Komt zeefje weer langs ja?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:45 schreef Faxie het volgende:
Even weg. Tijd voor de jaarlijkse beurt
nah half uurtje maar dan ziet het er allemaal wel een stuk beter uitquote:
Muuussssequote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Muse, Coldplay en Damien Rice
Wel even gewassen hoop ik?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:45 schreef Faxie het volgende:
Even weg. Tijd voor de jaarlijkse beurt
Er zal toch wel een andere FOK!ster zijn?quote:
Hun ouwe shit is wel echtgeniaalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaat zeker goed komen, ze stellen live nooit teleur.
Zijn lijst zal langer zijn dan die van het gros hier, dat sowiesoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zal toch wel een andere FOK!ster zijn?
Hij houdt toch van dames rond mijn leeftijd, dus dat lijstje wil ik wel even zienquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn lijst zal langer zijn dan die van het gros hier, dat sowieso
Volgens mij was het '98 of '99 dat ze voor het eerst op festivals verschenen, vroeg in de middag ergens in een tent ver weggestopt dat ik toen dacht, dit wordt goeie shit laterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hun ouwe shit is wel echtgeniaal
#hipster
Je kan hem toch gewoon even DMen danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij houdt toch van dames rond mijn leeftijd, dus dat lijstje wil ik wel even zien
Nah, ik ben verder nooit zo aardig tegen hemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon even DMen dan
Ohw. Nja misschien is die DM dan wel gelijk aanleiding voor veranderingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, ik ben verder nooit zo aardig tegen hem
Dan zou ik daar eens mee beginnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, ik ben verder nooit zo aardig tegen hem
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Nja misschien is die DM dan wel gelijk aanleiding voor verandering
Ik spreek hem na zijn beurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |