Deze snap ik dus niet zo goed...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef Moppert het volgende:
En dan zijn er doeken die niet zo lekker dragen maar zoo mooi zijn dat het toch in je stash blijft.
Nou ja dit dus precies. High end heb ik nog steeds niet kunnen proberen en ik heb dus nog steeds de standaard blends. Maar het is niet zo dat ik 10 katoentjes heb van dezelfde weving en dikte, en ook niet allemaal dezelfde maten (al zijn het wel voornamelijk zesje, maar ook daar wil nog wel verschil in zitten)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef Moppert het volgende:
Njah ik snap het dus wel.
Zeker omdat iedere doek zijn andere kwaliteiten heeft.
Het ene katoen is het andere niet. En weving maakt enorm veel uit.
Met de ene doek kan ik 30 minuten dragen en met de juiste doek gerust 6uur.
De ene doek moet je heel netjes knopen en de ander absoluut niet om toch lekker te zitten. (vooral blends maakt dan uit)
Ik heb een voorliefde voor hele dikke doeken. Zijn ze dun dan vind ik ze vaak heel verschrikkelijk ( behalve 2 diymosjes en een hoppediz Orlando)
Als ik bij mijn eerste de verkeerde doek had gehad of er 1had gehad dan was ik nooit zo dol geweest op dragen.
En dan zijn er doeken die niet zo lekker dragen maar zoo mooi zijn dat het toch in je stash blijft.
Het is voor mij allang niet meer alleen een voorliefde voor doeken. ik weet nu zo veel van weeftechnieken en wolsoorten en niet natuurlijke fibers enzo dat het voor mij meer een interesse is in stoffen. Die toevallig geschikt zijn om mijn kind in te dragen
Ik draag heel veel met een doek als hij minder fijn is maar wel heel mooi. Ik neem die doek dan weer niet mee als ik 5uur ga wandelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef twist02 het volgende:
Ja, dat je eerste doek niet meteen de beste blijkt, kan ik me wel voorstellenmaar als ik dan zou merken dat mijn voorkeur bijv. naar dikkere doeken uitgaat, zou ik de dunnere verkopen.
[..]
Deze snap ik dus niet zo goed...
Maar zoals ik al zei: ik ben daar vaker de uitzondering in, dus wil ook niet beweren dat het gek is ofzo
Ik snap vrouwen bijv. ook niet als ze schitterend mooie schoenen kopen waarvan ze vooraf al weten dat ze die vrijwel nooit zullen dragen omdat ze niet lekker zittenik ga meer voor comfort zeg maar
![]()
lees: gewoon lekkere sneakers aan en bij Heule Hoge Uitzondering oncomfortabele hoge hakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:19 schreef Selvaria het volgende:
Ehh, de schoenen van 10 jaar oud zijnaar 2 paar of zo. Mijn zwarte galaschoenen die ik nu nog met elk kerstgala van school aandoe.En er zijn vast jaren dat ik meer heb gekocht, ik noemde even wat ik nu koop. Hoe dan ook.
Ik hou dus wel van keuze en combineren.
ik bedoel, als je eens per drie a vier jaar schoenen koopt hoe kom je dan aan zoveel schoenen, dan zou je veel ouder moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:19 schreef Selvaria het volgende:
Ehh, de schoenen van 10 jaar oud zijnaar 2 paar of zo. Mijn zwarte galaschoenen die ik nu nog met elk kerstgala van school aandoe.En er zijn vast jaren dat ik meer heb gekocht, ik noemde even wat ik nu koop. Hoe dan ook.
Ik hou dus wel van keuze en combineren.
Leeftijdboks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh, nee, ik bedoelde 3 a 4 paar per jaar, staat dat er niet? Even teruglezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik bedoel, als je eens per drie a vier jaar schoenen koopt hoe kom je dan aan zoveel schoenen, dan zou je veel ouder moeten zijn
+1quote:
Ja je hebt gelijk ik las jaar ipv paar haha, sorry.quote:
Hehehe ik heb ook geen schoenen- of tassentic of andere verzameling. Sowieso ben ik niet zo van het veel spullen hebben en ga ik idd ook voornamelijk voor comfort. Maar ben net zwanger en heb al 2 doeken. En wil er zo nog meer bestellen en andere dragersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:29 schreef twist02 het volgende:
Haha, ik kan me er dus echt niks bij voorstellen dat je 10 verschillende draagdoeken hebt!
Maar ik heb bijv. ook geen schoenen- en/of tassentic, dus misschien ben ik dan juist 'bijzonder' vrouw zijnde![]()
Emeibaby bij verse baby, present!quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
De Tula is/was echt mijn grote favoriet voor Peuter. Toen Otje mini was had ik een Bondolino, ik ben er nooit echt vriendjes mee geworden en wil niet altijd knopen.
Heeft iemand ervaring met een Emeibaby voor relatief verse baby's?
jaquote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
De Tula is/was echt mijn grote favoriet voor Peuter. Toen Otje mini was had ik een Bondolino, ik ben er nooit echt vriendjes mee geworden en wil niet altijd knopen.
Heeft iemand ervaring met een Emeibaby voor relatief verse baby's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |