quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Doe maar, ik weet zo uit mijn hoofd weinig anders spectaculairs uit 1921.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deze en de volgende paar topics ff volposten?
Joe hed een halve dag den tijd om een OP te machen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe maar, ik weet zo uit mijn hoofd weinig anders spectaculairs uit 1921.
Al missen er nog wel een paar <'20 auto's die nog aan bod moeten komen zoals oa.de Minerva.
ik gebruik mijn tablet juist bijna nooit meer na Dakar, alles op de laptopquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wel apart dat ik tegenwoordig haast mijn laptop niet meer aanraak. Alles via mobiel, zelfs als ik thuis zit en ff vlug iets wil opzoeken ga ik niet de laptop aanslingeren.
Right place, right time. kom over 75 SC's nog maar eens terug, en het mag geen VW of Renault OP zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zou ik op 1990 of1991 mogen hebben
'91 moet nafuurlijk in het teken staan van de laatste MB Tracquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Right place, right time. kom over 75 SC's nog maar eens terug, en het mag geen VW of Renault OP zijn.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal jou es pakken
Zei ik dat hardop?
No you won't.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal jou es pakken
Zei ik dat hardop?
Laptop is dan ook aanmerkelijk praktischer om op te typenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gebruik mijn tablet juist bijna nooit meer na Dakar, alles op de laptopsleep dat ding ook overal mee naar toe waar wifi is om door te kunnen werken
![]()
Wantquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Right place, right time. kom over 75 SC's nog maar eens terug, en het mag geen VW of Renault OP zijn.
Ik ben voor vag en Renault en alfa en jeep opquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
Renault OP's halen het meestal niet tot 300 posts. Storingen enzo...
VW OP's wil gewoon niemand.
je bent voor rommelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ben voor vag en Renault en alfa en jeep op
Doe maar geen VW OP's, dan kan je het topic niet zien door de fijnstofquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
Renault OP's halen het meestal niet tot 300 posts. Storingen enzo...
VW OP's wil gewoon niemand.
Werk hebben is geen kunst; werk houden wel, en dan ben je dus vrij slim bezig als je bij een stokbroden dealert gaat werken.quote:
Sjoemeltopicsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doe maar geen VW OP's, dan kan je het topic niet zien door de fijnstof
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werk hebben is geen kunst; werk houden wel, en dan ben je dus vrij slim bezig als je bij een stokbroden dealert gaat werken.
Breng um niet op ideeën... Zijn we binnen 4 dagen op deel 1990quote:
5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Zag vanmiddag zo'n popo Touareg rijden trouwens. Zo'n witte met streepjes dus. Die dingen wegen >4ton oftewel ze zijn gepantserd.
Van welke dienst zijn die? Arrestatie team rijdt toch altijd in onopvallende auto's?
Aha, dankje. Die geprinte velgen zijn me ook opgevallen. Snap um nu. In Wageningen staat op 5mei ook vaak zo'n Touareg met draaiende motor "voor" (nja 150m afstand) mijn deurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
5 jaar geleden.
PTA / Politieauto met dichte velgen, waarom?
Beun ze!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:40 schreef densmee het volgende:
En het is weer weekend, laminaat leggen voor de beun vandaag
Feestje gehad gisteren?quote:
Da's dan naturlijk de beveiliger voor die olieboer van van de weekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, dankje. Die geprinte velgen zijn me ook opgevallen. Snap um nu. In Wageningen staat op 5mei ook vaak zo'n Touareg met draaiende motor "voor" (nja 150m afstand) mijn deur
En ik van de week nog strooiwagens..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestje gehad gisteren?
Nog op de motor weg vandaag? Mooi weer. Of ben je niet zo'n diehard dat het al gaat kriebelen?
Vanmorgen al wat groepjes tegen gekomen
Nou, de oudijzerboeren (weet niet of ik dat hier es had gepost, die drie broers met 1,5miljoen zwart cash) rijden allen een gepantserde auto en die rijden in collone van het kamp naar de schroothoop (ook door rood bv als dat 'moet') sinds een van hun (of hun pa) een keer 'geript' isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's dan naturlijk de beveiliger voor die olieboer van van de week
Die zag ik ook nog ja en vanmorgen moest ik nog krabben... Maar neemt niet weg dat het nu mooi weer is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ik van de week nog strooiwagens..
Niet echt een feestje. Pizzarette en spelletjesavond met de meiden van mijn werkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestje gehad gisteren?
Nog op de motor weg vandaag? Mooi weer. Of ben je niet zo'n diehard dat het al gaat kriebelen?
Vanmorgen al wat groepjes tegen gekomen
Fris is niet erg, kwestie van kleding en/of vaak genoeg stoppen om op te warmen en soep/koffie te laaien, maar zout verkutklooit je motor, en dan blijft 'ie mooi binnenstaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zag ik ook nog ja en vanmorgen moest ik nog krabben... Maar neemt niet weg dat het nu mooi weer is.
Maar om op een motor te stappen lijkt mij wel aardig fris idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |