Ik heb je tekst gejatquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:17 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Whoop whoop!!!
Testen zeggen niks behalve als een Nederlander bovenaanstaat natuurlijk!!!
Naisquote:11:39 I spent some time at the pit lane exit this morning and the cars are noticeably louder. The majority of people around me put their fingers in their ears as the cars passed down the pit straight. I don't think I ever saw that happen last season.
Lawrence Barretto
Terwijl het volgens de mensen bij Mercedes amper luider is geworden.quote:
Misschien kan je dat vertalen in een stukje engineering dat ze weinig (minder) waste door die wastegates laten brullen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Terwijl het volgens de mensen bij Mercedes amper luider is geworden.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Had Ted Kravitz het niet over 3 dB ofzo? Niet echt een schokkend verschil
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Misschien kan je dat vertalen in een stukje engineering dat ze weinig (minder) waste door die wastegates laten brullen.
http://www.motorsport.com(...)-to-know-676431/?s=1quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Terwijl het volgens de mensen bij Mercedes amper luider is geworden.
Heb ik toch net mijn wangen roodwitblauw geverfd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:35 schreef opreis het volgende:
Max naar P2 verstoten door Kimi, de vlaggen kunnen weer naar binnen
Dat is inderdaad het grote probleem. Toeren en het feit dat de turbo toch zorgen voor demping.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
http://www.motorsport.com(...)-to-know-676431/?s=1
Hier een analyse.
Maar in het kort, het geluid is zo'n 4dB hoger, dat betekent technisch gezien een ruim verdubbeling van het volume, maar mensen krijgen bij 10dB pas het idee dat het geluidsniveau is "verdubbeld".
Auto's zitten nu nog zo'n 4dB van V8 motoren.
Maar volgens mij maken de hoeveelheid dB's niet zoveel uit zolang de toon van de auto zo heel veel lager blijft dan V8/V10/V12 motoren. Ze zouden de toeren meer omhoog moeten gooien, misschien helpt dat wat meer.
Dan moeten ze van die idiote fuel-limit af, zodat ze niet continu op bespaarmodus rijden...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
http://www.motorsport.com(...)-to-know-676431/?s=1
Hier een analyse.
Maar in het kort, het geluid is zo'n 4dB hoger, dat betekent technisch gezien een ruim verdubbeling van het volume, maar mensen krijgen bij 10dB pas het idee dat het geluidsniveau is "verdubbeld".
Auto's zitten nu nog zo'n 4dB van V8 motoren.
Maar volgens mij maken de hoeveelheid dB's niet zoveel uit zolang de toon van de auto zo heel veel lager blijft dan V8/V10/V12 motoren. Ze zouden de toeren meer omhoog moeten gooien, misschien helpt dat wat meer.
http://beta.autosport.com(...)-removing-fuel-limitquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moeten ze van die idiote fuel-limit af, zodat ze niet continu op bespaarmodus rijden...
Ja volgens mij zaten ze nu alweer over een compromis te denken van 5kg brandstof extraquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://beta.autosport.com(...)-removing-fuel-limit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie aanwinst al zeg ik het zelf
[ Bericht 3% gewijzigd door Geralt op 01-03-2016 12:05:20 ]"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
Foto's (1/43) voor Fopje (en andere die het willen zien):Zo kom ik weer eens wat te weten, wist niet dat er ooit een zeswieler wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie aanwinst al zeg ik het zelf![]()
Het is ook de beperking van het aantal motoren per seizoen. Door meer toeren te draaien verkort je de duurzaamheid flink van zo'n motor. Ik vind die 4/5 motoren per jaar echt veel te overdreven. Houdt het dan op 10. 2 GP's per motor (maar dan ook echt niet meer), indd did fuell cell regels afschaffen en weer racen zonder linkse bijbedoelingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moeten ze van die idiote fuel-limit af, zodat ze niet continu op bespaarmodus rijden...
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
Foto's (1/43) voor Fopje (en andere die het willen zien):Ik heb niet zoveel met pre 90's F1 wagens.. Maar dit is toch wel dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie aanwinst al zeg ik het zelf![]()
Twee keer zelfs. Ook één met vier voorwielenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo kom ik weer eens wat te weten, wist niet dat er ooit een zeswieler was
Er waren er zelfs meer. Ook met 4 voorwielen heeft de revue gepasseerdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo kom ik weer eens wat te weten, wist niet dat er ooit een zeswieler was
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
Foto's (1/43) voor Fopje (en andere die het willen zien):Erg mooi, wat kost zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie aanwinst al zeg ik het zelf'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
4 dB erbij is, zoals Dauthi ook al aangeeft, meer dan je waarschijnlijk denkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Had Ted Kravitz het niet over 4 dB ofzo? Niet echt een schokkend verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |