twitter:RenaultSportF1 twitterde op donderdag 25-02-2016 om 17:45:13150 laps! https://t.co/rNuA3xl1sQ reageer retweet
twitter:RenaultSportF1 twitterde op donderdag 25-02-2016 om 17:50:59We're not going to tweet lap milestones anymore. #Jinx https://t.co/2kmZvAibNT reageer retweet
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:RenaultSportF1 twitterde op donderdag 25-02-2016 om 17:45:13150 laps! https://t.co/rNuA3xl1sQ reageer retweet
twitter:RenaultSportF1 twitterde op donderdag 25-02-2016 om 17:50:59We're not going to tweet lap milestones anymore. #Jinx https://t.co/2kmZvAibNT reageer retweet
Kapotte band werd er gemeld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:21 schreef Fopje het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar was er al iets bekend mbt de langzaam rijdende STR?
Ohquote:
Vielen nog wel stil op het end. Waarom weet ik niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef opreis het volgende:
Wel fijn dat iig renault geen last meer heeft van betrouwbaarheid
Wat win je er mee om zo hard mogelijk tijdens een test te gaan? Je vergroot de kans alleen maar om je auto in de prak te rijden als je op de limiet gaat zitten. Ze verwachten volgende week wel wat snellere runs te doen volgens mij. En dan nog, het zegt he-le-maal niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:25 schreef opreis het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom teams niet hun volledige snelheid willen laten zien. Je kan toch gewoon het beste vrij uit testen, als dat met je maximale snelheid is so be it.
Alsof mercedes expres 5 seconde langzamer gaat rijden, want als ze 5 seconde sneller rijden dan denkt Ferrari "o ze zijn 5 seconde sneller, nu gaan wij maar 6 seconde sneller". Ze willen toch altijd allemaal zo hard mogelijk? Dat je evt onderdelen niet gebruikt of verborgen houdt zodat je competitie die niet kan kopieren snap ik wel, maar alsof er nog veel te winnen valt door te kijken naar de snelheid van andere wagens, 3 weken voor de test.
Wel makkelijk om de ronden van max en zijn tijden te volgen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef Fopje het volgende:
Van F1 Today word je ook helemaal debiel. Die focussen alleen maar op de rondetijden. Ik mocht die site al niet, maar dit is helemaal belachelijk.
Ik vind het wel leukquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef Geralt het volgende:
Zojuist weer 3 wereldkampioenen gekocht.
'01, '03 en '82.
Van '82 heb ik de 6 wieler besteld. Daar is volgens mij destijds gedurende het seizoen niet mee geraced, volgens mij nooit zelfs(?), maar hij zag er wel tof uit, dus die kwalificeerde in mijn eigen gedachte wel als zijnde van elk jaar de wereldkampioen zegmaar
Mits mensen het leuk vinden maak ik wel weer een paar fotootjes als ik ze binnen heb.
Als jullie denken whatever flikker op met je kutautootjes dan is het mij ook goed en post ik verder niks.
Teller staat momenteel op 9 wereldkampioenen
Tuurlijk zegt deze test wat. Heel veel zelfs. Namelijk dat wij weer een heel seizoen kunnen gaan genieten van en vloeken op onze F1 coureurquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Fopje het volgende:
En dan nog, het zegt he-le-maal niks.
Van jou weet ik het fopper, het ging me meer om de rest die hier met enige regelmaat post. Als die daar niet op zitten te wachten en denken optiefen, prima, spreek dat even uit en wellicht maak ik dan eens een keer een eigen topic erover of ietsquote:
Ik zeg niet dat ze constant zo hard mogelijk moeten gaan, maar een paar kwalificatie rondjes lijkt me ook wel fijn om te testen hoe de auto zich gedraagd op vol vermogen/maximale snelheid, je wil de realiteit zo dicht mogelijk benaderen lijkt me (in ieder geval ook op sommige momenten tijdens de test). Het gaat er niet om of het iets zegt of niet (waar ik het overigens ook niet met je eens ben dat het "he-le-maal" niks zegt), het gaat erom dat je de wagen zo uitvoerig mogelijk test, en in mijn ogen doe je dat ook door af en toe op de limiet te zitten en er zelfs ook over te gaan, en dat de concurrentie dan weet hoe snel je wagen dan is doet er niet toe, want ookal weten ze hoe snel je gaat, het gaat de situatie in australie niet veranderen. Andere teams worden niet opeens sneller omdat jij je kaarten hebt laten zien tijdens deze tests.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat win je er mee om zo hard mogelijk tijdens een test te gaan? Je vergroot de kans alleen maar om je auto in de prak te rijden als je op de limiet gaat zitten. Ze verwachten volgende week wel wat snellere runs te doen volgens mij. En dan nog, het zegt he-le-maal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |