29 februari 2016 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Soest is sowieso niet zo hoog, of ligt dat al op de Utrechtse heuvelrug?
Boh, dat wordt hoogtepillen etuhquote:
dezequote:Op maandag 29 februari 2016 22:41 schreef derLudolf het volgende:
Ja over welke Soest hebben we het nou?
ze krijgen daar barleduc uit de kraanquote:Op maandag 29 februari 2016 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waterkoker om koffie mee te zetten?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:11 schreef derLudolf het volgende:
Nou, die beste man laat ook maar op zich wachten. 't Is koffietijd.
* derLudolf slingert de waterkoker dan maar aan
Nee, thee. Voor mijquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waterkoker om koffie mee te zetten?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat die man ook eens rustig wakker worden, die heeft een overdosis wittegeit gehad dit weekend
En koffie zet je met een koffiezetapparaat, niet met een waterkokert.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Water is voor kikkers, thee voor flikkers
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En koffie zet je met een koffiezetapparaat, niet met een waterkokert.
1949 belde.quote:
Even Geduld aub? Volgens mij is die al op TV geweest.quote:
Dat vind ik dan weer iets minder. Herman Finkers vond ik met oudejaarsavond ook weer erg goed. 'Na de pauze' vond ik niets aan, maar zijn oude shows zijn geniaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:33 schreef Anne het volgende:
Mijn favoriet is toch eigenlijk wel Theo Maassen. Ook in combinatie met het vrouwonvriendelijke
.
quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Hij heeft vanaf in elk geval een extra dag om te leren![]()
Voor de praktijk zou ik direct maar een bnor examen aanvragen
na het avondetenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:55 schreef Anne het volgende:
.
Nu nog wachten op lipje en de thee en ik ben compleet.
nee gekke kip komt en gaat, fristi is er vaker niet dan wel, net als Smee en voormalig jeepmans. Duvel heeft al een tijdje exit als ondertitel en .....quote:
een stil bojootjequote:
is het fossiel weer begraven?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Of is er iemand per ongeluk op ThaFreak gaan staan?
ben je al klaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je dat je dat ook zei toen je 'onze cadeautjes' kreeg en wij foto's wilden zien.
Zoiets?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:11 schreef lipje het volgende:
Hier Anne, een bakje T
* lipje loopt met de koffiekan rond![]()
jou nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Bingo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:03 schreef lipje het volgende:
Duvel heeft al een tijdje exit als ondertitel en .....
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:18 schreef lipje het volgende:
[..]
jou niet
Ik hou ook van jou tanddoorjelipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NieuweNier mis ik oprecht
Kranplätze müssen verdichtet sein
Thanksquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:11 schreef lipje het volgende:
Hier Anne, een bakje T
* lipje loopt met de koffiekan rond![]()
Das toch die goedkope ranja?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Thanks.
Ik moet eigenlijk wel eerlijk bekennen dat ik alleen op mijn werk thee drink, of thuis wanneer ik wat grieperig ben.
Ik zit aan de slimpie; dat ken jij vast ook wel?
ja de kinderen lusten dat nietquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Thanks.
Ik moet eigenlijk wel eerlijk bekennen dat ik alleen op mijn werk thee drink, of thuis wanneer ik wat grieperig ben.
Ik zit aan de slimpie; dat ken jij vast ook wel?
Goedkoop weet ik niet; wel een van de weinige die suikervrij is.quote:
Gatver, dat klinkt ook viesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
ja de kinderen lusten dat niet![]()
Ik heb nog een fles oploslimonade van Raak met de naam "kindercola"
Ben al over op cola zero, dus dit hoeft niet suikervrij van mijquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedkoop weet ik niet; wel een van de weinige die suikervrij is.
Mierzoet; dat vind ik wel lekker ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben al over op cola zero, dus dit hoeft niet suikervrij van mijIs dat wel lekker dan?
Ja hallo. Het kan toch niet zo zijn dat je al 2 maanden niks te zeggen hebt. Verdoriequote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:33 schreef Duvel het volgende:
Tjezus, ik lees gewoon mee hoor. En ik hou m'n mond als ik niks zinnigs te zeggen heb.
Die van Hooghoudt ook, maar dan met suikerquote:
Hij zegt toch iets?quote:Ja hallo. Het kan toch niet zo zijn dat je al 2 maanden niks te zeggen hebt. Verdorie.
Zeg iets.
harder schoppenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:33 schreef Duvel het volgende:
Tjezus, ik lees gewoon mee hoor. En ik hou m'n mond als ik niks zinnigs te zeggen heb.
Wat is dat voor sushikom man?quote:
Als iedereen dat zou doen waren er nu welgeteld 0 posts geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:33 schreef Duvel het volgende:
Spreek voor jezelf manquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou doen waren er nu welgeteld 0 posts geweest
Hebben ze geen mokken daar? Ben je heaumeau?quote:
Wie is ze en waar is daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebben ze geen mokken daar? Ben je heaumeau?
je bent niet nieuwsgierig maar je weet graag alles, hmm?quote:
Bingo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je bent niet nieuwsgierig maar je weet graag alles, hmm?
Jaja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:55 schreef Anne het volgende:
Iemand vertelde mij laatst een goed iets:
Niet achterdochtig, maar belangstelling.
Fok is ontstaan uit een Big Brother observatorium. Dat zou ik niet zinnig willen noemen. ja, er staan zinnige posts op fok, maar de basis is gelegd door totale bagger.quote:
Te druk met werkquote:
Wormsquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Te druk met werkschaarse tijd gaat op aan spelletjes spelen, hoewel dat ook alweer een week geleden is... http://psnprofiles.com/Paladijn
I was not thare toen FOK! ontstond.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fok is ontstaan uit een Big Brother observatorium. Dat zou ik niet zinnig willen noemen. ja, er staan zinnige posts op fok, maar de basis is gelegd door totale bagger.
Van een watquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:01 schreef Paladijn het volgende:
En nu werk ik onder het genot van een Kwak een pizza naar binnen
too much info broquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:01 schreef Paladijn het volgende:
En nu werk ik onder het genot van een Kwak een pizza naar binnen
een biertje, niet zijnde Duvelquote:
Een glas vol, èn het volgende biertje er al naast. Wel verdomd veel lastiger inschenken dan een Duvel-glas.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pauwel_Kwak
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:09 schreef Paladijn het volgende:
Een van de beste bieren ter wereld, naast Rochefort en Delirium
Ban request -> ban!quote:
Die drinkt mijn vriendin alquote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 29 februari 2016 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
over de vorige pagina, met slagroomSoest, de eigenschappen van Soest enzooivoortsquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
ja, dat was de enige post die ik wel snaptequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:32 schreef lipje het volgende:
[..]
over de vorige pagina, met slagroomSoest, de eigenschappen van Soest enzooivoorts
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:
fixed. Deze 1 persoons vereniging gaat door voor partij maar is dat niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
De levensles van vandaag: vrijheid van meningsuiting geldt bij de PVV alleen als je hetzelfde denkt als zij. Geert
lekker, madamme jeanette's in zuur is ook lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, net een potje suri-sambal gemaakt, iemand zin in een fikkie?
Dit was een bakkie van 100 gram MJ's, plus 2 rode, 2 uien en een half bolletje anti-vampier.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:35 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker, madamme jeanette's in zuur is ook lekker
was dat voor of na het plassenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit was een bakkie van 100 gram MJ's, plus 2 rode, 2 uien en een half bolletje anti-vampier.
Listige troep, en ik veegde bijna in mijn oog halverwege
Joah.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, net een potje suri-sambal gemaakt, iemand zin in een fikkie?
Pissen na de snijden van die dingen moet je ook niet doen zonder dat je je handen hebt gewassenquote:
Wat is dat voor een pagina??quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
De levensles van vandaag: vrijheid van meningsuiting geldt bij de PVV alleen als je hetzelfde denkt als zij.
je kent twitter niet?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is dat voor een pagina??
dat si fijn spul ja, jaren een potje op mijn nachtkastje gehadquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
Het schijnt dat je die effecten doodeenvoudig oplost met een beetje tijgerbalsem.
Heb je dat bij het cbr ook ooit?quote:
nee daar heeft hij drempelvrees. Hij is er nog nooit binnengeweestquote:
tijdensquote:
een paar maanden terug nog welquote:
Ben wel benieuwd wat hij tegenwoordig doet en of hij al getrouwd is enzquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft gisteren nog bij mij op facebook gereageerd.
Ja, das een manier om je B12 binnen te krijgen zonder een megapens te kwekenquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:14 schreef Anne het volgende:
Ik krijg zo mijn B12-injectie als ontbijt.
Jij haalt het uit je mixed grill bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, das een manier om je B12 binnen te krijgen zonder een megapens te kweken
uur is bijna om, wakker worden!quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou best een uurtje kunnen slapen
En morgenavond naar het dorpscafé van Bergeijk?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef Barcaconia het volgende:
ik was net ingedommeld.
Vanavond vroeg naar bed
Ik neem het niet op via voedsel, dus ik zal wel moetenquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, das een manier om je B12 binnen te krijgen zonder een megapens te kweken
Helaas kan ik morgen niet naar de Golden Lionquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En morgenavond naar het dorpscafé van Bergeijk?
Ik heb geen idee wat daar aan de hand is maar de kans is heel groot dat dat ook wel doorgaat zonder mij.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En morgenavond naar het dorpscafé van Bergeijk?
dakar avond oidquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar aan de hand is maar de kans is heel groot dat dat ook wel doorgaat zonder mij.
daar trapt toch niemand in jongeh.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat hij tegenwoordig doet en of hij al getrouwd is enz
yupquote:
Bij Erik van Loon kijken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yupwij zijn morgen toch in de buurt voor Dakardingetjes, kleine moeite dat ook ff mee te pikken.
met olifantjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |