Rasssist trquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik ook sinds ik minder met buitenlanders om ga
wat ben je zelf danquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Waarom? Deze units wachten toch best lang op je?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij vaak, dat je liegt over hoe ver je bent, en als ze er dan eenmaal zijn en je dus niet meer kan liegen onder de douche springen om daadwerkelijk te kunnen vertrekken.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, meisjes van 19 neuken is beter
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? Deze units wachten toch best lang op je?
[ afbeelding ]
Zulke typesquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik app gewoon "ben lui ga nu douchen tot over een uur" als ik er om de afgesproken tijd nog niet ben, weenie
verk8 door de machinistquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon op het spoor blijven liggen, hij komt vanzelf
Weten we toch alquote:
WCHquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon op het spoor blijven liggen, hij komt vanzelf
Nee hij is lelijk en dom.quote:
19 is wel wat jong, maar ben de moeilijkste niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat je gwn troll bent
Fijn om te horen, knulquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen die disses van jou en NG zijn echt grappig.
Heb in het verre verleden een maat van me een highkick gegeven door hem naar me toe te trekken toen die me een hand gaf. (klootzak was een uur te laat, terwijl ik gvd wat voor hem had geregeld voor zijn verjaardagquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat evenwicht tussen "blij dat je er bent G" en "kklijer smerige hufter".
Godverquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Heb in het verre verleden een maat van me een highkick gegeven door hem naar me toe te trekken toen die me een hand gaf. (klootzak was een uur te laat, terwijl ik gvd wat voor hem had geregeld voor zijn verjaardag)
stoerquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Heb in het verre verleden een maat van me een highkick gegeven door hem naar me toe te trekken toen die me een hand gaf. (klootzak was een uur te laat, terwijl ik gvd wat voor hem had geregeld voor zijn verjaardag)
echt hequote:
Zet je mij in 1 zin met snuifduiven en bori rokers...quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen die disses van jou en NG zijn echt grappig.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hardopquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zet je mij in 1 zin met snuifduiven en bori rokers...
Nou nou ik begin al te trillenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Omdat ik wanhopig en kansloos ben. duhquote:
Dat ben je niet. Alle mannen zijn hetzelfde, dus wees maar gewoon lesbisch vanaf nu of verwacht er niet te veel van.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omdat ik wanhopig en kansloos ben. duh
Kom dan. Ik snuif je helemaal opquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zet je mij in 1 zin met snuifduiven en bori rokers...
Welcome to the club.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja de laatste zei dat mn kont was gaan zakken en mijn lichaam achteruit. Ze zeiken je ook nog af ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ben je niet. Alle mannen zijn hetzelfde, dus wees maar gewoon lesbisch vanaf nu of verwacht er niet te veel van.
Hey, ik zag gister nog wel die post van jou naar xcachet, over dat met vreemde gasten in de auto stappen. Vond het oprecht chill van je, zo'n moederlijke wijsheid (no offense ofc)quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ben je niet. Alle mannen zijn hetzelfde, dus wees maar gewoon lesbisch vanaf nu of verwacht er niet te veel van.
Ik heb geld NG kan bevestigen, waar wil je naartoe?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Groot drama als jouw lichaam achteruit gaat, want je hebt natuurlijk verder geen vaardigheden waar je op kunt leunen in het leven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja de laatste zei dat mn kont was gaan zakken en mijn lichaam achteruit. Ze zeiken je ook nog af ook.
Een man die jou als een prinsesje behandeldquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn vast wel lieve& meelevende mannen alleen die zijn allemaal al geclaimd door bitches
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ik zag gister nog wel die post van jou naar xcachet, over dat met vreemde gasten in de auto stappen. Vond het oprecht chill van je, zo'n moederlijke wijsheid (no offense ofc)
Jawel mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Groot drama als jouw lichaam achteruit gaat, want je hebt natuurlijk verder geen vaardigheden waar je op kunt leunen in het leven.
Ik heb nog geen cent gezien dus ik bevestig helemaal niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik heb geld NG kan bevestigen, waar wil je naartoe?
wat? Wat trek je aan kind.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja de laatste zei dat mn kont was gaan zakken en mijn lichaam achteruit. Ze zeiken je ook nog af ook.
Ja, dat is echt heel heel fout wat ze doet en ik voelde mij geroepen toch daar iets van te zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ik zag gister nog wel die post van jou naar xcachet, over dat met vreemde gasten in de auto stappen. Vond het oprecht chill van je, zo'n moederlijke wijsheid (no offense ofc)
Het wordt wel heel glad hier, slijmpiequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |