SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmg kent alleen husain boltquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:52 schreef Parawan het volgende:
[..]
Sneller dan Usain Bolt die neger
mmg moet wel snel zijn. Popo zit tegenwoordig ook vaak op de fiets.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:52 schreef Parawan het volgende:
[..]
Sneller dan Usain Bolt die neger
Was m'n username dacht ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom had je het daar over maarten van rossem?
Maakte ik een spelfout of was dit een grap?quote:
Sws. Superbadquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jonah hill ga checken heb jij die ene film van hem gezien met mclovin'?
Was een grap en mmg weet zelf welquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef Parawan het volgende:
[..]
Maakte ik een spelfout of was dit een grap?
Vast een lekker nummer als je een superdude bentquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind dat refrein echt moeilijk vet
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast een lekker nummer als je een superdude bent
ja die ja wat een bazen. heb je wolf of wall street gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws. Superbadhahahah die is echt mooi man
Ja. Vond ik wel goed, maar meer ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja die ja wat een bazen. heb je wolf of wall street gezien?
Veer, lekker courgettekikkertje van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |