SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Zag een toffe baan inquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik blijf lekker hier wonen.
Godenland, lekker geld pakken 2 keer per jaar op vakantie
Ik ook wel hoor. Behalve dat ik m`n kamer wel op zal moeten zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Henk Disselgod.quote:
Mwah.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
In Praag is er momenteel ook leuke vacature voor Transavia, moet je maar eens checkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zag een toffe baan in
- Sofia
- Lissabon
- Balatonmeer
- Riga
Ik moet even kijken.
Haha, alsof ik in die plekken ga wonen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah.
Al die verkrachtings schandalen van de laatste jaren.
Zou geen kind op willen voeden daar.
Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Praag is er momenteel ook leuke vacature voor Transavia, moet je maar eens checken
Zwitserland, Japanquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is geen plek om veiliger te wonen dan hier als je geld hebt.
Eens met het 1e.quote:
Als je geld hebt maakt dat net uitquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens met het 1e.
2e is vies racistisch tegen blanken in professionele setting
Valt tegen in Japan hoor, ze kijken vies op je neer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Fok-it het volgende:
Als je geld hebt maakt dat net uitMaar nee oke
Kaapstad ook trouwens in de telemarketingquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:43 schreef Tjacka het volgende:
Hij is verlopen Fokkie.
Maar ik zoek wel zo iets.
Is meer China toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt tegen in Japan hoor, ze kijken vies op je neer.
hm?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
boekje van Hofstede is wel goed over dit soort dingen
op ncnp zekerquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaapstad ook trouwens in de telemarketing
niet meer op Pitcairn?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar kinderen gewoon naar een fatsoenlijke priveschool, lekker in een blanke regio wonen.
Heerlijk.
Slechte carreire daar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
niet meer op Pitcairn?
Ncnp?quote:
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zag een toffe baan in
- Sofia
- Lissabon
- Balatonmeer
- Riga
Ik moet even kijken.
Op googlequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.
Hello Katequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kinderen gaan toch naar prive kostschool, heb je geen last van
Singapore is wel goed levenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Singapore ook. Maar in die landen heb je wel hieerarchie. Maar met je directe collegas ben je altijd de minderen.
ja ze is weer terug in mn UIquote:
Waarom wil je weg?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar zoek ik banen in het buitenland? Ik wil ook graag weg.
Interessant boekie wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)ns/1001004008535037/
Beter dan Hong Kongquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, hoor er mindere verhalen over.
En haar kinderen gaan daar hoogstwaarschijnlijk ook weer naartoe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ze is weer terug in mn UI
Kate zat ook op goede scholen
Al is het maar voor een jaartje of 2. Ik zit een beetje in een sleur.quote:
George zit al op de montessori peuterschool. Maar die gaat zeer waarschijnlijk wel naar de kostschool ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En haar kinderen gaan daar hoogstwaarschijnlijk ook weer naartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |