SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Zag een toffe baan inquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik blijf lekker hier wonen.
Godenland, lekker geld pakken 2 keer per jaar op vakantie
Ik ook wel hoor. Behalve dat ik m`n kamer wel op zal moeten zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Henk Disselgod.quote:
Mwah.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
In Praag is er momenteel ook leuke vacature voor Transavia, moet je maar eens checkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zag een toffe baan in
- Sofia
- Lissabon
- Balatonmeer
- Riga
Ik moet even kijken.
Haha, alsof ik in die plekken ga wonen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah.
Al die verkrachtings schandalen van de laatste jaren.
Zou geen kind op willen voeden daar.
Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Praag is er momenteel ook leuke vacature voor Transavia, moet je maar eens checken
Zwitserland, Japanquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is geen plek om veiliger te wonen dan hier als je geld hebt.
Eens met het 1e.quote:
Als je geld hebt maakt dat net uitquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens met het 1e.
2e is vies racistisch tegen blanken in professionele setting
Valt tegen in Japan hoor, ze kijken vies op je neer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Fok-it het volgende:
Als je geld hebt maakt dat net uitMaar nee oke
Kaapstad ook trouwens in de telemarketingquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:43 schreef Tjacka het volgende:
Hij is verlopen Fokkie.
Maar ik zoek wel zo iets.
Is meer China toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt tegen in Japan hoor, ze kijken vies op je neer.
hm?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
boekje van Hofstede is wel goed over dit soort dingen
op ncnp zekerquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaapstad ook trouwens in de telemarketing
niet meer op Pitcairn?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar kinderen gewoon naar een fatsoenlijke priveschool, lekker in een blanke regio wonen.
Heerlijk.
Slechte carreire daar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
niet meer op Pitcairn?
Ncnp?quote:
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zag een toffe baan in
- Sofia
- Lissabon
- Balatonmeer
- Riga
Ik moet even kijken.
Op googlequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.
Hello Katequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kinderen gaan toch naar prive kostschool, heb je geen last van
Singapore is wel goed levenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Singapore ook. Maar in die landen heb je wel hieerarchie. Maar met je directe collegas ben je altijd de minderen.
ja ze is weer terug in mn UIquote:
Waarom wil je weg?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.
Interessant boekie wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)ns/1001004008535037/
Beter dan Hong Kongquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, hoor er mindere verhalen over.
En haar kinderen gaan daar hoogstwaarschijnlijk ook weer naartoe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ze is weer terug in mn UI
Kate zat ook op goede scholen
Al is het maar voor een jaartje of 2. Ik zit een beetje in een sleur.quote:
George zit al op de montessori peuterschool. Maar die gaat zeer waarschijnlijk wel naar de kostschool ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En haar kinderen gaan daar hoogstwaarschijnlijk ook weer naartoe.
Wel allemaal goed geregegld hoor. Inwoning ook enzo. ben site alleen ff kwijtquote:
oh ik ben er maar drie dagen geweest maar kwaliteit van leven lijkt me wel topquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, hoor er mindere verhalen over.
Klopt, maar is voor veel Britten van mijn leeftijd wel een manier om veel geld te verdienen in korte tijd.quote:
Het kan ook gewoon niet op een public school. Veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
George zit al op de montessori peuterschool. Maar die gaat zeer waarschijnlijk wel naar de kostschool ja.
Je hebt geen sirene of politie gezien of gehoord he?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh ik ben er maar drie dagen geweest maar kwaliteit van leven lijkt me wel top
Public school is hier een prive school hequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet op een public school. Veel te gevaarlijk.
Ah oké.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel allemaal goed geregegld hoor. Inwoning ook enzo. ben site alleen ff kwijt
Zie ik vaak ook totaal de meerwaarde niet van in, in een oostblok land werken. Behalve als het echt een mooie baan is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Mijn broertje werd gevraagd of hij een jaar in het buitenland wou werken in Sofia.
Hij vindt een jaar te lang best zonde wel.
Echt niets. Nog nooit zo veilig gevoeldquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen sirene of politie gezien of gehoord he?
Echt superveilig daar
In Singapore ook he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt niets. Nog nooit zo veilig gevoeld
Daarna in Maleisië veel zwaarbewapende agenten en militairen op straat. Maar daar heb je veel moslims dus dat ik logisch
Wat wil hij daar gaan doen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Mn broertje wil in Zweden werken voor halfjaartje, ik mag mee op verkenningstripje
Omdat je een extreem rechts beleid hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Ook zoveel culturen en religies die gewoon goed samen gaan daar
Is in singapore een minderheidquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Singapore ook he.
Ook zoveel culturen en religies die gewoon goed samen gaan daar
Hm dat klopt wel ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je een extreem rechts beleid hebt.
Daarom is het ook zo veilig. Hoge straffen enzo, die goed nageleefd worden.
Extreem kapitalistisch.
Dan hoeft hij iig niet in de ghetto te wonen. Dat scheelt.quote:
Hoezo absurd? het werkt toch goed?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat klopt wel ja.
Absurd hoog soms, dat wel
quote:
Ja, wat verwacht je van rockyquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
Net Fury gekeken.
Wat een neppe zaadfilm
Is allang niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je een extreem rechts beleid hebt.
Daarom is het ook zo veilig. Hoge straffen enzo, die goed nageleefd worden.
Extreem kapitalistisch.
Oh ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Public school is hier een prive school he
Ja, maar het was best een toffe baan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
En Sofia is best wel een saaie kutstad, tenminste. dat vond ik toen ik er was
Heh, Fury is een oorlogsfilm hequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
1 professioneel gevecht, felijk kanshebber tegen wereldkampioen toch elan
nou ik heb daar op straat gedronken dus had zomaar lang jilla in kunnen gaanquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo absurd? het werkt toch goed?
Goede welvaart, welzijn en minderheden mogen hun ding doen, maar de overheid past hun wetten er niet aan aan.
Precies zoals het hoort.
Terechquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ik heb daar op straat gedronken dus had zomaar lang jilla in kunnen gaan
Normaal WW2 films wel leuk vaak maar dit was niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je van rocky
was ff in war man. maar dat was echt een kutfilm ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal WW2 films wel leuk vaak maar dit was niks.
5 man 1 tank vs 300 moffen
Ja, Singapore is echt een voorbeeld .quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo absurd? het werkt toch goed?
Goede welvaart, welzijn en minderheden mogen hun ding doen, maar de overheid past hun wetten er niet aan aan.
Precies zoals het hoort.
Gewoon nog geen woordenwisseling tussen mensen daar gehoord, laat staan relletjes of echte misdrijven. Echt ongelooflijk. En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te wordenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Singapore is echt een voorbeeld .
Klopt. Om hun economische belangen te beschermen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn al 3 jaar aan het hervormen. Opeens ook homorechten en zulke shit.
Ja manquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Was dat diegene dat die in zn eentje eindigde in die tank Elan?
Daar ben ik sowieso nog nooit bang voor geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te worden
Hopelijk ben je sarcastischquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Singapore is echt een voorbeeld .
Wat een verschil met bijvoorbeeld Jakarta.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nog geen woordenwisseling tussen mensen daar gehoord, laat staan relletjes of echte misdrijven. Echt ongelooflijk. En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te worden
Sowieso met elke hoofdstad daar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een verschil met bijvoorbeeld Jakarta.
Samequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso nog nooit bang voor geweest.
In Noord Korea zul je dat ook niet zien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nog geen woordenwisseling tussen mensen daar gehoord, laat staan relletjes of echte misdrijven. Echt ongelooflijk. En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te worden
Waarom zou je daar bang voor zijn? Ben je een beetje vent of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te worden
Veel westerlingen kunnen er wel erg slecht aarden in singapore ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
In Noord Korea zul je dat ook niet zien.
Is toch niet reëel zo'n samenleving man.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor zijn? Ben je een beetje vent of niet?
Uberhaupt waarom je daar bang voor zou zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik zeg toch ook niet dat ik er bang voor ben?
Bangkok ook erg veilig, buiten het verkeer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso met elke hoofdstad daar.
Al is Kuala Lumpur ook redelijk veilig
Blijkbaar wel. Anders zou een eenling allang een keer iets hebben geflikt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
In Noord Korea zul je dat ook niet zien.
Is toch niet reëel zo'n samenleving man.
Omdat ik niet in een soort door extreme overheid bemoeienis gereguleerd Utopia zou willen leven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom vind jij singapore geen voorbeeld
heb me hier nog niet onveilig gevoeldquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor zijn? Ben je een beetje vent of niet?
Waar is hier nuquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb me hier nog niet onveilig gevoeld
In Azie willen mensen graag zo leven, wie ben ik dan om mijn mening bij hun op te dringen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:05 schreef Elan het volgende:
Eerlijk gezegd stel je me ook wat teleur als voorvechter van het liberalisme als je dit soort landen verheerlijkt.
Dan krijg je de doodstraf bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders zou een eenling allang een keer iets hebben geflikt.
Je hoeft er ook niet heen om het ze te gaan vertellen verder.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Azie willen mensen graag zo leven, wie ben ik dan om mijn mening bij hun op te dringen.
Ach wij leven in een verkapte oligarchie. Wie zijn wij om Azië te veroordelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een soort door extreme overheid bemoeienis gereguleerd Utopia zou willen leven.
Eerlijk gezegd stel je me ook wat teleur als voorvechter van het liberalisme als je dit soort landen verheerlijkt.
Jeetje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwitsers stemmen over uitzetten buitenlanders
Wow.
2 keer te hard rijden en het land uit.
Mogen ze wat mij betreft bij elke burger doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow.
Ik vind gewoon dat Singapore het erg goed op orde heeft voor de hoeveelheid rotzooi omzich heenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet heen om het ze te gaan vertellen verder.
was niet de enige. Ze gaan heus geen 8 toeristen oppakkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Wel gewaagd dat je ging drinken op straat Mortaxx![]()
Houden ze 0 rekening met buitenlander of niet als zre je pakken
Hahahahhaa.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was niet de enige. Ze gaan heus geen 8 toeristen oppakken
Uhm jawel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was niet de enige. Ze gaan heus geen 8 toeristen oppakken
die auto is waarschijnlijk toch gestolenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow.
Prima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat Singapore het erg goed op orde heeft voor de hoeveelheid rotzooi omzich heen
En daardoor moet je een goed investeringsklimaat creeren als lokaal bestuur.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima.
Dat ligt alleen niet aan lokaal bestuur maar aan rijke expats die daar kantoor houden vanwege de unieke geografische ligging.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie inmiddels ook allemaal pro Trump?
Alsof jij late rgeen toyboy wilquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vind die Trump wel eng, met zn chick die 30 jaar jonger is ofzo.
ben jij etsuquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Altijd al geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie inmiddels ook allemaal pro Trump?
iedere man wil datquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
dat was etsu alquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee, je grootste nachtmerrie.
Jij bent dan ook geen manquote:
Niet gelijk zo op je piemeltje getrapt zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat zegt dat meer over jou fokkie
Klopt ook wel al is investeringsklimaat bijzaak imo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daardoor moet je een goed investeringsklimaat creeren als lokaal bestuur.
Ook zaken als de grootste haven moeten ooit de ruimte hebben gekregen om te investeren, en daarbij natuurlijk een goede ligging.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ook wel al is investeringsklimaat bijzaak imo.
Feit dat ze de grootste haven ter wereld hebben speelt veel meer een rol als het gaat om zakelijke aantrekkingskracht.
hij is best groot hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet gelijk zo op je piemeltje getrapt zijn
Wat zou dat mooi zijn zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef Elan het volgende:
Vergelijk het met Rotterdam die alle profit uit de haven in eigen stad kan investeren.
Krijg je ook ideale stad en samenleving waar alles mogelijk is.
Is meer geografisch ouwe reus. Unieke ligging met meer dan 600 rechtstreekse verbindingen met andere belangrijke landen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook zaken als de grootste haven moeten ooit de ruimte hebben gekregen om te investeren, en daarbij natuurlijk een goede ligging.
Maar dat is met elke grote haven zo.
En dan nog zijn er landen met geografisch goede plekken die totaal verziekt worden door een overheid die geen ruimte geeft aan bedrijven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is meer geografisch ouwe reus. Unieke ligging met meer dan 600 rechtstreekse verbindingen met andere belangrijke landen.
Hjbquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
havenbedrijf voor 1.2 miljard per jaar sponsor van Feyenoord
Dagdagquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar college. Fijne dag mensen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan nog zijn er landen met geografisch goede plekken die totaal verziekt worden door een overheid die geen ruimte geeft aan bedrijven.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
oke ik zoek even een verhuisdoos
Alles in en om het veld is gewoon comedy capers op dit momentquote:
Stuk beter dan Beyonce jaquote:
Dat was zij laatst toch met die Black Power symphatie?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuk beter dan Beyonce ja
Beyonce
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was zij laatst toch met die Black Power symphatie?
Walgelijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
En een dag later zag je Sylvanagillend klaarkomen bij DWDD
Ze ziet er altijd viezig uit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb Rihanna altijd een beetje irritant hoofd vinden hebben?![]()
Zeg maar, ze is wel mooier dan gemiddeld maar heeft gewoon iets onaangenaams?
Ze kreeg er wel flink van langs op twitter toenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk
[..]
Ze ziet er altijd viezig uit.
Haar voorhoofd is een beetje grootquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
wrm niet gwn correspondentie per postquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen zin om te googelen.
Is het post-correspondentie of post correspondentie
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
wrm niet gwn correspondentie per post
Zal wel een kloon zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wow ik dacht dat je rickertman96 was
die zit in de kelder van etsuquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die leeft niet meerquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door de foto lijkt het wat scheef te hangenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben zeer content.
Edit: rechterkast komt deurtje voor maar is gesneuveld
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door de foto lijkt het wat scheef te hangen
Maar is leuk. Leuke opstelling zo. Speels.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de 3de keer vandaag dezelfde film aan het kijken omdat ik 2 keer in slaap viel
Hellboy 2.quote:
Voor de pc? En sterkte dan maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hellboy 2.
Loka heeft trouwens Minecraft gekocht.
Ik vrees dat ik haar niet meer zie de komende weken.
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voor de pc? En sterkte dan maar.
Ah, stuur haar op een creeper af.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ze heeft nu al meer diamanten gevonden dan ik.
Ze heeft talent voor stenen zoeken.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah, stuur haar op een creeper af.
Kijk, ik vond deze laatst nog:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat je zegt maar Dylan O'Brienquote:![]()
Sinds wat ze Chris Brown heeft aangedaan heb ik er niks mee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik probeer gezonder te eten, Hel heb zelfs geen vlees op vandaag maar wel buikpijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben er weerMet meer dan een kilo chocolade lol, denk ik.
Een dag geen vlees is ook niet zo heel bijzonderquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeer gezonder te eten, Hel heb zelfs geen vlees op vandaag maar wel buikpijn.
Je moet ergens beginnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een dag geen vlees is ook niet zo heel bijzonder
True. Eet je 7 dagen p/w vlees dan?quote:
Altijd behalve als ik vis eet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Eet je 7 dagen p/w vlees dan?
Manmanmanmanman.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
VIS
Lekker man een haring of kibbeling!
hey dumpert legendequote:Op donderdag 25 februari 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
de hod foot is toe kolt en de kolt foot is toe hot sjeem on joe
Hey! Verbaasde mij enorm dat het filmpje opeens online kwamquote:
Huh. Wie ben jij?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
VIS
Lekker man een haring of kibbeling!
Ja, ik ben wie jij denkt dat ik ben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ben je wie ik denk dat je bent? En zo ja waarom nieuw account.
Hoe lang zal het dit keer duren???quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:27 schreef MrBradge het volgende:
Dus ondanks dat ik nog steeds dezelfde persoon ben wil ik met dit account toch wel een * soort van * Nieuwe start makenHoewel lastig.. Maar misschien word ik door een *iets* Volwassener manier van posten en wat minder mezelf m`n tent uit te laten lokken wat minder gezien als een complete mongool zeg maar.
Voordat ik uit mijn tent gelokt word? Ik neem aan wel lang! Neem het gewoon allemaal niet meer zo heel serieus tenzij het echt een serieus onderwerp betreft, en anders ouwehoer ik gewoon lekker mee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe lang zal het dit keer duren???
En daar geef ik je 100% gelijk in!quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Enige wat ik hier op kan zeggen is: Beter nadenken voor je topic opent.
In enkele weken een persoonsverandering.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:29 schreef MrBradge het volgende:
Neem het gewoon allemaal niet meer zo heel serieus tenzij het echt
Oh vaag, had gevraagd om een ban en heb m`n account ook zelf door de shredder gehaald (Mail wijzigen) Nouja, nu maar een nieuw account dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar je account staat gewoon zonder streepje?
Oh op die manier, ja dan kun je er ook niet meer op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh vaag, had gevraagd om een ban en heb m`n account ook zelf door de shredder gehaald (Mail wijzigen) Nouja, nu maar een nieuw account dus.
sorryquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Het blijft toch wel wat treurigs hebben als iemand zo obsessief veel aandacht nodig heeft op een internetforum
volksmuziek topicquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik open echt zelden topics buiten GRTD om. Behalve mijn ansichtkaarten topic natuurlijk(en nog wel een paar).
Jij niet gekquote:
Daaromquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja dan kun je er ook niet meer op.
Afschuwelijk ja. Maar goed. jij luistert hardcore dus ik kan jou ook geen gelijk geven qua muzieksmaakquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
BrrMaar iedereen zijn ding
!
Ik luister ook wel naar artiesten die jij wel kan waarderen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afschuwelijk ja. Maar goed. jij luistert hardcore dus ik kan jou ook geen gelijk geven qua muzieksmaak
Weet ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister ook wel naar artiesten die jij wel kan waarderen.
Geweldig wat voor effect een ogenschijnlijk klein topic over het genre kan hebben op de fans.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat topic heeft mij 300kg laten benchpressen.
Leuk van hemquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
Vet tof trouwens. Zat dus net in de auto van station naar huis (nicht haar vriend had ons opgepikt). Dus ik zeg oh lekker je hebt hardcore aan staan. "Oh vind je dat ook mooi? Dan moet je met ons mee 2 april! Kaartje betaal ik voor je".
En dan Candle in the wind niet postenquote:
Ja vind ik wel super tof. Volgens mij ook zodat ik en mijn nicht nog meer tijd door brengen.quote:
baasquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
leef als een zigeuner, lach als een clown
Ben helemaal niet zo`n Nederlandstalige muziek liefhebber, maar dit vind ik wel een goed nummerquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
leef als een zigeuner, lach als een clown
hebben jullie een beetje een goede bandquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vind ik wel super tof. Volgens mij ook zodat ik en mijn nicht nog meer tijd door brengen.
Nee, want dit is puur even zijn improvisatieskillquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan Candle in the wind niet posten
Valt mee, maar niet door ruzie hoor. Familie is gewoon niet zo hecht. Maar ik heb haar mee gevraagd naar de huishoudbeurs en dat wou ze, dus hebben we vandaag gedaan. En ben ook paar keer naar haar toe gegaan. Ik wil zeker contact wel goed houden. Ze is de enige familielid met wie ik dit kan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
hebben jullie een beetje een goede band
Gngnquote:
Zielig was datquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, want dit is puur even zijn improvisatieskill
Ik vind Candle In The Wind (De versie over Lady Di) Echt prachtig trouwens
Z`n nieuwste album Wonderful Crazy Night is ook zéker de beroerdste niet!
Tof Ama!quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee, maar niet door ruzie hoor. Familie is gewoon niet zo hecht. Maar ik heb haar mee gevraagd naar de huishoudbeurs en dat wou ze, dus hebben we vandaag gedaan. En ben ook paar keer naar haar toe gegaan. Ik wil zeker contact wel goed houden. Ze is de enige familielid met wie ik dit kan doen.
Ze is wel 10 jaar ouder dan mij maar boeit me niks.
quote:
Netjes hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik al een jaar verwijdert
Kijk in Chi.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:50 schreef MrBradge het volgende:
Zit te denken, zal ik een andere houder kopen voor m`n telefoon ? Eentje die wat minder trillingen doorgeeft (Heb nu zo`n houder met zo`n lange buigbare slang eraan) Of zal ik maar gelijk door sparen voor een fatsoenlijke Dashcam? Telefoon is natuurlijk ook wel te doen voor dit soort dingen, maar toch.
Ik ook al niet meer 2 en half maandquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik rook weer tering veel.
Was ook heel lang gestopt maar voelde mij toen een periode echt heel kut. Toen weer begonnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook al niet meer 2 en half maand
Oke, een paar keer eentje.
Ik rook niet meer, niet meer drinken, niet meer snuiven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was ook heel lang gestopt maar voelde mij toen een periode echt heel kut. Toen weer begonnen.
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef MrBradge het volgende:
Is dat niet kut met bestellen dan?
Wat is er kut aan preciesquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef MrBradge het volgende:
Is dat niet kut met bestellen dan?
Ik doe alleen geen wiet. Heb weer zo'n periode.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, niet meer drinken, niet meer snuiven.
Saai, saai, saai.
Ik ook niet zo veel meer, misschien 1 keer per week.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe alleen geen wiet. Heb weer zo'n periode.
Een saai leven is het juiste leven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, niet meer drinken, niet meer snuiven.
Saai, saai, saai.
Ik vind het saai. Ik word er alleen maar moe van.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet zo veel meer, misschien 1 keer per week.
ja das t lekkerstequote:Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het saai. Ik word er alleen maar moe van.
Om half 9 je bedje in met een glaasje waterquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een saai leven is het juiste leven.
zit te kijken voor weekendje weg man in maart/aprilquote:
Ik ga naar riga binnenkort.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zit te kijken voor weekendje weg man in maart/april
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zit te kijken voor weekendje weg man in maart/april
heb zonnetje nodig manquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Eerst zei je alleen bruiloft. Toen pakte je Thailand er nog bij, en nu ook nog weekendje weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |