hebben jullie een beetje een goede bandquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vind ik wel super tof. Volgens mij ook zodat ik en mijn nicht nog meer tijd door brengen.
Nee, want dit is puur even zijn improvisatieskillquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan Candle in the wind niet posten
Valt mee, maar niet door ruzie hoor. Familie is gewoon niet zo hecht. Maar ik heb haar mee gevraagd naar de huishoudbeurs en dat wou ze, dus hebben we vandaag gedaan. En ben ook paar keer naar haar toe gegaan. Ik wil zeker contact wel goed houden. Ze is de enige familielid met wie ik dit kan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
hebben jullie een beetje een goede band
Gngnquote:
Zielig was datquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, want dit is puur even zijn improvisatieskill
Ik vind Candle In The Wind (De versie over Lady Di) Echt prachtig trouwens
Z`n nieuwste album Wonderful Crazy Night is ook zéker de beroerdste niet!
Tof Ama!quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee, maar niet door ruzie hoor. Familie is gewoon niet zo hecht. Maar ik heb haar mee gevraagd naar de huishoudbeurs en dat wou ze, dus hebben we vandaag gedaan. En ben ook paar keer naar haar toe gegaan. Ik wil zeker contact wel goed houden. Ze is de enige familielid met wie ik dit kan doen.
Ze is wel 10 jaar ouder dan mij maar boeit me niks.
quote:
Netjes hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik al een jaar verwijdert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |