quote:De 1252 wordt zondag 28 februari ingezet voor roestrijden in de overgangsgebieden met de HSL (de zogenaamde RAS-gebieden) bij Hoofddorp en Rotterdam West. Bij Rotterdam zal de machine tussen ongeveer 12.30 en 16 uur actief zijn.
Sorry, beetje ongelukkig geformuleerd. Het zijn de stationsoverpaden, in TPRB zijn die onbewaakt en moet de machinist het volk zo nodig zelf maar wegjagen. Binnenkort hebben die allemaal een installatie met boom en bellen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:20 schreef Prins_Pils het volgende:
Nieuwe overpaden? Mag dat tegenwoordig nog?
Dat kan Mono welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:26 schreef Anno1982 het volgende:
moet de machinist het volk zo nodig zelf maar wegjagen.
De kerst is vroeg dit jaar!quote:Binnenkort hebben die allemaal een installatie met boom en bellen.
Laatst nog een dwaas op Warffum die er nog even voor langs ging. Trein stil gezet, even uitgestapt. Verwachten ze niet. Duidelijk gemaakt dat ik het niet erg vind om een dag vrij te zijn onverwachts of ze even terug willen lopen en op de overweg willen blijven stil staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan Mono wel
[..]
De kerst is vroeg dit jaar!
Durfde die nog te vragen of die mee mocht nu jij toch stil stond?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatst nog een dwaas op Warffum die er nog even voor langs ging. Trein stil gezet, even uitgestapt. Verwachten ze niet. Duidelijk gemaakt dat ik het niet erg vind om een dag vrij te zijn onverwachts of ze even terug willen lopen en op de overweg willen blijven stil staan.
Die kop dan
Had hij mogen proberen. Was niet verstandig geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Durfde die nog te vragen of die mee mocht nu jij toch stil stond?
Ik vanaf meiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, heel TPRB gaat er uit begreep ik. Mja, tegen die tijd hoop ik bij de blauw-gelen te werken
En terecht. Hopelijk laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd om met hun leven te spelen en een machinist bijna een trauma te bezorgenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had hij mogen proberen. Was niet verstandig geweest
HET probleem is gewoon dat voetgangers en ook fietsers, die zichzelf al als kwetsbare verkeersdeelnemers zien, totaal geen idee hebben dat een machinist effectively geen invloed op zijn voertuig heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En terecht. Hopelijk laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd om met hun leven te spelen en een machinist bijna een trauma te bezorgen
welcome to the dark side! Ik moest maar eens langskomen voor chocomelletjes... In Leidschendam hebben ze tegenwoordig anderequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |