Ja. En het zal wel een Touareg zijn, geen Audi.quote:Iemand een idee waarvoor dat dient? 4,75 bar lijkt me ook stevig, is dat ding gepantserd?
Hebben deze agenten rijbewijs C?!quote:
Jij hebt je dus wel is afgevraagd waarom je wel eens langs/over het binnenhof in Den Haag looptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:33 schreef Robin__ het volgende:
Nu loop ik wel eens langs/over het binnenhof in Den Haag, en heb mijzelf bovenstaande al een paar keer afgevraagd. Misschien weet iemand hier wat het is en waar het voor dient.
Regelmatig staat er bij de ingang/op het plein een audi in herkenbare politiekleuren (meestal met draaiende motor) van een afstandje lijken er normale velgen op te zitten, maar in werkelijkheid zijn ze helemaal dicht en is er een velg/remschijf op geprint.
[ afbeelding ]
Iemand een idee waarvoor dat dient? 4,75 bar lijkt me ook stevig, is dat ding gepanserd?
quote:Op zondag 1 maart 2009 03:33 schreef ROG het volgende:
Gebouwd door Friederichs in Duitsland, daar noemen ze hem de Tua-rex.
http://www.friederichs-frankfurt.de/Testfahrt.178.0.html
[ afbeelding ]
edit: Ah op 1.35 legt Rudi uit dat het gesloten velgenontwerp nodig is in verband met de "Presidents schutzklasse".
Dan kijk je toch even in dat andere topic?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:10 schreef Palomar het volgende:
Doe dan es een plaatje van de gehele auto. Valt vast wel uit af te leiden of er bepantsering oid op zit.
Al snap ik dat geprinte plaatje op de wieldop niet helemaal. Je kunt er toch net zo goed een normale VW-wieldop op zetten?
Je faalt helemaal niet. Zijn genoeg mensen die dit nog nooit gezien hebben en het komt vreemd over als je niet weet waar het voor dient.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef Robin__ het volgende:
ik faal, zoveel is duidelijk.
maar bedankt voor het antwoord
Ik denk persoonlijk dat het puur optisch is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef ukga het volgende:
Oke Oke, stel het is bepantsering... wat pantsert het dan? de remmen?
remmen idd, als de wielen kapotgeschoten worden kan die veilig doorrijden (Flatrunbanden) en als de remschijven kapot geschoten worden heb je toch een probleemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef ukga het volgende:
Oke Oke, stel het is bepantsering... wat pantsert het dan? de remmen?
Zeikwijf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Doet me hieraan denken: [ afbeelding ]
4.75 bar klinkt als een zware bepantserde auto.
[..]
Hebben deze agenten rijbewijs C?!
Zo niet, dan rijden ze zonder rijbewijs, in een voertuig dat dusdanig zwaar is dat ze zeer veel schade kunnen maken. Of is dit het zoveelste gevalletje "ze bekeuren zichzelf niet"?
Niet helemaal hoor. Het zullen wel speciale RunFlatbanden zijn, maar als je een gewone RunFlat band kapot schiet kan je niet als een baas verder rijden hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
remmen idd, als de wielen kapotgeschoten worden kan die veilig doorrijden (Flatrunbanden) en als de remschijven kapot geschoten worden heb je toch een probleem
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Poekel het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor. Het zullen wel speciale RunFlatbanden zijn, maar als je een gewone RunFlat band kapot schiet kan je niet als een baas verder rijden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |