SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmg kent alleen husain boltquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:52 schreef Parawan het volgende:
[..]
Sneller dan Usain Bolt die neger
mmg moet wel snel zijn. Popo zit tegenwoordig ook vaak op de fiets.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:52 schreef Parawan het volgende:
[..]
Sneller dan Usain Bolt die neger
Was m'n username dacht ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom had je het daar over maarten van rossem?
Maakte ik een spelfout of was dit een grap?quote:
Sws. Superbadquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jonah hill ga checken heb jij die ene film van hem gezien met mclovin'?
Was een grap en mmg weet zelf welquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef Parawan het volgende:
[..]
Maakte ik een spelfout of was dit een grap?
Vast een lekker nummer als je een superdude bentquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind dat refrein echt moeilijk vet
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast een lekker nummer als je een superdude bent
ja die ja wat een bazen. heb je wolf of wall street gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws. Superbadhahahah die is echt mooi man
Ja. Vond ik wel goed, maar meer ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja die ja wat een bazen. heb je wolf of wall street gezien?
Veer, lekker courgettekikkertje van mequote:
wait wut was een van de grootste bazenfilm van 2014quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja. Vond ik wel goed, maar meer ook niet
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, lekker courgettekikkertje van me
Moest echt googlen wat je bedoelde dacht dat het Trapzon was.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trabzon.
Je hebt Lazen in Trabzon.
TraBzon gofferdommequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moest echt googlen wat je bedoelde dacht dat het Trapzon was.
Heyquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zin in een toetje.
Wie komt zich melden?
Hou je van blanke vla?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zin in een toetje.
Wie komt zich melden?
Doe ik het voor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
Kei en keihard gelachen. Echt tranen.
Omwquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]Goeie tip wel, chocolade/vanillavla
.
Haha neinquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja klopt daarom moest ik Googlen, dacht dat die stad TraPzon heette.
Vind jou ook wel zo'n vlamens jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanilleyoghurt met aardbeien. Maar nee, < vla.
Vlamoes.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jou ook wel zo'n vlamens ja
HALLO IK OOKquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:38 schreef Oberkullie het volgende:
HALLO IK HOEF NOG MAAR 1 DAG TE WERKEN
Zelfs ik weet dat zoiets kan gebeuren als je 'm te lang in hebtquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)-toxic-shock-7429690
kippepoten met krieltjes.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik wil ff naar de appie gaan eten halen... maar wat is makkelijk en snel te bereiden zonder de keuken vies te maken... en heb geen zin in pizza
broodjes knakworstquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik wil ff naar de appie gaan eten halen... maar wat is makkelijk en snel te bereiden zonder de keuken vies te maken... en heb geen zin in pizza
Spaghetti met ketchupquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Stukje gemarineerde vis/kipquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Dit beschrijft mijn levenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef madeliefff het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)0&id=110215679127272
herkenbaar dit
Mortaxx voor minister van Financiën.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Ashqelon het volgende:
Zouden jullie op een FOK!er stemmen?
Heb eind vorig jaar nog op een zootje FOK!kers gestemdquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Ashqelon het volgende:
Bedoel voor politieke functies.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eind vorig jaar nog op een zootje FOK!kers gestemd
twitter:Mischakorzec twitterde op donderdag 21-01-2016 om 20:34:51Purmerend ziet geen heil in het opnieuw bespreken van een vluchtelingen opvang en stemt massaal tegen @RTVNH https://t.co/LYrTIK4lL7 reageer retweet
Ik zag je edit wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Krijg het wel spontaan van jouw posts
niets beters te doen dan meisjes van 19 plagen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wait wut hoezo specifiek dat ministerie? En bedoel meer stemmen op een FOK!er omdat ie een FOK!er is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mortaxx voor minister van Financiën.
YESquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap m nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ik ben er WTF ben je dan?"
- ok ik spring NU de douche in.
Ik vind jou een curieuze user.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoezo specifiek dat ministerie? En bedoel meer stemmen op een FOK!er omdat ie een FOK!er is.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Ashqelon het volgende:
Ach FOK!kers zijn ook maar mensen, dus waarom nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoel voor politieke functies.
Zo gaat dat bij mij vaak, dat je liegt over hoe ver je bent, en als ze er dan eenmaal zijn en je dus niet meer kan liegen onder de douche springen om daadwerkelijk te kunnen vertrekkenquote:
Ja, meisjes van 19 neuken is beterquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niets beters te doen dan meisjes van 19 plagen?
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
True story maar gaat voor mannen niet op
Wat ben je ook zielig, Che_. Afknapper x 1000000 dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, meisjes van 19 neuken is beter
ik heb al gymnastiek gehad voordat ik de deur uit ga ook omdat ik mezelf zo laat mogelijk klaar maak en dan moet rennen. wel handig als het ochtend is want dan kom ik gelijk wakker aanquote:
Ik zou zo graag over zijn hoofd heen willen schijten.quote:
Ik vind het juist wel typerend voor Rutte.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Rutte is geen goede premier maar dat soort afbeeldingen zijn echt voor tokkies.
En deze dan:quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Rutte is geen goede premier maar dat soort afbeeldingen zijn echt voor tokkies.
Oh dat doe ik dan weer niet maar inmiddels komen ze dan naar mijn kamer toe om mij uit bed te sleurenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij vaak, dat je liegt over hoe ver je bent, en als ze er dan eenmaal zijn en je dus niet meer kan liegen onder de douche springen om daadwerkelijk te kunnen vertrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima afbeelding. 10/10quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
En deze dan:
[ afbeelding ]
Is best een goede toch?
Nederlandse politie is niet echt interessant, Engelse en Amerikaanse is wel tof.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
En deze dan:
[ afbeelding ]
Is best een goede toch?
Ik vraag altijd waar ze precies zijn en dan zeg ik dat ik daar sta. Je moet de paniek dan eens horen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij vaak, dat je liegt over hoe ver je bent, en als ze er dan eenmaal zijn en je dus niet meer kan liegen onder de douche springen om daadwerkelijk te kunnen vertrekken.
Klopt het gaat me dan ook meer om de afbeelding dan het standpunt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel typerend voor Rutte.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat doe ik dan weer niet maar inmiddels komen ze dan naar mijn kamer toe om mij uit bed te sleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw.
Intimi weten inmiddels allang dat ik altijd later benquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik vraag altijd waar ze precies zijn en dan zeg ik dat ik daar sta. Je moet de paniek dan eens horen..
Allebei ja?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb gewoon vrienden die op tijd komen weenie hoor
Ik ook sinds ik minder met buitenlanders om gaquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb gewoon vrienden die op tijd komen weenie hoor
Rasssist trquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik ook sinds ik minder met buitenlanders om ga
wat ben je zelf danquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Waarom? Deze units wachten toch best lang op je?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, meisjes van 19 neuken is beter
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? Deze units wachten toch best lang op je?
[ afbeelding ]
Zulke typesquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik app gewoon "ben lui ga nu douchen tot over een uur" als ik er om de afgesproken tijd nog niet ben, weenie
verk8 door de machinistquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon op het spoor blijven liggen, hij komt vanzelf
Weten we toch alquote:
WCHquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon op het spoor blijven liggen, hij komt vanzelf
Nee hij is lelijk en dom.quote:
19 is wel wat jong, maar ben de moeilijkste niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat je gwn troll bent
Fijn om te horen, knulquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen die disses van jou en NG zijn echt grappig.
Heb in het verre verleden een maat van me een highkick gegeven door hem naar me toe te trekken toen die me een hand gaf. (klootzak was een uur te laat, terwijl ik gvd wat voor hem had geregeld voor zijn verjaardagquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat evenwicht tussen "blij dat je er bent G" en "kklijer smerige hufter".
Godverquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Heb in het verre verleden een maat van me een highkick gegeven door hem naar me toe te trekken toen die me een hand gaf. (klootzak was een uur te laat, terwijl ik gvd wat voor hem had geregeld voor zijn verjaardag)
stoerquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Heb in het verre verleden een maat van me een highkick gegeven door hem naar me toe te trekken toen die me een hand gaf. (klootzak was een uur te laat, terwijl ik gvd wat voor hem had geregeld voor zijn verjaardag)
echt hequote:
Zet je mij in 1 zin met snuifduiven en bori rokers...quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen die disses van jou en NG zijn echt grappig.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hardopquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zet je mij in 1 zin met snuifduiven en bori rokers...
Nou nou ik begin al te trillenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Omdat ik wanhopig en kansloos ben. duhquote:
Dat ben je niet. Alle mannen zijn hetzelfde, dus wees maar gewoon lesbisch vanaf nu of verwacht er niet te veel van.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omdat ik wanhopig en kansloos ben. duh
Kom dan. Ik snuif je helemaal opquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zet je mij in 1 zin met snuifduiven en bori rokers...
Welcome to the club.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja de laatste zei dat mn kont was gaan zakken en mijn lichaam achteruit. Ze zeiken je ook nog af ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ben je niet. Alle mannen zijn hetzelfde, dus wees maar gewoon lesbisch vanaf nu of verwacht er niet te veel van.
Hey, ik zag gister nog wel die post van jou naar xcachet, over dat met vreemde gasten in de auto stappen. Vond het oprecht chill van je, zo'n moederlijke wijsheid (no offense ofc)quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ben je niet. Alle mannen zijn hetzelfde, dus wees maar gewoon lesbisch vanaf nu of verwacht er niet te veel van.
Ik heb geld NG kan bevestigen, waar wil je naartoe?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Groot drama als jouw lichaam achteruit gaat, want je hebt natuurlijk verder geen vaardigheden waar je op kunt leunen in het leven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja de laatste zei dat mn kont was gaan zakken en mijn lichaam achteruit. Ze zeiken je ook nog af ook.
Een man die jou als een prinsesje behandeldquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn vast wel lieve& meelevende mannen alleen die zijn allemaal al geclaimd door bitches
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ik zag gister nog wel die post van jou naar xcachet, over dat met vreemde gasten in de auto stappen. Vond het oprecht chill van je, zo'n moederlijke wijsheid (no offense ofc)
Jawel mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Groot drama als jouw lichaam achteruit gaat, want je hebt natuurlijk verder geen vaardigheden waar je op kunt leunen in het leven.
Ik heb nog geen cent gezien dus ik bevestig helemaal niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik heb geld NG kan bevestigen, waar wil je naartoe?
wat? Wat trek je aan kind.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja de laatste zei dat mn kont was gaan zakken en mijn lichaam achteruit. Ze zeiken je ook nog af ook.
Ja, dat is echt heel heel fout wat ze doet en ik voelde mij geroepen toch daar iets van te zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ik zag gister nog wel die post van jou naar xcachet, over dat met vreemde gasten in de auto stappen. Vond het oprecht chill van je, zo'n moederlijke wijsheid (no offense ofc)
Het wordt wel heel glad hier, slijmpiequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dudequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Groot drama als jouw lichaam achteruit gaat, want je hebt natuurlijk verder geen vaardigheden waar je op kunt leunen in het leven.
Ik ben lief en meelevend, bestel na de seks gewoon een Über voor je.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn vast wel lieve& meelevende mannen alleen die zijn allemaal al geclaimd door bitches
Hey wat doe je vanavond?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een man die jou als een prinsesje behandeld
Net alsof je dat wil.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou nee gewoon respectvol, prinsesje is me te slijmerigquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Net alsof je dat wil.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dit klopt echt helemaal 100% 10/10quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey ik vond het leuk hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat mocht even gezegd worden, oké.
Laat je moeder dan lekker d'r eigen account makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat mocht even gezegd worden, oké.
Ja.quote:
JA NOU NEE NIET LIEF EN MEDELEVEND OP ZO'n manierquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben lief en meelevend, bestel na de seks gewoon een Über voor je.
Dan is ie zeker weer te lief of geen echte man.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja.
[..]
JA NOU NEE NIET LIEF EN MEDELEVEND OP ZO'n manier
Heb liever een te lieve dan een te respectloze hufter.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dan is ie zeker weer te lief of geen echte man.
ripquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik zet mezelf eroverheen; mijn hottie collega en ik komen nooit samen. Nu begin ik aan het rouwproces.
Echt he. Sinds dat dat gezegd is geworden kijk ik elke dag vol afschuw in de spiegel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat? Wat trek je aan kind.Heb wat eisen.
[..]
Ja, dat is echt heel heel fout wat ze doet en ik voelde mij geroepen toch daar iets van te zeggen.
Nietsquote:
Elk mens wil een speciale behandeling. Waarom zou je anders een relatie aaangaan om als de zoveelste behandeld te worden?quote:
Hey, weet je wat een vrouw bijzonder ugly ass vindt? Een man die onzeker is en dat toont dmv vragen als: vind jij mannen die xxxxxxiajhgkhdgh insert random tyfesvraag, met de bedoeling er achter te komen wat een vrouw nou eigenlijk wil, zodat jij je daar aan kan conformeren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dan is ie zeker weer te lief of geen echte man.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Neverknown het volgende:
Nietsheb wel zin in een massage en een happy ending:$
Ja en ze moeten niet agressief zijn. Das ook een groot teken van onzekerheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey, weet je wat een vrouw bijzonder ugly ass vindt? Een man die onzeker is en dat toont dmv vragen als: vind jij mannen die xxxxxxiajhgkhdgh insert random tyfesvraag, met de bedoeling er achter te komen wat een vrouw nou eigenlijk wil, zodat jij je daar aan kan conformeren.
Vrouwen vallen op zekere mannen. Vergeet lief, niet lief.
Oke respect in dat geval.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb liever een te lieve dan een te respectloze hufter.
Ze moeten zich houden aan beloftes die ze continu maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja en ze moeten niet agressief zijn. Das ook een groot teken van onzekerheid.
Of ja wie zijn eigen vrouw slaat is wel lotje getikt.
3 negers?? Lijkt me wat te veel van het goede.quote:
Ja en de meeste hebben ook nog aids.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moeten zich houden aan beloftes die ze continu maken.
Toch Che_?
huh wat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja en de meeste hebben ook nog aids.
Jij hebt je Tinder op Swaziland ingesteld?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hahaha gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
true maar niet helemaal eens met laatste zin, ik denk dat er wel degelijk mensen zijn die meer op lief of bad vallen, zowel vrouwen als mannen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey, weet je wat een vrouw bijzonder ugly ass vindt? Een man die onzeker is en dat toont dmv vragen als: vind jij mannen die xxxxxxiajhgkhdgh insert random tyfesvraag, met de bedoeling er achter te komen wat een vrouw nou eigenlijk wil, zodat jij je daar aan kan conformeren.
Vrouwen vallen op zekere mannen. Vergeet lief, niet lief.
Ik ben een vrouw vriend. Ik kan het weten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true maar niet helemaal eens met laatste zin, ik denk dat er wel degelijk mensen zijn die meer op lief of bad vallen, zowel vrouwen als mannen.
Que?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moeten zich houden aan beloftes die ze continu maken.
Toch Che_?
Mensen moeten zich houden aan beloftes die ze maken, ipv vrouwen aan het lijntje te houden.quote:
niet alle vrouwen zijn hetzelfde toch net zoals niet alle mannen hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw vriend. Ik kan het weten.
Ligt eraan. Is de kut in kwestie vochtig?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:13 schreef Parawan het volgende:
Als een vrouw je aandacht trekt door haar kut te laten zien. Wilt ze je dan?
Gehoord idd, vage gastenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:11 schreef Oberkullie het volgende:
Moskeeën ontvangen dreigbrief met hakenkruis
http://s.trouw.nl/4251800
Vrouwen vallen over het algemeen op mannen met klasse en stijl, dat zijn meestal de mannen met geld.quote:
Vies en ongewassenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ligt eraan. Is de kut in kwestie vochtig?
Ja dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen over het algemeen op mannen met klasse en stijl, dat zijn meestal de mannen met geld.
dan zou ik er wel voor gaanquote:
Kind, wat een onzin dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen over het algemeen op mannen met klasse en stijl, dat zijn meestal de mannen met geld.
Zou je? no homoquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van vrouwen. Je bent gayer dan een cock flavoured lollipop.
ligt eraan hoe de persoon in kwestieaan zn geld is gekomen, media of criminaliteit vormen uitzonderingen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak golddiggerts hier in NLquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de persoon in kwestieaan zn geld is gekomen, media of criminaliteit vormen uitzonderingen.
bestaan die?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom maar bibbiequote:
Pewpewquote:
denk dat het hier niet erger is dan in bijvoorbeeld thailand.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:18 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak golddiggerts hier in NL
ook zo iets ja nooit te lang aan een klootzak blijven plakken voordat je weet ben je je jeugd kwijt aan een kut persoon.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vrouwen dit, vrouwen dat. Want er zijn er niet 3.500.000.000 van in de wereld.
Nee, alle vrouwen zijn hetzelfde, willen alleen maar een man met geld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net of ze de map naar Atlantis aan het bestuderen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
ja vandaar ook die post van me.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eentje die alles pikt en ondertussen niet mekkert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou wij vrouwen willen dus een respectvolle kerol wat niet te streng is niet te lief niet te dit niet te dat blablabla
Wat willen de mannen eigenlijk van vrouwen, op pussy na.
thaise vrouwenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
denk dat het hier niet erger is dan in bijvoorbeeld thailand.
Kerel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
atlantis heeft echt bestaan btw.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef Parawan het volgende:
[..]
Net of ze de map naar Atlantis aan het bestuderen zijn
Flinke heupenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou wij vrouwen willen dus een respectvolle kerol wat niet te streng is niet te lief niet te dit niet te dat blablabla
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
PS>xboxquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan wel Xbox.
Wat, sex hebben?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een goeie relationship goal.
Zie em ook he hahahaha mooi.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Een fotocollage maken met intieme foto's?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een fotocollage maken met intieme foto's?
Oké dvquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Een chick die geen stijve hark isquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een fotocollage maken met intieme foto's?
Maar bij 2 vd 6 foto's is de wifey on topquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een chick die geen stijve hark is. Initiatief neemt en sexy/speels is.
Dit lijkt me wel chillquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan wel Xbox.
1/4 is oud, kaal, lelijk en zit op fok.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:30 schreef Kurovski het volgende:
Mannen, vrouwen...
Het werkt heel simpel. 3/4 zijn simpelweg hufters/kutwijven.
Wifey on top/cowgirl beste standjequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar bij 2 vd 6 foto's is de wifey on top
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kunnen, geen idee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1/4 is oud, kaal, lelijk en zit op fok.
Lolquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1/4 is oud, kaal, lelijk en zit op fok.
Maar dan ps4quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan wel Xbox.
Ja, sorry ik heb verder niet echt veel meer inhoud dan het zaad in mijn ballen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef Neverknown het volgende:
Of mannen die alleen maarhun lul te bieden hebben
Maar dat is wel echt heerlijk zaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, sorry ik heb verder niet echt veel meer inhoud dan het zaad in mijn ballen.
Niet alleen bij het in bad gaan hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij kan niet eens sexy zijn in bad (no homo), hele snor verlept.
Che_ zit liever nachtenlang te ps-en dan zijn chick te verwennen denk ik zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je snapt me wel toch? Heb het idee dat de meesten hier stiff af zijn.
Volgende keer mango-aardbei moes eten de hele week.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar dat is wel echt heerlijk zaad.
HAHAquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet alleen bij het in bad gaan hoor.
Waarom zou je dat in godsnaam afvragen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHA. Ik vraag me dat echt af eigenlijk.
Omdat ik het erover heb nu?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam afvragen?
Ja denk ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat ze niet eens samen een spelletje willen spelen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey te druk man...gym ff laag pitjequote:
Gym > chickie...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey te druk man...gym ff laag pitje
que..?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
het racisme van sommigen hier is opvallend.
niks mis met een beetje racismequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
Dat niet zijn tegen bepaalde bevolkingsgroepenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
tranquilo..quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je haar al je vriendin gemaakt, of blijf je zo pussy?
Ja en wat een slecht effect een man soms op een vrouw kan hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:42 schreef Parawan het volgende:
Die montelly zit goed in zijn vel laatste dagen. Zo zie je maar wat voor een effect een vrouw op een man kan hebben.
Ja hoe die Che over witmannen praat is echt walgelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
Nee, stiff in bed. Niet per se seks, ook stoeien en knuffelen enzo. Gewoon lomp en niet lenigquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze niet eens samen een spelletje willen spelen?
rtquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja en wat een slecht effect een man soms op een vrouw kan hebben.
Ik begrijp het wel man, maar denk aan je roots, Zondag 28 feb https://www.instagram.com/p/BB1ztdqrT-r/ niet vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |