abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160197127

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (22x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2015.

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.

Johan Cruijff Schaal (10x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012, 2015

Europacup I (1x)
1988.

UEFA Cup (1x)
1978.

Zaterdag 8 augustus ADO Den Haag - PSV , 2-2
Zondag 16 augustus PSV - FC Groningen , 2-0
Zaterdag 22 augustus Heerenveen - PSV , 1-1
Zondag 30 augustus PSV - Feyenoord , 3-1
Zaterdag 12 september SC Cambuur - PSV , 0-6
Zaterdag 19 september Heracles Almelo - PSV , 2-1
Zaterdag 26 september PSV - NEC , 2-1
Zondag 4 oktober Ajax - PSV , 1-2
Zaterdag 17 oktober PSV - Excelsior , 1-1
Zaterdag 24 oktober FC Twente - PSV , 1-3
Zaterdag 31 oktober De Graafschap - PSV , 3-6
Zondag 8 november PSV - FC Utrecht , 3-1
Zaterdag 21 november Willem II - PSV , 2-2
Zondag 29 november PSV - AZ , 3-0
Zaterdag 5 december Vitesse - PSV , 0-1
Zaterdag 12 december PSV - Roda JC Kerkrade , 1-1
Zaterdag 19 december PSV - PEC Zwolle , 3-2

Zondag 17 januari Feyenoord - PSV , 0-2
Zondag 24 januari PSV - FC Twente , 4-2
Woensdag 27 januari Excelsior - PSV , 1-3
Zaterdag 30 januari PSV - De Graafschap , 4-2
Zondag 7 februari FC Utrecht - PSV , 0-2
Zondag 14 februari NEC - PSV , 0-3
Zaterdag 20 februari PSV - Heracles Almelo , 2-0
Zaterdag 27 februari PSV - ADO Den Haag , x-x
Zaterdag 5 maart FC Groningen - PSV , x-x
Zaterdag 12 maart PSV - Heerenveen , x-x
Zondag 20 maart PSV - Ajax , x-x
Zaterdag 2 april AZ - PSV , x-x
Zaterdag 9 april PSV - Willem II , x-x
Zaterdag 16 april Roda JC - PSV , x-x
Dinsdag 19 april PSV - Vitesse , x-x
Zondag 1 mei PSV - SC Cambuur , x-x
Zondag 8 mei PEC Zwolle - PSV , x-x

Dinsdag 15 september PSV - Manchester United, 2-1
Woensdag 30 september CSKA Moskou - PSV, 3-2
Woensdag 21 oktober Wolfsburg - PSV, 2-0
Dinsdag 3 november PSV - Wolfsburg, 2-0
Woensdag 25 november Manchester United - PSV, 0-0
Dinsdag 8 december PSV - CSKA Moskou, 2-1
Woensdag 24 februari PSV - Atletico Madrid, x-x
Dinsdag 15 maart Atletico Madrid - PSV, x-x

Dinsdag 22 september PSV - SC Cambuur , 3-2
Dinsdag 27 oktober PSV - SC Genemuiden , 6-0
Woensdag 16 december Heracles - PSV , 2-3
Donderdag 4 februari PSV - Utrecht, 1-3

JC Schaal
Zondag 2 augustus FC Groningen - PSV , 0-3

Luuk De Jong 23
Gaston Pereiro 12
Jürgen Locadia 10
Davy Pröpper 9
Luciano Narsingh 8
Hector Moreno 6
Santiago Arias 3
Maxime Lestienne 3
Adam Maher 2
Jorrit Hendrix 2
Marco Van Ginkel 1
Florian Jozefzoon 1
Andres Guardado 1
Marko Van Ginkel 1

pi_160197131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hendrix was wel dramatisch gisteren in die korte tijd dat die mee deed.
Begon slecht, herstelde zich goed. Van Ginkel vond ik dramatisch.
pi_160197139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Carrasco is terug bij de return. Zeer belangrijke speler voor hun aanval.
Bij PSV zijn Lestienne en De Jong terug. Ook zeer belangrijke spelers in de aanval.
pi_160197142
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:18 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ze deden het wel zonder De Jong en voor het grootste gedeelte Lestienne, dat zijn de twee beste aanvallers van PSV. Lekker counteren in Madrid.
Dan moet Cocu zijn tactiek wel gaan aanpassen, Narsingh en Locadia moesten nu eigenlijk als veredelde backs achter hun man aan waardoor je voorin geen stootkracht had.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160197144
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:20 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Het zou een wonder zijn als PSV tegen dit Atletico gaat scoren hoor.
Nee hoor, 1 kans is genoeg en die heeft PSV dit jaar in elke wedstrijd gekregen. Ook gisteren weer.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:23:15 #6
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_160197147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:22 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Begon slecht, herstelde zich goed. Van Ginkel vond ik dramatisch.
Speelde ook niet geweldig inderdaad, denk echter dat je meer aan een speler als van Ginkel hebt (meer ervaring eigenlijk) dan Hendrix in komende wedstrijd.

Al ben ik ook best fan van Hendrix.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_160197158
Toch leuk dat gemoedelijke publiek van PSV:

http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/16161
pi_160197172
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:22 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bij PSV zijn Lestienne en De Jong terug. Ook zeer belangrijke spelers in de aanval.
:'). Jij begint over het aantal kansen van Atletico dus ik geef een oorzaak waaraan dat ligt.
pi_160197181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:23 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Nee hoor, 1 kans is genoeg en die heeft PSV dit jaar in elke wedstrijd gekregen. Ook gisteren weer.
Dan staat Oblak ook nog op doel.

De kans is haast onmogelijk dat PSV gaat scoren. Gewoon proberen 0-0 te houden en hopen op een slechte dag van Atletico.
Groot fan van User Wotte
pi_160197190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:'). Jij begint over het aantal kansen van Atletico dus ik geef een oorzaak waaraan dat ligt.
Dan krijgt PSV wellicht ook meer kansen he. Zal best een leuker speler zijn die Carrasco, maar volgens mij overdrijf je een beetje. Hij heeft ook nog amper gespeeld voor het Belgische nationale elftal.
pi_160197206
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dan staat Oblak ook nog op doel.

De kans is haast onmogelijk dat PSV gaat scoren. Gewoon proberen 0-0 te houden en hopen op een slechte dag van Atletico.
Het punt is meer dat Atletico de kansen echt niet aaneen gaat rijgen. Het zal misschien 1-0 worden (de meest waarschijnlijke uitslag) maar meer ook niet. En een 0-0 is inderdaad ook heel goed mogelijk.

Bovendien heb je nu al je goede counterspelers weer terug. Dus dat scheelt ook.
pi_160197248
Met een beetje geluk bezit je straks over een volledig fitte selectie, waarbij Guardado en Willems weer een volledige wedstrijd kunnen spelen, ik verwacht dat Pereiro geschorst is in de return? dus dan krijg je de volgende opstelling:

Zoet

Arias - Bruma - Moreno - Willems-

Narsingh - Pröpper - Guardado - v Ginkel - Lestienne

De Jong

Damn, dat lijkt me ze fantastisch
pi_160197250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dan krijgt PSV wellicht ook meer kansen he. Zal best een leuker speler zijn die Carrasco, maar volgens mij overdrijf je een beetje. Hij heeft ook nog amper gespeeld voor het Belgische nationale elftal.
Ik overdrijf niet enorm, maar om te zeggen dat al hun kansen van hem afhangen, is ook wat overdreven.

Ik denk dat PSV uiteindelijk gaat breken bij de spervuur van Atletico. Als het er echt om gaat, weten ze het er meestal wel uit te lepelen.
pi_160197255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het punt is meer dat Atletico de kansen echt niet aaneen gaat rijgen. Het zal misschien 1-0 worden (de meest waarschijnlijke uitslag) maar meer ook niet. En een 0-0 is inderdaad ook heel goed mogelijk.

Bovendien heb je nu al je goede counterspelers weer terug. Dus dat scheelt ook.
Maar dan zul je dus wel moeten gaan counteren, zelfs dat werd gisteren eigenlijk nauwelijks geprobeerd. Eerste helft enorm gemazzeld en daarna de boel knap tegengehouden. Maar ik heb weinig vertrouwen in een resultaat in Madrid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160197262
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:28 schreef Gutanoth het volgende:
Met een beetje geluk bezit je straks over een volledig fitte selectie, waarbij Guardado en Willems weer een volledige wedstrijd kunnen spelen, ik verwacht dat Pereiro geschorst is in de return? dus dan krijg je de volgende opstelling:

Zoet

De Jong

Narsingh kan het niveau niet aan hoor, dat is gisteren weer gebleken.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:30:07 #16
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197266
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:18 schreef Fargo het volgende:

[..]

Kom op, allemaal leuk en aardig, maar zelfs gisteren zag je al wat krachtsverschil. Ik denk dat Atletico het gewoon snel wil beslissen in de return en dan heb je kans dat het misschien bij een kleine nederlaag blijft. Zeker als ze bijvoorbeeld krachten willen sparen. Maar ik denk dat ze sterk genoeg zijn om met drie goals verschil te winnen.
Ach, dat zeiden de meeste ook al over de thuiswedstrijd. Ik vind het ook gewoon triest en jaloers gedrag.

PSV wint van United: ja maar die kunnen er niets van.

PSV wint van Wolfsburg: ja maar Wolfsburg had een offday en hebben geen topspits en zijn uit vorm.

PSV wint van Moskou: ja maar onverdiend want uit werden ze zoek gespeeld.

PSV pakt resultaat tegen Atletico: ja, maar thuis maken ze het gewoon met 3-0 af hoor.

Is het nou godverdomme zo moeilijk om gewoon toe te geven dat PSV gewoon Europees ontzettend slim en volwassen speelt, dat het tactisch goed in elkaar steekt en dat we daardoor mee kunnen komen tegen ploegen die een 4x (of meer nog) zo hoge begroting hebben?

Komen er hier weer zeiken dat Propper veel balverlies had en dat Bruma helemaal niet zo goed is. Sodemieter toch allemaal op. Stelletje jaloerse idioten.

Niet zo zeer specifiek naar jou gericht, trouwens, meer een samenvatting van het trieste gelul hier.

PSV heeft gewoon een, voor Nederlandse begrippen anno 2016, top selectie met volwassenen die het kennelijk vrijwel elke ploeg in Europa moeilijk maken. Deal with it.
pi_160197274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:29 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter, ik zou eigenlijk niet weten wie ik daar dan neer zou zetten :(
pi_160197277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:28 schreef Gutanoth het volgende:

Zoet

De Jong

Als iedereen fit is gaat Cocu inderdaad zo spelen ja. Mooie opstelling.
pi_160197296
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:30 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter, ik zou eigenlijk niet weten wie ik daar dan neer zou zetten :(
5-3-2 zoals ik eerder al zei in dit topic met alleen Lestienne en De Jong voorin. En anders nog liever Jozefzoon dan Narsingh.
pi_160197297
quote:

[..]

Daarnaast, met Luuk in de Spits is de snelheid van Narsingh wel fijn om langs de verdediging te komen
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:32:42 #21
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik overdrijf niet enorm, maar om te zeggen dat al hun kansen van hem afhangen, is ook wat overdreven.

Ik denk dat PSV uiteindelijk gaat breken bij de spervuur van Atletico. Als het er echt om gaat, weten ze het er meestal wel uit te lepelen.
Dat spervuur was er gisteren in de laatste 20 minuten al, tegen 10 man. Atletico kreeg in die fase nauwelijks een kans.

Natuurlijk is Atletico verreweg favoriet, maar die gaan gewoon een zware avond krijgen, want die laatste 20 minuten gisteren gingen ze echt wel vol gas.
pi_160197318
quote:

[..]

Narsingh is wel een prima counterspeler hoor. Zat die goal nog even terug te kijken die hij tegen United maakte, genieten. Echt een Europees doelpunt.

pi_160197335
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:33 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Narsingh is wel een prima counterspeler hoor. Zat die goal nog even terug te kijken die hij tegen United maakte, genieten. Echt een Europees doelpunt.

Dat is allemaal thuis, uit bakken we er niet zo veel van
pi_160197336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ach, dat zeiden de meeste ook al over de thuiswedstrijd. Ik vind het ook gewoon triest en jaloers gedrag.

PSV wint van Wolfsburg: ja maar Wolfsburg had een offday en hebben geen topspits en zijn uit vorm.

PSV pakt resultaat tegen Atletico: ja, maar thuis maken ze het gewoon met 3-0 af hoor.

Is het nou godverdomme zo moeilijk om gewoon toe te geven dat PSV gewoon Europees ontzettend slim en volwassen speelt, dat het tactisch goed in elkaar steekt en dat we daardoor mee kunnen komen tegen ploegen doe een 4x (of meer nog) zo hoge begroting hebben?

Komen er hier weer zeiken dat Propper veel balverlies had en dat Bruma helemaal niet zo goed is. Sodemieter toch allemaal op. Stelletje jaloerse idioten.

Niet zo zeer specifiek naar jou gericht, trouwens, meer een samenvatting van het trieste gelul hier.

PSV heeft gewoon een, voor Nederlandse begrippen anno 2016, top selectie met volwassenen die het kennelijk vrijwel elke ploeg in Europa moeilijk maken. Deal with it.
Grow some balls, kerel.

Nota bene in hetzelfde topic zeg ik nog dat PSV het Nederlandse voetbal meer dan prima heeft vertegenwoordigd. Waar praat ik negatief over ze? Ik denk gewoon dat Atletico thuis een behoorlijke maat te groot is. En dat verwoord ik zonder enig disrespect of iets dergelijks.

Dat je die andere duels erbij haalt maakt je behoorlijk Calimero. Als je alleen positieve geluiden over je club wilt horen verhuis je maar naar PSV Netwerk.
pi_160197338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Is het nou godverdomme zo moeilijk om gewoon toe te geven dat PSV gewoon Europees ontzettend slim en volwassen speelt, dat het tactisch goed in elkaar steekt en dat we daardoor mee kunnen komen tegen ploegen doe een 4x (of meer nog) zo hoge begroting hebben?

Beste post 2016- nominatie
pi_160197360
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat is allemaal thuis, uit bakken we er niet zo veel van
Daar heb je wel een punt.
pi_160197361
BadderHaring :')
pi_160197362
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

Zeker met dat laatste overdrijf je een beetje, vind ik.
pi_160197390
quote:

[..]

Is het nou godverdomme zo moeilijk om gewoon toe te geven dat PSV gewoon Europees ontzettend slim en volwassen speelt, dat het tactisch goed in elkaar steekt en dat we daardoor mee kunnen komen tegen ploegen die een 4x (of meer nog) zo hoge begroting hebben?

Opzich heb je gelijk, alleen had je er voor de wedstrijd 0 vertrouwen in :) Dat mag je dan ook wel even toegeven.
pi_160197424
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Opzich heb je gelijk, alleen had je er voor de wedstrijd 0 vertrouwen in :) Dat mag je dan ook wel even toegeven.
Dat houdt dan nog steeds stand? Het was eigenlijk wel min of meer wat ik ervan verwacht had. Atletico geeft nagenoeg niks weg, creëren een paar 100% kansen en PSV was eigenlijk alleen bezig met tegenhouden. Ik verwacht in de return niet veel anders, hooguit wat minder geluk aan de kant van PSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160197444
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat houdt dan nog steeds stand? Het was eigenlijk wel min of meer wat ik ervan verwacht had. Atletico geeft nagenoeg niks weg, creëren een paar 100% kansen en PSV was eigenlijk alleen bezig met tegenhouden. Ik verwacht in de return niet veel anders, hooguit wat minder geluk aan de kant van PSV.
Precies. Niks meer, niks minder. Maar blijkbaar ben je volgens Badder dan triest en jaloers als je dat normaal weet te verwoorden.
pi_160197453
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]

De wedstrijd die je gespeeld hebt doet er nu niet meer toe. PSV heeft inderdaad 2 kansen weggegeven, maar die gingen er niet in en PSV herstelde zich knap. Dat ze het overleefd hebben biedt lessen voor de volgende wedstrijd.

Dus hopelijk kunnen ze de vorm van de laatste 60 minuten gisteren vasthouden.
pi_160197469
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat spervuur was er gisteren in de laatste 20 minuten al, tegen 10 man. Atletico kreeg in die fase nauwelijks een kans.

Natuurlijk is Atletico verreweg favoriet, maar die gaan gewoon een zware avond krijgen, want die laatste 20 minuten gisteren gingen ze echt wel vol gas.
Het is nog de enige wedstrijd waarin Atletico sier aan haar seizoen kan geven, anders zit het er echt op.
pi_160197479
quote:

[..]

_O-

En analyseer nu een uitwedstrijd. :)
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:42:45 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197480
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb er nog steeds weinig vertrouwen in. Net als in de poulefase.

Precies om de redenen die ik zeg. PSV is zwaar de underdog, maar dat doet niets af aan de uniekheid van de prestatie.
pi_160197499
Tevens werden we totaal van de kaart gespeeld door United thuis, maar soms zit geluk mee net als toen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:45:17 #37
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197515
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

_O-

En analyseer nu een uitwedstrijd. :)
United uit een punt. Moskou tweede helft op een haar na ook een punt, als Pereiro iets cooler was geweest. Eerste helft Moskou was tragisch, maar dat is het enige moment in de poulefase dat PSV overklast werd.

En tegen Wolfsburg krijgen we de deksel stevig op de neus, maar die hadden ook echt geen walkover.
pi_160197523
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:40 schreef Fargo het volgende:

[..]

Precies. Niks meer, niks minder. Maar blijkbaar ben je volgens Badder dan triest en jaloers als je dat normaal weet te verwoorden.
Gaat er ook om dat je ergens tevreden mee moet zijn in dit stadium van het Nederlands voetbal. Ze gaan hun meerdere sowieso tegenkomen, maar ook Atletico is dat vooralsnog niet.

Uit kan PSV zomaar meer ruimte krijgen, ze hebben al bewezen snel om te kunnen schakelen.

Hoop doet leven

:)
pi_160197527
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:44 schreef Doublepain het volgende:
Tevens werden we totaal van de kaart gespeeld door United thuis, maar soms zit geluk mee net als toen.
Totaal van de kaart gespeeld? Zoveel kansen heeft United niet gehad toch?
pi_160197552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vond zelfs dat PSV destijds gewoon had moeten winnen op Old Trafford.
pi_160197562
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Die Belgen komen wel overal vandaan tegenwoordig trouwens.
pi_160197575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vond zelfs dat PSV destijds gewoon had moeten winnen op Old Trafford.
Dat was uit, maar Doublepain had het over de thuiswedstrijd, waarin PSV het heel zwaar had.
pi_160197577
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

United uit een punt. Moskou tweede helft op een haar na ook een punt, als Pereiro iets cooler was geweest. Eerste helft Moskou was tragisch, maar dat is het enige moment in de poulefase dat PSV overklast werd.

En tegen Wolfsburg krijgen we de deksel stevig op de neus, maar die hadden ook echt geen walkover.
We hebben veel momenten gehad dat de genade klap net niet viel, daar kwamen we wel goed uit, oa dat moment van Mata thuis of de bijna 0-2 van blind volgensmij. In Moskou ook, Doumbia bijna de 4-0. Neemt niet weg dat PSV gewoon knap de koppies erbij hielt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:49:25 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

En wat dan nog als dat wel zo was? Natuurlijk zijn Wolfsburg, Moskou en United in potentie beter. Spelen wekelijks op een veel hoger niveau, hebben veel meer geld voor betere individuele spelers en een veel bredere bank.

En toch maakt PSV het ze in alle wedstrijden moeilijk. Want geloof maar dat zelfs Moskou even gezweet heeft toen PSV terug in de wedstrijd kwam.
pi_160197591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:48 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat was uit, maar Doublepain had het over de thuiswedstrijd, waarin PSV het heel zwaar had.
Yep, dat was gewoon eenrichtingsverkeer
pi_160197613
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

We hebben veel momenten gehad dat de genade klap net niet viel, daar kwamen we wel goed uit, oa dat moment van Mata thuis of de bijna 0-2 van blind volgensmij. In Moskou ook, Doumbia bijna de 4-0. Neemt niet weg dat PSV gewoon knap de koppies erbij hielt.
Hulde. Wat een verschil in realisme met Badder. Het is prima om te genieten van het resultaat van gisteren (en de resultaten in de poulefase), maar het dubbeltje had ook heel goed de andere kant op kunnen vallen. Deed het niet, dus compliment aan PSV wat het afgedwongen heeft.
pi_160197632
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kansenverhouding 2-2 denk ik. Dat je onder druk wordt gezet betekent niet dat je weg wordt gespeeld.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:51:32 #48
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197638
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar wie won er? En ook met tegenhouden kun je ver komen en maak je het je tegenstander moeilijk.

Denemarken en Griekenland werden er Europees Kampioen mee.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:52:00 #49
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160197652
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:45 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Gaat er ook om dat je ergens tevreden mee moet zijn in dit stadium van het Nederlands voetbal. Ze gaan hun meerdere sowieso tegenkomen, maar ook Atletico is dat vooralsnog niet.

:)
Hierboven staat het gewoon. Als het hier stopt: yes! Topseizoen europees gehad. Als het op een of andere manier toch lukt -> de volgende Madrid, Barca, Munchen staat te trappelen. So be it. Spelen naar je mogelijkheden en Nederland (Eindhoven) trots maken.
Bovendien zware ervaring opdoen en iedere speler +2 miljoen in transferwaarde doen stijgen.
Shirtsponsor mag er ook een paar bij doen.
Kampioen worden en bovenstaande herhalen.
pi_160197663
quote:

[..]

Mad. Dat is bij elke club zo, janksmoel _O-
pi_160197664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hierboven staat het gewoon. Als het hier stopt: yes! Topseizoen europees gehad. Als het op een of andere manier toch lukt -> de volgende Madrid, Barca, Munchen staat te trappelen. So be it. Spelen naar je mogelijkheden en Nederland (Eindhoven) trots maken.

Of je loot Wolfsburg natuurlijk :)
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:52:43 #52
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197666
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:50 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hulde. Wat een verschil in realisme met Badder. Het is prima om te genieten van het resultaat van gisteren (en de resultaten in de poulefase), maar het dubbeltje had ook heel goed de andere kant op kunnen vallen. Deed het niet, dus compliment aan PSV wat het afgedwongen heeft.
Dat is toch precies wat ik zeg?

Ik zeg toch niet dat PSV heel Europa zoek speelt?
pi_160197679
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar wie won er? En ook met tegenhouden kun je ver komen en maak je het je tegenstander moeilijk.

Denemarken en Griekenland werden er Europees Kampioen mee.
Dat zeg ik ook, maar het kon vaak al beslist zijn en daar kwam PSV wel goed uit, de genade klap viel niet. Net als gisteren, 2x 100% kansen werden niet benut door Atleti, hoeveel hebben wij gehad?
pi_160197684
We zijn wel erg needy naar Europees succes is mijn gevoel. Tuurlijk, knap gedaan, goed gespeeld en 0-0 tegen Atleti is gewoon dikke prima _O_ Maar laten we wel zijn, hun vinden dit toch ook best en denken gewoon 'mwah, thuis ff afmaken'. Terwijl sommige media doen alsof je al met één been in de finale staat, en er sinds 1995 niet meer zo'n Europese voetbalgekte in het land is geweest :')

Dit is gewoon klaar na de return hoor, en dat geeft verder niks. Deze Europese campagne is zeker geen schande voor PSV.
pi_160197692
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat ik zeg?
Ja, al zit jij er als een kleuter bij te stampvoeten. Dan komt zo'n post al gelijk heel anders over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160197696
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
We zijn wel erg needy naar Europees succes is mijn gevoel. Tuurlijk, knap gedaan, goed gespeeld en 0-0 tegen Atleti is gewoon dikke prima _O_ Maar laten we wel zijn, hun vinden dit toch ook best en denken gewoon 'mwah, thuis ff afmaken'. Terwijl sommige media doen alsof je al met één been in de finale staat, en er sinds 1995 niet meer zo'n Europese voetbalgekte in het land is geweest :')

Dit is gewoon klaar na de return hoor, en dat geeft verder niks. Deze Europese campagne is zeker geen schande voor PSV.
Ik vind het ook wel erg gevaarlijk hoe PSV overloopt van het vertrouwen :').
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:54:10 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197700
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook, maar het kon vaak al beslist zijn en daar kwam PSV wel goed uit, de genade klap viel niet. Net als gisteren, 2x 100% kansen werden niet benut door Atleti, hoeveel hebben wij gehad?
1 100% kans, of ja, eigenlijk waren dat er 2 in 1.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:54:35 #58
242666 BeamofLight
pi_160197710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Of je loot Wolfsburg natuurlijk :)
Wolfsburg/Gent of Zenith/Benfica

Maar dan alsnog een van de 4. Hahaha wat een afgang gaat dat worden tegen een van die 4. Echt voor schut.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:55:39 #59
242666 BeamofLight
pi_160197737
quote:

looooool iets zegt me dat je voor een andere club bent. Haha die jaloezie die in deze post staat druipt er gewoon af. Geen schande.
pi_160197744
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, al zit jij er als een kleuter bij te stampvoeten. Dan komt zo'n post al gelijk heel anders over.
Precies. Je kwam gewoon heel verongelijkt over. Alsof iedereen wat negatief deed over PSV, terwijl ik iedereen juist veel respect voor PSV zie opbrengen. Maar wat realisme kan ook geen kwaad.
pi_160197745
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ook niet echt een 100% kans, maar zo'n bal moet er dan eigenlijk wel in wil je echt aan meer denken.

Die 'ene' kans zorgde gelijk voor 3 schoten op doel. In de hele wedstrijd kwam PSV op 5. Om de aanvallende onmacht te illustreren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:56:04 #62
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197747
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat de reacties van een enkeling, ook om te janken zijn.

Mensen die kunnen lezen, kunnen de inhoud scheiden van de taal.
pi_160197763
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook niet echt een 100% kans, maar zo'n bal moet er dan eigenlijk wel in wil je echt aan meer denken.

Die 'ene' kans zorgde gelijk voor 3 schoten op doel. In de hele wedstrijd kwam PSV op 5. Om de aanvallende onmacht te illustreren.
Ik vond die kans voor Lestienne eigenlijk geen kans te noemen. En wat was die andere in de tweede helft?
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:57:28 #64
242666 BeamofLight
pi_160197777
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vond die kans voor Lestienne eigenlijk geen kans te noemen. En wat was die andere in de tweede helft?
niks man. In totaal 1 kans voor Propper, verder nichts.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:57:32 #65
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160197778
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Tegen een ploeg die 11 goals tegen krijgt in Spanje tot nu toe, is 5 schoten op goal eigenlijk gewoon prima. Ajax heeft daar in de Eredivisie 4 wedstrijden voor nodig.
pi_160197779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

looooool iets zegt me dat je voor een andere club bent. Haha die jaloezie die in deze post staat druipt er gewoon af. Geen schande.
Ja, want als je denkt dat je in Madrid het erg lastig gaat krijgen met Atletico is dat meteen omdat 'je voor een andere club bent' :') Prima europese campagne, en ja, daar kan iedere supporter van een andere NL'se club jaloers op zijn inderdaad.

Maar dat was mijn punt niet, ik snap de hossana niet zo. Je hebt gelukkig niet verloren, geen uit-doelpunten tegen, en het nog volledig in eigen hand. Maar als je sommige media erbij pakt of de lui in dit topic dan denk je dat PSV uit met 3-0 heeft gewonnen en het nu gewoon even thuis het wedstrijdje uittikken wordt, ipv thuis gelijk gespeeld en nog uit moeten.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:57:47 #67
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160197783
Ik heb gisteravond voor het eerst sinds tijden naar een leuke Nederlands Europeese wedstrijd zitten kijken. Bedankt PSV. ^O^
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_160197810
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, want als je denkt dat je in Madrid het erg lastig gaat krijgen met Atletico is dat meteen omdat 'je voor een andere club bent' :') Prima europese campagne, en ja, daar kan iedere supporter van een andere NL'se club jaloers op zijn inderdaad.

Maar dat was mijn punt niet, ik snap de hossana niet zo. Je hebt gelukkig niet verloren, geen uit-doelpunten tegen, en het nog volledig in eigen hand. Maar als je sommige media erbij pakt of de lui in dit topic dan denk je dat PSV uit met 3-0 heeft gewonnen en het nu gewoon even thuis het wedstrijdje uittikken wordt, ipv thuis gelijk gespeeld en nog uit moeten.
Misschien komt het omdat Oranje in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog verkeert en de andere Nederlandse clubs (Ajax, kuch kuch) in Europa alles verkloten wat er maar te verkloten valt?

Dan kunnen we wel een succesje gebruiken lijkt me.
pi_160197833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat Oranje in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog verkeert en de andere Nederlandse clubs (Ajax, kuch kuch) in Europa alles verkloten wat er maar te verkloten valt?

Dan kunnen we wel een succesje gebruiken lijkt me.
Hoe heeft het Nationaal Elftal iets te maken met Clubprestaties?
pi_160197835
Waarom krijgt Torres nog zo belachelijk veel speeltijd eigenlijk? Speelt echt als een krant. Als dat je tweede (en soms zelfs eerste) spits is, dan heb je ook geen heel brede aanval.
pi_160197890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoe heeft het Nationaal Elftal iets te maken met Clubprestaties?
Vrij veel. De meeste Nederlandse voetbalfans kijken gewoon de Europese wedstrijden van alle Nederlandse clubs en juichen hard mee als er successen worden geboekt, door wie dan ook.

De laatste jaren is het echter dramatisch. Lange tijd was Oranje de enige troost voor de matige clubprestaties, maar nu die ook niet meer thuisgeven houdt je dus nog maar PSV over. Niet gek dat de media daar op duikt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:03:55 #72
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160197907
Dat filmpje van vi :')

Dronken boeren. _O-
pi_160197913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

De laatste jaren is het echter dramatisch. Lange tijd was Oranje de enige troost voor de matige clubprestaties
Nou nee, niet echt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160197936
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja klopt 1 eigenlijk, maar in de 1ste helft vroeg ik het al aan mensen, is Atleti nou zo slecht of doen we het gewoon goed? 2de helft zag je ook dat Atleti meer het initiatief nam. (voor de rode kaart, erna moesten ze wel) Toch wel petje af voor het verdedigende werk, behalve die 2 steekballen dan die de verdediging compleet van de kaart zette. _O- Bruma en Moreno, heerlijk ^O^
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:05:09 #75
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160197938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Vrij veel. De meeste Nederlandse voetbalfans kijken gewoon de Europese wedstrijden van alle Nederlandse clubs en juichen hard mee als er successen worden geboekt, door wie dan ook.

De laatste jaren is het echter dramatisch. Lange tijd was Oranje de enige troost voor de matige clubprestaties, maar nu die ook niet meer thuisgeven houdt je dus nog maar PSV over. Niet gek dat de media daar op duikt.
Dus jij stond lekker de andere kant op te kijken vorig jaar toen je eigen club overwinterende?
pi_160197949
quote:
11s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:05 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dus jij stond lekker de andere kant op te kijken vorig jaar toen je eigen club overwinterende?
Als je niet beter weet en afgaat op wat hij hier allemaal schrijft zou je haast denken dat dit zijn eigen club is.
pi_160197955
quote:
11s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:05 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, dat was een knappe prestatie. Maar geen Champions League.
pi_160197962
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja klopt 1 eigenlijk, maar in de 1ste helft vroeg ik het al aan mensen, is Atleti nou zo slecht of doen we het gewoon goed?
Ik vond juist in de eerste helft (of eigenlijk het eerste halfuur) PSV het erg slecht oplossen. Daarna stonden ze inderdaad gewoon goed tegen te houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160197994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:06 schreef Fargo het volgende:

[..]

Als je niet beter weet en afgaat op wat hij hier allemaal schrijft zou je haast denken dat dit zijn eigen club is.
Ik support alle Nederlandse clubs, behalve Groningen. Heb ik al eerder gezegd. Nouja supporten is misschien een groot woord. Ben voor Feyenoord, maar heb ook sympathie voor andere clubs. Weet niet wat daar mis mee is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 11:12:46 ]
pi_160198008
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Nou nee, niet echt.
Niet?
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:10:05 #81
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160198017
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja klopt 1 eigenlijk, maar in de 1ste helft vroeg ik het al aan mensen, is Atleti nou zo slecht of doen we het gewoon goed? 2de helft zag je ook dat Atleti meer het initiatief nam. (voor de rode kaart, erna moesten ze wel) Toch wel petje af voor het verdedigende werk, behalve die 2 steekballen dan die de verdediging compleet van de kaart zette. _O- Bruma en Moreno, heerlijk ^O^
Bruma hoort gewoon in Oranje. Ik snap best dat er een fanatieke 'is niks, wordt niks'-groep is die het niet toe durft te geven, maar die jongen is momenteel gewoon van onwaarschijnlijke waarde voor PSV, zeker in Europa.

Absoluut bij de 2 beste Nederlandse CV's die oranje kan oproepen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:12:01 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160198051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:06 schreef Fargo het volgende:

[..]

Het is ook heel raar als iemand enthousiast wordt van een andere Nederlandse club die presteert.

Ik ben blij dat er voetballiefhebbers zijn die niet direct in een stuip schieten als het over de concurrent gaat.
pi_160198063
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bruma hoort gewoon in Oranje. Ik snap best dat er een fanatieke 'is niks, wordt niks'-groep is die het niet toe durft te geven, maar die jongen is momenteel gewoon van onwaarschijnlijke waarde voor PSV, zeker in Europa.

Absoluut bij de 2 beste Nederlandse CV's die oranje kan oproepen.
Hij is inderdaad heel erg gegroeid. Jammer dat 'ie het hoofd heeft van een kleibint en als men zou zeggen dat ze hem drie keer per dag moeten helpen met eten en aankleden zou je het ook geloven...maar hij is een stuk stabieler dan in zijn beginperiode bij PSV.
pi_160198080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:12 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hij is inderdaad heel erg gegroeid. Jammer dat 'ie het hoofd heeft van een kleibint.
:') Waar slaat dit nou weer op?
pi_160198087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik zeg dat hij op een aardappel lijkt.
pi_160198090
quote:

[..]

Hij is inderdaad heel erg gegroeid. Jammer dat 'ie het hoofd heeft van een kleibint en als men zou zeggen dat ze hem drie keer per dag moeten helpen met eten en aankleden zou je het ook geloven...maar hij is een stuk stabieler dan in zijn beginperiode bij PSV.
Lekker boeiend hoe hij eruit ziet, jij hebt waarschijnlijk ook een kop om op te schieten
pi_160198098
quote:

[..]

met een luchtbuks
pi_160198131
0-4. Jullie lazen het hier voor het eerst
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_160198141
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is ook heel raar als iemand enthousiast wordt van een andere Nederlandse club die presteert.

Ik ben blij dat er voetballiefhebbers zijn die niet direct in een stuip schieten als het over de concurrent gaat.
Ik heb altijd veel sympathie gehad voor PSV, onvoorstelbaar wat daar de laatste 30-40 jaar is gepresteerd. Ben benieuwd wat er nog mogelijk is de komende jaren.
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:17:35 #90
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_160198152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Er zijn mannen die naar voetbal kijken om het uiterlijk van de spelers. Zo was er ook altijd geklaag op het hoofd van Strootgod.
Ik focus me liever op het voetbal, dan om de looks van de heren eerlijk gezegd.
Maar ieder zijn meug...toch?
pi_160198171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:13 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik zeg dat hij op een aardappel lijkt.
Hahaha
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:18:41 #92
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160198175
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar beweren dat het voor dit cl succes een grote dore vlakte was is ook weer het andere uiterste. :')
pi_160198200
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
0-4. Jullie lazen het hier voor het eerst
Ik ga toch liever voor de 1-8 van Lans
pi_160198203
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:18 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Hahaha
Ja, ik dacht dat ik het toch vrij duidelijk maakte. Hoe dan ook, ik zal het niet meer zeggen PSV-vrienden. Mijn oprechte excuses!
pi_160198275
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat ik het toch vrij duidelijk maakte. Hoe dan ook, ik zal het niet meer zeggen PSV-vrienden. Mijn oprechte excuses!
Je zet alleen jezelf voor lul, letten op hoe spelers eruit zien laat het een beetje lijken alsof je nog uit de kast moet komen.
pi_160198281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Goedzo. Beginnen over het uiterlijk van een voetballer is natuurlijk wel erg treurig.
pi_160198372
Vlaar-Bruma volgend jaar als verdediging van Peejevee.
Groot fan van User Wotte
pi_160198402
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:28 schreef Tjacka het volgende:
Vlaar-Bruma volgend jaar als verdediging van Peejevee.
Alex volgend jaar terug omdat hij nog een beetje bij wilt leren van Bruma
pi_160198443
Bruma gaat deze zomer een mooie transfer maken. Dat kan niet anders. Gelukkig blijft Moreno nog wel een jaartje heeft hij aangegeven, dus er moet dan wel een nieuwe verdediger bijkomen.
pi_160198528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
Bruma gaat deze zomer een mooie transfer maken. Dat kan niet anders. Gelukkig blijft Moreno nog wel een jaartje heeft hij aangegeven, dus er moet dan wel een nieuwe verdediger bijkomen.
Tot wanneer heeft Bruma ook alweer bijgetekend?
pi_160198537
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Tot wanneer heeft Bruma ook alweer bijgetekend?
2018, dus deze zomer is dan het beste moment om een mooie transfersom te ontvangen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:35:23 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160198546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Maar beweren dat het voor dit cl succes een grote dore vlakte was is ook weer het andere uiterste. :')
Klopt. Feyenoord heeft vorig seizoen een paar aardige resultaten geboekt. Maar al met al is dit toch waar het om draait.
pi_160198562
quote:

[..]

Laat dat uit maar eens zien dan. PSV wint uit bijna nooit tegen goeie tegenstanders
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:37:35 #104
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160198606
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klopt. Feyenoord heeft vorig seizoen een paar aardige resultaten geboekt. Maar al met al is dit toch waar het om draait.
Ik heb genoten hoor gisteren, ik zeg het nog maar een keer bedankt voor een leuk voetbalavondje. _O_ Op sommige momenten waren jullie gewoon sterker dan Atletico. Jammer van die rode kaart anders had nog wel kunnen gaan spoken. Spreekwoordelijke petje af.
pi_160198663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Laat dat uit maar eens zien dan. PSV wint uit bijna nooit tegen goeie tegenstanders
:') wat is dat nou voor drogredenering
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:40:44 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160198683
quote:

[..]

In Europees voetbal hoef je je uitwedstrijden niet te winnen. Ook in Madrid niet.
pi_160198736
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In Europees voetbal hoef je je uitwedstrijden niet te winnen. Ook in Madrid niet.
Nope idd, een 1-1 is genoeg om door te gaan
pi_160198855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

:') wat is dat nou voor drogredenering
Als je het elke tegenstander lastig kan maken wil ik dat wel eens zien. De Duitse nummer 8 thuis verslaan of het slechtste United ooit is leuk, maar niet bijzonder.
pi_160198860
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoe groot schat jij de kans dat PSV de komende jaren definitief de nummer 1-club van Nederland wordt Badder? Dus vrijwel elk jaar de titel pakken en regelmatig overwinteren?
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:52:18 #110
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160199009
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:47 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hoe groot schat jij de kans dat PSV de komende jaren definitief de nummer 1-club van Nederland wordt Badder? Dus vrijwel elk jaar de titel pakken en regelmatig overwinteren?
Zit je nog niet diep genoeg ofzo? Kwijl loopt nog net niet van m'n beeldscherm af. _O-
pi_160199010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nope idd, een 1-1 is genoeg om door te gaan
Gewoon dit herhalen

pi_160199024
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Goedzo. Beginnen over het uiterlijk van een voetballer is natuurlijk wel erg treurig.
Maar wel allemaal lopen piepen over de janksmoel van Cilgod.

Daarnaast is niet raar om te zeggen dat Bruma gewoon ongelofelijke dikke joekel van een neus heeft.
pi_160199028
quote:

[..]

kennelijk elke ploeg ook. _O-

Ze hadden bijzondere matige clubs in de poule die nog niet eens de subtop zijn van Europa momenteel. Badder overdrijft vaak, moet je niet te serieus nemen.
pi_160199034
quote:
Wat een kutgoal was dit :') Wel prachtig commentaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 11:54:00 ]
  Forum Admin donderdag 25 februari 2016 @ 11:53:39 #115
35723 crew  GGMM
pi_160199046
Badderharing _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160199048
quote:

[..]

Klein.

Ook PSV is een kleine club in Europees verband. Gaan gewoon elk jaar leeg gekocht worden en de structuur is lastig aan te brengen.
Groot fan van User Wotte
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:53:54 #117
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160199055
quote:

[..]

Klein. En dat moet je voor het Nederlands voetbal ook helemaal niet willen.

Zoals ik al zo vaak heb gezegd, liever 1x in de 5 jaar kampioen in een stevige competitie met meerdere topclubs, dan om het jaar of elk jaar in de huidige misère.
pi_160199060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:53 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Wat een kutgoal was dit :') Wel prachtig commentaar van Jack.
Een bal die totaal verkeerd wordt geraakt, een keeper die zijn been net optilt als de bal in zijn buurt komt die vervolgens erg langzaam het doel in rolt. Genieten.
pi_160199088
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ze hadden bijzondere matige clubs in de poule die nog niet eens de subtop zijn van Europa momenteel. Badder overdrijft vaak, moet je niet te serieus nemen.
Badder heeft een beetje een calimero complexje
pi_160199116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:54 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Een bal die totaal verkeerd wordt geraakt, een keeper die zijn been net optilt als de bal in zijn buurt komt die vervolgens erg langzaam het doel in rolt. Genieten.
Dat was dan ook wel het hoogtepunt van die campagne van 1988, verder scoorde PSV in de knock-outfase volgens mij nauwelijks een doelpunt haha.
pi_160199182
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Klein.

Ook PSV is een kleine club in Europees verband. Gaan gewoon elk jaar leeg gekocht worden en de structuur is lastig aan te brengen.
Vrees er ook voor, maar op dit moment zitten daar de juiste mensen op de juiste plaats. Het zou natuurlijk leuk zijn als ze in Amsterdam ook weer eens fatsoenlijk beleid gaan voeren. Ben behoorlijk pissig over de manier waarop Ajax het de afgelopen 5 jaar heeft laten liggen.

Feyenoord natuurlijk ook, maar dat speelt al 14 jaar.
pi_160199202
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klein. En dat moet je voor het Nederlands voetbal ook helemaal niet willen.

Zoals ik al zo vaak heb gezegd, liever 1x in de 5 jaar kampioen in een stevige competitie met meerdere topclubs, dan om het jaar of elk jaar in de huidige misère.
Ja dan moeten er wel meerdere topclubs komen. Op dit moment steekt PSV er met kop en schouders bovenuit.
pi_160199277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Vrees er ook voor, maar op dit moment zitten daar de juiste mensen op de juiste plaats. Het zou natuurlijk leuk zijn als ze in Amsterdam ook weer eens fatsoenlijk beleid gaan voeren. Ben behoorlijk pissig over de manier waarop Ajax het de afgelopen 5 jaar heeft laten liggen.

Feyenoord natuurlijk ook, maar dat speelt al 14 jaar.
Ajax had echt de kans om met een fatsoenlijke jeugdopleiding en de begroting de dominerende club van Nederland te worden. Helaas hebben de beleidsbepalers hier in gefaald en dat is ze best kwalijk te nemen.
Groot fan van User Wotte
  donderdag 25 februari 2016 @ 12:04:52 #124
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160199333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja dan moeten er wel meerdere topclubs komen. Op dit moment steekt PSV er met kop en schouders bovenuit.
Dat is onzin. Ajax staat maar een punt onder PSV. Dat PSV nu Europees resultaten boekt en Ajax niet is een samenloop van omstandigheden die ook niet helemaal te verklaren is.

Ik denk wel dat met beter beleid bij Ajax en Feyenoord (en wat subtoppers) je elkaar naar grotere hoogte kunt stuwen. Als er structureel een club uit Nederland overwinterd, komen spelers als Guardado, Moreno en de Jong ook makkelijker naar Nederland. Of blijven talenten langer.

Daar word je natuurlijk geen Europese topclub mee, maar het wordt wel een stuk leuker allemaal.
pi_160199342
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ajax had echt de kans om met een fatsoenlijke jeugdopleiding en de begroting de dominerende club van Nederland te worden. Helaas hebben de beleidsbepalers hier in gefaald en dat is ze best kwalijk te nemen.
Het was voor het Nederlandse voetbal gewoon het beste geweest als Ajax de afgelopen jaar een flinke voorsprong had genomen inderdaad. Maar goed, dat is niet gebeurd. Het is (met 120 miljoen op de bank) nog niet te laat, maar er moeten deze zomer wel dingen veranderd worden.

Ik denk zelfs dat het voor Ajax het beste is als ze geen kampioen worden.
pi_160199383
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is onzin. Ajax staat maar een punt onder PSV. Dat PSV nu Europees resultaten boekt en Ajax niet is een samenloop van omstandigheden die ook niet helemaal te verklaren is.
Scorebordjournalistiek. Je hebt zelf meermalen aangegeven dat de PSV-selectie op bijna alle posities beter is. (waar ik het mee eens ben)

quote:
Ik denk wel dat met beter beleid bij Ajax en Feyenoord (en wat subtoppers) je elkaar naar grotere hoogte kunt stuwen. Als er structureel een club uit Nederland overwinterd, komen spelers als Guardado, Moreno en de Jong ook makkelijker naar Nederland. Of blijven talenten langer.

Daar word je natuurlijk geen Europese topclub mee, maar het wordt wel een stuk leuker allemaal.
Dat denk ik ook.
pi_160199458
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het was voor het Nederlandse voetbal gewoon het beste geweest als Ajax de afgelopen jaar een flinke voorsprong had genomen inderdaad. Maar goed, dat is niet gebeurd. Het is (met 120 miljoen op de bank) nog niet te laat, maar er moeten deze zomer wel dingen veranderd worden.

Ik denk zelfs dat het voor Ajax het beste is als ze geen kampioen worden.
Voor het Nederlands voetbal is het veel beter als Ajax kampioen gaat worden. Ik zie Ajax niet in de CL komen en PSV heeft bewezen om wel een uitslag neer te kunnen zetten in de CL of VCL. Of Ajax in de EL of de CL zit maakt geen reet uit want ze pakken toch geen punten.
Groot fan van User Wotte
pi_160199506
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het heeft alles met de tactiek van PSV te maken. Het spel wat Ajax wilt spelen of nu speelt daarmee ga je nu en over tien jaar geen potten breken in Europa. Je komt gewoon kwaliteit te kort voor dat systeem. Het zou fijn zijn als Ajax net als PSV niet spelers verkracht op plekken waar ze niet thuis horen maar gewoon het meest uit de selectie probeert te halen.
Groot fan van User Wotte
pi_160199511
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Voor het Nederlands voetbal is het veel beter als Ajax kampioen gaat worden. Ik zie Ajax niet in de CL komen en PSV heeft bewezen om wel een uitslag neer te kunnen zetten in de CL of VCL. Of Ajax in de EL of de CL zit maakt geen reet uit want ze pakken toch geen punten.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar zit ook wel wat in. Net als dat het in 2010 voor het Nederlandse voetbal goed was dat Twente kampioen werd omdat Ajax zich zo kon plaatsen voor de CL?
pi_160199565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:12 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken, maar zit ook wel wat in. Net als dat het in 2010 voor het Nederlandse voetbal goed was dat Twente kampioen werd omdat Ajax zich zo kon plaatsen voor de CL?
Ja, het zijn toch extra punten die je pakt met een groepsfase in de CL. De kans is net zo groot dat Ajax overwintert in de CL dan in de EL.

2 teams die een beetje presteren in de groepsfase van de Champions League zou de aantrekkingskracht van de gehele competitie vergroten en zou op langere termijn de kwaliteit ook gaan verhogen.
Groot fan van User Wotte
  donderdag 25 februari 2016 @ 12:15:10 #131
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160199583
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:06 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek. Je hebt zelf meermalen aangegeven dat de PSV-selectie op bijna alle posities beter is. (waar ik het mee eens ben)

[..]

Dat denk ik ook.
We hebben gisteren gezien dat op (vrijwel) elke positie een betere speler hebben, geen garantie is voor een eenvoudige overwinning.

PSV heeft een historie (en dan heb ik het dit keer niet specifiek over de periode Strootman/Toivonen) van goede selecties die het lieten liggen op mentaal gebied of qua teamspel.

Ajax heeft PSV in de historie vaak afgetroefd vanwege beter samenspel, terwijl PSV de betere selectie had.

Ik vind daarbij wel dat Cocu op dat vlak één van de beste trainers is die PSV in de laatste decennia heeft gehad. Hij doet wat dat betreft niet onder voor Hiddink, Cocu weet dit jaar zelfs attractief te spelen met directe passing. En weet zoals gisteren ook hoe je met minder risico de boel wat meer dicht kunt houden.
pi_160199681
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja, het zijn toch extra punten die je pakt met een groepsfase in de CL. De kans is net zo groot dat Ajax overwintert in de CL dan in de EL.

2 teams die een beetje presteren in de groepsfase van de Champions League zou de aantrekkingskracht van de gehele competitie vergroten en zou op langere termijn de kwaliteit ook gaan verhogen.
Zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Als PSV dit jaar geen kampioen wordt, vrees ik namelijk dat de selectie ook weer geheel uit elkaar valt. De selectie van Ajax is al niet veel, dus die kan ook niet uit elkaar vallen ;)
pi_160199716
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

We hebben gisteren gezien dat op (vrijwel) elke positie een betere speler hebben, geen garantie is voor een eenvoudige overwinning.

PSV heeft een historie (en dan heb ik het dit keer niet specifiek over de periode Strootman/Toivonen) van goede selecties die het lieten liggen op mentaal gebied of qua teamspel.

Ajax heeft PSV in de historie vaak afgetroefd vanwege beter samenspel, terwijl PSV de betere selectie had.
Ook vaak genoeg andersom.

quote:
Ik vind daarbij wel dat Cocu op dat vlak één van de beste trainers is die PSV in de laatste decennia heeft gehad. Cocu weet dit jaar zelfs attractief te spelen met directe passing. En weet zoals gisteren ook hoe je met minder risico de boel wat meer dicht kunt houden.
Helemaal mee eens, goede kalme uitstraling ook. Je krijgt meteen respect voor zo' man.
pi_160199764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:19 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Als PSV dit jaar geen kampioen wordt, vrees ik namelijk dat de selectie ook weer geheel uit elkaar valt. De selectie van Ajax is al niet veel, dus die kan ook niet uit elkaar vallen ;)
Het is gewoon een brok aan ervaring (dat is ook een kwaliteit) wat de selectie van Ajax mist. PSV heeft echt een groot voordeel dat hun wel toegang hebben tot dat soort spelers. (Zuid-Amerika)

Ajax mist dat gewoon en de enige spelers die dat zouden kunnen toevoegen die eventueel wel bij Ajax zouden willen komen zijn financieel onhoudbaar door het salarisplafond.
Groot fan van User Wotte
pi_160199864
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Het is gewoon een brok aan ervaring (dat is ook een kwaliteit) wat de selectie van Ajax mist. PSV heeft echt een groot voordeel dat hun wel toegang hebben tot dat soort spelers. (Zuid-Amerika)
Kom op, Ajax is met al die gewonnen prijzen en records nog steeds één van de grootste clubs op aarde. (top 5 volgens mij) Tot 10 jaar geleden had het fans over de hele wereld, maar dat begint nu ook langzaam af te brokkelen. Als het grote Ajax al geen spelers meer zoals PSV kan halen, dan is het wel heel treurig.

Maar goed, misschien te romantisch gedacht.

quote:
Ajax mist dat gewoon en de enige spelers die dat zouden kunnen toevoegen die eventueel wel bij Ajax zouden willen komen zijn financieel onhoudbaar door het salarisplafond.
Dan doe je dat salarisplafond omhoog of verzin je net als PSV wat slimme constructies.
pi_160199892
quote:

Kort van geheugen. 2003 en 2004, kwartfinale/halve finale voor respectievelijk Ajax en PSV, beide onterecht en onder dubieuze omstandigheden verloren (scheidsrechter die te laat affloot, onderschatting van eigen kunnen en/of overschatting van de tegenstander in de eerste wedstrijd). Beide ploegen waren uitstekend, kijk maar eens terug naar wie er speelden voor wie het niet (meer) weet. Dat waren sterke selecties!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160199911
Wat betreft het geld, de begroting en salarissen en zo: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)me-schulden-te-maken
#NoDAPL
pi_160199948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Kort van geheugen. 2003 en 2005, kwartfinale/halve finale voor respectievelijk Ajax en PSV, beide onterecht en onder dubieuze omstandigheden verloren (scheidsrechter die te laat affloot, onderschatting van eigen kunnen en/of overschatting van de tegenstander in de eerste wedstrijd). Beide ploegen waren uitstekend, kijk maar eens terug naar wie er speelden voor wie het niet (meer) weet. Dat waren sterke selecties!
Dat is natuurlijk nog steeds 11 jaar geleden. Een lange tijd. Lang genoeg om voor een flinke mediahype te zorgen.
pi_160199983
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Kom op, Ajax is met al die gewonnen prijzen en records nog steeds één van de grootste clubs op aarde. (top 5 volgens mij) Tot 10 jaar geleden had het fans over de hele wereld, maar dat begint nu ook langzaam af te brokkelen. Als het grote Ajax al geen spelers meer zoals PSV kan halen, dan is het wel heel treurig.

[..]

Dan doe je dat salarisplafond omhoog of verzin je net als PSV wat slimme constructies.
Ik denk dat zeker te romantisch gedacht is. De commerciële bedrijven van gekke Sjeiks nemen het voetbal en de aandacht van het voetbal gewoon over.

PSV is gewoon een grotere naam puur door ervaringen van spelers in het recente verleden. Ajax is in het voordeel in Noord-Europa alleen daar komt weinig ervaring vandaan.
Groot fan van User Wotte
pi_160200013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

[..]

ajax staat op nummer 9, PSV op 29 (toevallig boven Atletico madrid, nummer 30)
pi_160200068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

ajax staat op nummer 9, PSV op 29 (toevallig boven Atletico madrid, nummer 30)
Nummer 6. ;)

http://www.totalsportek.c(...)e-titles-in-history/
pi_160200113
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik denk dat zeker te romantisch gedacht is. De commerciële bedrijven van gekke Sjeiks nemen het voetbal en de aandacht van het voetbal gewoon over.

PSV is gewoon een grotere naam puur door ervaringen van spelers in het recente verleden. Ajax is in het voordeel in Noord-Europa alleen daar komt weinig ervaring vandaan.
Klopt allemaal wel, maar ook bij Ajax moet er gewoon doorgepakt worden. Stadion bijvoorbeeld zo snel mogelijk uitbreiden, want ook in Amsterdam zijn ze daar alweer 10 jaar over aan het lullen:

http://www.ajaxshowtime.c(...)ion-naar-70-000.html

Ik hoop dat ze het in Eindhoven en Rotterdam ook zo snel mogelijk doen.
pi_160200114
quote:
Het ligt er dus maar gewoon aan welke ranking je pakt :)

http://www.clubworldrankings.com/100.htm
pi_160200167
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:36 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het ligt er dus maar gewoon aan welke ranking je pakt :)

http://www.clubworldrankings.com/100.htm
Het lijkt me dat je Champions League-zeges het hoogst mag aanslaan. Dit is een puntenranking.
pi_160200200
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:38 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je Champions League-zeges het hoogst mag aanslaan. Dit is een puntenranking.
Dan nog slaat die lijst nergens op, voor Feyenoord is het in die lijst langer geleden dat ze een prijs wonnen en nog staan ze boven PSV
pi_160201686
quote:

[..]

Precies dit.
pi_160201990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Kort van geheugen. 2003 en 2004, kwartfinale/halve finale voor respectievelijk Ajax en PSV, beide onterecht en onder dubieuze omstandigheden verloren (scheidsrechter die te laat affloot, onderschatting van eigen kunnen en/of overschatting van de tegenstander in de eerste wedstrijd). Beide ploegen waren uitstekend, kijk maar eens terug naar wie er speelden voor wie het niet (meer) weet. Dat waren sterke selecties!
Je vergeet AZ ook nog.
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:05:23 #148
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160202504
quote:

[..]

Hoogst onaardige post natuurlijk, maar moest wel lachen om "kleibint" :').
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_160202631
Contract van Laursen is verlengd tot en met 2020 omdat hij onlangs 18 jaar oud is geworden. Oude contract liep tot medio 2018.
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:10:18 #150
12172 Rabieluh
pi_160202644
Tegen ADO verwacht ik 3 - 0 winst, minimaal. Mits Willems en de Jong spelen, anders wordt 't niet meer dan 2 - 0.
pi_160202679
Wat levert een gelijkspel qua punten op in de 1/8 finale van de CL? Voor het Nederlands voetbal zeg maar.
pi_160202682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef Rabieluh het volgende:
Tegen ADO verwacht ik 3 - 0 winst, minimaal. Mits Willems en de Jong spelen, anders wordt 't niet meer dan 2 - 0.
Hopelijk ook een basisplaats voor Lestienne. Ben benieuwd hoe die linkerkant (Willems + Lestienne) uitpakt. Hebben nog niet eerder samen gespeeld, maar iig heerlijk voor De Jong al die voorzetten.
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:15:37 #153
242666 BeamofLight
pi_160202789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hopelijk ook een basisplaats voor Lestienne. Ben benieuwd hoe die linkerkant (Willems + Lestienne) uitpakt. Hebben nog niet eerder samen gespeeld, maar iig heerlijk voor De Jong al die voorzetten.
is een gouden combinatie. Lesbienne verdedigt wel zo gruwelijk veel mee dat Willems steeds naar kan en kan gaan slingeren.
pi_160202913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Je vergeet AZ ook nog.
Dat was slechts de UEFA-cup, de prestaties waren ook niet vergelijkbaar qua tegenstanders die verslagen moesten worden.
#NoDAPL
pi_160202963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat was slechts de UEFA-cup, de prestaties waren ook niet vergelijkbaar qua tegenstanders die verslagen moesten worden.
Newcastle United en Villarreal ware ook gewoon tegenstanders van formaat, dus je lult. Villarreal werd dat jaar gewoon derde in Primera Division.
pi_160203050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef Bolasie het volgende:
Wat levert een gelijkspel qua punten op in de 1/8 finale van de CL? Voor het Nederlands voetbal zeg maar.
Wat doet het er toe? :)
Serieus, heel die ranking zal mij worst wezen. Ja, het bepaalt hoeveel ploegen je mag afvaardigen maar het systeem is dusdanig dat je gemiddeld meer punten pakt naarmate je minder ploegen mag afvaardigen dus het maakt vrij weinig uit. Als Nederland zou afzakken naar onder die grens dan pakt het snel weer voldoende punten zodat het weer boven de grens komt en zolang je boven die grens staat voel je de hete adem in je nek van de landen die net onder die grens staan die het voordeel hebben dat ze gemiddeld meer punten kunnen pakken doordat ze minder ploegen afvaardigen.
Voor wie het niet volgt: waarmee pakken we gemiddeld meer punten, als PSV, Ajax en de nummer 3 uitkomen of als er nog 2 Nederlandse clubs uitkomen.
Voor wie het puntensysteem niet kent, ze tellen het aantal punten op (3 voor winst, 1 voor gelijkspel) en delen het door het aantal ploegen, dat geeft het gemiddelde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_160203097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Newcastle United en Villarreal ware ook gewoon tegenstanders van formaat, dus je lult.
Niet vergelijkbaar met waar Ajax en PSV tegen speelden, dus jij lult. Europese top vs. Europese subtop.
Zullen we het een beetje vriendelijk houden?
#NoDAPL
pi_160203147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

is een gouden combinatie. Lesbienne verdedigt wel zo gruwelijk veel mee dat Willems steeds naar kan en kan gaan slingeren.
Ja, hij is het nuttigst als opkomende back die defensief wordt ondersteund wanneer hij een gaatje laat vallen.
#NoDAPL
pi_160203148
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat doet het er toe? :)
Serieus, heel die ranking zal mij worst wezen. Ja, het bepaalt hoeveel ploegen je mag afvaardigen maar het systeem is dusdanig dat je gemiddeld meer punten pakt naarmate je minder ploegen mag afvaardigen dus het maakt vrij weinig uit. Als Nederland zou afzakken naar onder die grens dan pakt het snel weer voldoende punten zodat het weer boven de grens komt en zolang je boven die grens staat voel je de hete adem in je nek van de landen die net onder die grens staan die het voordeel hebben dat ze gemiddeld meer punten kunnen pakken doordat ze minder ploegen afvaardigen.
Voor wie het niet volgt: waarmee pakken we gemiddeld meer punten, als PSV, Ajax en de nummer 3 uitkomen of als er nog 2 Nederlandse clubs uitkomen.
Voor wie het puntensysteem niet kent, ze tellen het aantal punten op (3 voor winst, 1 voor gelijkspel) en delen het door het aantal ploegen, dat geeft het gemiddelde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Ajax en Feyenoord doen het zo goed dat we snel gaan klimmen.
pi_160203179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet vergelijkbaar met waar Ajax en PSV tegen speelden, dus jij lult.
Villarreal werd dat jaar derde in Primera Division, AC Milan tweede in Serie A. Het jaar erop haalden ze (Villarrreal) halve finale CL. Dus het uitschakelen van Villarreal sla ik net zo hoog aan.
pi_160203184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee, maar als Ajax al een drama is moet je nagaan hoe erg het met de rest is gesteld die nog heel wat minder punten hebben gepakt. ;)
Feyenoord heeft er nu weinig mee te maken, die staan niet eens derde en het lijkt er niet op dat ze als derde zullen eindigen dit seizoen.
Je pakt meer punten met je beste 3 ploegen dan met je beste 5 ploegen, je pakt meer punten met je nummer 2 in de Europa League (of hoe dat tegenwoordig ook heet, ook die naam verandert steeds maar weer) dan in de CL.
Simple as that.
#NoDAPL
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:27:54 #162
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_160203185

Complimentje voor Zoet en Bruma.
pi_160203189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Beste voor Nederland is gewoon hooguit 4 ploegen in Europa. die 5e en 6e ploeg verneuken alleen het resultaat maar.
Zonder wrijving geen glans
pi_160203209
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, maar als Ajax al een drama is moet je nagaan hoe erg het met de rest is gesteld die nog heel wat minder punten hebben gepakt. ;)
Feyenoord heeft er nu weinig mee te maken, die staan niet eens derde en het lijkt er niet op dat ze als derde zullen eindigen dit seizoen.
Nou AZ en Groningen dan. Als PSV niks meer pakt staat NL straks 30e
pi_160203226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Beste voor Nederland is gewoon hooguit 4 ploegen in Europa. die 5e en 6e ploeg verneuken alleen het resultaat maar.
Beste is niet meer meedoen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:29:43 #166
242666 BeamofLight
pi_160203240
lool dat team of the week! Ja daar sta je dan tussen. Nice.
pi_160203255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef BeamofLight het volgende:
Toch drie Nederlanders in het team van de week. Voor wat het waard is.
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:31:52 #168
12172 Rabieluh
pi_160203297
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef BeamofLight het volgende:
2e keer dat Bruma erin staat.
pi_160203303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zoals ik al zei (dat is allicht niet gelezen aangezien hier 100 reacties per minuut worden geplaatst), het gaat niet alleen daarom, het gaat er ook om dat dezelfde club meer punten pakt op 1 niveau lager (Europa League) dan in de CL. Het is niet zo'n ramp als we eens een keertje onder die grens zouden zakken, zolang dat niet het gevolg is van een al te sterk gedaald niveau. Je komt dan snel genoeg terug boven die grens. :)
Andersom zal het voor het land wat net boven die grens is gekomen erg lastig zijn om erboven te blijven, ineens moet die met een groter aantal ploegen en misschien wel een ploeg op een niveau hoger (CL) gemiddeld net zo veel punten zien te pakken als de andere landen die boven die grens staan.
Het verbaast me al heel erg lang dat mensen zich daar zo druk om maken.
#NoDAPL
pi_160203339
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nou AZ en Groningen dan. Als PSV niks meer pakt staat NL straks 30e
Dat boeit niet, de beste 3, wie het ook zijn. De ranking is eerlijk. De 3 teams die bovenaan staan zijn doorgaans de sterkste teams.
#NoDAPL
pi_160203368
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]

LOL
Goed gedaan van hen! ^O^
#NoDAPL
pi_160203381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zoals ik al zei (dat is allicht niet gelezen aangezien hier 100 reacties per minuut worden geplaatst), het gaat niet alleen daarom, het gaat er ook om dat dezelfde club meer punten pakt op 1 niveau lager (Europa League) dan in de CL. Het is niet zo'n ramp als we eens een keertje onder die grens zouden zakken, zolang dat niet het gevolg is van een al te sterk gedaald niveau. Je komt dan snel genoeg terug boven die grens. :)
Andersom zal het voor het land wat net boven die grens is gekomen erg lastig zijn om erboven te blijven, ineens moet die met een groter aantal ploegen en misschien wel een ploeg op een niveau hoger (CL) gemiddeld net zo veel punten zien te pakken als de andere landen die boven die grens staan.
Het verbaast me al heel erg lang dat mensen zich daar zo druk om maken.
Je neemt mijn opmerking iets te serieus. :)
pi_160203383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Villarreal werd dat jaar derde in Primera Division, AC Milan tweede in Serie A. Het jaar erop haalden ze (Villarrreal) halve finale CL. Dus het uitschakelen van Villarreal sla ik net zo hoog aan.
Fair enough, Villareal was een sterke tegenstander maar alles bij elkaar gezien...
#NoDAPL
pi_160203436
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Je neemt mijn opmerking iets te serieus. :)
Het is wel waar, de mindere ploegen die je voetbalcompetitie afvaardigt zijn een blok aan het been van de betere ploegen, ze drukken het gemiddelde sterk naar beneden. :)
#NoDAPL
pi_160203491
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is wel waar, de mindere ploegen die je voetbalcompetitie afvaardigt zijn een blok aan het been van de betere ploegen, ze drukken het gemiddelde sterk naar beneden. :)
Daar heeft elk land last van Hans
pi_160203530
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Badder heeft een beetje een calimero complexje
Dit. Desalniettemin doen ze het leuk, maar moeten niet geen overdrijven.
pi_160203540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Daar heeft elk land last van Hans
Ook naar jou het voorstel om het beschaafd te houden. Apengedrag is er al genoeg in het voetbalstadion bij de hooligans, dat hoeven we hier niet te accepteren.
Niet elk land heeft zo'n arme clubs onder de top-2. In sommige landen kunnen ze er wat meer geld tegenaan gooien dan in het kleine Nederland.
#NoDAPL
pi_160203724
quote:
[ afbeelding ]

Netjes!
  donderdag 25 februari 2016 @ 15:00:52 #179
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160203988
quote:
[ afbeelding ]

Geweldig voor Messi, Robben en Iniesta dat ze op een keeper als Zoet kunnen vertrouwen in dit elftal. Dat speelt toch een stuk prettiger als wanneer er één of andere koekenbakker achter je staat.
pi_160204078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ook naar jou het voorstel om het beschaafd te houden. Apengedrag is er al genoeg in het voetbalstadion bij de hooligans, dat hoeven we hier niet te accepteren.
Pak hem aan!
pi_160204114
Bruma gaat echt voor heel veel weg na dit seizoen, die gast heeft al 2 keer in het elftal v/d week gestaan naast een robben en een messi.
pi_160204322
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Gutanoth het volgende:
Bruma gaat echt voor heel veel weg na dit seizoen, die gast heeft al 2 keer in het elftal v/d week gestaan naast een robben en een messi.
Staat over een paar jaar naast Varane bij Real Madrid.
pi_160204444
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:15 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Staat over een paar jaar naast Varane bij Real Madrid.
Chelsea en Leicester zullen er spijt van hebben dat ze deze hebben laten lopen
pi_160204527
Wie is Thiago Silva als je Bruma hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 februari 2016 @ 15:28:17 #185
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160204605
Tjah toch netjes dat Bruma zich zo heeft ontwikkeld de laatste maanden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_160204620
quote:
[ afbeelding ]

Ik neem dit lijstje al een poos niet meer serieus, ze hebben er regelmatig David Luiz in opgenomen. Niettemin, mooi voor Bruma en Zoet.
BFF met GGMM
pi_160204802
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik ga toch liever voor de 1-8 van Lans
Nogal onrealistisch mijn inziens
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 25 februari 2016 @ 15:43:49 #188
79837 Lemming22
pi_160204923
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik neem dit lijstje al een poos niet meer serieus, ze hebben er regelmatig David Luiz in opgenomen. Niettemin, mooi voor Bruma en Zoet.
Tsja, het is inderdaad een leukigheidje. Maar toch mooi om te zien dat hun goede prestaties opgevallen zijn.
pi_160205244
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

:').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U MAD?
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:07:53 #190
342627 tja77
pi_160205409
quote:
[ afbeelding ]

Lekkere rechterkant.
pi_160205584
quote:
[ afbeelding ]

Dit zegt toch wel wat. _O_ _O_
pi_160205643
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef Bolasie het volgende:
Daar ben ik ook nog steeds wel benieuwd naar. (Na de uitgebreide analyse over de Nederlandse clubs)
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:45:34 #193
12172 Rabieluh
pi_160206134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog steeds wel benieuwd naar. (Na de uitgebreide analyse over de Nederlandse clubs)
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficient#Club_coefficient

Draw in group stage or subsequent round 1
pi_160206600
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:45 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficient#Club_coefficient

Draw in group stage or subsequent round 1
Vind het sowieso vreemd dat je voor EL-wedstrijden dus evenveel punten krijgt als CL-wedstrijden. In die zin kun je dan nog beter een keer doorstomen naar de halve finale EL.
pi_160206708
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 07:57 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Beetje onzin. Cil is gewoon stabiel, doet zijn ding en maakt geen fouten. Zoet speelde goed, om nou direct te zeggen dat hij beter is gaat mij wat ver.

Daarbij is Vermeer ook in prima vorm en ik denk dat Blind nog eerder voor hem kiest.
Cillessen speelt helemaal niet zo stabiel en is vrij onzeker met zijn penalty's en vreemd gedrag.
Algemene Voorwaarden
pi_160206877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:03 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Vind het sowieso vreemd dat je voor EL-wedstrijden dus evenveel punten krijgt als CL-wedstrijden. In die zin kun je dan nog beter een keer doorstomen naar de halve finale EL.
psv kan ook beter gewoon 3e?) ofzo worden. Halen ze een shitload aan punten binnen als ze dan even alles winnen
pi_160206945
Zoet keepte inderdaad prima, als hij zo door blijft gaan komt hij in de buurt van Cilgod.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160207114
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n dikke onzin. Na de loting had psv nog een van de moeilijkste poules en zouden ze wel even kansloos laatste worden. Vervolgens worden ze 2e en dan kunnen de tegenstanders er opeens niks meer van. Tegen Atletico gewoon een heel goed resultaat neergezet met nog 'alle' kans in de return. Maar 'laat het dan maar even zien'. Stel ze gaan door naar de kwartfinale dan zal Atletico er wel weer met de pet naar gegooid hebben.
Vergeet niet dat dit nog geen jaar geleden onmogelijk leek. psv heeft gewoon een topprestatie neergezet, zeker voor NL'se begrippen. Kritisch op het spel zijn mag altijd en zeg lekker wat je wil verder, maar dat eeuwige gebagatelliseer van deze prestatie is zo vermoeiend. 'Laat het uit maar eens zien'. Echt.. what the fuck kerel... Wat een dooddoeners. Wees gewoon 'blij' dat er nog een sprankje hoop is voor het NL'se voetbal. Als Ajax nou volgend jaar dit voorbeeld volgt is het helemaal mooi. Zo kansloos ben je Europees blijkbaar niet, als je maar gewoon je stinkende best doet. Matige, goede of tegenstanders hopeloos uit vorm.. Who gives a fuck. Doorstomen en punten halen, daar moeten wij als Nederlandse voetballers gewoon op hopen. Dikke punt.
pi_160207159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:17 schreef Abed het volgende:
Zoet keepte inderdaad prima, als hij zo door blijft gaan komt hij in de buurt van Cilgod.
#cilhomo
U MAD?
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:31:00 #200
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160207234
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n dikke onzin. Na de loting had psv nog een van de moeilijkste poules en zouden ze wel even kansloos laatste worden. Vervolgens worden ze 2e en dan kunnen de tegenstanders er opeens niks meer van. Tegen Atletico gewoon een heel goed resultaat neergezet met nog 'alle' kans in de return. Maar 'laat het dan maar even zien'. Stel ze gaan door naar de kwartfinale dan zal Atletico er wel weer met de pet naar gegooid hebben.
Vergeet niet dat dit nog geen jaar geleden onmogelijk leek. psv heeft gewoon een topprestatie neergezet, zeker voor NL'se begrippen. Kritisch op het spel zijn mag altijd en zeg lekker wat je wil verder, maar dat eeuwige gebagatelliseer van deze prestatie is zo vermoeiend. 'Laat het uit maar eens zien'. Echt.. what the fuck kerel... Wat een dooddoeners. Wees gewoon 'blij' dat er nog een sprankje hoop is voor het NL'se voetbal. Als Ajax nou volgend jaar dit voorbeeld volgt is het helemaal mooi. Zo kansloos ben je Europees blijkbaar niet, als je maar gewoon je stinkende best doet. Matige, goede of tegenstanders hopeloos uit vorm.. Who gives a fuck. Doorstomen en punten halen, daar moeten wij als Nederlandse voetballers gewoon op hopen. Dikke punt.
Ik geloof dat we het eens zijn.
pi_160207350
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik geloof dat we het eens zijn.
Het moet allemaal niet gekker worden
pi_160207783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Gutanoth het volgende:
Eerst maar eens afwachten hoe Bruma (en de rest van het elftal) zich zaterdag houden. Het zou niet de eerste keer zijn dit seizoen dat na een prima wedstrijd in de CL je je 4 dagen later op de tribune zit af te vragen of dit nou écht het zelfde elftal is wat je een paar dagen eerder gezien hebt. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_160207915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eerst maar eens afwachten hoe Bruma (en de rest van het elftal) zich zaterdag houden. Het zou niet de eerste keer zijn dit seizoen dat na een prima wedstrijd in de CL je je 4 dagen later op de tribune zit af te vragen of dit nou écht het zelfde elftal is wat je een paar dagen eerder gezien hebt. :P
:D Heerlijk als jij altijd weer even binnen komt glijden om iedereen van hun roze wolk af te trappen ;)

10-0 ;)
pi_160208066
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Volledig eens.
pi_160208276
Ondertussen wordt het ZDF helemaal afgemaakt omdat ze PSV-Atletico uitzonden. De op 1 na slechtsbekeken Champions League wedstrijd in Duitsland ooit.

_O-

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_160208409
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ondertussen wordt het ZDF helemaal afgemaakt omdat ze PSV-Atletico uitzonden. De op 1 na slechtsbekeken Champions League wedstrijd in Duitsland ooit.

_O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tsja ze konden beter Barca en Atletico omdraaien.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:18:37 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160208436
quote:

_O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Want zullen die Duitse voetbalfans zich voor de kop slaan als PSV de Champions League wint en zij een wedstrijd hebben gemist van deze legendarische Europese campagne.
  Redactie Sport donderdag 25 februari 2016 @ 18:21:14 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160208506
quote:

_O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wel terecht natuurlijk, was een vreselijk slechte wedstrijd en Kiev - City was een aansprekender affiche. Natuurlijk was dat ook niet veel en denk ik niet dat Kiev - City heel veel meel kijkers had getrokken maar toch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160208724
quote:

_O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is algemeen bekend dat Atletico Madrid weinig populair is in Duitsland. Zet PSV tegen Bayern, Wolfsburg of Gladbach en de kijkcijfers vliegen omhoog.
pi_160208884
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

:D Heerlijk als jij altijd weer even binnen komt glijden om iedereen van hun roze wolk af te trappen ;)

10-0 ;)
Iemand moet het doen :P .

Maar ik ben er ook echt serieus heel benieuwd naar, of ze het nu wél op kunnen brengen om er meteen weer te staan. Best belangrijk ivm eventueel kampioenschap en zo.

10-0 wordt het iig niet, 2-1 zeg ik :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_160208904
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wel terecht natuurlijk, was een vreselijk slechte wedstrijd en Kiev - City was een aansprekender affiche. Natuurlijk was dat ook niet veel en denk ik niet dat Kiev - City heel veel meel kijkers had getrokken maar toch.
Vrienden van me die toevallig in Duitsland zaten voor werk waren er niet rouwig om dat het uitgezonden werd. :P
pi_160209393
quote:
15s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat Atletico Madrid weinig populair is in Duitsland. Zet PSV tegen Bayern, Wolfsburg of Gladbach en de kijkcijfers vliegen omhoog.
Haal PSV weg en je hebt het al, dit zijn allemaal duitse clubs :P
  Redactie Sport donderdag 25 februari 2016 @ 19:11:08 #213
pi_160209545
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wauw dat had ik niet gezien. Bedankt voor deze verheldering!
pi_160209607
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Scherp man :{ _O-
pi_160210008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:07 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Cillessen speelt helemaal niet zo stabiel en is vrij onzeker met zijn penalty's en vreemd gedrag.
Inderdaad, de goals vliegen om zijn oren.
pi_160210341
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 00:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik zie deze nu pas.

Natuurlijk heb je als bedrijf of BVO in verschillende fases van je ontwikkeling ook directeuren met een bepaald profiel nodig. Net zo goed als dat je een trainer selecteert op basis van waar je spelersgroep staat of wat ze nodig hebben.

Eerlijk gezegd vind ik het van grenzeloos onbegrip getuigen voor de rol van een directeur als je dat niet snapt. Niet verwacht dat jij zo blind zou zijn voor zoiets voor de hand liggends.
Op basis van de fase in de ontwikkeling een directeur aanstellen met een profiel? :+

Volgens mij is het vrij simpel; de directeur van PSV moet zoals ieder andere directeur van een (top)club relaties leggen met het bedrijfsleven, financiële klappers maken, goede deals sluiten met satellietpartijen etc.

Sanders verpatste de grond onder het stadion voor de absolute hoofdprijs, realiseerde de deal met Freo en zorgde dat er warme contacten liepen in India, of all places.

Ik vind Toon een sympathieke vent, maar de zaken die Sanders uit zijn hoed toverde gaat zijn pet (nog) te boven. Het is dan ook niet super vreemd dat Sanders ook vrij snel weer weg was. Hij was vrij helder dat de uitdaging er voor hem wel weer af was.
Dit, dus.
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:20:05 #217
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160211278
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Op basis van de fase in de ontwikkeling een directeur aanstellen met een profiel? :+

Volgens mij is het vrij simpel; de directeur van PSV moet zoals ieder andere directeur van een (top)club relaties leggen met het bedrijfsleven, financiële klappers maken, goede deals sluiten met satellietpartijen etc.

Sanders verpatste de grond onder het stadion voor de absolute hoofdprijs, realiseerde de deal met Freo en zorgde dat er warme contacten liepen in India, of all places.

Ik vind Toon een sympathieke vent, maar de zaken die Sanders uit zijn hoed toverde gaat zijn pet (nog) te boven. Het is dan ook niet super vreemd dat Sanders ook vrij snel weer weg was. Hij was vrij helder dat de uitdaging er voor hem wel weer af was.
Sanders had in 2010 voor vier jaar getekend en heeft bij zijn afscheid (en een jaar daarvoor al) duidelijk aangegeven dat hij zijn klus als geklaard beschouwde. Er is nooit een intentie bij hem geweest om er een periode aan vast te plakken, omdat hij het als zijn klus zag om de club op een aantal vlakken goed neer te zetten.

Ik zal zijn werk nooit bagatelliseren. Zonder Sanders speelde PSV nu in de hoofdklasse. En hij heeft ook geweldige netwerken opgebouwd. Onmogelijk om daar laatdunkend over te doen. Maar Sanders wist hoe het zat en wie zijn opvolger moest worden en waarom.

quote:
"In die periode was ik de juiste man op de juiste plek, ik moest voor zwarte cijfers zorgen. Nu is er behoefte aan iemand die de club injecteert met een topsportmentaliteit. Daar was ik me als geen ander van bewust en ik was het dan ook die Toon voordroeg aan de raad van commissarissen. Veel waren het niet eens met de komst van Toon, maar Peter Swinkels (president-commissaris van de rvc, red.) gelukkig wel", aldus Sanders.
Tiny is het in ieder geval niet met je eens.
pi_160211399
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Duidelijk geen kaas gegeten van bedrijfskunde. Dat geeft niet, maar ter lering dan: Elke fase in de ontwikkeling van een organisatie vraagt doorgaans wat anders van het bestuur. Soms overlappend, maar in principe altijd een specifiek eigen karakter.
pi_160212166
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sanders had in 2010 voor vier jaar getekend en heeft bij zijn afscheid (en een jaar daarvoor al) duidelijk aangegeven dat hij zijn klus als geklaard beschouwde. Er is nooit een intentie bij hem geweest om er een periode aan vast te plakken, omdat hij het als zijn klus zag om de club op een aantal vlakken goed neer te zetten.

Ik zal zijn werk nooit bagatelliseren. Zonder Sanders speelde PSV nu in de hoofdklasse. En hij heeft ook geweldige netwerken opgebouwd. Onmogelijk om daar laatdunkend over te doen. Maar Sanders wist hoe het zat en wie zijn opvolger moest worden en waarom.

[..]

Tiny is het in ieder geval niet met je eens.
Dat is toch ook precies wat ik zeg? Hij had een uitdaging. Maakte de beste deals voor PSV en het zaakje was weer op de rails. Sanders lijkt mij niet de man die net als Toon iedere dag van die Eendracht maakt Macht-tweets eruit gooide. Wat dat betreft is de stille man op de achtergrond beetje bij beetje zichzelf aan het laten zien. Maar dan ga ik even terug naar mijn eerste reactie: Ik heb dan toch een veel hogere pet op van Sanders. En kaas gegeten hebben van bedrijfskunde en dergelijke neem ik wel met een korrel zout. Voetballerij is toch wel een wereldje op zich.
Dit, dus.
pi_160212246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ben jij wel een PSV supporter?
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:12:46 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160213197
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is toch ook precies wat ik zeg? Hij had een uitdaging. Maakte de beste deals voor PSV en het zaakje was weer op de rails. Sanders lijkt mij niet de man die net als Toon iedere dag van die Eendracht maakt Macht-tweets eruit gooide. Wat dat betreft is de stille man op de achtergrond beetje bij beetje zichzelf aan het laten zien. Maar dan ga ik even terug naar mijn eerste reactie: Ik heb dan toch een veel hogere pet op van Sanders. En kaas gegeten hebben van bedrijfskunde en dergelijke neem ik wel met een korrel zout. Voetballerij is toch wel een wereldje op zich.
Het gaat niet om 'een hogere pet' van de één of de ander. Ik heb een enorm hoge pet op van Sanders, mede daarom neem ik zo serieus wat hij zelf zegt over zijn opvolging. Het gaat er mij om dat jij niet begrijpt wat Sanders duidelijk wel begrijpt, namelijk dat de club toe was aan iemand met een topsport-inbreng en dat Sanders wist dat Gebrands daarin de juiste man was. Hij zegt ook gewoon letterlijk dat wat jij beweert niet klopt.

Sanders begrijpt als geen ander dat een bedrijf of BVO een organisch geheel is dat fases doormaakt, waarbij de ene leidinggevende nu eenmaal beter past per fase dan de andere. Zelfs in een gemiddelde supermarkt wordt daar rekening mee gehouden.

En dat de voetballerij een wereld op zich is, dat is natuurlijk gelul. PSV is gewoon een bedrijf. Wij voelen er iets anders bij, maar het is gewoon een verhaal van enerzijds de begroting op orde houden en anderzijds de inhoud in de gaten houden. En hoe die twee zaken zich tot elkaar verhouden wisselt in fases. En dan zijn er nog tal van andere onderdelen.
  Redactie Sport donderdag 25 februari 2016 @ 21:18:21 #222
pi_160213410
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ben jij wel een PSV supporter?
Ik ben realistisch. Ik vind PSV - Atletico buiten nederland gewoon een weinig bijzonder affiche.
Verder vind ik al dat zure gedoe van 'PSV heeft geen echte tegenstand gehad' wel bullshit. Wolfsburg is gewoon een redelijke ploeg. Atletico is een sterke club. Zo zwak was CSKA ook niet.
pi_160213950
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het gaat niet om 'een hogere pet' van de één of de ander. Ik heb een enorm hoge pet op van Sanders, mede daarom neem ik zo serieus wat hij zelf zegt over zijn opvolging. Het gaat er mij om dat jij niet begrijpt wat Sanders duidelijk wel begrijpt, namelijk dat de club toe was aan iemand met een topsport-inbreng en dat Sanders wist dat Gebrands daarin de juiste man was. Hij zegt ook gewoon letterlijk dat wat jij beweert niet klopt.
Sanders tekende niet bij, daar begint het hele verhaal.

Na het binnenhalen van de deal met de Deutsche Bank, het binnenhalen van Freo en het opzetten van satellietclubs is er toch geen hond binnen PSV die hem kwijt wil? Hij had gewoon geen zin meer, de uitdaging was er wel uit o.i.d. dus heeft hij zelf meegezocht naar een vervanger. Nu wordt het gebracht alsof PSV in een nieuwe fase is, dus een nieuwe directeur met een nieuw profiel die perfect in de fase past. Onzin. Iedereen binnen PSV had liever nog 10 jaar door gegaan met Sanders en zijn manieren van geld/deals binnen harken, daar ben ik van overtuigd.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 februari 2016 @ 21:35:28 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160214216
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Na het binnenhalen van de deal met de Deutsche Bank, het binnenhalen van Freo en het opzetten van satellietclubs is er toch geen hond binnen PSV die hem kwijt wil? Hij had gewoon geen zin meer, de uitdaging was er wel uit o.i.d. dus heeft hij zelf meegezocht naar een vervanger. Nu wordt het gebracht alsof PSV in een nieuwe fase is, dus een nieuwe directeur met een nieuw profiel die perfect in de fase past. Onzin. Iedereen binnen PSV had liever nog 10 jaar door gegaan met Sanders en zijn manieren van geld/deals binnen harken, daar ben ik van overtuigd.
er was binnen PSV best wat weerstand tegen de koele manier van leiding geven. Hij is op precies het goede moment weggegaan. Zijn taak was de club gezond maken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_160214454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er was binnen PSV best wat weerstand tegen de koele manier van leiding geven. Hij is op precies het goede moment weggegaan. Zijn taak was de club gezond maken.
Het is altijd een beetje een onwennige relatie geweest. Het is ook altijd een man uit het 'reguliere' bedrijfsleven geweest. Bedrijven als Campina runnen is wat anders dan een topclub. Wat ik eerder al zei; de voetballerij is een wereldje op zich.
Dit, dus.
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:42:27 #226
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160214513
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En waar baseer je dit op? Op je stellige (en volledig niet door theorie gedragen) overtuiging dat er niet zoiets is als de juiste directeur voor de juiste periode in een bedrijf? Want alles wat er naar buiten is gebracht spreekt jouw stelling tegen.

Het zal best zo zijn dat Sanders nog tien jaar goed werk had kunnen doen, maar zelf vond hij dat zijn tijd er opzat. Jij maakt er van dat dat volledig was omdat voor hem de uitdaging er af was. Zelf zegt hij dat zijn klus er op zat. Dat is niet hetzelfde. Jij wilt dat graag anders lezen, maar dat is je vooringenomenheid. Hoe dan ook vond hij in elk geval bij het zoeken naar zijn vervanger dat er iemand moest komen met duidelijk een ander profiel dan hij zelf had, dat is ook niet voor niets.

Overigens deed hij bij Campina hetzelfde. Na de fusie stapte hij op, omdat hij zichzelf niet de juiste man vond voor de nieuwe fase van het bedrijf.
pi_160214804
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En waar baseer je dit op? Op je stellige (en volledig niet door theorie gedragen) overtuiging dat er niet zoiets is als de juiste directeur voor de juiste periode in een bedrijf? Want alles wat er naar buiten is gebracht spreekt jouw stelling tegen.

Het zal best zo zijn dat Sanders nog tien jaar goed werk had kunnen doen, maar zelf vond hij dat zijn tijd er opzat. Jij maakt er van dat dat volledig was omdat voor hem de uitdaging er af was. Zelf zegt hij dat zijn klus er op zat. Dat is niet hetzelfde. Jij wilt dat graag anders lezen, maar dat is je vooringenomenheid. Hoe dan ook vond hij in elk geval bij het zoeken naar zijn vervanger dat er iemand moest komen met duidelijk een ander profiel dan hij zelf had, dat is ook niet voor niets.

Overigens deed hij bij Campina hetzelfde. Na de fusie stapte hij op, omdat hij zichzelf niet de juiste man vond voor de nieuwe fase van het bedrijf.
Zijn tijd zat erop, zijn klus was af, de uitdaging was voltooid. Je kunt het wel op 50 verschillende manieren benaderen, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer: Sanders maakt de keus niet verder te gaan bij PSV omdat ie zelf vond dat het af was.

Dat PSV verder ging met Gerbrands komt vanwege de keus van Sanders. Niet de keuze van PSV dat het tijd was voor een nieuwe directeur, want nieuwe periode/profiel/whatever. Je draait de zaken om.
Dit, dus.
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:38:16 #228
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160217001
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zijn tijd zat erop, zijn klus was af, de uitdaging was voltooid. Je kunt het wel op 50 verschillende manieren benaderen, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer: Sanders maakt de keus niet verder te gaan bij PSV omdat ie zelf vond dat het af was.

Dat PSV verder ging met Gerbrands komt vanwege de keus van Sanders. Niet de keuze van PSV dat het tijd was voor een nieuwe directeur, want nieuwe periode/profiel/whatever. Je draait de zaken om.
En waar baseer je dat op?

En zelfs als je gelijk hebt, op welk punt maakt dat dan dat Gerbrands zijn profiel niet beter zou kunnen passen bij de huidige situatie van PSV?

Je negeert alle feiten en draait alles wat gezegd is door Sanders totaal om.

Maar goed, het zal ook wel hoor. We worden het niet eens.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 februari 2016 @ 22:39:39 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160217064
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is altijd een beetje een onwennige relatie geweest. Het is ook altijd een man uit het 'reguliere' bedrijfsleven geweest. Bedrijven als Campina runnen is wat anders dan een topclub. Wat ik eerder al zei; de voetballerij is een wereldje op zich.
PSV heeft juist wel vaker leiders uit het bedrijfsleven gehad vanwege de band met Philips
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:43:00 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160217203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

PSV heeft juist wel vaker leiders uit het bedrijfsleven gehad vanwege de band met Philips
Dat. Bovendien had de klus van Sanders veel weg van een interim management klus. Vooraf bepaalde tijd, geen discussie over verlengen en een vast takenpakket.

Daar hoort ook een bepaalde afstandelijkheid bij, dat zie je bij al dat soort managers.

Zodra de boel weer op de rails is heb je gewoon iemand anders nodig.
pi_160220697
Toch wel bijzonder dat er toch een hoop minder gezeik met de leiding lijkt te zijn vergeleken met Feyenoord en Ajax. Niet alleen nu, maar de laatste 10-20 jaar?
pi_160220796
Brands is verreweg de beste TD van Nederland als je ziet wat die allemaal voor elkaar krijgt
pi_160222040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Toch wel bijzonder dat er toch een hoop minder gezeik met de leiding lijkt te zijn vergeleken met Feyenoord en Ajax. Niet alleen nu, maar de laatste 10-20 jaar?
Nou. Met Reker was het niet best en Van Raaij liet de centjes soms wat al te weelderig tieren. Er heeft nog een Balkan boi (Lemic volgens mij) rondgelopen die samen met Valcx allemaal snode plannen had.
pi_160222981
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

psv kan ook beter gewoon 3e?) ofzo worden. Halen ze een shitload aan punten binnen als ze dan even alles winnen
behalve dan dat je de 5 punten mist die horen bij het halen van de laatste 16 van de CL. Het is een moeilijke opgave, maar wel eentje die loont
pi_160223359
quote:

[..]

Goed verhaal, zoals al gezegd het is leuk maar we moeten niet geen overdrijven.

Feit blijft dat de clubs in de poule gewoon bijzonder matig zijn voor Europese begrippen.
  Redactie Sport vrijdag 26 februari 2016 @ 08:26:48 #236
pi_160223448
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar gaat PSV zware tegenstanders als een Arsenal of MCFC ontlopen?

Even buiten het feit dat het me in dit geval even weinig boeit wat "beter" is.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 08:57:44 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_160223715
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Goed verhaal, zoals al gezegd het is leuk maar we moeten niet geen overdrijven.

Feit blijft dat de clubs in de poule gewoon bijzonder matig zijn voor Europese begrippen.
Maar je moet er nog wel van winnen, is gewoon goed gedaan maar de vraag of het toeval was of structureel weet je pas als je het volgend jaar weer lukt.

En over afgelopen woensdag, ook een goed resultaat maar deze wedstrijd had ik toch niet de indruk dat PSV ook maar iets had in te brengen.
pi_160223789
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar gaat PSV zware tegenstanders als een Arsenal of MCFC ontlopen?

Nee die gaan ze niet ontlopen ;) Als het team net zo goed speelt als nu zouden ze zeker tegen Arsenal overigens een prima kans maken.
pi_160223793
We zijn een Zuid-Amerikaanse counterploeg aan het worden, dat jullie het weten.
pi_160223822
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:03 schreef Doublepain het volgende:
We zijn een Zuid-Amerikaanse counterploeg aan het worden, dat jullie het weten.
Niets mis mee. Bovendien bestaat het leeuwendeel van de spelers nog steeds uit oerhollandse jongens.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:07:33 #241
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_160223848
Jeroen Zoet behoort tot de vier genomineerden voor de titel UEFA Champions League Player of the Week. Zoet heeft concurrentie van Lionel Messi, Paulo Dybala en Sergio Agüero. Zoet staat momenteel heel nipt achter Messi.

Fans kunnen op onderstaande manier hun stem uitbrengen.
Klik deze link: http://uclmvp.uefa.com/

En doe dan dit:
1. Klik bij Jeroen Zoet op 'Watch & Vote'
2. Klik 'Vote for this player'
3. Klik helemaal rechtsonder 'Skip and Vote'

Kom op, help mee om Zoet voorbij Messi te krijgen *O*
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_160223903
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:06 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Niets mis mee. Bovendien bestaat het leeuwendeel van de spelers nog steeds uit oerhollandse jongens.
Dat zien de Ajacieden niet, we speelde tegen Atletico laf voetbal, Ajax zou het beter doen schijnbaar..

Made my day
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:12:11 #243
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_160223907
Messi gevote
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:16:36 #244
342627 tja77
pi_160223961
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Messi gevote
En waarom deel je dat hier?
  Forum Admin vrijdag 26 februari 2016 @ 09:16:46 #245
35723 crew  GGMM
pi_160223965
quote:
Messi gevote
Stoer.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:17:19 #246
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_160223975
quote:
Messi gevote
Jammer dat we niet op Gudelj kunnen stemmen :')
( of zijn vader of zijn broertje, die je er dan "gratis" bij krijgt :') :') )
PieAir
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:18:40 #247
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160224000
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat zien de Ajacieden niet, we speelde tegen Atletico laf voetbal, Ajax zou het beter doen schijnbaar..

Made my day
Ajax had gedomineerd tegen Atletico.

En met 0-4 verloren.
  Forum Admin vrijdag 26 februari 2016 @ 09:22:14 #248
35723 crew  GGMM
pi_160224057
Hahaha ja dat Ajax joh!
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160224118
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Made my day
Dominant aanvallend voetbal spelen ze alleen in Amsterdam.

SPOILER
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:26:55 #250
242666 BeamofLight
pi_160224133
KAP met gezever over die kutclub gvd
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:28:30 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160224158
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:26 schreef BeamofLight het volgende:
KAP met gezever over die kutclub gvd
Stel je niet zo aan, bromsmurf.
pi_160224161
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax had gedomineerd tegen Atletico.

En met 0-4 verloren.
Maar wel mooi voetbal kunnen spelen, begrijp dat dan.
pi_160224170
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dominant aanvallend voetbal spelen ze alleen in Amsterdam.

SPOILER
Als er een plek was waar oogaids werd uitgevonden...
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:30:23 #254
242666 BeamofLight
pi_160224191
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, bromsmurf.
en fak you too

We hebben een van de bijzonderste prestaties/seizoenen nu en die jankerds uit Diemen komen lekker trollen en alles bagatelliseren (ooohhh wat zijn ze jaloers). Laat gewoon gaan. En ze op Messi stemmen.
  Forum Admin vrijdag 26 februari 2016 @ 09:36:05 #255
35723 crew  GGMM
pi_160224281
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:30 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en fak you too

We hebben een van de bijzonderste prestaties/seizoenen nu en die jankerds uit Diemen komen lekker trollen en alles bagatelliseren (ooohhh wat zijn ze jaloers). Laat gewoon gaan. En ze op Messi stemmen.
Dat. Van beide kanten nogal gênant. :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:38:24 #256
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160224315
Zoet en Bruma in UEFA elftal van de week en Zoet in de race voor speler van de week.

Als je daar anderhalf jaar geleden een euro op had ingezet, dan was je nu multimiljonair.
pi_160224750
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee, die gaan jullie niet ontlopen.

Maar daar hebben jullie een grotere kans tegen dan Ajax heeft. :)
Groot fan van User Wotte
pi_160225094
Ajax had sowieso gewonnen tegen Atletico. Atletico vond de 0-0 wel prima in een uitwedstrijd en wint thuis met gemak. Daarnaast misten ze heel veel spelers en moeten ze dit weekend tegen Real. Ze speelden dus op zo'n 40%. Al met al een matig resulaat van PSV.
pi_160225199
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:19 schreef Bronson_ het volgende:
Ajax had sowieso gewonnen tegen Atletico.
Mja, ware het niet dat Ajax in de voorronde van de CL werd uitgeschakeld.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_160225334
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

pi_160225354
''Ajax had sowieso gewonnen tegen Atlético''

:'(.
pi_160225404
Uit het onvolprezen Eindhovens Dagblad:

quote:
PSV pakt dit seizoen meer UEFA-punten dan alle andere Nederlandse clubs samen

©Ronald Otter

EINDHOVEN - PSV heeft dit seizoen inmiddels meer punten voor de UEFA-ranglijst gepakt dan alle andere Nederlandse clubs samen. Zij kwamen tot 16,5 UEFA-punten, PSV pakte er met het gelijkspel tegen Atlético Madrid meegerekend inmiddels 17.

Die punten worden gedeeld door het aantal Europese deelnemers in een seizoen (6). Dat doet de UEFA op basis van de laatste vijf seizoenen en zo komt de verdeling van Europese tickets tot stand.

Of het goede optreden van PSV in de Champions League er uiteindelijk toe leidt dat Nederland de vaste Champions League-plek vasthoudt, is zeer de vraag. Daarvoor is ook nodig dat Nederlandse ploegen komend seizoen beter presteren in Europese competities.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:42:49 #263
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160225524
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:19 schreef Bronson_ het volgende:
Ajax had sowieso gewonnen tegen Atletico. Atletico vond de 0-0 wel prima in een uitwedstrijd en wint thuis met gemak. Daarnaast misten ze heel veel spelers en moeten ze dit weekend tegen Real. Ze speelden dus op zo'n 40%. Al met al een matig resulaat van PSV.
Een beetje zoals Ajax Molde spaarde omdat ze drie dagen later tegen Utrecht moesten, bedoel je?
pi_160225564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:31 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:49:40 #265
342627 tja77
pi_160225639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/voetbal/(...)e-europees-duel.html

Je moet je niet zo druk maken.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:49:41 #266
242666 BeamofLight
pi_160225640
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

tegen het almachtige Rapid Wien, maar die pakten ze later in de halve finale van de EL wel weer.
pi_160225641
Bazoer speelt de laatste weken wel iets dieper. Dat doet het middenveld wel ten goede.
Groot fan van User Wotte
pi_160225643
Oh dit is niet het Ajaxtopic.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:49:59 #269
242666 BeamofLight
pi_160225644
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:49 schreef Tjacka het volgende:
Bazoer speelt de laatste weken wel iets dieper. Dat doet het middenveld wel ten goede.
weg hier
pi_160225650
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

weg hier
Het gaat hier toch alleen maar over Ajax? :)
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:50:31 #271
242666 BeamofLight
pi_160225651
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:49 schreef Tjacka het volgende:
Oh dit is niet het Ajaxtopic.
Waar het hart van vol is plaats jij het liefste je posts. Snappen we.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 11:11:16 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160226099
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als mijn herinnering me niet in de steek laat, heeft PSV dit jaar vooral in de wedstrijden voorafgaand aan de CL punten gemorst.
pi_160226138
Zoet staat nu eerste met 42% van de stemmen, Messi op 41%
pi_160226157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:12 schreef HetBrabandertje het volgende:
_O_
  vrijdag 26 februari 2016 @ 11:13:59 #275
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160226169
quote:
Zoet gaat gewoon de gouden bal pakken dit jaar.

Hij pakt alle ballen, dus waarom die niet.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 11:26:28 #276
342627 tja77
pi_160226478
quote:
Zoet is beter dan Messi....

In keepen dan
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:00:06 #277
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_160227235
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zoet gaat gewoon de gouden bal pakken dit jaar.

Hij pakt alle ballen, dus waarom die niet.
:D
PieAir
pi_160227430
Maher doet vanavond met Jong PSV mee tegen Achilles '29
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:15:13 #279
342627 tja77
pi_160227573
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Daar hoort hij mijn inziens ook gewoon thuis.
Gewoon niet goed genoeg voor PSV 1.
Jammer van het geld, ff slikken, en verpatsen aan de hoogste bieder.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:18:37 #280
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160227645
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Daar hoort hij mijn inziens ook gewoon thuis.
Gewoon niet goed genoeg voor PSV 1.
Jammer van het geld, ff slikken, en verpatsen aan de hoogste bieder.
Het vervelende met Maher is alleen dat hij waarschijnlijk bij Jong PSV in zijn favoriete rol binnen no-time een uitblinker (lees: 2 keer een mooie actie) is en dan weer in beeld komt bij PSV 1, waar hij er dan weer niets van bakt.

Maar omdat hij het zo goed deed bij Jong-PSV, krijgt hij dan weer legio kansen. Want hij zal het toch niet in één keer verleerd zijn?
pi_160227816
Jeroen Zoet is Player of the Week geworden met 44 procent van de stemmen :)
http://uclmvp.uefa.com/PreviousWeeksResults

Eerder dit seizoen wonnen: Cristiano Ronaldo (4x), Hulk (2x) en Messi (1x).
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:26:02 #282
79837 Lemming22
pi_160227830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het vervelende met Maher is alleen dat hij waarschijnlijk bij Jong PSV in zijn favoriete rol binnen no-time een uitblinker (lees: 2 keer een mooie actie) is en dan weer in beeld komt bij PSV 1, waar hij er dan weer niets van bakt.

Maar omdat hij het zo goed deed bij Jong-PSV, krijgt hij dan weer legio kansen. Want hij zal het toch niet in één keer verleerd zijn?
Nee hoor, ik denk dat het verhaal Maher bij PSV uit is. Meer dan genoeg kansen gehad van Cocu. Gewogen en telkens weer te licht bevonden.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:26:17 #283
342627 tja77
pi_160227838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:25 schreef tompsv18 het volgende:

Zoetgod _O-
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:26:24 #284
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_160227842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Denk niet dat hij meteen weer in beeld komt bij PSV 1 als hij bij Jong PSV een paar leuke wedstrijdjes speelt. Het is wel de Jupiler League waar we het over hebben hè.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:28:24 #285
79837 Lemming22
pi_160227888
quote:

Eigenlijk ook wel terecht. Als je kijkt naar de speler met de hoogste individuele impact op de uitslagen deze ronde, dan springt Zoet er wel bovenuit.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 13:14:56 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_160229227
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:28 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Eigenlijk ook wel terecht. Als je kijkt naar de speler met de hoogste individuele impact op de uitslagen deze ronde, dan springt Zoet er wel bovenuit.
Zeker
pi_160232113
quote:

Hahaha, dit is echt geweldig. Lekker Zoet.
pi_160232296
quote:

:D _O_
pi_160238871
Knap van Zoet.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:27:28 #290
12172 Rabieluh
pi_160239131
Als ik op iets belangrijks stem dan volgt er winst, VI won zo ook de televisiering.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:33:38 #291
12172 Rabieluh
pi_160239324
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:26 schreef Heufd het volgende:

[..]

Denk niet dat hij meteen weer in beeld komt bij PSV 1 als hij bij Jong PSV een paar leuke wedstrijdjes speelt. Het is wel de Jupiler League waar we het over hebben hè.
Zullen ze in de Jupiler League wel leuk vinden, kom je opeens tegen Maher te staan, die op zich best wel kan voetballen op Eredivisieniveau.
pi_160239422
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek :P
pi_160239447
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Wordt een pijnlijke afschrijving van 6,5 miljoen eu.... ;(
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:38:28 #294
342627 tja77
pi_160239473
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek :P
Precies, cijfers, feiten, geen onderbuikgevoelens. Maar keiharde punten na een Europese wedstrijd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:12:24 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160240512
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:33 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Zullen ze in de Jupiler League wel leuk vinden, kom je opeens tegen Maher te staan, die op zich best wel kan voetballen op Eredivisieniveau.
Ik denk dat er in de selectie van Jong PSV wel meer spelers zitten die dat kunnen. Ik denk niet dat Maher daar erg bovenuit steekt.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:34:28 #296
12172 Rabieluh
pi_160241047
Assist Maher, de weg naar de top is weer ingezet.
pi_160241114
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Precies, cijfers, feiten, geen onderbuikgevoelens. Maar keiharde punten na een Europese wedstrijd.
Met de hakken over de sloot tegen laagvliegers na een fantastische europese wedstrijd, dat blijft verbazen, dat was dus mijn punt.
pi_160242620
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:34 schreef Rabieluh het volgende:
Assist Maher, de weg naar de top is weer ingezet.
Maar mist ook 3 kansen volgens Elfrink
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:17:29 #299
342627 tja77
pi_160242642
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met de hakken over de sloot tegen laagvliegers na een fantastische europese wedstrijd, dat blijft verbazen, dat was dus mijn punt.
Heb je daar concrete voorbeelden van?
Vorig seizoen werden tal van wedstrijden op die manier gewonnen, ongeacht of er een Europees duel aan vooraf ging.
En na een fantastische Europese wedstrijd? Haha.
Uitgezondert dit seizoen, wanneer heb jij PSV een fantastische Europese wedstrijd zien spelen? Kun je je dat überhaupt heugen?
pi_160242982
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

Heb je daar concrete voorbeelden van?
Vorig seizoen werden tal van wedstrijden op die manier gewonnen, ongeacht of er een Europees duel aan vooraf ging.
En na een fantastische Europese wedstrijd? Haha.
Uitgezondert dit seizoen, wanneer heb jij PSV een fantastische Europese wedstrijd zien spelen? Kun je je dat überhaupt heugen?
Ik heb het natuurlijk over dit seizoen hè! :D

Thuis in de CL zó goed spelen en dan 4 dagen later staan ze weer over de bal te maaien. Of het dan uiteindelijk wel of niet goed afloopt doet er niet veel toe dan, het verschil in niveau vind ik gewoon erg frappant. Daar ging het mij dus om, Bruma werd na woensdag bijkans heilig verklaard om zijn spel en 'zou voor heel veel gaan vertrekken aan het eind van het seizoen' terwijl hij op andere momenten in het seizoen volledig afgefakkeld werd.

Het zal jou toch ook wel eens opgevallen zijn dat PSV in de Europese thuisduels véél scherper verdedigt? Dat staat echt in schril contrast met hoe het elftal bij een voorsprong van 2 doelpunten of meer volledig de weg kwijt kan raken in de eredivisie dit seizoen....
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:50:01 #301
342627 tja77
pi_160243759
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb het natuurlijk over dit seizoen hè! :D

Thuis in de CL zó goed spelen en dan 4 dagen later staan ze weer over de bal te maaien. Of het dan uiteindelijk wel of niet goed afloopt doet er niet veel toe dan, het verschil in niveau vind ik gewoon erg frappant. Daar ging het mij dus om, Bruma werd na woensdag bijkans heilig verklaard om zijn spel en 'zou voor heel veel gaan vertrekken aan het eind van het seizoen' terwijl hij op andere momenten in het seizoen volledig afgefakkeld werd.

Het zal jou toch ook wel eens opgevallen zijn dat PSV in de Europese thuisduels véél scherper verdedigt? Dat staat echt in schril contrast met hoe het elftal bij een voorsprong van 2 doelpunten of meer volledig de weg kwijt kan raken in de eredivisie dit seizoen....
Uhhh, ja maar dat geldt voor elk team hè.
Anders zou Bayern Munchen daadwerkelijk alles winnen gedurende het seizoen. Maar ook zij lijden puntverlies tegen mindere ploegen, terwijl ze Europees een veel betere ploeg moeiteloos aan de kant zetten.
Zelfde geldt voor Real en Barca, die verspelen bijvoorbeeld ook punten tegen Sporting Gijon, of zijn helemaal op na een wedstrijdje tegen Las Palmas. Terwijl ze een paar dagen ervoor Europees schitterden.

Een goede tegenstander haalt het beste in je naar boven. En vaak speel je dan ook je beste wedstrijden. Dat je daarna tegen een veel mindere tegenstander hetzelfde niveau niet haalt, is logisch. De punten pakken, daar gaat het om. En 2,2 punten gemiddeld na een Europese wedstrijd, terwijl je normaliter op een moyene zit van 2,1 punt is dan gewoon erg netjes.
Ja PSV heeft punten laten liggen na een Europese wedstrijd, maar het liet ook punten liggen in de eerste competitiewedstrijd tegen ADO.

Iemand anders mag een nieuw deel openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')