Je kan er op wachten dat het fout gaat hier. Jij hebt er onlangs ook 2 moeten vervangen binnen 1 week tijd toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pro tip, hang er los toetsenbord aan, scheelt je veel kosten.
Tja, dat jij een pakkie shag in je toetsenbord weet te proppenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
een slok direct doorslikken.. Een shaggie though.. Die moet je zsm uit je mond halen, anders krijg je last van een gerookte maag
Het scheelde bij mij laatst niet veel of ik had 2 monitoren minderquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan er op wachten dat het fout gaat hier. Jij hebt er onlangs ook 2 moeten vervangen binnen 1 week tijd toch?
Oeh! Handig als ik zonder zit. Keyboard uitschuddenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, dat jij een pakkie shag in je toetsenbord weet te proppen
Slopertquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het scheelde bij mij laatst niet veel of ik had 2 monitoren minderIets met een lachbui en zwaartekracht
mindaltering, ende verhelderendquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was heul geen onaardig verhaal.
Haha ook Hoi!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar je UI mag blijven
Hoi!
Is Vout goed verzekerd?quote:
Moet je Melting vragenquote:
Er is dan ook aardig wat humor aanwezig hier, tering jantje zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het scheelde bij mij laatst niet veel of ik had 2 monitoren minderIets met een lachbui en zwaartekracht
Vandaag niet onder je bureau in slaap vallen he. Mejje drug-induced coma'squote:
quote:
Lachen is gezondquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is dan ook aardig wat humor aanwezig hier, tering jantje zeg.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:
Jaaaren geleden was er toch een ouwe vent doodgegaan door een film van Monty Python? Had zich letterlijk doodgelachen... 't is maar wat je 'gezond' noemt!quote:
Dat is wat anders dan psychsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaag niet onder je bureau in slaap vallen he. Mejje drug-induced coma's
Moggequote:
Ging wat fout met blik bier openmaken en 2e keer was het cola.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan er op wachten dat het fout gaat hier. Jij hebt er onlangs ook 2 moeten vervangen binnen 1 week tijd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |