SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Zag een toffe baan inquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik blijf lekker hier wonen.
Godenland, lekker geld pakken 2 keer per jaar op vakantie
Ik ook wel hoor. Behalve dat ik m`n kamer wel op zal moeten zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Henk Disselgod.quote:
Mwah.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
In Praag is er momenteel ook leuke vacature voor Transavia, moet je maar eens checkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zag een toffe baan in
- Sofia
- Lissabon
- Balatonmeer
- Riga
Ik moet even kijken.
Haha, alsof ik in die plekken ga wonen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah.
Al die verkrachtings schandalen van de laatste jaren.
Zou geen kind op willen voeden daar.
Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Praag is er momenteel ook leuke vacature voor Transavia, moet je maar eens checken
Zwitserland, Japanquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is geen plek om veiliger te wonen dan hier als je geld hebt.
Eens met het 1e.quote:
Als je geld hebt maakt dat net uitquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens met het 1e.
2e is vies racistisch tegen blanken in professionele setting
Valt tegen in Japan hoor, ze kijken vies op je neer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Fok-it het volgende:
Als je geld hebt maakt dat net uitMaar nee oke
Kaapstad ook trouwens in de telemarketingquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:43 schreef Tjacka het volgende:
Hij is verlopen Fokkie.
Maar ik zoek wel zo iets.
Is meer China toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt tegen in Japan hoor, ze kijken vies op je neer.
hm?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
boekje van Hofstede is wel goed over dit soort dingen
op ncnp zekerquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaapstad ook trouwens in de telemarketing
niet meer op Pitcairn?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar kinderen gewoon naar een fatsoenlijke priveschool, lekker in een blanke regio wonen.
Heerlijk.
Slechte carreire daar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
niet meer op Pitcairn?
Ncnp?quote:
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zag een toffe baan in
- Sofia
- Lissabon
- Balatonmeer
- Riga
Ik moet even kijken.
Op googlequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.
Hello Katequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kinderen gaan toch naar prive kostschool, heb je geen last van
Singapore is wel goed levenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Singapore ook. Maar in die landen heb je wel hieerarchie. Maar met je directe collegas ben je altijd de minderen.
ja ze is weer terug in mn UIquote:
Waarom wil je weg?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.
Interessant boekie wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)ns/1001004008535037/
Beter dan Hong Kongquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, hoor er mindere verhalen over.
En haar kinderen gaan daar hoogstwaarschijnlijk ook weer naartoe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ze is weer terug in mn UI
Kate zat ook op goede scholen
Al is het maar voor een jaartje of 2. Ik zit een beetje in een sleur.quote:
George zit al op de montessori peuterschool. Maar die gaat zeer waarschijnlijk wel naar de kostschool ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En haar kinderen gaan daar hoogstwaarschijnlijk ook weer naartoe.
Wel allemaal goed geregegld hoor. Inwoning ook enzo. ben site alleen ff kwijtquote:
oh ik ben er maar drie dagen geweest maar kwaliteit van leven lijkt me wel topquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, hoor er mindere verhalen over.
Klopt, maar is voor veel Britten van mijn leeftijd wel een manier om veel geld te verdienen in korte tijd.quote:
Het kan ook gewoon niet op een public school. Veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
George zit al op de montessori peuterschool. Maar die gaat zeer waarschijnlijk wel naar de kostschool ja.
Je hebt geen sirene of politie gezien of gehoord he?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh ik ben er maar drie dagen geweest maar kwaliteit van leven lijkt me wel top
Public school is hier een prive school hequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet op een public school. Veel te gevaarlijk.
Ah oké.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel allemaal goed geregegld hoor. Inwoning ook enzo. ben site alleen ff kwijt
Zie ik vaak ook totaal de meerwaarde niet van in, in een oostblok land werken. Behalve als het echt een mooie baan is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Mijn broertje werd gevraagd of hij een jaar in het buitenland wou werken in Sofia.
Hij vindt een jaar te lang best zonde wel.
Echt niets. Nog nooit zo veilig gevoeldquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen sirene of politie gezien of gehoord he?
Echt superveilig daar
In Singapore ook he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt niets. Nog nooit zo veilig gevoeld
Daarna in Maleisië veel zwaarbewapende agenten en militairen op straat. Maar daar heb je veel moslims dus dat ik logisch
Wat wil hij daar gaan doen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Mn broertje wil in Zweden werken voor halfjaartje, ik mag mee op verkenningstripje
Omdat je een extreem rechts beleid hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Ook zoveel culturen en religies die gewoon goed samen gaan daar
Is in singapore een minderheidquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Singapore ook he.
Ook zoveel culturen en religies die gewoon goed samen gaan daar
Hm dat klopt wel ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je een extreem rechts beleid hebt.
Daarom is het ook zo veilig. Hoge straffen enzo, die goed nageleefd worden.
Extreem kapitalistisch.
Dan hoeft hij iig niet in de ghetto te wonen. Dat scheelt.quote:
Hoezo absurd? het werkt toch goed?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat klopt wel ja.
Absurd hoog soms, dat wel
quote:
Ja, wat verwacht je van rockyquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
Net Fury gekeken.
Wat een neppe zaadfilm
Is allang niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je een extreem rechts beleid hebt.
Daarom is het ook zo veilig. Hoge straffen enzo, die goed nageleefd worden.
Extreem kapitalistisch.
Oh ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Public school is hier een prive school he
Ja, maar het was best een toffe baan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
En Sofia is best wel een saaie kutstad, tenminste. dat vond ik toen ik er was
Heh, Fury is een oorlogsfilm hequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
1 professioneel gevecht, felijk kanshebber tegen wereldkampioen toch elan
nou ik heb daar op straat gedronken dus had zomaar lang jilla in kunnen gaanquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo absurd? het werkt toch goed?
Goede welvaart, welzijn en minderheden mogen hun ding doen, maar de overheid past hun wetten er niet aan aan.
Precies zoals het hoort.
Terechquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ik heb daar op straat gedronken dus had zomaar lang jilla in kunnen gaan
Normaal WW2 films wel leuk vaak maar dit was niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je van rocky
was ff in war man. maar dat was echt een kutfilm ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal WW2 films wel leuk vaak maar dit was niks.
5 man 1 tank vs 300 moffen
Ja, Singapore is echt een voorbeeld .quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo absurd? het werkt toch goed?
Goede welvaart, welzijn en minderheden mogen hun ding doen, maar de overheid past hun wetten er niet aan aan.
Precies zoals het hoort.
Gewoon nog geen woordenwisseling tussen mensen daar gehoord, laat staan relletjes of echte misdrijven. Echt ongelooflijk. En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te wordenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Singapore is echt een voorbeeld .
Klopt. Om hun economische belangen te beschermen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn al 3 jaar aan het hervormen. Opeens ook homorechten en zulke shit.
Ja manquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Was dat diegene dat die in zn eentje eindigde in die tank Elan?
Daar ben ik sowieso nog nooit bang voor geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te worden
Hopelijk ben je sarcastischquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Singapore is echt een voorbeeld .
Wat een verschil met bijvoorbeeld Jakarta.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nog geen woordenwisseling tussen mensen daar gehoord, laat staan relletjes of echte misdrijven. Echt ongelooflijk. En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te worden
Sowieso met elke hoofdstad daar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een verschil met bijvoorbeeld Jakarta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |