Die zijn al versleten voor je überhaupt een rondje gereden hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vorige week reed Vettel nog een 1.22,8Weliswaar op de Ultrasoft.
Deze heeft nooit geracet (werd verboden). De Tyrrell P34 wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo kom ik weer eens wat te weten, wist niet dat er ooit een zeswieler was
Waarschijnlijk wel met minder pk'squote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Eentje met een uitermate fijne V6met meer inhoud dan de huidige F-1 wagens.
Dat was toch omdat de bandenfabrikant geen aparte banden meer wilde maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze heeft nooit geracet (werd verboden). De Tyrrell P34 wel.
[ afbeelding ]
Klopt, een stuk minder maar daardoor niet minder leuk. V6 is echt luxe. Altijd vermogen zonder dat het overdreven is. Lekker comfortabel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel met minder pk's
Heb zelf ook verschillende V6-en gereden. Dat rijdt echt lekker
Jep, de eerder geposte Williams werd verboden door de FOCA nog voor de start van het seizoen. Men verwachtte complete chaos in de pits en men dacht dat het allemaal veel te duur zou zijn, hij was vierwielaangedreven.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze heeft nooit geracet (werd verboden). De Tyrrell P34 wel.
[ afbeelding ]
Goodyear had meer de focus liggen op de normale banden ipv op de kleine van de Tyrell.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:39 schreef Nattekat het volgende:
Dat was toch omdat de bandenfabrikant geen aparte banden meer wilde maken?
1.23.0 op softs is nog steeds langzamer dan zijn tijd vorig jaar (1.22.7) op softs.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:15 schreef VacaLoca het volgende:
Damn, Rosberg 23.0 op Softs..
Voor het eerst dat de Mercedes op Softs gaat. Vorige week was Rosberg de snelste Merc met 24.8 op Medium.
Vettel was de snelste met 22.8 op de ultra softs.
1:21 lijkt me mogelijk met de ultra softs dan als Rosberg 23.0 op soft doet.
Goodyear is al bijna 20 jaar niet meer actief in de F1 ontdek ik net. De tijd gaat snel!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goodyear had meer de focus liggen op de normale banden ipv op de kleine van de Tyrell.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant hadden ze gewoon een chicane daar kunnen maken en was er geen enkel probleem geweest voor de teams op Michelins. God wat een aanfluiting was dat om driekwart van het veld na de installatieronde de pit in te zien rijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ook wel terecht na de ellende in Amerika.
Kan je op werk niet de push-notificaties van Gpupdate gebruiken?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:49 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat alleen de Merc en de McLaren op softs buiten geweest zijn. Ik had gehoopt op meer teams op soft in de ochtend.
Ik moet straks naar mn werk, dus de middagsessie kan ik helaas niet volgen
Ongetwijfeld, maar ik sta op mn werk in mn uppie een machine van enkele miljoenen (denk 2 cijfers en het eerste begint met een 2) te bedienen. Dus dat doen we maar nietquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan je op werk niet de push-notificaties van Gpupdate gebruiken?
Nee. Eddie Jordan had zich aan zijn afspraak moeten houden met Paul Stoddart om naar binnen te gaan als (bijna) alle andere teams dat ook deden. Dan had alleen Ferrari aan de start gestaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant hadden ze gewoon een chicane daar kunnen maken en was er geen enkel probleem geweest voor de teams op Michelins. God wat een aanfluiting was dat om driekwart van het veld na de installatieronde de pit in te zien rijden
Ah, dan is dat niet slim nee. Ik ben blij dat mijn werk het wel toestaatquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik sta op mn werk een machine van enkele miljoenen (denk 2 cijfers en het eerste begint met een 2) te bedienen. Dus dat doen we maar niet
Tussendoor in de pauze lees ik wel even de liveblog van autosport.com doorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, dan is dat niet slim nee. Ik ben blij dat mijn werk het wel toestaat
NIKS MISSEN!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tussendoor in de pauze lees ik wel even de liveblog van autosport.com door
Olielek.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:58 schreef Geralt het volgende:
Thanks. Hoezo heeft haryanto maar 1 rondje gedaan?
Olielekquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:58 schreef Geralt het volgende:
Thanks. Hoezo heeft haryanto maar 1 rondje gedaan?
quote:12:59 And with that, Haryanto returns to the track just before lunch.
12:59 Red flag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |