quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja.. we hebben al gesmeekt.. maar toch blijven ze draaien.
Zal wel teveel koffie en eieren in zitten.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knok en Eggs nog steeds bezig?, was even 2 dagen weg.
Zie hieronder.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben MaryMouse, maar je mag mij ook gewoon muis noemen
De ijskoningin van Radio49![]()
En jij? Lekker aan het luisteren?
Hee bolle, introduceer mij es ff aan de dames hierquote:
Hopelijk niet neequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat het ábsoluut niet bij een uurtje blijft.
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
Met de macht des Ordes Roosteraars , gegeven aan mij door de weledele, zeer excellente El Presidente robdriessen, heb ik de noodzakelijke stappen ondernomen om Eggs tot 00:00 door te laten draaien.
Jonge, ik droomde over die Mary Mouse, nou nou nou man man man... ik kreeg spontaan een natte droomquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zie hieronder.
En zie mijn ondertitel.
[..]
Hee bolle, introduceer mij es ff aan de dames hier
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zie hieronder.
En zie mijn ondertitel.
[..]
Hee bolle, introduceer mij es ff aan de dames hier
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja.. we hebben al gesmeekt.. maar toch blijven ze draaien.
Zal wel teveel koffie en eieren in zitten.
Uh, uh, uh, volgens mij kon jij afgelopen maandag niet meer op het rooster komen, iets met wachtwoord en zo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
Met de macht des Ordes Roosteraars , gegeven aan mij door de weledele, zeer excellente El Presidente robdriessen, heb ik de noodzakelijke stappen ondernomen om Eggs tot 00:00 door te laten draaien.
vervelend, als je plaszak losschiet hequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, ik droomde over die Mary Mouse, nou nou nou man man man... ik kreeg spontaan een natte droom
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
vervelend, als je plaszak losschiet he
Nou, v'ruit dan maarquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef knokkels het volgende:
![]()
Awww, je vind het wel lekker. Admit it
[..]
[..]
Pro Tip van Muis..... zorg dat je een slok direct doorslikt. Tijdens een Voute show kon mijn laptop níet tegen de douche van bier die die over zich heen kreegquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij gaat me nog eens een laptop kosten.
Owquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, uh, uh, volgens mij kon jij afgelopen maandag niet meer op het rooster komen, iets met wachtwoord en zo?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
Met de macht des Ordes Roosteraars , gegeven aan mij door de weledele, zeer excellente El Presidente robdriessen, na tussenkomst van de Epische IJskoningin Hare Majesteitelijke Awesomeness MaryMouse van Radio tot 49 heb ik de noodzakelijke stappen ondernomen om Eggs tot 00:00 door te laten draaien.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Slijmbal!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef knokkels het volgende:
de weledele, zeer excellente El Presidente robdriessen, na tussenkomst van de Epische IJskoningin Hare Majesteitelijke Awesomeness MaryMouse
Pro tip, hang er los toetsenbord aan, scheelt je veel kosten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pro Tip van Muis..... zorg dat je een slok direct doorslikt. Tijdens een Voute show kon mijn laptop níet tegen de douche van bier die die over zich heen kreeg
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pro tip, hang er los toetsenbord aan, scheelt je veel kosten.
Zo blijf je wel up to date qua laptopsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pro Tip van Muis..... zorg dat je een slok direct doorslikt. Tijdens een Voute show kon mijn laptop níet tegen de douche van bier die die over zich heen kreeg
Muisjequote:
krooltjequote:
Nah, was wel balen, was een goeie game laptopquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo blijf je wel up to date qua laptops![]()
Hallo meneerquote:
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Spreek je nu uit ervaring, herr Priet_Praat?
een slok direct doorslikken.. Een shaggie though.. Die moet je zsm uit je mond halen, anders krijg je last van een gerookte maagquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar je UI mag blijvenquote:
Je kan er op wachten dat het fout gaat hier. Jij hebt er onlangs ook 2 moeten vervangen binnen 1 week tijd toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pro tip, hang er los toetsenbord aan, scheelt je veel kosten.
Tja, dat jij een pakkie shag in je toetsenbord weet te proppenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
een slok direct doorslikken.. Een shaggie though.. Die moet je zsm uit je mond halen, anders krijg je last van een gerookte maag
Het scheelde bij mij laatst niet veel of ik had 2 monitoren minderquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan er op wachten dat het fout gaat hier. Jij hebt er onlangs ook 2 moeten vervangen binnen 1 week tijd toch?
Oeh! Handig als ik zonder zit. Keyboard uitschuddenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, dat jij een pakkie shag in je toetsenbord weet te proppen
Slopertquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het scheelde bij mij laatst niet veel of ik had 2 monitoren minderIets met een lachbui en zwaartekracht
mindaltering, ende verhelderendquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was heul geen onaardig verhaal.
Haha ook Hoi!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar je UI mag blijven
Hoi!
Is Vout goed verzekerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |