Omdat het gewoon wederom een kleuterklas was die wat aandacht nodig had. Waar op dat moment even geen tijd voor was dus gaat het op slot tot er wel wat tijd voor is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Het is meer dat het topic dichtgaat vanwege 2 users, er bij wordt gezet dat het even duurt voordat het open gaat (waarom?),
Dat wekt dus inderdaad de indruk dat je verwacht dat mods 24/7 online moeten zijn om shit op te lossen.quote:en als daar commentaar op komt het stil lijkt te blijven.
Zeker, dankjewel!quote:Maar mooi dat jullie het gezellig hebben gehad.
Stuk gezelliger dan dat ik het FOK!stok-topic ooit gezien hebquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij miste ik een geweldige meet
Jij moet gewoon stoppen jonguh!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef Bart het volgende:
Misschien moet kanovinnie stoppen als mod, en moeten spezza, tara, en fokker gewoon mod worden, dat wordt echt stukken beter! Gigantisch succes.
Dat is te merkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Stuk gezelliger dan dat ik het FOK!stok-topic ooit gezien heb![]()
Nee joh, vroeger, toen Silk en ik de FOK!stok samen gingen ophalen/wegbrengen, toen was het nog tof.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Stuk gezelliger dan dat ik het FOK!stok-topic ooit gezien heb![]()
iddquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Het is meer dat het topic dichtgaat vanwege 2 users,
---
ze waren even bezet, topic dicht om escalatie te voorkomen, zo simpele uitleg en die is net al gegevenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:17 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
idd
Ik dacht ook al van, wtf waar gaat dit topic heen. 2 users die gewoonlijk nauwelijks posten in dit topic gaan een persoonlijke vete lopen uitvechten over iets wat er totaal niks mee te maken heeft.
Doe daar dan wat aan. Voor de rest was er vrij weinig aan de hand geloof ik?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jaaaa eerste post ooit die ik van je zie.
Wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:56 schreef Saisai het volgende:
ja hi. Welk modje mag ik dm-en voor een vraag met veel tekst en interactie?
Mij!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:56 schreef Saisai het volgende:
ja hi. Welk modje mag ik dm-en voor een vraag met veel tekst en interactie?
Dat zou je wel willen he, ouwe viespeuk.quote:
quote:
Nergens voor nodig dit.quote:
Jawel. Tong verwijt Stijn ervan dat hij alleen in de SC's post. Alsof al zijn posts van ultrakwaliteit zijn... Daarop werd er gereageerd.quote:
Ik heb die 3...2..1... quote verwijderd. Wat er in die andere post staat weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Tong verwijt Stijn ervan dat hij alleen in de SC's post. Alsof al zijn posts van ultrakwaliteit zijn... Daarop werd er gereageerd.
Nee, maar dan gaan wij toch niet off-topic?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb die 3...2..1... quote verwijderd. Wat er in die andere post staat weet ik niet.
Verder denk ik niet dat Stijn er erg wakker van ligt als tong hem verwijt in slowchats te posten.
Zou jij dat wel hebben?
Fijn dat dit opgelost isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaan wij toch niet off-topic?
Volgens mij zoek je gewoon weer een reden om de boze mod uit te hangen. Wat jij wilt hoor.
Fijne dag.
Nee, want je geeft een kulargument, maar ik weet uit ervaring dat een normale discussie met jou voeren onmogelijk is. Jouw wil is wet. Zoiets, toch?quote:
Och, waarschijnlijk als eerste ter wereld 600K posts op een forum maken is wel uniek. Dan mag hij van mij wel (nog) een extra topic.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Kano, ik snap je punt maar slot dan het hele topic, hij heeft in 40+ al z'n jubileumtopic, en om nou een beetje eigengeilerig FP-artikelen te gaan reposten lijkt me ook een beetje overdreven. En daarnaast voer voor negatieve reacties, niet iedereen staat nou eenmaal te jubelen bij de user tong80
Wat loop je te huilebalken over notes? Die boeien echt helemaal niet. Dat kan je na zo veel jaar FOK! toch wel bevatten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want je geeft een kulargument, maar ik weet uit ervaring dat een normale discussie met jou voeren onmogelijk is. Jouw wil is wet. Zoiets, toch?
Oh en als een post jou niet aanstaat, gooi je meteen met notes. Zo werk jij, en daar heb ik nu geen zin in.
Bron?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
Och, als eerste ter wereld 600K posts op een forum
Ik was het woord waarschijnlijk vergetenquote:
Die notes boeien inderdaad ook niet, maar er zijn altijd mensen die ze al maar te interessant vinden. En er zijn genoeg andere users wie jij hebt genote zonder een echte reden. Hier wil ik best langer en uitgebreider op ingaan, met bewijzen en screenshots, maar daar is dit topic helaas niet voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
Wat loop je te huilebalken over notes? Die boeien echt helemaal niet. Dat kan je na zo veel jaar FOK! toch wel bevatten?
Ik vind het quoten van die post echt een onzinpost. Die haal ik weg. Vervolgens doe jij alsof dat een verschrikkelijk belangrijke post was.
Als je wilt kan ik 1 van mijn collega's er naar laten kijken? Die zullen vast niet zo machtsgeil zijn als ik.
Verschrikkelijk belangrijk of hartstikke onbelangrijk, wat jij wilt. Punt is dat Tong (opnieuw) in de bescherming wordt genomen. Ik heb twee posts geplaatst en ze zijn beide verwijderd. De eerste omdat ik reageerde op Tong met zijn verwijt jegens Stijn en hij implicieerde dat hij 600k kwalitatieve posts heeft gemaakt. De tweede door jou. Dat laatste boeit mij niet zozeer, want het zegt alleen maar meer over jou. Alleen dat eerste begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het quoten van die post echt een onzinpost. Die haal ik weg. Vervolgens doe jij alsof dat een verschrikkelijk belangrijke post was.
Als je wilt kan ik 1 van mijn collega's er naar laten kijken? Die zullen vast niet zo machtsgeil zijn als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |