Hey ik vond het leuk hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat mocht even gezegd worden, oké.
Laat je moeder dan lekker d'r eigen account makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat mocht even gezegd worden, oké.
Ja.quote:
JA NOU NEE NIET LIEF EN MEDELEVEND OP ZO'n manierquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben lief en meelevend, bestel na de seks gewoon een Über voor je.
Dan is ie zeker weer te lief of geen echte man.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja.
[..]
JA NOU NEE NIET LIEF EN MEDELEVEND OP ZO'n manier
Heb liever een te lieve dan een te respectloze hufter.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dan is ie zeker weer te lief of geen echte man.
ripquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik zet mezelf eroverheen; mijn hottie collega en ik komen nooit samen. Nu begin ik aan het rouwproces.
Echt he. Sinds dat dat gezegd is geworden kijk ik elke dag vol afschuw in de spiegel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat? Wat trek je aan kind.Heb wat eisen.
[..]
Ja, dat is echt heel heel fout wat ze doet en ik voelde mij geroepen toch daar iets van te zeggen.
Nietsquote:
Elk mens wil een speciale behandeling. Waarom zou je anders een relatie aaangaan om als de zoveelste behandeld te worden?quote:
Hey, weet je wat een vrouw bijzonder ugly ass vindt? Een man die onzeker is en dat toont dmv vragen als: vind jij mannen die xxxxxxiajhgkhdgh insert random tyfesvraag, met de bedoeling er achter te komen wat een vrouw nou eigenlijk wil, zodat jij je daar aan kan conformeren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dan is ie zeker weer te lief of geen echte man.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Neverknown het volgende:
Nietsheb wel zin in een massage en een happy ending:$
Ja en ze moeten niet agressief zijn. Das ook een groot teken van onzekerheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey, weet je wat een vrouw bijzonder ugly ass vindt? Een man die onzeker is en dat toont dmv vragen als: vind jij mannen die xxxxxxiajhgkhdgh insert random tyfesvraag, met de bedoeling er achter te komen wat een vrouw nou eigenlijk wil, zodat jij je daar aan kan conformeren.
Vrouwen vallen op zekere mannen. Vergeet lief, niet lief.
Oke respect in dat geval.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb liever een te lieve dan een te respectloze hufter.
Ze moeten zich houden aan beloftes die ze continu maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja en ze moeten niet agressief zijn. Das ook een groot teken van onzekerheid.
Of ja wie zijn eigen vrouw slaat is wel lotje getikt.
3 negers?? Lijkt me wat te veel van het goede.quote:
Ja en de meeste hebben ook nog aids.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moeten zich houden aan beloftes die ze continu maken.
Toch Che_?
huh wat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja en de meeste hebben ook nog aids.
Jij hebt je Tinder op Swaziland ingesteld?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hahaha gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
true maar niet helemaal eens met laatste zin, ik denk dat er wel degelijk mensen zijn die meer op lief of bad vallen, zowel vrouwen als mannen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey, weet je wat een vrouw bijzonder ugly ass vindt? Een man die onzeker is en dat toont dmv vragen als: vind jij mannen die xxxxxxiajhgkhdgh insert random tyfesvraag, met de bedoeling er achter te komen wat een vrouw nou eigenlijk wil, zodat jij je daar aan kan conformeren.
Vrouwen vallen op zekere mannen. Vergeet lief, niet lief.
Ik ben een vrouw vriend. Ik kan het weten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true maar niet helemaal eens met laatste zin, ik denk dat er wel degelijk mensen zijn die meer op lief of bad vallen, zowel vrouwen als mannen.
Que?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moeten zich houden aan beloftes die ze continu maken.
Toch Che_?
Mensen moeten zich houden aan beloftes die ze maken, ipv vrouwen aan het lijntje te houden.quote:
niet alle vrouwen zijn hetzelfde toch net zoals niet alle mannen hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw vriend. Ik kan het weten.
Ligt eraan. Is de kut in kwestie vochtig?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:13 schreef Parawan het volgende:
Als een vrouw je aandacht trekt door haar kut te laten zien. Wilt ze je dan?
Gehoord idd, vage gastenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:11 schreef Oberkullie het volgende:
Moskeeën ontvangen dreigbrief met hakenkruis
http://s.trouw.nl/4251800
Vrouwen vallen over het algemeen op mannen met klasse en stijl, dat zijn meestal de mannen met geld.quote:
Vies en ongewassenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ligt eraan. Is de kut in kwestie vochtig?
Ja dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen over het algemeen op mannen met klasse en stijl, dat zijn meestal de mannen met geld.
dan zou ik er wel voor gaanquote:
Kind, wat een onzin dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen over het algemeen op mannen met klasse en stijl, dat zijn meestal de mannen met geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |