Je hoeft van mij niet weg hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga mijn frustraties wel ergens anders er uit gooien
Ik ga ook niet weg, ik stop gewoon even met zeikenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet weg hoor
Maar ze zijn live goed toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga liever naar de Foo Fighters dan dat ik nog een concert van Muse bijwoon
Muse?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ze zijn live goed toch?
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga ook niet weg, ik stop gewoon even met zeiken
Los van smaak: technisch gezien speelt Muse rondjes om de FF. Dus wat dat betreft zeker een aanrader vind ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ze zijn live goed toch?
Die van een paar jaar terug, was echt groots opgezet, vond die show wel gaafquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muse?
Ik vond die ene keer in het goffertpark een beetje tegenvallen. Het was meer de sfeer erom heen die het eigenlijk tof maakte
Ja, dacht al, altijd wel on-pointquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Los van smaak: technisch gezien speelt Muse rondjes om de FF. Dus wat dat betreft zeker een aanrader vind ik. Maar ik heb ze al vaak gezien en ben er zelf wel klaar mee.
Ik heb maar een beetje yats-trekjes hoor, niet allesquote:
Sterktequote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb maar een beetje yats-trekjes hoor, niet alles
Heb een beetje stijve nek en mijn rug zit wat vast, ben je druk bezig?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb maar een beetje yats-trekjes hoor, niet alles
Oeh, als hij dat soort trekjes heeft en tijd over dan meld ik mij ook aanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb een beetje stijve nek en mijn rug zit wat vast, ben je druk bezig?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb een beetje stijve nek en mijn rug zit wat vast, ben je druk bezig?
Het is zwaar hoor, steeds die druk voelen dat je toch een keer moet gaan hosselen, maar het idee hebben dat het 0 zin heeftquote:
Kleine beurtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:47 schreef Allures het volgende:
[..]
nah half uurtje maar dan ziet het er allemaal wel een stuk beter uit
Laten we het gewoon onderhoud noemen
Nee er groeien algen opquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel even gewassen hoop ik?
Whahahahahahquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn lijst zal langer zijn dan die van het gros hier, dat sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |