Hmm, dat is wel snel.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:17 schreef greavy het volgende:
Ik zou niet weten hoe je hem anders naar de Kijfhoek krijgt. Hij was 19 februari gestrand, maar was op zondagochtend 21 februari al op de Kijfhoek gezien.
Ik heb geen idee, via Utrecht - Gouda oidquote:Op maandag 29 februari 2016 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe had jij het dan in gedachten?
Dan moet je kopmaken in Utrecht. Dat doen ze niet zo snel.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel snel.
[..]
Ik heb geen idee, via Utrecht - Gouda oid
Kan me niet voorstellen waarom niet eigenlijk..quote:Op maandag 29 februari 2016 20:23 schreef greavy het volgende:
Zeker bij zo'n transport lijkt mij dat niet wenselijk...
Reis nu sinds december iedere dag langs Delft, naar Den Haag. Maar de enige trein die er NIET stopt is m.i. de trein van/naar Brussel ...wat heeft dat dan voor zin? Kunnen ze beter investeren in een fatsoenlijke dekking voor mijn Spotify :-)quote:Op maandag 29 februari 2016 12:48 schreef boriq het volgende:
Prorail gaat 3,4 miljoen euro stoppen in verbeteringen aan Station Delft zodat treinen weer met 120km/h door het station kunnen rijden. Om weer 140km/h te kunnen rijden komt daar waarschijnlijk nog eens 6 miljoen euro bij bovenop.
[..]
via prorail
mijn leeg matjes van leidschendam naar rotterdam stoppen er ook nietquote:Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Reis nu sinds december iedere dag langs Delft, naar Den Haag. Maar de enige trein die er NIET stopt is m.i. de trein van/naar Brussel ...wat heeft dat dan voor zin? Kunnen ze beter investeren in een fatsoenlijke dekking voor mijn Spotify :-)
Ben benieuwdtwitter:NS_online twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 09:41:37Met de strategie 2016/19 willen we voor jullie beter presteren. Volg onze presentatie om 13.30u live via https://t.co/4vF3Mx9qrY reageer retweet
die staat alleen maar stilquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:05 schreef MTL het volgende:
Tss, remt ie niet even af om te stoppen![]()
Klantonvriendelijk geneuzel
Ik zorg gewoon dat ik er helemaal niet langs rijd. Vanmiddag/avond weer intercity direct, dus ik zou die weer even mijden
Mooie aanbiedingquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:29 schreef bork het volgende:
Drie keer weekend retour voor 33 euro (2e) of 43 euro (1e) bij de NS spoordeelwinkel
Het Seizoensretour bestaat uit 3 weekend dagretours voor zaterdag of zondag, met elk een aparte reisperiode:
Dagretour 1: maart, april en mei 2016
Dagretour 2: juli en augustus 2016
Dagretour 3: oktober en november 2016
Voorwaarden
Deze aanbieding is te koop t/m 30 april 2016
Seizoensretour zijn 3 retourreizen op zaterdag of zondag
Geldig voor 1 persoon
Seizoensretour is persoonsgebonden en niet overdraagbaar
Elke dagretour is te gebruiken op één zaterdag of zondag (hele dag geldig) binnen één van de volgende periodes in 2016: weekenddagen in maart, april en mei, weekenddagen in juli en augustus en weekenddagen in oktober en november
Geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia
Naar wat?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef b2py het volgende:
Ben benieuwdtwitter:NS_online twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 09:41:37Met de strategie 2016/19 willen we voor jullie beter presteren. Volg onze presentatie om 13.30u live via https://t.co/4vF3Mx9qrY reageer retweet
bla, bla, bla, excuus, bla ,bla,etc. bla, bla verbetering, bla, bla dankbaar, bla, bla, geduld, bla, bla, we doen echt ons best bla, bla, cijfers, bla, bla, bedankt!quote:
Ook dat is een strategie.quote:
op zich zou je het ook kunnen vangen met een snaarstrakke overstap op een sprinter van/naar Tilburg.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:01 schreef b2py het volgende:
Ik zat gisteren eens te denken. We krijgen natuurlijk PHS in de toekomst op Amsterdam - Eindhoven en Klaasje zat al eens te mijmeren over een aparte IC Tilburg - Utrecht. Waarom laten we die vijfde en zesde trein niet splitsen in Den Bosch voor een deel naar Eindhoven en deel naar Tilburg en vice versa?
Een overstap is onaantrekkelijk en NS heeft eerder aangegeven in de LTSA (Lange Termijn SpoorAgenda) om zoveel mogelijk rechtstreekse verbindingen te bieden. Ze hebben er zelfs een prachtige indicator voor ontwikkeld: rechtstreeksheidquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op zich zou je het ook kunnen vangen met een snaarstrakke overstap op een sprinter van/naar Tilburg.
Zeker omdat Tilburg nou niet bepaald een handig station is om te keren ivm een gebrek aan perronsporen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |