Ik probeer gezonder te eten, Hel heb zelfs geen vlees op vandaag maar wel buikpijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben er weerMet meer dan een kilo chocolade lol, denk ik.
Een dag geen vlees is ook niet zo heel bijzonderquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeer gezonder te eten, Hel heb zelfs geen vlees op vandaag maar wel buikpijn.
Je moet ergens beginnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een dag geen vlees is ook niet zo heel bijzonder
True. Eet je 7 dagen p/w vlees dan?quote:
Altijd behalve als ik vis eet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Eet je 7 dagen p/w vlees dan?
Manmanmanmanman.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
VIS
Lekker man een haring of kibbeling!
hey dumpert legendequote:Op donderdag 25 februari 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
de hod foot is toe kolt en de kolt foot is toe hot sjeem on joe
Hey! Verbaasde mij enorm dat het filmpje opeens online kwamquote:
Huh. Wie ben jij?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
VIS
Lekker man een haring of kibbeling!
Ja, ik ben wie jij denkt dat ik ben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ben je wie ik denk dat je bent? En zo ja waarom nieuw account.
Hoe lang zal het dit keer duren???quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:27 schreef MrBradge het volgende:
Dus ondanks dat ik nog steeds dezelfde persoon ben wil ik met dit account toch wel een * soort van * Nieuwe start makenHoewel lastig.. Maar misschien word ik door een *iets* Volwassener manier van posten en wat minder mezelf m`n tent uit te laten lokken wat minder gezien als een complete mongool zeg maar.
Voordat ik uit mijn tent gelokt word? Ik neem aan wel lang! Neem het gewoon allemaal niet meer zo heel serieus tenzij het echt een serieus onderwerp betreft, en anders ouwehoer ik gewoon lekker mee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe lang zal het dit keer duren???
En daar geef ik je 100% gelijk in!quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Enige wat ik hier op kan zeggen is: Beter nadenken voor je topic opent.
In enkele weken een persoonsverandering.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:29 schreef MrBradge het volgende:
Neem het gewoon allemaal niet meer zo heel serieus tenzij het echt
Oh vaag, had gevraagd om een ban en heb m`n account ook zelf door de shredder gehaald (Mail wijzigen) Nouja, nu maar een nieuw account dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar je account staat gewoon zonder streepje?
Oh op die manier, ja dan kun je er ook niet meer op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh vaag, had gevraagd om een ban en heb m`n account ook zelf door de shredder gehaald (Mail wijzigen) Nouja, nu maar een nieuw account dus.
sorryquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Het blijft toch wel wat treurigs hebben als iemand zo obsessief veel aandacht nodig heeft op een internetforum
volksmuziek topicquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik open echt zelden topics buiten GRTD om. Behalve mijn ansichtkaarten topic natuurlijk(en nog wel een paar).
Jij niet gekquote:
Daaromquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja dan kun je er ook niet meer op.
Afschuwelijk ja. Maar goed. jij luistert hardcore dus ik kan jou ook geen gelijk geven qua muzieksmaakquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
BrrMaar iedereen zijn ding
!
Ik luister ook wel naar artiesten die jij wel kan waarderen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afschuwelijk ja. Maar goed. jij luistert hardcore dus ik kan jou ook geen gelijk geven qua muzieksmaak
Weet ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister ook wel naar artiesten die jij wel kan waarderen.
Geweldig wat voor effect een ogenschijnlijk klein topic over het genre kan hebben op de fans.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat topic heeft mij 300kg laten benchpressen.
Leuk van hemquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
Vet tof trouwens. Zat dus net in de auto van station naar huis (nicht haar vriend had ons opgepikt). Dus ik zeg oh lekker je hebt hardcore aan staan. "Oh vind je dat ook mooi? Dan moet je met ons mee 2 april! Kaartje betaal ik voor je".
En dan Candle in the wind niet postenquote:
Ja vind ik wel super tof. Volgens mij ook zodat ik en mijn nicht nog meer tijd door brengen.quote:
baasquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
leef als een zigeuner, lach als een clown
Ben helemaal niet zo`n Nederlandstalige muziek liefhebber, maar dit vind ik wel een goed nummerquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
leef als een zigeuner, lach als een clown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |