Eggs heeft een héél herkenbaar geluidquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik tunede in zonder te kijken óf er een DJ draaide en ik hoorde direct dat Eggs aan de knoppen zat
ga rustig liggen op je rug [PLING} adem diep in...... en weer uit [PLING]quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat later vandaag maar eens mediterende naar een andere dimensie
Dit is het origineel, maar het afmixen bedoel ik het finalizen van die track...quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lastig als je het origineel niet kent, Eggs. Het was zo perfect dat het niet te horen is.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga rustig liggen op je rug [PLING} adem diep in...... en weer uit [PLING]
Je mag die van knokkels hebben. Die doet er toch niks meequote:
Ow, uh........ nah, nee, dank je, niet nuquote:
Proest..........quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je mag die van knokkels hebben. Die doet er toch niks mee![]()
helleuwaa, met wie heb ik het genoegen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, uh........ nah, nee, dank je, niet nu
En hoi
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Wegzakkken *opspringen* Wegzakken *opspringen*
Net bootcamp
Ik ben MaryMouse, maar je mag mij ook gewoon muis noemenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef henrivo het volgende:
[..]
helleuwaa, met wie heb ik het genoegen?
Oi! Wat was dattanquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je mag die van knokkels hebben. Die doet er toch niks mee![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
Goede tekst![]()
Eggs maar verlengen dan? Jatoch niettan
Lekker op tijd, K...quote:
Die weten van geen ophoudenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knok en Eggs nog steeds bezig?, was even 2 dagen weg.
Dan weet je wat weer?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het wel weer.
Mja.. we hebben al gesmeekt.. maar toch blijven ze draaien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |